ik ga ook niet op vakantie, maar moet mijn keuken wél extra poetsenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga niet op vakantie, dus hoef de keuken nie textra te poetsen![]()
Dat dus, en daardoor bouwen kinderen ook veel minder weerstand op dan vroeger toen wij klein waren, en je melk gewoon dronk tot ie zuur rook; Ik ben alleen wel voorzichtig met rauw vlees, maar heb geen enkele moeite met rauwe eieren, en het fruit uit de supermarkt was ik wel, omdat ik niet weet of er bestrijdingsmiddelen op gespoten zit.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
weet je wat het is, Het is goed dat er hygiene regels zijn, maar kijk naar de volksgezondheid. Al die allergische reacties overal op door voeding. die komen echt niet uit de lucht vallen. alles word veel te schoon en "veilig" Ik eet rustig dingen die over de datum zijn, als iets goed is is het goed, en ben nooit ziek door voeding. geen maagklachten of buikloop. Weerstand is tegenwoordig een vies woord. Voor mij persoonlijk was ik bv fruit niet om maar een voorbeeld te noemen
zo denk ik er ook over. Mijn huis en keuken zijn schoon, maar niet steriel. Ook eten over de datum eet ik als het nog goed ruikt of er goed uitziet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
weet je wat het is, Het is goed dat er hygiene regels zijn, maar kijk naar de volksgezondheid. Al die allergische reacties overal op door voeding. die komen echt niet uit de lucht vallen. alles word veel te schoon en "veilig" Ik eet rustig dingen die over de datum zijn, als iets goed is is het goed, en ben nooit ziek door voeding. geen maagklachten of buikloop. Weerstand is tegenwoordig een vies woord. Voor mij persoonlijk was ik bv fruit niet om maar een voorbeeld te noemen
Die zal toch wel weten hoe je over dit soort mislukte kokjes denkt en je daar niet mee opzadelen lijkt mijquote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
als mijn werkgever hem binnenlaat heb ik het er maar mee te doen denk ik
die is in slaap gevallenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Zijn we Ceetje onderweg weer kwijtgeraakt
Ik heb vriendinnnen die zelfs een pak appelsap al niet meer durven open te maken als daaar THT met de datum van vandaag op staatquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over. Mijn huis en keuken zijn schoon, maar niet steriel. Ook eten over de datum eet ik als het nog goed ruikt of er goed uitziet.
dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zal toch wel weten hoe je over dit soort mislukte kokjes denkt en je daar niet mee opzadelen lijkt mij
ongeopend is het toch nog steeds 3 dagen??quote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
vroeger was zuivel hludbaar tot 3 dagen na. tegenwoordig tot. Maar niemand die weet dat daardoor de houdbaarheid met 2 dagen veengd is (dus 5 dagen na in de oude situatie)
die kan bij mij nog rustig een maand staanquote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnnen die zelfs een pak appelsap al niet meer durven open te maken als daaar THT met de datum van vandaag op staat
snap ik ff niet, 3 dagen na wat? en dan nog, verse melk heb je alleen als die rechtstreeks van de koe komt, dat komt mijn pakkie uit de supermarkt echt niet hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
vroeger was zuivel hludbaar tot 3 dagen na. tegenwoordig tot. Maar niemand die weet dat daardoor de houdbaarheid met 2 dagen veengd is (dus 5 dagen na in de oude situatie)
dat vind ik ook. Ik wil neit zeggen dat ik een viezerik ben, maar ik ben niet iemand die alles met Dettol de hele dag schoonmaakt vanwege de kinderen. Veel van mijn vriendinnen zijn hierin totaal doorgeslagen, tot op het zotte af. Die kinderen hebben totaal geen weerstand. Zijn ook om de haverklap ziek. Mijnes daarentegen niet vaak. En idd produkten over de datum (behalve vlees, dat durf ik niet) worden hier ook nog gewoon gegeten. Mijn moeder zegt altijd: vroeger stond er nergens een datum op, rook het niet vies, dan was het eetbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ongeopend is het toch nog steeds 3 dagen??
nee hoor, die had telefoon (ook keurig netjes gepost zojuist, maar jullie zien het geeneens)quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die is in slaap gevallenik net ook bijna, ben dus maar gaan zitten. Wil de film afkijken
Dat dusquote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ik wil neit zeggen dat ik een viezerik ben, maar ik ben niet iemand die alles met Dettol de hele dag schoonmaakt vanwege de kinderen. Veel van mijn vriendinnen zijn hierin totaal doorgeslagen, tot op het zotte af. Die kinderen hebben totaal geen weerstand. Zijn ook om de haverklap ziek. Mijnes daarentegen niet vaak. En idd produkten over de datum (behalve vlees, dat durf ik niet) worden hier ook nog gewoon gegeten. Mijn moeder zegt altijd: vroeger stond er nergens een datum op, rook het niet vies, dan was het eetbaar
dat dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ik wil neit zeggen dat ik een viezerik ben, maar ik ben niet iemand die alles met Dettol de hele dag schoonmaakt vanwege de kinderen. Veel van mijn vriendinnen zijn hierin totaal doorgeslagen, tot op het zotte af. Die kinderen hebben totaal geen weerstand. Zijn ook om de haverklap ziek. Mijnes daarentegen niet vaak. En idd produkten over de datum (behalve vlees, dat durf ik niet) worden hier ook nog gewoon gegeten. Mijn moeder zegt altijd: vroeger stond er nergens een datum op, rook het niet vies, dan was het eetbaar
hmmm, heb vanmiddag een pak bio karnemelk gehaald staat geen THT oid op alleen 10-7 das dus zelfs 9 dagen na nuquote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat uiterste consumptie datum op
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus.
er wordt vergeten dfat vlees dat je koopt al zeker 3 weken dood is. anders is het niet te eten.Veel te taai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |