In tegenstelling tot HakunaMatafaka, AFCAjos en Skylark pretendeer ik geen baas van de club te zijn. Ik ben ook geen kneus van de club, meer een beetje de gevaarlijke outsider van de club. De Frank Schleck van het peleton, de ADO Den Haag van de Eredivisie, de Peter Aerts van het K1 of de Enrique Iglesias van de hitlijsten, zoals u wilt.
Ik was dan ook blij dat ik vorige week een meisje mocht zoenen, ergens in een mainstream club in Utrecht. Het was een welbespraakte, correcte en goed uitziende meid. De marginale kwaliteit van de manier waarop ze zoende, overtuigde mij ervan dat ze niet erg veel slettenervaring had. Al met al dichtte ik haar een karakter toe waarin ik wel toekomst zag. Ik doe niet mee aan die PUA onzin, waarin gesteld wordt dat je pas na X aantal dagen iets van je mag laten horen, dus ik stuurde de middag erna een casual smsje.
Ook dit ging goed; ik veinsde interesse in haar , zij in mij. Interesse veinzen is een belangrijk onderdeel in deze fase van het spel dat liefde heet. De interesse in elkaars hobbies, bezigheden en agenda zijn metaforisch voor interesse in geslachtsgemeenschap met elkaar. Ik dacht dus dat ik het wel goed voor elkaar had.
Ik besloot daarom te vragen of ze volgende week iets te doen had, en ook hier reageerde ze positief op. Op mijn sms om het tijdstip te bepalen bleef het een dag later echter opeens stil. Tijd tikte voorbij en ook op een smsje van mij gisteren, waarin ik haar succes wenste met een turnwedstrijd die ze die dag had, bleef een reactie uit. Tot op het uur van schrijven, 3:10 , heeft mijn schermpje geen nieuwe sms van haar getoond.
Dit is niet de eerste keer dat me dit gebeurd. Sterker nog, het is mij twee weken nog met een ander meisje overkomen. Dat deze nieuwe muze mij dit ook zou flikken, had ik echter niet op gerekend, daar zij veel aardiger en maagdelijker overkwam.
Ik had wel nog een leuk idee. Als ze dinsdag nog niets heeft laten horen, stuur ik haar een sms met een quote van het nummer 'Mijn Houten Hart'. Ze had dit liedje namelijk geoefend met haar muziekklasje. Mij leek het wel een ironische en gevatte manier om mijn onvrede te laten blijken over haar handelen in dit epos.
Dit is mijn hart, mijn houten hart.
De dames voor u hebben het alvast verzwaard
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad
Verder post ik geen foto's of iets anders, ik ben mij bewust van de privacy risico's
Met nachtelijke groet,
Micson