Ach kom je ook es buitenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
whaha lig ik daar dadelijk met balkon en al op de straat
zo'n klein peuterbadje zal denk wel gaan idd, en niet al te veel water erin. En dan zo lekker je stoel erin zetten zodat je poten beetje verkoeling hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:11 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gedaan, zolang het niet een megabad is maar zo'n klein ding kan dat best wel.
idd, water is best zwaar. maar klein badje zal wel gaan denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 08:15 schreef Samzz het volgende:
@ Fanta: Als dat gewoon een balkon is waar je op kan zitten enz., kan je er best een klein badje op zetten. Even oppassen dat 't geen groot bad is ivm het gewicht.
Het gaat meer om de gewicht verdeling. Een liter water weegt ongeveer een kilo dacht ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, water is best zwaar. maar klein badje zal wel gaan denk ik
Jup klopt, maar zelfs in zo'n klein badje gaan al gauw duizenden liters hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat meer om de gewicht verdeling. Een liter water weegt ongeveer een kilo dacht ik.
Nee johquote:Op maandag 27 juni 2011 08:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jup klopt, maar zelfs in zo'n klein badje gaan al gauw duizenden liters hoor
ow dan moet da wel lukken, is gewoon zelfde als ik nog met iemand anders op mn balkon zal staan danquote:Op maandag 27 juni 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh't Is geen zwembad. In zo'n kleintje gaat een keer 50 - 75 liter of zo
Wij hadden thuis ook zo'n plastic zwembad, maar duurde altijd best tijdje voordat ie vol was. Maargoed die kleinere badjes zijn in kwartiertje vol, en emmer in 20 seconden? emmer is 10 liter.. hmmquote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik wou net zeggenWij hebben een bad van 3 bij 3 en daar gaat volgens mij net of net geen duizend liter in
maar die zal je toch niet allemaal in je eentje hoeven te afhandelen ofwel?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:36 schreef robdriessen het volgende:
Je weet dat het een lange week wordt als de inbox op je werk meer dan 100 onbehandelde emailtjes telt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 08:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgennn!
Ik ben net wakker. Hoe laat begon mijn proefwerk? Een half uur geleden.
haha en nu? dagje vrij dan maar?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgennn!
Ik ben net wakker. Hoe laat begon mijn proefwerk? Een half uur geleden.
Aslof gel nog wat goed kan maken aan jou haren, zet gewoon cap op. staat je vast veel beterquote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom zegt niemand dat ik een stukje haar vergeten ben te behandelen met gel
Ja, klopt.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
@ Samzz: Gisteren erg vermoeid, wat shizzke aan m'n kop enzo (heb je als het goed is ook wat van meegekregen) en dat is nog niet echt over, zowel de vermoeidheid als de kopzorgen niet
Deze dus:quote:Op maandag 27 juni 2011 08:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja mensen, ze verkopen vanaf zaterdag bij de Aldi een midicontroller van ¤129-,
Eentje die draait op VirtualDJ en met een eigen geluidskaart, waardoor je kan monitoren via je headphones
Hmm ik krijg sowieso elke week meer dan 100 mailtjesquote:Op maandag 27 juni 2011 08:36 schreef robdriessen het volgende:
Je weet dat het een lange week wordt als de inbox op je werk meer dan 100 onbehandelde emailtjes telt.
Hoe ga je dat doen? Alsnog naar school en te laat komen of ziek melden en later inhalen?quote:
Wat kan je daar meequote:Op maandag 27 juni 2011 08:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
XLR uitgang/ingang. Zo hoort het.
Het zelfde wat je met een coax ingang kan. Maar dan gebalanceerd. Ik vermoed dat die voor een microfoon is, dat werkt ook vaak met XLR.quote:
Hmm ze verkopen toch amper microfoons met XLR aansluitingquote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zelfde wat je met een coax ingang kan. Maar dan gebalanceerd. Ik vermoed dat die voor een microfoon is, dat werkt ook vaak met XLR.
Mijn microfoon heeft een XLR aansluiting en die moet dan naar een voorversterker met zowel een XLR in als uitgang.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ze verkopen toch amper microfoons met XLR aansluiting?
Jawel, maar te vroeg zodat ik nog even kon leren, maar ik bleef dus nog even liggen enzo en toen was het ineens veeeeeuls te laat.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe kwam dat dan dat jezelf verslapen had? had je geen wekker gezet ?
Good luckquote:Op maandag 27 juni 2011 09:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jawel, maar te vroeg zodat ik nog even kon leren, maar ik bleef dus nog even liggen enzo en toen was het ineens veeeeeuls te laat.
Maargoed, ik moet nu naar school toe en me melden mij de mediatheekheks en dan mijn pw maken
Wish me luck
Zo'n Neumann http://www.neumann.com/?l(...)nes&cid=tlm103d_data heeft ook gewoon XLR. Zeker als je over grote lengten het signaal wil transporteren is XLR gewoon een voordeel.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ze verkopen toch amper microfoons met XLR aansluiting?
Gel kan nog genoeg doenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Aslof gel nog wat goed kan maken aan jou haren, zet gewoon cap op. staat je vast veel beter
Succes, Feequote:Op maandag 27 juni 2011 09:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jawel, maar te vroeg zodat ik nog even kon leren, maar ik bleef dus nog even liggen enzo en toen was het ineens veeeeeuls te laat.
Maargoed, ik moet nu naar school toe en me melden mij de mediatheekheks en dan mijn pw maken
Wish me luck
Leuk setje SSB. Nu hopen dat ze ook een keer een mengpaneeltje in de aanbieding gooien zonder jogs, voor radiojocks ipv DJ'squote:
Ben benieuwt wie er met deze hitte vandaag zich wil opofferen..quote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenss, dit rooster maakt me niet blij. Ga eens opvullen!
Make momma prooud
Zet jij je whatsapp eens aanquote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij zo door gaat met die kusjes komt dat wel goed
Wat krijg ik er voor terugquote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Make momma prooud
Kerel, wat bazel jequote:Op maandag 27 juni 2011 09:12 schreef _Fanta het volgende:
Maar Jofu ik meende dat net he, Zal een toffe cap jou niet staan? Bdoel geef toe je hebt bestwel een dooie marmot op je kop toch? Kan je wel gaan liggen kutten met gel enzo, maar volgens mij word het daar niet veel beter op. Dus gewoon petje opdoen. En heb je ook meteen stuk minder last van de zon
Gewoon alles eraf is ook nog een optie natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 09:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kerel, wat bazel je
Jij gaat uit van oudere foto's uit m'n fobo, het zit inmiddels veel beter, en een pet op m'n kop tijdens m'n werk gaat niet he
Relax dametje, rijden en whatsappen tegelijk lukt niet enzoquote:
Nee nee, status en groupies wil ikquote:Op maandag 27 juni 2011 09:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd en een blije Faye?
Ook niet..quote:Op maandag 27 juni 2011 09:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gewoon alles eraf is ook nog een optie natuurlijk
Alles, het rooster is leegquote:Op maandag 27 juni 2011 09:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nee, status en groupies wil ik
Maar welke tijden zijn er nog open ?
Doe mij maar 20:00 / 21:00 ...quote:
Is niet zo heel gek he, dat ie daar vanuit gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 09:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kerel, wat bazel je
Jij gaat uit van oudere foto's uit m'n fobo, het zit inmiddels veel beter, en een pet op m'n kop tijdens m'n werk gaat niet he
Kan jij het rooster bijhouden? Of moet ik dat doen?quote:
Heb je niets te doen ofzo? Kom naar het strand dan!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij het rooster bijhouden? Of moet ik dat doen?
Nee, ik moet gewoon werken. Maar ik kan ondertussen het rooster wel bijhouden.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je niets te doen ofzo? Kom naar het strand dan!
Nah geen last van, tis korter en stekelig nu, maar moet eik wax gebruiken ipv gelquote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet zo heel gek he, dat ie daar vanuit gaatMaar goed, mocht je droog haar hebben met gespleten punten, dan raad ik je een haarmasker aan. Fris kleurtje erin door de kapper of zo, ziet er al meteen een stuk beter uit
Ik kan wel weer vanaf ongeveer 17.00.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Make momma prooud
Heyyy eindelijk iemand!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, ToT
Ik heb twee nieuwe jurkjes besteld
Niet dat ik ze aan hebquote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Heyyy eindelijk iemand!Hee meid!
Leuk, heb je er pics van?
Jij en je jurkjes ookquote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, ToT
Ik heb twee nieuwe jurkjes besteld
Morgen ben ik wel weer ok denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja dat duurt wel ff voor je het helemaal bijgeslapen hebt!
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mag vandaag mijn boeken in gaan leveren en ben dus blij
Jij en Faye hebben we m'n epic zombie show gemistquote:Op maandag 27 juni 2011 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mag vandaag mijn boeken in gaan leveren en ben dus blij
Ik heb nog wel meer gemist dit weekend (glastonbury, wat doe jequote:Op maandag 27 juni 2011 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij en Faye hebben we m'n epic zombie show gemist
Dat ja.. ik wil daar vanavond miss opnames van draaien als ik ze vinden kan..quote:Op maandag 27 juni 2011 10:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer gemist dit weekend (glastonbury, wat doe je)
Yay jingles!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga deze week even rustig aan doen qua draaien (huishouden en klus-lijst beetje oppakken...) maar als het lukt zal ik eens kijken of ik wat Knetter/Guppie jingles kan maken. Meer stemmen zijn natuurlijk altijd welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande jurkjes besteld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Topquote:Op maandag 27 juni 2011 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ja.. ik wil daar vanavond miss opnames van draaien als ik ze vinden kan..
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande jurkjes besteld.![]()
Ja, gaaf he! Binnenkort eens naar leuke nude kleur schoenen kijken voor eronderquote:
Ziet er mooi uit Samzz! Gaan hier allemaal barbecuesausvlekken op komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande jurkjes besteld.Beter onethisch dan oneetbaar
Nou, pfoe, al die heisa en stennis voor niets.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, Nederlands heb ik uiteindelijk met een 6,1 afgesloten(dat was dat kritieke vak, zegmaar)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, Nederlands heb ik uiteindelijk met een 6,1 afgesloten(dat was dat kritieke vak, zegmaar)
Ja, mooi he.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit Samzz! Gaan hier allemaal barbecuesausvlekken op komen?
Wat gaan je 9 juli aandoen?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mooi he.Heb de satijnen jurk toch maar besteld, kan 'm altijd terugsturen mocht het niks zijn. En nee, geen sausvlekken, verdorie
Eerlijk? Ik heb geen ideequote:
Wat bedoel je daarmee? Dat Mono je gaat bespringen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb geen ideeGrote kans dat het een jurkje wordt. Maar aan de andere kant twijfel ik, want ONZ meet
Dat er allemaal vieze mannetjes onder haar jurkje gaan kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat Mono je gaat bespringen dan?
Nee, dat hoop ik toch niet, zo sterk ben ik nietquote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat Mono je gaat bespringen dan?
Dat is toch bijna hetzelfde?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik toch niet, zo sterk ben ik nietMaar meer het vlekgevaar en zo
Opzich is dat wel okay, maar dan moet je daaronder niets aandoen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat er allemaal vieze mannetjes onder haar jurkje gaan kijken
Dan houden jullie die toch lekker warm?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich is dat wel okay, maar dan moet je daaronder niets aandoen.
Maar wellicht wordt dat op de avond wat fris op de bips.
Hmm liever nietquote:Op maandag 27 juni 2011 10:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens SSB, zou jij miss niet wat later willen draaien zodat ik gewoon weer van 20:00 tot 22:00 zou kunnen?
Ow jij gaat niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht een minuutje: wie is "jullie"?
Zien er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande jurkjes besteld.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ow shit dat is waar, ik wilde mijn rokje aan doenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb geen ideeGrote kans dat het een jurkje wordt. Maar aan de andere kant twijfel ik, want ONZ meet
Waar hebben jullie het over?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm liever nietik moet er de volgende dag weer 5:00 uit, dus wil graag 22:00 in bed liggen
Maar anders ga ik wel een andere dag draaien hoor, ik heb het toch hartstikke druk...
Wel andere vlekken?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mooi he.Heb de satijnen jurk toch maar besteld, kan 'm altijd terugsturen mocht het niks zijn. En nee, geen sausvlekken, verdorie
Que?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
1 tip: blijf uit de buurt van mergpijpjes en negerzoenen!
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
* Outpost76 mompelt iets met goed en morgen.....![]()
Neuh, hou jij maar 20:00 dan, pak ik 21:00 wel, dan draai ik 90's pf 80's ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm liever nietik moet er de volgende dag weer 5:00 uit, dus wil graag 22:00 in bed liggen
Maar anders ga ik wel een andere dag draaien hoor, ik heb het toch hartstikke druk...
Geen idee!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ja maar welke kerel moet er nou dead?
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar er begint nu denk ik wel wat te dagen.
faye vs. sinterklaas, die we nu eigenlijk zwarte piet moeten noemenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar er begint nu denk ik wel wat te dagen.
Fap ze!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben even de nodige ochtendrituelen doen
Het liefst welquote:
Vanavond...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?Welke dag?
Ok is coolquote:Op maandag 27 juni 2011 10:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, hou jij maar 20:00 dan, pak ik 21:00 wel, dan draai ik 90's pf 80's ofzomaar mocht het niet doorgeen laat even weten ofzo
Ik heb jullie er beide op gezetquote:
Geen idee, ik wil wel weer live mixen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jullie er beide op gezet
Wat ga jij draaien? Een mix?
Hoe ging ie?quote:
Oeh! Oeh! Ikke! Cola, aub.quote:
Oewwww let's hope the best...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wiskunde ging bagger, moet een 5.3 halen.. ben benieuwd
ben benieuwdquote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wiskunde ging bagger, moet een 1.3 halen.. ben benieuwd
Tofquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil wel weer live mixen.
Heb op het moment veel in mijn hoofd zitten, op die manier kan ik mijn hoofd een beetje leeg maken...
Owww beter zeg! En heb je het idee dat dat wel gelukt is?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, zie net een meevaller, dus het mag een 4.2 zijn
Dat haal je wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, zie net een meevaller, dus het mag een 4.2 zijn
Werkelijk geen ideequote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww beter zeg! En heb je het idee dat dat wel gelukt is?
Netjes!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Werkelijk geen ideemaargoed, heb ook een 7 voor frans weten te halen! En 9.2 voor engels
En oude (werk)boeken verbrandenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Leukste van het hele schooljaar, kaften eraf scheuren![]()
Tot over een tijdje, want eten, kaften eraf halen en boeken inleveren.
Toppie meidquote:Op maandag 27 juni 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liefst wel
Oh, en jullie staan erop.
Ik was er ook wel blij mee, mooie is dat die cijfers van een toets zijn die voor 3 vakken meetelt, dus die worden gemiddeld en komen bij engels, frans en nederlands, das mooi cijfer ophalen aangezien frans voldoende moet wordenquote:
Die van De Kast?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een tyfusstem heb die Sieb toch ook he
Jaquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was er ook wel blij mee, mooie is dat die cijfers van een toets zijn die voor 3 vakken meetelt, dus die worden gemiddeld en komen bij engels, frans en nederlands, das mooi cijfer ophalen aangezien frans voldoende moet worden
quote:
Ik heb nog pauze tot 12.10 uur. Dan ook weer werken.quote:
het is niet mijn ding, maar als jij het leuk vindtquote:Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik denk dat ik live hardstyle ga mixenof vinden jullie dat allemaal kut
?
Ja, of je whatsappt, smst, belt niet terugquote:Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef Viro het volgende:
Dan word je wakker en zie je 2 vrienden slapen in je kamer --->
Als je nu pas wakker wordt, heb je gisteren echt teveel gezopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef Viro het volgende:
Dan word je wakker en zie je 2 vrienden slapen in je kamer --->
Heb je al vakantie, Faye?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, of je whatsappt, smst, belt niet terug
zie whatsappquote:Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, of je whatsappt, smst, belt niet terug
ik drink nietquote:Op maandag 27 juni 2011 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nu pas wakker wordt, heb je gisteren echt teveel gezopen.
Wat vind jij leuk danquote:Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het is niet mijn ding, maar als jij het leuk vindt
En dan kijk je vreemd op dat 2 vrienden in je huiskamer slapen?quote:
die mix van laatst waar je dat spelletje mee deed met dat raden, dat soort muziek.. en indie en rock en deadmau5 achtig, dubstepquote:
Ik vind dat kut, maar laat het je niet tegenhouden, ik ben dan nog niet thuis gok ik :;(quote:Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik denk dat ik live hardstyle ga mixenof vinden jullie dat allemaal kut
?
Hmm eens zien wat ik voor je kan betekenen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die mix van laatst waar je dat spelletje mee deed met dat raden, dat soort muziek.. en indie en rock en deadmau5 achtig, dubstepmaar ook pop (rihanna) en echte klassiekers
ja, want toen ik naar bed ging waren alleen mijn broertje en vader thuis .quote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan kijk je vreemd op dat 2 vrienden in je huiskamer slapen?
Eej lieverdquote:
Uhu ik heb ze gezienquote:Op maandag 27 juni 2011 12:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Carooool! Je hebt de foto's vast al gezien he?
Middag Naatjequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm misschien een uurtje live happy hardcore mixen, dat vinden de meeste mensen wel leuk denk ik...
zoooo ranzigquote:Op maandag 27 juni 2011 12:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw en Faye, ik heb net nog een restje mergpijp tussen mijn bank vandaan gevist![]()
HACKUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op maandag 27 juni 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm misschien een uurtje live happy hardcore mixen, dat vinden de meeste mensen wel leuk denk ik...
Jofuquote:
Sorryquote:Op maandag 27 juni 2011 12:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw en Faye, ik heb net nog een restje mergpijp tussen mijn bank vandaan gevist![]()
Die van jou en matthijs (zo heet hij toch?quote:
Ik kon em net niet goed zien, nu even kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faye, heb je mijn foto op whatsapp nog bekeken?
<coolmode on> supquote:
Nee joh geeft niet had ik toch al gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 12:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Die van jou en matthijs (zo heet hij toch?) is zo lief
[..]
Ik kon em net niet goed zien, nu even kijken
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi ik heb naatje in t echie gezien.. hihi en faye
Er hebben wel meer mensen mij in het echt gezien dit weekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi ik heb naatje in t echie gezien.. hihi en faye
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kwam nog mergpijp tegen in de kraag van m'n overhemd
Oeh zoentjes van Knetter en Carool
sssh.. nou maak je ut minder bijzonder...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er hebben wel meer mensen mij in het echt gezien dit weekend.
Ik word fotograaf laterquote:Op maandag 27 juni 2011 12:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee joh geeft niet had ik toch al gezegdmaar moest wel ff lachen net
Jaaa die ishe
Ik vond jou heel eng in het echt, viel me zwaar tegenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er hebben wel meer mensen mij in het echt gezien dit weekend.
hihihihiquote:Op maandag 27 juni 2011 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssh.. nou maak je ut minder bijzonder...
maar ik heb een minimeet met faye gehaddat heeft niet iedereen gehad... zeker niet zo'n meet als wij hadden
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssh.. nou maak je ut minder bijzonder...
maar ik heb een minimeet met faye gehaddat heeft niet iedereen gehad... zeker niet zo'n meet als wij hadden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je het aandenken nog?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]nou maar uhm.. nou uhm die van ons was ook heul intiem.. er kwamen zweepjes en ringen en uhm lakkleding aan te pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja, en faye maar giechelen, bij onze intieme meets kwam er geen gegiechel aan te pas...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou maar uhm.. nou uhm die van ons was ook heul intiem.. er kwamen zweepjes en ringen en uhm lakkleding aan te pas
maar t was wel heul opwindendquote:Op maandag 27 juni 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en faye maar giechelen, bij onze intieme meets kwam er geen gegiechel aan te pas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Krijg de teringquote:Op maandag 27 juni 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en faye maar giechelen, bij onze intieme meets kwam er geen gegiechel aan te pas...
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:49 schreef robdriessen het volgende:
Net weer paar kaarten verstuurd voor postcrossing.com. Leuk man, postkaartje sturen naar random adres in de wereld, krijg je er ook random 1 terug. Moest sturen naar Japan, USA en Finland, kreeg kaarten terug uit Nederland, Duitsland en USA.
Dat is toch meer een wijvending?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:49 schreef robdriessen het volgende:
Net weer paar kaarten verstuurd voor postcrossing.com. Leuk man, postkaartje sturen naar random adres in de wereld, krijg je er ook random 1 terug. Moest sturen naar Japan, USA en Finland, kreeg kaarten terug uit Nederland, Duitsland en USA.
Dat wil ik ook doen, maar mag niet van mamaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:49 schreef robdriessen het volgende:
Ach meid, doe niet zo gek *giechel*quote:
Stomme verkiezing, ik wordt niet genoemdquote:Op maandag 27 juni 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[Singles] bespreken de verkiezingen
hihi in die spoiler in de op staan bekende namen
Beetje heel erg jammer dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stomme verkiezing, ik wordt niet genoemd
En je had zo graag de award voor Meest Wanhopige willen winnen....quote:Op maandag 27 juni 2011 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik word ook niet genooooooooemdquote:Op maandag 27 juni 2011 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij =/= single.quote:
*Proest*quote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En je had zo graag de award voor Meest Wanhopige willen winnen....
Of degene die een trein moet koppenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En je had zo graag de award voor Meest Wanhopige willen winnen....
Ik werd gediskwalificeerd omdat ik geen single was. Dat was even kutquote:Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen in een hoekje zitten huilen?
Vanavond van 20:00 tot 21:00 denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
SSB, wanneer ga je die happy hardcore half uur mix doen? Na 13h45 ben ik denk ik weer weg.
ooooooooohquote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vanavond van 20:00 tot 21:00 denk ik
Ach ze zijn me daar liever kwijt dan rijk, want de meeste stemmers zijn van het anti-kamp anywayquote:Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of degene die een trein moet koppen
Het blijft ook echt een gezellige boel daar hequote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach ze zijn me daar liever kwijt dan rijk, want de meeste stemmers zijn van het anti-kamp anyway
Ik ga wel alleen in een hoekje zitten krassen danquote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik werd gediskwalificeerd omdat ik geen single was. Dat was even kut
Krassen is toch een ding van rob?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen in een hoekje zitten krassen dan
Nogal jaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het blijft ook echt een gezellige boel daar he![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Binnenkort, als ik je schijf kom doen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Slechtste stem: naatjequote:Op maandag 27 juni 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komen er ook nog radio verkiezingen?
Tofste kleine DJ gaat dan automatisch naar mijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komen er ook nog radio verkiezingen?
Kutste stem en beste showquote:Op maandag 27 juni 2011 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Slechtste stem: naatje
net-niet show (het is een show, maar net niet): naatje
DJ's onder de wettelijk toegestane lengtequote:Op maandag 27 juni 2011 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tofste kleine DJ gaat dan automatisch naar mij
Er is maar 1 kleine DJ, dus dat is ook niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tofste kleine DJ gaat dan automatisch naar mij
mr green draait ook superquote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Maar echt, volgens mij ben ik steeds een net-niet... Rob heeft de beste show, ValHallen heeft de beste muziek.
grootste pretbek: sinterklaaskapoentjequote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
Lekkerste tetten Samzz![]()
Liefste gezicht Faye
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
grootste pretbek: sinterklaaskapoentje
Je kan ook te ver gaan he!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
DJ's onder de wettelijk toegestane lengte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |