SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door clevy op 27-06-2011 09:44:35 ]I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Je wordt al echt een grote meidquote:Op maandag 27 juni 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
Een na laatste week op stage alWat vliegt de tijd... kolere zeg...
Je stond ook in het Meest Rechtse lijstjequote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
Dat ik nog eens als links zou worden bestempeld... Dat ik dat mag meemaken!
Dat klinkt al logischer.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je stond ook in het Meest Rechtse lijstje
Daar was ik er een van!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Twee mensen hebben op mij gestemdWat lief
Niet gestemd? Nou jaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik had gestemd was jij de mooiste vent
gaan we een beetje categorieėn bijverzinnen na afloop.. en in welk hokje mag ik dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik had gestemd was jij de mooiste vent
Ik vorig jaar ook. Ik vind haar echt heel mooiquote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar vorig jaar op gestemd.
'Single die hier post maar wie is het in godsnaam.'quote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef clevy het volgende:
[..]
gaan we een beetje categorieėn bijverzinnen na afloop.. en in welk hokje mag ik dan?
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Single die hier post maar wie is het in godsnaam.'
Ik ben op de foto's af gegaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet van veels te weinig mensen hier hoe ze eruit zien om te stemmen op zoiets.
Ja, zelfs dan weet ik het nietquote:
Klinkt als mijn familiequote:Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Zaterdag kwam ik vol trots met een taart aan bij broer&schoonzus, om de nieuwe baan te vieren. Want ik ben blij he!
Ik heb een uur lang gezeik moeten aanhoren over hoe die onhandig die baan is wat betreft het openbaar vervoer, en hoemoetdatnuallemaal, en denkmaarnietdatdiereismakkelijkishoor. Ze waren niet eens blij, of trots, of wat dan ook. Ik heb geen gefeliciteerd gehoord, verdomme.
Taart alleen opgegeten dus?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Zaterdag kwam ik vol trots met een taart aan bij broer&schoonzus, om de nieuwe baan te vieren. Want ik ben blij he!
Ik heb een uur lang gezeik moeten aanhoren over hoe die onhandig die baan is wat betreft het openbaar vervoer, en hoemoetdatnuallemaal, en denkmaarnietdatdiereismakkelijkishoor. Ze waren niet eens blij, of trots, of wat dan ook. Ik heb geen gefeliciteerd gehoord, verdomme.
Doomdenkers!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Nou ja zegquote:Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Hehe, Captain Snuit to the rescue!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doomdenkers!Anders ga ik wel je taxi chauffeur spelen!
Ja, ik hoorde het donderdag!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Maar, je hebt de baan? WAT GOEDIk heb dat niet meegekregen, maar, gefeliciteerd!
jaquote:
Pffff, wat een gezeik allemaal zeg! Ik ben blij voor je!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |