Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Zaterdag kwam ik vol trots met een taart aan bij broer&schoonzus, om de nieuwe baan te vieren. Want ik ben blij he!
Ik heb een uur lang gezeik moeten aanhoren over hoe die onhandig die baan is wat betreft het openbaar vervoer, en hoemoetdatnuallemaal, en denkmaarnietdatdiereismakkelijkishoor. Ze waren niet eens blij, of trots, of wat dan ook. Ik heb geen gefeliciteerd gehoord, verdomme.
Wij zijn tenminste wel enthousiastquote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
Was nog een lekkere taart ook. Ik had m beter met jullie kunnen delen.
Gaan we morgen avond dan taart bakken?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
Was nog een lekkere taart ook. Ik had m beter met jullie kunnen delen.
Héél kort: het is een leidinggevende functie in een zorginstelling, mijn functie heet sinds dit jaar 'Persoonlijk begeleider' maar het is wat voorheen gewoon de teamleider was daar.quote:
Omdat ik een mietje benquote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom heb jij je familie nog niet vemoord dan?
de lakens uitdelen maar dan op hoger niveau.. chappeau!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Héél kort: het is een leidinggevende functie in een zorginstelling, mijn functie heet sinds dit jaar 'Persoonlijk begeleider' maar het is wat voorheen gewoon de teamleider was daar.
Tegenwoordig wordt het vaak beloond zelfs.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
Fijne levensles voor Peuter; wangedrag wordt dus níet bestraft.
Bakken? Je kan die dingen ook kopen, wist je dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaan we morgen avond dan taart bakken?
[ afbeelding ]
En het belangrijkste, ga je meer verdienen?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Héél kort: het is een leidinggevende functie in een zorginstelling, mijn functie heet sinds dit jaar 'Persoonlijk begeleider' maar het is wat voorheen gewoon de teamleider was daar.
Nooit geweten... Kunnen die mensen die ze verkopen het dan net zo lekker als dat je het zelf kan?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Bakken? Je kan die dingen ook kopen, wist je dat?
Monchouquote:Op maandag 27 juni 2011 09:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaan we morgen avond dan taart bakken?
[ afbeelding ]
Jazeker, twee salarisschalen omhoog. Nu zegt dat niet perse iets, want de schalen lopen deels in elkaar over, maar ik ga er absoluut op vooruit.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het belangrijkste, ga je meer verdienen?Ik dacht van wel, toch?
Fijn dat je de nieuwe baan hebt.
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 27 juni 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Jazeker, twee salarisschalen omhoog. Nu zegt dat niet perse iets, want de schalen lopen deels in elkaar over, maar ik ga er absoluut op vooruit.
Natuurlijk wel. Zijn toch bakkers!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nooit geweten... Kunnen die mensen die ze verkopen het dan net zo lekker als dat je het zelf kan?
Tof!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Jazeker, twee salarisschalen omhoog. Nu zegt dat niet perse iets, want de schalen lopen deels in elkaar over, maar ik ga er absoluut op vooruit.
Zat laatst een stukje in de trein... Mijn god... Overal waar ik om mee heen keek, iedereen verdiept in de telefoon. Van de 12 mensen die ik zag was er 1 niet in de telefoon bezig.. Oud mannetje zat naast me.. Wat een asociaal gedrag is dat eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik had gisteren echt een debiele BB verslaafde, ik zat in de tram, ik moest eruit, dus ik zeg "pardon!". geen reactie, nog een keer, harder, nog een keer nog harder.. uiteindelijk heb ik 7 (ZEVEN!) keer vlak voor dr porem met mijn vingers geknipt, toen werd kon ze zich een keer losrukken van dr BB, om uiteraard heel boos te reageren.
Blackberrynegerinnen.
wordt spannend transport in de treinquote:Op maandag 27 juni 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik monchou taart ga maken voor op m'n afscheidsborrelDank voor de onbedoelde tip, Snuit
Verschrikkelijk hè!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik had gisteren echt een debiele BB verslaafde, ik zat in de tram, ik moest eruit, dus ik zeg "pardon!". geen reactie, nog een keer, harder, nog een keer nog harder.. uiteindelijk heb ik 7 (ZEVEN!) keer vlak voor dr porem met mijn vingers geknipt, toen werd kon ze zich een keer losrukken van dr BB, om uiteraard heel boos te reageren.
Blackberrynegerinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |