Zo duur mogelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef TheSofaKing het volgende:
en nu weet ik dat ze een "neutrale ring voor om haar middelvinger" wil, maar wat word daar in godsnaam mee bedoeld?
FAALquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef muhahaha het volgende:
Misschien heeft Postalgold nog een leuke ring in de aanbieding. Ik had laatste een partij opgestuurd en kreeg 495 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
Check de link van Trovey naar de Siebel shop meer dan genoeg om uit te zieken.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef TheSofaKing het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft plaatsjes posten, al die moeilijke woorden zoals "ontwerp" enzo, hoe moet ik dat in godsnaam in een ring verwerken, met mijn beperkte verbeeldingskracht.
Hmm Ebay is ook een optie idd maar zou wel lullig zijn als na een half jaar de vinger van zijn gf groen wordt omdat het nep isquote:Op maandag 27 juni 2011 13:31 schreef 08gnoT. het volgende:
OT: Op ebay staan heel mooie ringen... alleen is de vraag of het echt sterling silver is en of je hem opt ijd hebt. Wellicht kun je er wel inspiratie opdoen
Keep on dreaming, blijf vooral fappen op je beeldscherm:quote:Op maandag 27 juni 2011 13:31 schreef w0nderboi het volgende:
zou ik haar eerst wat beter leren kennen
Lijkt me toch als je af en toe wat vraagt/praat je de smaak van je gf wel kent. Of ik doe iets goed fout en ben de enigste die dat vraagt aan zijn vriendin en het dan onthoudtquote:Op maandag 27 juni 2011 13:32 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Keep on dreaming, blijf vooral fappen op je beeldscherm:
Maar ik zal even kijken, heb erover heen gelezen denk ik!
Je kan toch ruilen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ts maak het jezelf aub niet te moeilijk! Neem haar op de dag dat jullie een half jaar iets hebben mee naar de juwelier en kijk samen met haar.
10 tegen 1 dat je namelijk een ring uitzoekt die niet echt haar smaak is.
Maar de verrassing valt in het water als de ring niet haar smaak blijkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je kan toch ruilen.
De verrasing is leuker als hij het voor haar koopt en zij het als verrasing krijgt.
Tsjah.. Hoevaak heb ik al gesprekken met vriendinnen gehad over sieraden die ze kregen die absoluut niet hun stijl/smaak waren. Daarbij wie zegt dat het meisje eerlijk durft te zeggen dat ze de ring eigenlijk niet zo heel mooi vindt.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je kan toch ruilen.
De verrasing is leuker als hij het voor haar koopt en zij het als verrasing krijgt.
Dat moet je erbij zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tsjah.. Hoevaak heb ik al gesprekken met vriendinnen gehad over sieraden die ze kregen die absoluut niet hun stijl/smaak waren. Daarbij wie zegt dat het meisje eerlijk durft te zeggen dat ze de ring eigenlijk niet zo heel mooi vindt.
Daarbij is het nog steeds een verrassing als je samen naar de juwelier gaat.
geen idee van waar jullie wonen, maar neem haar idd gewoon op de dag zelf mee winkelen voor die ring. samen uitzoeken, iets lekkers te eten erbij en iedereen blijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ts maak het jezelf aub niet te moeilijk! Neem haar op de dag dat jullie een half jaar iets hebben mee naar de juwelier en kijk samen met haar.
10 tegen 1 dat je namelijk een ring uitzoekt die niet echt haar smaak is.
Dat is te lame, hoe komen jullie daar toch bij?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee van waar jullie wonen, maar neem haar idd gewoon op de dag zelf mee winkelen voor die ring. samen uitzoeken, iets lekkers te eten erbij en iedereen blij
Ook als volwassen vrouw is het nogal wat om op zo'n lief gebaar vervolgens te moeten reageren met 'maar ik vind hem eigenlijk niet zo mooi'.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat moet je erbij zeggen.
Trouwens zegt het heus wel als hij zegt je mag ruilen.
Het is toch geen 12 jarig meisje.
Wij zijn toch vrouwen? Geloof ons nou maar.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is te lame, hoe komen jullie daar toch bij?
3 vrouwen raden dit al aan. Denk je niet dat wij iets meer zicht hebben op wat een vrouw wil?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is te lame, hoe komen jullie daar toch bij?
Als je een relatie hebt kun je dat tegen elkaar zeggen anders heb je echt een kut relatie.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook als volwassen vrouw is het nogal wat om op zo'n lief gebaar vervolgens te moeten reageren met 'maar ik vind hem eigenlijk niet zo mooi'.
Mijn ex vriendinnen en mijn huidige vriendin denken daar toch echt anders over.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
3 vrouwen raden dit al aan. Denk je niet dat wij iets meer zicht hebben op wat een vrouw wil?
Precies, een vriendin van mij van 22 kreeg van haar vriendje een te lelijke armband en ze kreeg het er echt maar met moeite uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook als volwassen vrouw is het nogal wat om op zo'n lief gebaar vervolgens te moeten reageren met 'maar ik vind hem eigenlijk niet zo mooi'.
Natuurlijk kun je het wel zeggen, maar het is niet leuk. En het is toch bedoeld om leuk te zijn, als je viert dat je zo en zo lang samen bent?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt kun je dat tegen elkaar zeggen anders heb je echt een kut relatie.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee van waar jullie wonen, maar neem haar idd gewoon op de dag zelf mee winkelen voor die ring. samen uitzoeken, iets lekkers te eten erbij en iedereen blij
Of jullie wilen dat we dat denkenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
3 vrouwen raden dit al aan. Denk je niet dat wij iets meer zicht hebben op wat een vrouw wil?
Nou ik vind het echt niet erg als mijn vriendin me dat zegt.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je het wel zeggen, maar het is niet leuk. En het is toch bedoeld om leuk te zijn, als je viert dat je zo en zo lang samen bent?
Je kunt het wel zeggen maar het moment is gewoon compleet verpest.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt kun je dat tegen elkaar zeggen anders heb je echt een kut relatie.
Hoezo verpest ze vind het super lief en een leuke verrasing, dat het later geruild wordt voor iets dat ze mooier vind doet daar niets aan af.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je kunt het wel zeggen maar het moment is gewoon compleet verpest.
Ik draag nauwelijks sieraden dus ik heb dit gezeik gelukkig nooit.
Maar je vriendin zou het vast veel leuker vinden als ze niet hoefde te zeggen dat je een lillek ding hebt uitgezocht.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou ik vind het echt niet erg als mijn vriendin me dat zegt.
Dit ook inderdaad. Ik heb nog nooit een fout gemaakt daarmee.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef Techno het volgende:
Als je al een half jaar bij elkaar bent, en dan nog de smaak van je vriendin niet weet...
Je hebt in dat eerste half jaar toch wel wat beters te doen dan met elkaar voor etalages staan en zeggen: "Oh, dat vind ik mooi en dat vind ik lelijk!"quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef Techno het volgende:
Als je al een half jaar bij elkaar bent, en dan nog de smaak van je vriendin niet weet...
Je vriendinnen hebben het nooit eerlijk durven zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Ik heb nog nooit een fout gemaakt daarmee.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vriendinnen hebben het nooit eerlijk durven zeggen.
Etalages kijken? Uit welke eeuw kom jij?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt in dat eerste half jaar toch wel wat beters te doen dan met elkaar voor etalages staan en zeggen: "Oh, dat vind ik mooi en dat vind ik lelijk!"
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat een apart slag, fok vrouwen?
Wat, samen op internet sierraden bekijken? Nog suffer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Etalages kijken? Uit welke eeuw kom jij?
Als jullie blinde kutten nou eens mijn OP goed zouden lezen, er staat duidelijk in dat echt lijd aan een achterstand op dat gebied. Ik ken de smaak van mijn vriendin door en door (quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef Techno het volgende:
Gewoon even naar NYC vliegen en dan langs bij Tiffany's natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Lienekien het volgende:
Wat, samen op internet sierraden bekijken? Nog suffer.
Dat redt hij niet binnen zijn budget.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon even naar NYC vliegen en dan langs bij Tiffany's natuurlijk.
Ik weet toevallig dat ze dat wilt, want dat had ik haar tegen een vriendin horen zeggen. Het idee om dat te kopen voor 1 juli is bij mezelf opgekomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef Hydrogeny het volgende:
Vraag me af hoe je het precies weet/zij het heeft laten weten. Heeft zij gezegd ik wil een neutrale ring van jou als we een half jaar bij elkaar zijn? Ben je er zelf mee gekomen? Zowel het idee om iets te kopen na een half jaar als het idee dat het een ring moet zijn?
Vraag die vriendin om raad.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat ze dat wilt, want dat had ik haar tegen een vriendin horen zeggen. Het idee om dat te kopen voor 1 juli is bij mezelf opgekomen.
Dat is een heel goed advies, ik ben vrij seniel dat ik daar niet op gekomen ben...quote:
Hmm, dat is inderdaad ook een goeie. Ze heeft wel twee ringen die ze altijd draagt, dus ik heb wel een soort van idee wat ik daar bij jou kunnen doen...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Overigens, ik denk dat ruilen lastig wordt als je er een tekst in laat graveren. Iets om nog even bij stil te staan. (Het graveren zou je ook nog kunnen laten doen nadat ze de ring heeft gekregen en als ze 'm niet meer wil ruilen.)
En mocht je nou niet iets geschikts kunnen vinden, is een plan B-optie dus haar meenemen en zelf iets laten uitzoeken.
Lienekien!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt in dat eerste half jaar toch wel wat beters te doen dan met elkaar voor etalages staan en zeggen: "Oh, dat vind ik mooi en dat vind ik lelijk!"
En dan vraag je wel voor je verjaardag een ring, terwijl je ze niet draagt?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef simmu het volgende:
@drijfhout; niet elke vrouw draagt altijd sieraden hoor. ivm graaiende dreumeshandjes draag ik al 2 jaar he-le-maal niets. geen oorbellen, kettinkjes of ringen. niets.
Je probeert me uit te lokken, hè?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Lienekien!Ben jij een vrouw?
Wat een koe van een denkfout maak je hier, je mag echt heel blij zijn dat je geen man bent, want je zou geen enkele vrouw kunnen behagen.
Raar mens, je hebt toch elke dag sierraden op, om en aan? Daarvan zeg ik je toch als vriend af en toe hoe mooi ik dat je vind staan? En als ik dat optel, dan weet ik toch welke smaak je ongeveer hebt? Bij welke vrouw kom je in 's hemelsnaam weg met zo'n onzinexcuus over etalages?!![]()
[...]
Als het de smaak van je vriendin is, dan niet... Ik zou er dan weer minder blij van worden.quote:
Ja ik weet het dus echt niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als het de smaak van je vriendin is, dan niet... Ik zou er dan weer minder blij van worden.
Mijn hersens koken oké, hoe moet ik weten wat neutraal is?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij moest toch een beetje neutraal zijn?
Neutraal als in niet te veel tierelantijnen, denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Mijn hersens koken oké, hoe moet ik weten wat neutraal is?
Aan neutraal denk ik: Wat onder elke kleding pas enzo...? Of zie ik dat weer verkeerd?
Waarom doen vrouwen mannen dit aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neutraal als in niet te veel tierelantijnen, denk ik
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
...
Het idee om dat te kopen voor 1 juli is bij mezelf opgekomen.
Zonder dikke paarse steen erop. Gewoon enkel metaal, eventueel ingelegd met onopvallende blanke glasdiamantjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen mannen dit aan?
Eerder zoiets dus...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef TheSofaKing het volgende:
Mijn hersens koken oké, hoe moet ik weten wat neutraal is?
Aan neutraal denk ik: Wat onder alle kleding pas enzo...? Of zie ik dat weer verkeerd?
zoals ik al zei...quote:
Ja, maar die moest weer weg en die verwacht nu dat ik vanavond even gezellig op msn kom, maar je raadt het al, dan is mevrouw er ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Geen paniek, komt goed! Heb je die vriendin al benaderd?
quote:Wat wil je hebben voor [insert willekeurige gebeurtenis] dan?
- Gewoon, iets leuks!
Ja oke, het kan slechter...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Ach je weet in ieder geval nog wat je moet zoeken, dit had je ook kunnen overkomen:
[..]
Hmm okee, ik ga dat dan even voorleggen bij een vriendin van haar, dan moet het wel goedkomen. En dit laatste klop ik heel hard af.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik vind dit erg amusant om te lezen.
Maar vond de suggesties van Techno en Sjeen wel prima, toch? Ik snap je vriendin wel met wat ze wil, die voldoen daar volgens mij wel aan.
Ze maakt het je wel een beetje moeilijk, aangezien jij niet met een 10 euro dingetje aan wiil komen, maar neutrale ringen zijn vaak niet zo duur.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Hmm okee, ik ga dat dan even voorleggen bij een vriendin van haar, dan moet het wel goedkomen. En dit laatste klop ik heel hard af.
Ja daarom, en anders is het weer over de 100 euro. En dan komt er nog een ander probleem bij kijken: op het moment dat ik een ring koop voor 10-30 euro, dan ben ik geneigd er weer iets BIJ te kopen waar ik over na moet gaan denken.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ze maakt het je wel een beetje moeilijk, aangezien jij niet met een 10 euro dingetje aan wiil komen, maar neutrale ringen zijn vaak niet zo duur.
Hiermee zit je wel goed denk ik!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:32 schreef HugoBaas het volgende:
http://www.boumanonline.n(...)88/?MF=9&MV=769&F=69
Zoiets?
Was dat jou vriendin? Mooi ding die ring, heb er wel een mooie nieuwe tv van kunnen kopen nadat ik hem had verkochtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef afro het volgende:
Nooit samen een ring gaan kopen, heb 3 jaar lang op water en brood moeten leven.
En binnen 2 weken was de ring gejat![]()
Nice! toch nog iemand blij gemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:31 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Was dat jou vriendin? Mooi ding die ring, heb er wel een mooie nieuwe tv van kunnen kopen nadat ik hem had verkocht.
De poll zegt genoeg. Een verrassing is beter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:39 schreef Cue_ het volgende:
Haar meenemen!!!!
Of zorgen dat je kan ruilen. Maar de vraag is natuurlijk hoe eerlijk je vriendin is over hoe mooi ze het vindt
Ik heb geen poll gezien!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:32 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De poll zegt genoeg. Een verrassing is beter.
In de OP.quote:
Je vriendin moet toch een mooie ring krijgen en niet een goedkoop plastic ding dat je ook uit een automaat kan halen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom moet het perse een duur cadeau zijn? als jij voor 30 euro een mooie ring kan vinden die helemaal bij haar past, wat is dan het probleem? het gaat toch om het idee en de gedachte erachter?
een neutrale ring is een ring met max 3 steentjes zonder kleur, gewoon zilver met een witte steen dus!
Dure prijs gelijk plaatsen aan de kwaliteitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef afro het volgende:
[..]
Je vriendin moet toch een mooie ring krijgen en niet een goedkoop plastic ding dat je ook uit een automaat kan halen.
Mensen die niks overhebben voor hun vriendinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:01 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Dure prijs gelijk plaatsen aan de kwaliteitEr zijn genoeg sieraden makers (met de hand) te vinden die unieke ringen etc voor je kunnen maken. Ben je 40-50 ¤ kwijt.
mensen die perse vinden dat je veel geld moet besteden aan iets wat misschien goedkoper nog wel mooier isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef afro het volgende:
[..]
Mensen die niks overhebben voor hun vriendin![]()
Gaat om het gebaar, zeg dan gewoon dat je een gierige bitch ben
Dus een ring speciaal laten maken met zelf gekozen steen etc. voor je vriendin is geen gebaar? Rare logica heb jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef afro het volgende:
[..]
Mensen die niks overhebben voor hun vriendin![]()
Gaat om het gebaar, zeg dan gewoon dat je een gierige bitch ben
Dat is lamequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Dus een ring speciaal laten maken met zelf gekozen steen etc. voor je vriendin is geen gebaar? Rare logica heb je.
Ik heb er niet over of het lame is het is en blijft een gebaar.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik heb er niet over of het lame is het is en blijft een gebaar.
Maar goed i rest my case blijkbaar moet jij je liefde afkopen.
Waarom is een redelijk goedkope ring meteen raar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef afro het volgende:
[..]
Als je vriendin blij is met een rare ring heb je te maken met hippies en dan moet je zo snel mogelijk wegwezen
Als jij vind dat je jouw vriendin een ring van 75 euro moet geven na een halfjaar, wat geef je dan bij een jaar, en bij 2 jaar? Ik VIND het gewoon nogal over the top na een half jaar!en zoals eerder gezegd gaat het vooral om het idee dat iemand moeite voor je doet en niet om het prijskaartje wat eraan hangt, maar goed dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef afro het volgende:
[..]
Je vriendin moet toch een mooie ring krijgen en niet een goedkoop plastic ding dat je ook uit een automaat kan halen.
Ik zou het ook niet bij een half jaar al geven, zeker niet sommige ringen die hier gepost zijn. Ik vind ze wel mooi, maar veel te trouwringachtig. Zoals deze van de vorige pagina: http://www.boumanonline.n(...)88/?MF=9&MV=769&F=69. Bij 2 jaar verkering, verloving, ja dan is het een heel mooie ring, maar na 6 maanden... mwah.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef nurpp het volgende:
ben ik nou de enige die een RING nogal wat vindt om te geven na een half jaartje verkering en dan graveren zelfs!? ...kun je niet een wat neutraler sieraad geven...armbandje oid...?
Nee klopt gaat niet om prijskaartje maar als je ring koopt doe het dan goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jij vind dat je jouw vriendin een ring van 75 euro moet geven na een halfjaar, wat geef je dan bij een jaar, en bij 2 jaar? Ik VIND het gewoon nogal over the top na een half jaar!en zoals eerder gezegd gaat het vooral om het idee dat iemand moeite voor je doet en niet om het prijskaartje wat eraan hangt, maar goed dat is mijn mening.
Alsof zij weet of hij 25 of 75 euro gekost heeft. Je houdt de rekening toch niet onder haar neusquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:23 schreef afro het volgende:
[..]
Nee klopt gaat niet om prijskaartje maar als je ring koopt doe het dan goed.
Maar duur kado dat is wel een handige investering, ik kreeg ps3 met flatscreen de maand daarop
Wow tering kreeg je een ps3 + flatscreen?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:23 schreef afro het volgende:
[..]
Nee klopt gaat niet om prijskaartje maar als je ring koopt doe het dan goed.
Maar duur kado dat is wel een handige investering, ik kreeg ps3 met flatscreen de maand daarop
Als je een cadeau geeft, geef je dat toch niet omdat je iets terug wilquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:53 schreef afro het volgende:
Zielig als je zo moet "investeren"wat over heb voor je vriendin in de relatie.
Klopt, Maar het is wel altijd leuk als je wat terug krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:07 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Als je een cadeau geeft, geef je dat toch niet omdat je iets terug wiltoppunt van sadness
Als je gewoon investeert in de relatie, i.p.v de mogelijke materie wat het met zich meebrengt. Wat een kinderlijke gedachte om steeds uit te gaan van presentjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:37 schreef afro het volgende:
[..]
Klopt, Maar het is wel altijd leuk als je wat terug krijgt.
Mensen die hier over nadenken en aan trouwen denken en het te snel vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet bij een half jaar al geven, zeker niet sommige ringen die hier gepost zijn. Ik vind ze wel mooi, maar veel te trouwringachtig. Zoals deze van de vorige pagina: http://www.boumanonline.n(...)88/?MF=9&MV=769&F=69. Bij 2 jaar verkering, verloving, ja dan is het een heel mooie ring, maar na 6 maanden... mwah.
Leuke woordspeling?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
ik zou zon ring als dada aageeft echt niet willen hebben, niet als gewoon en ook niet als rouwring
Luister hier naar, hij snapt hetquote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Lienekien!Ben jij een vrouw?
Wat een koe van een denkfout maak je hier, je mag echt heel blij zijn dat je geen man bent, want je zou geen enkele vrouw kunnen behagen.
Raar mens, je hebt toch elke dag sierraden op, om en aan? Daarvan zeg ik je toch als vriend af en toe hoe mooi ik dat je vind staan? En als ik dat optel, dan weet ik toch welke smaak je ongeveer hebt? Bij welke vrouw kom je in 's hemelsnaam weg met zo'n onzinexcuus over etalages?!![]()
En TS, het ligt echt niet aan je ouders dat je niks weet van sierraden, dat weten de meeste jongens niet voordat ze een vaste vriendin krijgen. Er zijn maar 2 regels. De eerste: vind jij het mooi? En de tweede: denk je dat je vriendin zoiets mooi vind?
De eerste moet je in ieder geval vooral volgen, want daar heb je het meeste verstand van, van wat je zelf mooi vind. Je gaat absoluut de mist in, als je de ringen gaat kopen die een meisje hier in dit topic mooi vind. Dat meisje is je vriendin niet. Ga er maar rustig vanuit dat je vriendin het leuk vind, als je moeite hebt gedaan om te kopen wat JIJ mooi vind om aan haar lijf (vinger) te zien. En kijk alleen voor de basics naar de sierraden die je vriendin reeds draagt. Veel tierelantijntjes, of juist modern strak? Veel stenen, of juist weinig stenen? Groot en protserig, of klein en ingetogen charmant? Kleurrijk of niet? Dat zijn de basics die je kunt aflezen, NADAT je allereerst heel simpel gewoonweg bent uitgegaan van wat jou zelf mooi lijkt om te zien aan de vinger van jouw vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |