Och, dat wel, maar beter dan 's ochtends wakker worden naast iemand en de escape route van de avond daarvoor maar z.s.m. in action zetten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms wel. Soms niet. Verliefdheid doet pijn en maakt gelukkig.
Dat is ook plastisch. Daarnaast zijn Whiskers, VS, B_A en ik blijkbaar verliefd of liever verliefd.quote:
Doe ik ook.quote:
Wat zeggen ze ook alweer??quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, dat wel, maar beter dan 's ochtends wakker worden naast iemand en de escape route van de avond daarvoor maar z.s.m. in action zetten.
Hm, wat is er met mannen?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker waar inderdaad. Ik ben ook wel blij dat ik amper verliefd word, maar wel nog steeds wel bepaalde dames leuk vind (om meer dan slechts te neuken). Dat houdt alles een beetje in het gareel.
Tevens vond elke vrouw die ik leuk vond mij maar niets en vice versa. Volgens mij is dat sowieso de kwelling van elk mens hier.
Muziek om direct impotent van te worden.quote:
Ik heb meer mensen in bed gehad dan me achteraf lief is, ik ben er wel klaar mee.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook alweer??
Iets met beter geleefd hebben en spit dan??
Ik ben sowieso geen spermadonorquote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook plastisch. Daarnaast zijn Whiskers, VS, B_A en ik blijkbaar verliefd of liever verliefd.
Dat maakt ons verre van spermadonoren, met als rondneukende klootzakken enkel u, Erik en Friek_
De theorie van de "verspreiding van het zaad"quote:
Zou jij kinderen willen?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen spermadonor![]()
Eerder een ontvanger![]()
dat is voor die kinderen niet te hopen!quote:
Och dat is in ons geval nogal weinig bijdragend aan Darwin.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De theorie van de "verspreiding van het zaad"
Correct. Kutbraboquote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Muziek om direct impotent van te worden.
Ironisch uit de mond van een brabo.quote:
Van een homopaar kan de wasdame meer geld verdienen met pretvlek lakens.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
Och dat is in ons geval nogal weinig bijdragend aan Darwin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |