abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98734754
Mijn bloeddruk was met de zwangerschap altijd prima (70-80 onderdruk) tot aan week 26/27 ongeveer. Toen naar de 90-95 en omdat dit stand hield moest ik onder controle bij de gyn en dus ook perse in het ziekenhuis bevallen. Op zich wilde ik toch al klinisch bevallen daar maar nu moest ik ook nog blijven nadien. Dat was het enige nadeel eigenlijk. Wel wekelijkse controles (2 extra echos O+ ) en medicijnen om
De bloeddruk op peil te houden. En rond 32 weken 50% ziek gemeld op mijn werk om rust te houden. Aan de andere kant had ik nergens last van, dat riep ik ook steeds bij de vk's in het ziekenhuis maar dat mocht niet baten :p Ik had ook echt energie voor 10, veel erop uit geweest die laatste weken nog!

Ik hoop voor jullie dat je mag blijven bij je eigen vk, dat wil iedereen wel denk ik, maar soms is het gewoon %%]$|*> en kan het niet anders... Het gaat uiteindelijk om de gezondheid van je kindje...
pi_98734830
Ik had bedrust vanaf 35 weken. Mijn bloeddruk ging juist het laatste trimester omhoog (vanaf week 33), daarvoor altijd rond 120/80.

Ik moest trouwens wel 3x per week naar het ziekenhuis voor bloeddrukmeting (half uur elke 5 minuten), urine controle en CTG. Eerste bloeddruk meting was steevast belachelijk hoog. Ik was zo bang dat ze me zouden opnemen. Ze hebben op een gegeven moment het apparaat van mij weggedraaid zodat ik mijn bloeddruk niet meer kon zien :')
pi_98735701
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier :7 )

Ik las hier van het weekend trouwens iets over verkoelende creme voor op je voeten wat wel lekker is als je vocht vast houd, kan iemand me nog een keer vertellen welke creme dat dat was? kan het zo 1-2-3 niet meer terug vinden en m'n voeten worden een beetje rimpelig van m'n voetenbadje dus is die creme een welkome afwisseling lijkt me
  maandag 27 juni 2011 @ 21:14:26 #54
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98736520
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 27 juni 2011 @ 22:02:01 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98739180
Bij mij maten ze de vorige keer 150/105. Dat was even schrikken. Daarna was het opeens 130/86, een meetfout dus. Mijn bloeddruk zit al weken rond de 130/85, (in het begin zelfs 120/75), wat voor mij prima is. Ik ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap uit kom. Misschien heeft deze zwangerschap me van mijn hoge bloeddruk genezen (zonder medicatie steevast rond de 140/100, met medicatie 125/75). dat zou mooi zijn, ben ik lekker van die pillen af.
Moet wel zeggen dat ik me rotschrok vorige week. Denk je de 38ste week zonder kleerscheuren te hebben gehaald, krijg je zoiets. Morgen de 39ste week in, nog even duimendraaien!
pi_98739637
Goedenavond allen!

Hilliebillie, gefeliciteerd!!! ^)

Popples :* Ik hoop dat het ok blijft gaan met je bloeddruk.

Soempie vroeg naar moeheid? Ik heb een positief verhaal. Beide keren hele moeie eerste maanden gehad, maar trok bij na week 14. Zelfs nu met het slechte slapen voel ik me niet echt moe, het beinvloed me meer fysiek.

De baas was vandaag zowaar op kantoor en heb het eindelijk kunnen regelen. Vanaf morgen wordt ik ziek gemeld bij het UWV voor 4 uur in de week, best raar, ik ga minder werken. Ik heb zo'n heerlijk snuggere, ingelezen baas :') Hij maakte de opmerking: 'Moeten we je contract dan aanpassen van 24 naar 20 uur?' :X |:( :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98739647
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef Susie het volgende:
die is van Rituals. 1ste pagina, vorige topic luie donder :P
Ik heb er serieus over heen gekeken :@
maar dank je wel :*

Over moeheid hier trouwens ook een succesverhaal. eerste paar maanden best wel moe geweest. Maar na een week of 14 ging dat weer een stuk beter. Moet ik er wel bij zeggen dat ik wel wat uitslaap op de dagen dat ik geen ochtenddienst heb, en zolang ik dat doe kan ik verder lekker lange dagen maken :) Dus er is nog hoop

[ Bericht 22% gewijzigd door hilliebillie op 27-06-2011 22:29:03 ]
pi_98739840
Nog een tip voor de vermoeide benen: http://www.weledastore.nl/Venadoron
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 27 juni 2011 @ 22:15:15 #59
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98740054
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:57 schreef hilliebillie het volgende:
kyara, helaas geen foto's, er zijn er wel gemaakt al was dat niet de bedoeling van ons maar de familie vond het wel nodig (m'n man en ik staan beide niet graag op de foto) en we hebben er ook geen happening van gemaakt. Gewoon normale kleding en m'n man zelfs op z'n blök (gewoon om even lekker te stangen naar de familie toe en lekker op onze eigen manier :7
Blök? In de zin van 'klump'?
pi_98740122
Aoraki, sterkte met die bloeddruk, lijkt me alles behalve zorgeloos idd..,

Bitterend, schopjes *O*

En Jose, ik lees nu het ramenlap avontuur pas :') geweldig! En respect dat je daar nu nog energie voor hebt :)
pi_98740129
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he ;)

dus er zijn er meer die zo een hoge bloeddruk hebben/gehad.

normaal is het 70 het hoogste bij mij maar nu al een paar weken tegen de 90/95 aan.
ze heeft 2 verschillende apparaten gebruikt en telkens 95/150.
nu veel rust houden dus. heb geen tijd om in het ziekenhuis te belanden. :P
mijn laptop gaat op en neer :D O+
mama van 3 kids!
pi_98740955
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Popples het volgende:
wickie heeft hij geen eerdere zwangere gehad? maar goed dat je nu wat meer rust krijgt en neem deze ook he ;)
knip weer weg, persoonlijk verhaal van andere mensen, weet niet wie er eventueel heel misschien meeleest (waarschijnlijk niemand, maar toch)
Maar ik ga mn rust echt nemen, ik ga rustig baby broeden O+

Popples ik hoop echt dat je niet naar het ziekenhuis hoeft en gewoon bij de vk kan blijven.

Oja en Jose, mafferd :o Ramen zemen?

[ Bericht 21% gewijzigd door wickie op 27-06-2011 23:22:32 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98741072
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Blök? In de zin van 'klump'?
:Y
  maandag 27 juni 2011 @ 22:56:03 #64
348178 NotTheSame
pi_98742752
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

:Y
Geweldig _O- ik heb er hier ook eentje zitten die niet zonder z'n blök kan! Zelfs voor z'n werk heeft hij een stel met stalen neuzen staan, en een paar 'sunjese blök' voor speciale gelegenheden!

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 28-06-2011 07:54:13 ]
pi_98743941
goed zo wickie aan jezelf denk en je baby rustig broeden.

op klump trouwen :D
mama van 3 kids!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 05:56:37 #66
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98751787
Zo, wat een tropisch nachtje! Ik ben vast niet de enige die wakker is....

José, wat moet, dat moet, niet waar? ;) Ik heb gisteren alle was en beddengoed opnieuw gevouwen. Ligt toch mooier zo, in de kast.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 28 juni 2011 @ 05:57:21 #67
94046 PM-girl
pi_98751788
Wickie, fijn dat je nu rust kunt nemen! :Y
*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:03:28 #68
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98751792
Hier nog 1 vroeg wakker, maar dat was meer omdat m'n buik in de weg zat :{

En wat ga je vandaag voor onnuttigs doen PM girl? de was opnieuw vouwen zodat het mooier in de kast ligt :9 :N ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_98751794
Pm, heb je geen ventilator? Slaapt heerlijk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:24:51 #70
94046 PM-girl
pi_98751832
Nee, geen ventilator helaas. Nou ja, look on the bright side, ik heb (nog) geen vocht!
*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:50:41 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98751899
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Ik heb er serieus over heen gekeken :@
maar dank je wel :*
:*

Wat fijn dat het geregeld is Wickie, zal je ook wel wat rust geven toch? Wij hebben momenteel wat druk op het werk, waardoor ik vrijdag toch 3 a 4 uurtjes ga werken. Mwah, red het ook nog wel hoor, maar 4 dagen werken is gewoon erg fijn. Afgesproken dat ik zelf wel kijk hoe laat ik kom, das wel weer lekker, slaap ik in ieder geval uit (of niet, aangezien ik daar geen ster meer in ben! :D )
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:51:46 #72
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98751906
Aventura al de 39ste week in?? Dat kan toch heul niet, je bent pas zwanger!! Poeh, wat gaat dat hard zeg!!
pi_98752395
Pfff wat een warmte!! Ik merkte gisterenavond dat mn lijfje het niet leuk vindt (en mn meisje ook niet).
Heel de avond me beroerd gevoeld, bah.
Ik zit eraan te denken om lekker de middag vrij te nemen, dat scheelt weer 4 uur dat mn auto op kan warmen, haha! Airco is stuk ;(
Ik voel me wel een aansteller dan als ik vrij neem, maar ach, lekker boeiend. Het is toch rustig op werk.
Tralalalaaa
pi_98752445
ik heb wonderlijk genoeg juist overheerlijk geslapen :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:10:31 #75
30252 Soempie
Procreating
pi_98752465
Gewoon lekker vrij nemen dan. :Y

Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.

Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:11:16 #76
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98752474
je neemt toch vrij, hoef je je toch niet schuldig over te voelen? Lekker doen hoor! In zo'n snikhete auto word je ook wel ziek... Trein is nu ook niet veel beter, gatver wat een klam gedoe hier.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:11:59 #77
348178 NotTheSame
pi_98752483
Mogguh allemaal!

Even een :* voor iedereen die last heeft van de hitte!

Take_A_Picture, hopelijk kun je vanmiddag vrij krijgen!

Aventura al 39 weken :D ! Je bent net pas vertrokken uit het WOHTS-topic!

Soempie, wat balen dat je je toch nog moet laten prikken.

Hier eigenlijk niks te melden. Goed geslapen, in m'n pyama en MET dekbed over me heen!
Alleen dat iedereen roept dat ik een dikke kont krijg }:| ! Uhh... ik heb nog nooit een kind in een kont zien groeien :X . Maar m'n buik is voortaan ook al niet meer te verbergen, eindelijk weer een teken dat ik toch echt een prulleke in m'n buik heb O+ !
pi_98752512
Ah balen Soempie dat het prikken dan zo'n geklooi was. Hopelijk dat het vandaag beter gaat!!

In de trein zou ik nu ook niet willen zitten... ik weet niet of je het nieuws hebt gehoord maar er was gisteren in Belgie een trein stilgevallen, niemand kon eruit en de airco deed het niet. Ik moet er niet aan denken!!!

En ach, ik voel me al gauw schuldig. Maar ik voel me gewoon niet zo lekker... en die nieuwe antibiotica werken ook niet echt mee aan het fit-voelen.

Verder gaat alles goed hoor, ik wil niet teveel klagen!

Aventura alweer 39 weken!! :o Gaat hard!!

NTS: Ach, zoals mijn man zou zeggen: 'ik vind je toch wel mooi en ik hou van een stevige kont' haha! Maar het is als vrouw nooit leuk om te horen dat je kont groeit, natuurlijk...
Tralalalaaa
pi_98752546
gisteren zei de mevrouw van de Jamin t tegen me, dat ik steviger was geworden.
toen ik vertelde dat ik 6 maanden zwanger was, keek ze wel even op..maar toen voelde ik me niet meer schuldig bij t uitzoeken van de bonbons
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:38:47 #80
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98752905
Mijn vrouw ziet er keimooi uit in zwangere toestand. Altijd proberen in te beelden hoe het zou zijn, maar het resultaat mag er wezen!

al gelooft zij me niet als ik het haar zeg :P
pi_98752928
nog wel beregd, ik ken maar weinig hoogzwangere mooie vrouwen :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:46:03 #82
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98753024
ja, haar "walk" is natuurlijk al minder sexy.

Maar ze moet gelukkig nog niet met haar handen op haar rug en schouders naar achter staan om overeind te blijven :P
pi_98753061
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:10 schreef Soempie het volgende:
Gewoon lekker vrij nemen dan. :Y

Ik moet zo weer bloed laten prikken. De vorige keer is het mis gegaan en de vk heeft dus niet alle informatie gekregen (alleen info over ijzer en glucose, wat goed was). Baal wel, omdat het de vorige keer vacuüm trok en ze dus enorm zat te kloten. Daarom blijkbaar toch te weinig bloed afgenomen toen.

Hoop dat de onweersbuien en windvlagen hier snel losbarsten. Succes met het warme weer!
Hier onweert het inmiddels. Het klinkt heel onheilspellend en dreigend. Ben benieuwd wat er in het komend uur allemaal gaat gebeuren.
pi_98753094
Hmm, nou als het rond 12 uur nog slecht is dan blijf ik wel op werk :')
Het is hier in Den Haag al donker aan het worden en ik zie de wolken al hangen... ziet er wel mooi uit :)
Tralalalaaa
pi_98753170
Dan zou ik even wachten, met ´hier´ bedoelde ik Spijkenisse, dus het is duidelijk dat het vanaf het westen komt.
pi_98753211
Ik hou de buienradar nauwlettend in de gaten :) Ik vind noodweer eng en fascinerend tegelijk, zolang ik maar veilig binnen zit waar me niets kan gebeuren vind ik het mooi :)
Tralalalaaa
pi_98753418
Ik heb hetzelfde. Vind het ook eng, maar tegelijk fascinerend. Maar moet wel binnen zijn, liefst zelfs thuis (heb ooit met mijn tentje in een windhoos gezeten, niet zo tof zeg maar. Zeker niet als je 12 bent).
pi_98753424
Hier is t benauwd, jeumig
pi_98753531
Hier komt het goed los nu. het lijkt wel avond zo donker. Dikke druppels en hard regenen. Het onweer rommelt aan 1 stuk door, soms grote flitsen ertussen.
Nog even geduld Kd, dan is dat benauwde bij jullie ook weg.
pi_98753580
Dan zal het hier in Den Haag wel met een half uurtje zijn ofzo, als je de buienradar ziet.

Wel fijn als al die warmte wat minder is O+
Tralalalaaa
pi_98753596
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00
pi_98753794
Hier nog geen regen, wel dreigende lucht...natuurlijk op mn vrije dag :')
(pijnacker)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:26:02 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98754102
Het zal over een uur wel boven het Gooi losbarsten.

Zat een natte plek op mijn hoeslaken ter hoogte van tiet :o

En mijlpaal, 38 weken. De 39ste week gaat in...ik denk dat maandag 4 juli de dag is.
pi_98754117
Nou hier in Leiden scheen t zonnetje net nog volop maar word nu pik zwart ! ik haat onweer ! ga t liefst onder t bed liggen dan.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:28:02 #95
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98754152
Sonnetje zoiets gebeurd altijd op je vrije dag :Y

Hier in Bergen op Zoom moet ik het licht in de kamer aandoen en spettert het wat, heel af en toe een dondertje

Straks om half 11 naar de verloskundige, weer effe kijken hoop ik.
En dan maar meedelen dat ik dan maar bij de gyneacoloog blijf. De laatste keer erover gehad dat ik ook al ben ik "keioud" best onder toezicht van een verloskundige kan blijven.
Maar ik vond haar zelf niet zo zeker overkomen, toen ik zei "jullie hebben zoveel ervaring en natuurlijk ook met oudere moeders" zei ze, noou ook weer niet zoveel. :{

Nah dan ga ik wel naar de gyn dus...
Vind het wel een beetje raar omdat die zegt jaaaa we moeten het goed in de gaten houden, maaqr tot nu toe hebben die nou ook niet iets specifieks gecheckt of wat extra's gedaan.
Dus wat nou de toegevoegde waarde is :{

En kleurdoos zijn de bonbons al op? :9 :Y)
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:30:23 #96
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_98754211
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp en hier in Noord-Holland rond 11:00
Neeeeeej, ik moet nog weg... Snik... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_98754894
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent? :@
pi_98755165
Regen gaat hier nog wel even duren.. Voorlopig zit ik in het warme oosten..

TJ, ik zou gewoon naar diegene gaan waar je je vertrouwd bij voelt. Als dat de VK niet is, dan ga je toch gewoon naar de gyn.

Zo, stempel gekregen ;)
Het hartje was snel gevonden, baarmoeder groeit al aardig omhoog. Verklaard ook waarom ik de kleine af en toe al voel. Bloeddruk was 105/60. Dat verklaard waarom ik soms even duizelig ben als ik opsta. Hopelijk wordt hij niet lager. Bij Chris ging hij nog 15 punten omlaag (van 75-60). En mijn zusje heeft dat bij de 2e ook erger gehad dan de 1e. Dus we wachten af. Goede reden om dropjes te eten :)
De datum mag naar 25-december (is er een modje in de buurt?)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:19:11 #99
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98755757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
TimeJumper, mag ik vragen hoe oud je bent? :@
Ja hoor maar alleen onder een spoiler :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* TimeJumper voelt zich al jaren 36 :P
Rayen 2½ jaar!
pi_98756427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ja hoor maar alleen onder een spoiler :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* TimeJumper voelt zich al jaren 36 :P
Thanks :D ik was zo nieuwsgierig, je roept altijd wel dat je oud bent, maar wat vind jij oud en wat vind ik oud? Dus ik was benieuwd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')