Zo duur mogelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef TheSofaKing het volgende:
en nu weet ik dat ze een "neutrale ring voor om haar middelvinger" wil, maar wat word daar in godsnaam mee bedoeld?
FAALquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef muhahaha het volgende:
Misschien heeft Postalgold nog een leuke ring in de aanbieding. Ik had laatste een partij opgestuurd en kreeg 495 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
Check de link van Trovey naar de Siebel shop meer dan genoeg om uit te zieken.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef TheSofaKing het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft plaatsjes posten, al die moeilijke woorden zoals "ontwerp" enzo, hoe moet ik dat in godsnaam in een ring verwerken, met mijn beperkte verbeeldingskracht.
Hmm Ebay is ook een optie idd maar zou wel lullig zijn als na een half jaar de vinger van zijn gf groen wordt omdat het nep isquote:Op maandag 27 juni 2011 13:31 schreef 08gnoT. het volgende:
OT: Op ebay staan heel mooie ringen... alleen is de vraag of het echt sterling silver is en of je hem opt ijd hebt. Wellicht kun je er wel inspiratie opdoen
Keep on dreaming, blijf vooral fappen op je beeldscherm:quote:Op maandag 27 juni 2011 13:31 schreef w0nderboi het volgende:
zou ik haar eerst wat beter leren kennen
Lijkt me toch als je af en toe wat vraagt/praat je de smaak van je gf wel kent. Of ik doe iets goed fout en ben de enigste die dat vraagt aan zijn vriendin en het dan onthoudtquote:Op maandag 27 juni 2011 13:32 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Keep on dreaming, blijf vooral fappen op je beeldscherm:
Maar ik zal even kijken, heb erover heen gelezen denk ik!
Je kan toch ruilen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ts maak het jezelf aub niet te moeilijk! Neem haar op de dag dat jullie een half jaar iets hebben mee naar de juwelier en kijk samen met haar.
10 tegen 1 dat je namelijk een ring uitzoekt die niet echt haar smaak is.
Maar de verrassing valt in het water als de ring niet haar smaak blijkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je kan toch ruilen.
De verrasing is leuker als hij het voor haar koopt en zij het als verrasing krijgt.
Tsjah.. Hoevaak heb ik al gesprekken met vriendinnen gehad over sieraden die ze kregen die absoluut niet hun stijl/smaak waren. Daarbij wie zegt dat het meisje eerlijk durft te zeggen dat ze de ring eigenlijk niet zo heel mooi vindt.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je kan toch ruilen.
De verrasing is leuker als hij het voor haar koopt en zij het als verrasing krijgt.
Dat moet je erbij zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tsjah.. Hoevaak heb ik al gesprekken met vriendinnen gehad over sieraden die ze kregen die absoluut niet hun stijl/smaak waren. Daarbij wie zegt dat het meisje eerlijk durft te zeggen dat ze de ring eigenlijk niet zo heel mooi vindt.
Daarbij is het nog steeds een verrassing als je samen naar de juwelier gaat.
geen idee van waar jullie wonen, maar neem haar idd gewoon op de dag zelf mee winkelen voor die ring. samen uitzoeken, iets lekkers te eten erbij en iedereen blijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ts maak het jezelf aub niet te moeilijk! Neem haar op de dag dat jullie een half jaar iets hebben mee naar de juwelier en kijk samen met haar.
10 tegen 1 dat je namelijk een ring uitzoekt die niet echt haar smaak is.
Dat is te lame, hoe komen jullie daar toch bij?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee van waar jullie wonen, maar neem haar idd gewoon op de dag zelf mee winkelen voor die ring. samen uitzoeken, iets lekkers te eten erbij en iedereen blij
Ook als volwassen vrouw is het nogal wat om op zo'n lief gebaar vervolgens te moeten reageren met 'maar ik vind hem eigenlijk niet zo mooi'.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat moet je erbij zeggen.
Trouwens zegt het heus wel als hij zegt je mag ruilen.
Het is toch geen 12 jarig meisje.
Wij zijn toch vrouwen? Geloof ons nou maar.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is te lame, hoe komen jullie daar toch bij?
3 vrouwen raden dit al aan. Denk je niet dat wij iets meer zicht hebben op wat een vrouw wil?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is te lame, hoe komen jullie daar toch bij?
Als je een relatie hebt kun je dat tegen elkaar zeggen anders heb je echt een kut relatie.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook als volwassen vrouw is het nogal wat om op zo'n lief gebaar vervolgens te moeten reageren met 'maar ik vind hem eigenlijk niet zo mooi'.
Mijn ex vriendinnen en mijn huidige vriendin denken daar toch echt anders over.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
3 vrouwen raden dit al aan. Denk je niet dat wij iets meer zicht hebben op wat een vrouw wil?
Precies, een vriendin van mij van 22 kreeg van haar vriendje een te lelijke armband en ze kreeg het er echt maar met moeite uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook als volwassen vrouw is het nogal wat om op zo'n lief gebaar vervolgens te moeten reageren met 'maar ik vind hem eigenlijk niet zo mooi'.
Natuurlijk kun je het wel zeggen, maar het is niet leuk. En het is toch bedoeld om leuk te zijn, als je viert dat je zo en zo lang samen bent?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt kun je dat tegen elkaar zeggen anders heb je echt een kut relatie.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee van waar jullie wonen, maar neem haar idd gewoon op de dag zelf mee winkelen voor die ring. samen uitzoeken, iets lekkers te eten erbij en iedereen blij
Of jullie wilen dat we dat denkenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
3 vrouwen raden dit al aan. Denk je niet dat wij iets meer zicht hebben op wat een vrouw wil?
Nou ik vind het echt niet erg als mijn vriendin me dat zegt.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je het wel zeggen, maar het is niet leuk. En het is toch bedoeld om leuk te zijn, als je viert dat je zo en zo lang samen bent?
Je kunt het wel zeggen maar het moment is gewoon compleet verpest.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt kun je dat tegen elkaar zeggen anders heb je echt een kut relatie.
Hoezo verpest ze vind het super lief en een leuke verrasing, dat het later geruild wordt voor iets dat ze mooier vind doet daar niets aan af.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je kunt het wel zeggen maar het moment is gewoon compleet verpest.
Ik draag nauwelijks sieraden dus ik heb dit gezeik gelukkig nooit.
Maar je vriendin zou het vast veel leuker vinden als ze niet hoefde te zeggen dat je een lillek ding hebt uitgezocht.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou ik vind het echt niet erg als mijn vriendin me dat zegt.
Dit ook inderdaad. Ik heb nog nooit een fout gemaakt daarmee.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef Techno het volgende:
Als je al een half jaar bij elkaar bent, en dan nog de smaak van je vriendin niet weet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |