Zit je lekker in je smartphone te staren?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
busreis is saai.. alleen 2 oude mensjes die me afkeurend aankijken
dus je hebt een hele oude smaak in schoeiselquote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn is dat he
Ik kreeg laatst wel een enorm leuk compliment over m'n schoenen van een hele oude, krakkemikkige dame.
Was dat degene die door de hal van station Tilburg schreeuwde: OH JIJ ZIET ER GEIL UIT MET DIE SCHOENEN???quote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn is dat he
Ik kreeg laatst wel een enorm leuk compliment over m'n schoenen van een hele oude, krakkemikkige dame.
Nee, ik herinnerde haar aan haarzelf toen ze nog jong was en ook zulke hakken kon dragenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:56 schreef clevy het volgende:
[..]
dus je hebt een hele oude smaak in schoeisel
Nee, dat mens wat stomdronkenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was dat degene die door de hal van station Tilburg schreeuwde: OH JIJ ZIET ER GEIL UIT MET DIE SCHOENEN???
ik denk dat het door mn ijzer en skullhempje komtquote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn is dat he
omdat het kanquote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je lekker in je smartphone te staren?
kort lijstje zegquote:Op maandag 27 juni 2011 10:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het door mn ijzer en skullhempje komt
misschien hebben mn korte white army broek met spierwitte stelten eronder en mn enorme zonnebril er ook wat mee te maken???????????quote:
Je ziet er dus gewoon niet uit?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien hebben mn korte white army broek met spierwitte stelten eronder en mn enorme zonnebril er ook wat mee te maken???????????
Korte white army broek? Dat klinkt heel erg onsexy.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien hebben mn korte white army broek met spierwitte stelten eronder en mn enorme zonnebril er ook wat mee te maken???????????
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het door mn ijzer en skullhempje komt
Vraag het ze eens M-Lquote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt, maar in verhuizing, dus dan hoef je niet in rokjes zo groot als haarbanden te lopenquote:
al uitgestapt, andere lijn naar station gepakt, ging sneller, nu naar belastingkantoorquote:
zit tijdelijk bij mn nichtjequote:
Sterkte! Go get em!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al uitgestapt, andere lijn naar station gepakt, ging sneller, nu naar belastingkantoor
AirwiN, Godt en CherryLipsquote:Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Litpho 3 stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |