Wow, moest ik even een hoop bijlezen.
Na het weekend idd weer een nieuwe week, nieuwe kansen. Ik ben wel afgevallen *zal zo Lilyslim even aanpassen* en vandaag gaat het verbazingwekkend goed:
O: 3 bruine boterhammen, 1 met flinterdun gesneden pepercervelaat, 2 met oude kaas.
T: 1 appel.
L: een beker griekse yoghurt met niks...
T: nog 1 appel
D: Risotto met gegrilde paprika's en witvis in aluminiumfolie uit de oven
Wilde vanmiddag tussendoor een Cafe Zero doen, maar de Jamin *enige die het hier verkoopt* was nog dicht en zometeen ligt m'n oppaskindje in bed en kan ik dus de deur niet uit

Elk nadeel heb z'n voordeel, is meteen 250 kcal minder.
Vanavond ga ik mijn hometrainer ophalen en meteen ook echt uitproberen... ben benieuwd hoe lang ik het volhoud met dit weer... gelukkig is het in ons huis redelijk koel en kan ik NCIS LA kijken ondertussen.
Volhouden allemaal! Koud water is met dit weer sowieso al lekkerder dan zoetigheid en een waterijsje vanmiddag is een betere snack dan een gebakje

Overigens ga ik dit weekend bbq-en en heb geen worstjes gekocht, alleen dingen als filetlapjes a la minute, kipfilet (gemarineerd in ketjap) en witvis... Nu nog van de salades afblijven

Xx!
ps. Over die Pilatesoefeningen die pijn doen: ik heb dat met alles waarbij gerold moet worden, vooral in mijn onderrug en bij mijn buik, dus die doe ik niet
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)