Ik niet, ik vond hem ooit maar een bloedirritant, arrogant, rechts, brallerig kutventje. Maar ik heb hem nu wat meer door denk ik, en het is gewoon een topgozerquote:Op maandag 27 juni 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Godtje eerst niet cool was?Die heb ik eigenlijk altijd leuk gevonden.
Hoho, dat was ik alquote:Op maandag 27 juni 2011 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, ik vond hem ooit maar een bloedirritant, arrogant, rechts, brallerig kutventje.
En ik ben lief, schattig, onzeker, links en stil. Vullen wij elkaar toch even goed aanquote:
Dat wij nog geen innige relatie hebben is een van de best bewaarde mysteries van het universumquote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ben lief, schattig, onzeker, links en stil. Vullen wij elkaar toch even goed aan
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ben lief, schattig, onzeker, links en stil. Vullen wij elkaar toch even goed aan
Keeping up appearancesquote:Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wij nog geen innige relatie hebben is een van de best bewaarde mysteries van het universum
Jij, links?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
dus samzz is een soort van hyacint bucketquote:
Jij hebt het uitslagen lijstje nog niet gezien?quote:
Ojquote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef clevy het volgende:
[..]
dus samzz is een soort van hyacint bucket
Jawel, maar dan heb ik die gemist denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt het uitslagen lijstje nog niet gezien?
maar dan een lievere uitvoering?quote:
Daar pleit ik al jaren voor. En de HRA moeten ze gewoon afschaffen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Voer de vlaktax in, de rijken betalen minder belasting, dus kunnen ze minder hypotheekrente aftrekken, zo heeft de staat minder kosten op de hypotheekrente! Briljant idee! De JOVD snapt het al prima ende best!
Mijn buurman is net zo aardig als mijn familie ongeveer.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had je buurman hem zeker halverwege ergens neergezet.. Als mensen niet goed in het midden van het vak parkeren doe ik het al helemaal niet
Fijne buur!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn buurman is net zo aardig als mijn familie ongeveer.
Ik snap ook niet zo goed waarom ik een linkse boomknuffelaar ben. Waarschijnlijk omdat ik dieren leuk vind of zoquote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik die gemist denk ik.
Dieren zijn er om op te eten.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom ik een linkse boomknuffelaar ben. Waarschijnlijk omdat ik dieren leuk vind of zo
In beide gevallen vraag ik me af of je het zo ongenuanceerd bedoeld als dat je het hier zegt.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar pleit ik al jaren voor. En de HRA moeten ze gewoon afschaffen.
Succes.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Fijne buur!![]()
Even pauze houden... blokje hardlopen
ik vind Varken ook om op te vretenquote:
Het een sluit het ander niet uit, lieve Qquote:
kloonquote:
Fijn is dat hequote:Op maandag 27 juni 2011 10:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
busreis is saai.. alleen 2 oude mensjes die me afkeurend aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |