Hier hetzelfde. Hadden ze 'm van mij niet in behandeling hoeven nemen, dan had ik er nog wat bij kunnen doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef Pheerful het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
21.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Verder gebeurt er ook niets meer.
Das toeval dat het er nu even over gaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Beetje jammer dat 90% van de posts hier gaat over iemands nog niet bezorgde/ uitgestelde verzending
Is dat nu echt boeiend voor iemand andersMisschien mis ik iets, hoor...
Nee, echt niet hoor. Ik kom regelmatig even in de H&M-topics kijken of er leuke items staan, of voor foto's van mensen die de catologus al hebben etc. Maar het gaat er echt héél veel over. Maar ik vraag me echt oprecht af of iemand het boeit dat iemand anders pakketje een week later wordt bezorgd. Of ben ik nu zo a-empathischquote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Das toeval dat het er nu even over gaat.
Lotgenotentopic...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee, echt niet hoor. Ik kom regelmatig even in de H&M-topics kijken of er leuke items staan, of voor foto's van mensen die de catologus al hebben etc. Maar het gaat er echt héél veel over. Maar ik vraag me echt oprecht af of iemand het boeit dat iemand anders pakketje een week later wordt bezorgd. Of ben ik nu zo a-empathisch...?
Mij boeit het niet. Ik wil alleen maar weten wanneer mijn kleren binnenkomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ik vraag me echt oprecht af of iemand het boeit dat iemand anders pakketje een week later wordt bezorgd.
Inderdaad, nieuwe sitequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:46 schreef heaven7 het volgende:
Nieuwe website gelanceerd!
Enne, ik vind het niet vervelend om te lezen over andermans bestelbeslommeringenVind het altijd wel gezellig hier
Dat jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef alors het volgende:
maar geen verlanglijstje of zie ik die over het hoofd
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef alors het volgende:
wehehe spelfout gevondenMijn Acount, met één c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |