Ik heb er serieus over heen gekekenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef Susie het volgende:
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder
Blök? In de zin van 'klump'?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:57 schreef hilliebillie het volgende:
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier![]()
knip weer weg, persoonlijk verhaal van andere mensen, weet niet wie er eventueel heel misschien meeleest (waarschijnlijk niemand, maar toch)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Popples het volgende:
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he![]()
Geweldigquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb er serieus over heen gekeken![]()
maar dank je wel
Hier onweert het inmiddels. Het klinkt heel onheilspellend en dreigend. Ben benieuwd wat er in het komend uur allemaal gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gewoon lekker vrij nemen dan.
Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.
Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!
Neeeeeej, ik moet nog weg... Snik...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00
Ja hoor maar alleen onder een spoilerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36
Rayen 2½ jaar!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja hoor maar alleen onder een spoiler
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TimeJumper voelt zich al jaren 36![]()
ik was zo nieuwsgierig, je roept altijd wel dat je oud bent, maar wat vind jij oud en wat vind ik oud? Dus ik was benieuwd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |