Dit is al 1000x gezegd, maar ongelimiteerd of niet boeit echt niet (vrijwel) alle providers hebben nu 1000mb limiet, dat is echt heel veel. Als je thuis gewoon je wifi pakt kom je daar never nooit overheen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef 1517 het volgende:
Begrijp ik het goed dat telfort de enige provider is van een ongelimiteerde databundel?
Bij Vodafone was de 'ongelimiteerde' databundel een paar maanden geleden 800MB.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef 1517 het volgende:
Begrijp ik het goed dat telfort de enige provider is van een ongelimiteerde databundel?
Vodafone heeft geen ongelimiteerde bundels meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij Vodafone was de 'ongelimiteerde' databundel een paar maanden geleden 800MB.
Als je nu nieuw abo doet niet nee, maar toen wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vodafone heeft geen ongelimiteerde bundels meer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef Catch22- het volgende:
voor dat geld heb je ook een 2e hands Desire...
En hoe is dat relevant voor zijn vraag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je nu nieuw abo doet niet nee, maar toen wel.
Dat hij niet hoeft te kijken naar een provider met 'ongelimiteerde' databundelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant voor zijn vraag?
Hmm, ik woon namelijk anti-kraak en heb dus geen wifi thuis. Wilde mijn telefoon als modem gebruiken voor mijn laptop. Ging altijd goed met mijn blackberry, daar ging ik wekelijks mee over de 1000mb maar nooit wat over gehoord.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit is al 1000x gezegd, maar ongelimiteerd of niet boeit echt niet (vrijwel) alle providers hebben nu 1000mb limiet, dat is echt heel veel. Als je thuis gewoon je wifi pakt kom je daar never nooit overheen.
Dat gaat je niet meer lukken. Er zijn nog wel providers die onbeperkt internet aanbieden, maar dat wordt dan zo traag als dikke stront.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hmm, ik woon namelijk anti-kraak en heb dus geen wifi thuis. Wilde mijn telefoon als modem gebruiken voor mijn laptop. Ging altijd goed met mijn blackberry, daar ging ik wekelijks mee over de 1000mb maar nooit wat over gehoord.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat gaat je niet meer lukken. Er zijn nog wel providers die onbeperkt internet aanbieden, maar dat wordt dan zo traag als dikke stront.
Zo blijf je bezig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef Catch22- het volgende:
weet je het zeker?
http://tweakers.net/nieuw(...)oon-voor-google.html
Vodafone of KPN/Hi zijn de betere netwerken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef 1517 het volgende:
Ja zeker ben nu telefoonloos. Heb je provideradvies voor me? Ben namelijk een tijdje niet in Nederland geweest dus heb geen idee of er verschil zit tussen aanbieders
Tenzij je de telefoon als hotspot voor je laptop gebruiktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit is al 1000x gezegd, maar ongelimiteerd of niet boeit echt niet (vrijwel) alle providers hebben nu 1000mb limiet, dat is echt heel veel. Als je thuis gewoon je wifi pakt kom je daar never nooit overheen.
En dat is?quote:
Net een uur bezig geweest met tasker, tering wat was dat ingewikkeld! Maar gelukt, dankje.quote:
Maar dan worden smsjes ook niet meer gemeld, dat wil ik wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:16 schreef jampot het volgende:
Cm heeft die optie ook gewoon: stille uren, ergens in de cm settings.
Je haalt echt geen Ei phone meer nu hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef GodsSon het volgende:
Wiehoo, vandaag een Wildfire S gewonnen. Natuurlijk niet de top op android gebied, maar een leuke telefoon om te hebben.
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen, heb al meer dan een jaar BB, wilde eigenlijk een iPhone gaan halen binnenkort, maar dit is een leuke tussenstap.
Veredelde TVP
Nou, de wildfire geeft nou niet echt het beste wat android te bieden heeft..quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je haalt echt geen Ei phone meer nu hoor.
HTC welquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, de wildfire geeft nou niet echt het beste wat android te bieden heeft..
De Desire HD is niet te vergelijken met een Wildfire S. Beetje vreemde opmerking.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HTC wel, ik heb een Desire hd, die wil ik echt niet ruilen tegen een Iphone,
Maar wel met een Iphone, is die wildfire so beroerd dan ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De Desire HD is niet te vergelijken met een Wildfire S. Beetje vreemde opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |