denk dat je moeder en zusje dat niet zo heel erg vonden hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 03:36 schreef Splutje het volgende:
Die sms klinkt nogal sneu, niet doen. Ik moet nu trouwens denken aan alle meisjes waar ik midden in een dialoo
g ben gestopt met reageren
Die van jou anders wel, ze wilden dolgraag dat ik je stiefvader werdquote:Op maandag 27 juni 2011 03:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
denk dat je moeder en zusje dat niet zo heel erg vonden hoor
beide heb ik nietquote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die van jou anders wel, ze wilden dolgraag dat ik je stiefvader werd
doen we nu toch alquote:Op maandag 27 juni 2011 03:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ook nietzullen we erover chatten?
Ik heb natuurlijk niet veel te verliezen bij een chick die mij al als een oud vod bij haar vuilnis heeft gegooid.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:36 schreef Splutje het volgende:
Die sms klinkt nogal sneu, niet doen. Ik moet nu trouwens denken aan alle meisjes waar ik midden in een dialoo
g ben gestopt met reageren
QFTquote:Op maandag 27 juni 2011 06:46 schreef Levolution het volgende:
Gouden tip: nooit over eerdere wijven beginnen tegen wijven. Daar flippen ze altijd om, ook al is het een liedje.
quote:Op maandag 27 juni 2011 07:58 schreef XL het volgende:
Wat je ook doet, niet bellen. Het zou je leven veel te makkelijk maken.
Je wilt em te graag verneuken, dat valt opquote:Op maandag 27 juni 2011 09:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Luister niet naar de trolls en stuur de sms!
Dat zou inderdaad een plausibel verhaal zijn, ware het niet dat ze niks meer van mij gezien heeft sinds toen. Ze heeft slechts mijn voornaam en mijn nummer, lijkt me sterk dat ze dan iets van mij kan vinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm waarschijnlijk had ze veel gezopen, en werd ze daar losjes van
Vervolgens keek ze de volgende morgen, in nuchtere toestand, je Facebook / Hyves / whatever profiel foto en dacht ze "ooh god, nee heh..." waarom ze vervolgens niet meer reageert
Conclusie: ze vindt je lelijk.
Tip: stuur niet die sms, mocht je toch nog enige kans maken dan verneuk je die kans daarmee, ze zal denken dat je een of andere latente homo bent...
Ah daar is de eerste, nu die andere twee nog.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef Skylark. het volgende:
Ik pretendeer geen baas van de club te zijn, ik ben gewoon een leuke jongen.
quote:
Je kunt ook gewoon de eer aan jezelf houden, je verlies nemen en erboven staan. Maar hee, dat is vrij volwassen!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Micson het volgende:
Jullie snappen volgens mij niet waarom ik dat smsje wil sturen. Als ik het stuur, doe ik dit omdat ik weet dat ik verloren heb. Omdat ik weet dat ik geplayed ben door een slet in schaapskleren.
Daarom wacht ik ook tot morgen, dan is de kans dat er een logische verklaring is voor het uitblijven van een reactie vrijwel nihil. Dan hoeft ze me gewoon niet.
Het is niet een laatste wanhopige poging om haar zover te krijgen dat ze met mij gaat daten, zelfs ik snap dat zulk smsje je dan niet verder gaat helpen
Gewoon cool blijven en doen alsof het je niets doet. Misschien wil ze jou dan wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Micson het volgende:
Jullie snappen volgens mij niet waarom ik dat smsje wil sturen. Als ik het stuur, doe ik dit omdat ik weet dat ik verloren heb. Omdat ik weet dat ik geplayed ben door een slet in schaapskleren.
Ik vind het niet normaal dat iemand eerst heel enthousiast met smsjes reageert en dan out of the blue niks meer laat weten. Dit keur ik niet goed en die wil ik haar gewoon laten weten..quote:Op maandag 27 juni 2011 13:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de eer aan jezelf houden, je verlies nemen en erboven staan. Maar hee, dat is vrij volwassen!
Iets sturen zou per definitie zeggen dat het je wel wat doet. Good luck playaquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat iemand eerst heel enthousiast met smsjes reageert en dan out of the blue niks meer laat weten. Dit keur ik niet goed en die wil ik haar gewoon laten weten..
Ik zal eens nadenken of ik nog een leuker smsje kan verzinnen, aangezien jullie dit (ondanks de gevatheid ervan) blijkbaar kut vinden.
Ik kan ook bellen, maar dan wordt mij helemaal mijn trots ontnomen als ze iets gemeens zegt of ophangt. Dan ben ik officieel de verliezende partij, de loser, de kuthomo.
Dan kan ik beter een gevat smsje sturen dat suggereert dat het mij niks doet en ik haar maar een lompe hoer vind
Het probleem hiervan is dat zij op geen enkele manier afhankelijk van jouw goedkeuring is, en dat jij haar niet kan opdragen hoe zij zich moet gedragen. Je bent machteloos, eerlijk. Als je haar probeert te confronteren met haar gedrag ben jij altijd de verliezer. Daarom zeg ik; sta erboven en hou de eer aan jezelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat iemand eerst heel enthousiast met smsjes reageert en dan out of the blue niks meer laat weten. Dit keur ik niet goed en die wil ik haar gewoon laten weten..
Ik zal eens nadenken of ik nog een leuker smsje kan verzinnen, aangezien jullie dit (ondanks de gevatheid ervan) blijkbaar kut vinden.
Ik kan ook bellen, maar dan wordt mij helemaal mijn trots ontnomen als ze iets gemeens zegt of ophangt. Dan ben ik officieel de verliezende partij, de loser, de kuthomo.
Dan kan ik beter een gevat smsje sturen dat suggereert dat het mij niks doet en ik haar maar een lompe hoer vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |