Trollquote:Op maandag 27 juni 2011 09:26 schreef parkhomo het volgende:
Ik heb vannacht in het park een kerel zijn reet gelikt.
Snel en simpel toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik had wat goud opgestuurd naar postalgold en kreeg 495 euro, het is echt fantastisch
Gatverdamme dat is echt ranzigquote:Op maandag 27 juni 2011 10:10 schreef MissVanity het volgende:
Ik moest net niesen en toen vloog er een stukje uit wat op de grond is geland. Toen dacht ik: bah, dit is vies. Dat moet ik echt aan niemand vertellen!
Dit liet mij barfenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:10 schreef MissVanity het volgende:
Ik moest net niesen en toen vloog er een stukje uit wat op de grond is geland. Toen dacht ik: bah, dit is vies. Dat moet ik echt aan niemand vertellen!
Godskolere, wat doe jij hier nog?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:10 schreef MissVanity het volgende:
Ow daar is Chirrel weerquote:Op maandag 27 juni 2011 10:17 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Godskolere, wat doe jij hier nog?
Lachen ik het zusje van TSquote:Op maandag 27 juni 2011 10:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb de moeder van TS een golden shower gegeven
Ik heb het opgeruimd met een papiertje. Net stond ik in de lift en liet ik een heel vies scheetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gatverdamme dat is echt ranzig
(mag ik het hebben)
Haha ik moest glimlachen. En dan zeker fluitend de lift uitlopenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb het opgeruimd met een papiertje. Net stond ik in de lift en liet ik een heel vies scheetje.
Zo eentje die je niet hoort
Warm onthaal zeg... Ik vind het ook leuk om jou weer te zienquote:Op maandag 27 juni 2011 10:17 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Godskolere, wat doe jij hier nog?
Er stond jammer genoeg niemand anders in de lift dus ik had alleen mezelf ermee..quote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik moest glimlachen. En dan zeker fluitend de lift uitlopen
Ik doe dat wel eens in de supermarkt, zo een vette ruft laten die je niet hoort bij iemand en dan snel weglopen
Ik zei hardop tegen mezelf: dit is niet zo slim leukerd! Ik moet nog helemaal naar boven. Dom, dom! Scheet moet je laten als je op je bestemming bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef muhahaha het volgende:
Je moet het wel zo timen dat je de scheet laat als de deur opengaat ja... anders vergas je jezelf.
Dat of als er andere bijzijn keihard roepen wie er een ruft heeft gelaten
Ja, beetje jammer van Chirrel ja. Dat terwijl hij jou nog steeds als achtergrond heeft staan, dus hij ziet je dagelijks hahaha
Zo te horen onthaal jij mensen wel heel warm, met scheetjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Warm onthaal zeg... Ik vind het ook leuk om jou weer te zien
495 nog wel? Meeste mensen krijgen maar 450quote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik had wat goud opgestuurd naar postalgold en kreeg 495 euro, het is echt fantastisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |