Is dat Judy Murray van twintig jaar terug?quote:
Bij mij is BBC 2 er niet meer analoog.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is die soms op analoge TV te volgen? BBC?
Ik geloof dat vrijwel iedereen hier dat vindt. Ik vind het niet zo' mooi, met zo'n uitzwaai die alle kanten opgaat. Zelf vind ik Nalbandians backhand het mooist.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:56 schreef tja77 het volgende:
Zonder de discussie aan te zwengelen wat nou beter, of effectiever is. Vind ik de backhands van Wawrinka en Gasquet, de mooiste qua stijl.
Dat wel, maar ik was bang voor een dubbel/enkel handige backhand discussie...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof dat vrijwel iedereen hier dat vindt. Ik vind het niet zo' mooi, met zo'n uitzwaai die alle kanten opgaat. Zelf vind ik Nalbandians backhand het mooist.
Bartoli ziet er vandaag toch doenbaar uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Bartoli of Williams, dat is als kiezen tussen spruitjes en asperges, gatverdamme, MOET ik kiezen? Liefst geen van 2-en, maar dan toch maar Bartoli.
Serenaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Bartoli of Williams, dat is als kiezen tussen spruitjes en asperges, gatverdamme, MOET ik kiezen? Liefst geen van 2-en, maar dan toch maar Bartoli.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Bartoli ziet er vandaag toch doenbaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |