Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:
Greys, zie dat snoetje nou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou die bovenste nemen Greys.
Welsh Springerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
Trouw, lief, speels, blij, mooi
Moet ze wel ff zoeken naar een echte golden. Niet zo'n gay wittequote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
Trouw, lief, speels, blij, mooi
Die is van Marie, for surequote:
Oke, dan gaan we gewoon voor de Golden. Nou, dat was makkelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik vind die Coton te fifi
En hoe weten we dat al die nestjes niet van broodfokkers zijn dan?
Ja ik kon het woord niet vindenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is van Marie, for sure
achterkleinkind dacht ik?
41 jaar zonder Joequote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja ik kon het woord niet vindendat zal vast ja
Dit is dan wel een lievig eindeniet zo verdrietig
Die had ze ook MET Joequote:
Echt zo'n vies stom Amerikaans zie-je-dat-alles-goedkomt einde.quote:
Goldens kunnen er prima uitzien als een vuilnisbak. Ga maar es met ze naar een modderpoelquote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Nee ik wil ook geen golden, sorry![]()
Ik wil iets dat er uit ziet als een vullesbakkie.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Nee ik wil ook geen golden, sorry![]()
Ik wil iets dat er uit ziet als een vullesbakkie.
Tuurlijk! Die was in het begin toch veel te jong?quote:
Ja, dat wil ze, een groene... hond.quote:
Yep. strikje omheen en naar Greys brengenquote:
Ik heb niet het allerbegin gekekenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die was in het begin toch veel te jong?
Nooit Full House gekeken zeker? Of Little house on the prairie?
Is dat zo'n Ierse Wolfshond? Die ziet er iig uit alsof ie schurft heeft dus perfect voor Greysquote:
Kan niet met kattenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.schuthok.nl/index.php?menu=28&submenu=60&id=477
Maar die mogen per kind maar 10 seconden of zo. En dat drie keer op een dag.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb niet het allerbegin gekeken
En zooooo vaak zijn die kinderen ook niet in beeld
Boor in de gordijnen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.schuthok.nl/index.php?menu=28&submenu=60&id=477
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat zo'n Ierse Wolfshond? Die ziet er iig uit alsof ie schurft heeft dus perfect voor Greys
Ah, Hara heeft je opgevrolijkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zocht op : Vuilnisbakkenras + hond op google
He gotverquote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zocht op : Vuilnisbakkenras + hond op google
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:39 schreef senesta het volgende:
Zo'n laserlampje is zielig.
Ik ben gestopt en ET is al een kwartier aan het zoeken![]()
Oh, ze ligt nu ontgoocheld op de overloop rond te kijken
We liepen een keer met Bink jaren geleden op een of ander kasteelfeest bij Kasteel Keukenhof.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
We liepen een keer met Bink jaren geleden op een of ander kasteelfeest bij Kasteel Keukenhof.
Bink overal beetje grote bek, stoer doen tegen alle grote honden enzo.
Totdat er vijf Ierse Wolfshonden om haar heen kwamen staan, heel rustig en kalm. Toen slikte ze drie keer en hebben we haar de rest van de dag niet meer gehoordZijn nog wel ergens foto's van geloof ik. Echt zes keer zo hoog als Bink waren ze.
Nou Boor is ECHT een oetlul en heel dommig met sommige dingen, maar met het laserlampje was na 3 tellen de lol er af omdat hij merkte dat hij het toch niet kon vangen. Drie keer op het stipje gestampt, geprobeerd te pakken, nada succes, oke move along people, nothing to see herequote:Op zondag 26 juni 2011 21:39 schreef senesta het volgende:
Hier gaan ze met het muisje zelf (waar het lampje uit komt) spelen als ik stopquote:Op zondag 26 juni 2011 21:39 schreef senesta het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
OOOOOOOOOOOOH GREEEYSS OOOOHHHH
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=237036
Driesquote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=237033
Satsu en Yoko vinden het helemaal geweldig. Naartjie ook... als hij er de krachchchch voor heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier gaan ze met het muisje zelf (waar het lampje uit komt) spelen als ik stop
Met Hummer en Dodge is er nooit lol geweest. Die kijken een keer naar het lichtje, een keer naar mij en gaan vervolgens gewoon verder met waar ze mee bezig warenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Boor is ECHT een oetlul en heel dommig met sommige dingen, maar met het laserlampje was na 3 tellen de lol er af omdat hij merkte dat hij het toch niet kon vangen. Drie keer op het stipje gestampt, geprobeerd te pakken, nada succes, oke move along people, nothing to see here
Denk niet eens dat ie hoeft te wennen. En daarbij, Charlie is buiten wel OEH KAT OEH KAT maar binnen ligt Jazz op zijn hoofdquote:
oooh cutequote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=236736
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=236735
Helemaal onherleidbaar
Dries is leukquote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Dries
Dan moet ie een geel zwembroekje aan zeker?
Ook liefquote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=236736
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=236735
Helemaal onherleidbaar
Oeh... vind ik eigenlijk te mooi en niet piekerig genoeg, maar die gaat S wel heel leuk vinden.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=237034
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een poppetje op zn borst!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dries
Dan moet ie een geel zwembroekje aan zeker?
Maar wel onherleidbaar! Af en toe even in de modder en goanquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh... vind ik eigenlijk te mooi en niet piekerig genoeg, maar die gaat S wel heel leuk vinden.
Oeh, Sjefke ligt te slapen springt ineens vanaf de bank een meter de lucht en de kamer in en hapt een langpootmug uit de lucht!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Satsu en Yoko vinden het helemaal geweldig. Naartjie ook... als hij er de krachchchch voor heeft.
Fok! wat gaan jullie hard zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Wie weet welke soort pad dit is? En kan mijn katten vertellen dat ze deze echt niet naar binnen hoeven te nemen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is in het echt niet zo harig, mijn skatjes hadden hem enigszins door alle hoekjes van de kamer gejaagd.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer thuis van parkpop.
Wat was het warm vandaag en ondanks veelvuldig insmeren toch een beetje verbrand. Nu heb ik straks weer een zebra patroon op mijn huid.
Er werd er eentje afvoerd door de security met zijn broek open en het enige wat hij uitkraamde was:
mag ik hem niet laten zien?
Toen hij daar nee op te horen kreeg
Waarom mag ik hem niet laten zien?
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat was het warm vandaag en ondanks veelvuldig insmeren toch een beetje verbrand. Nu heb ik straks weer een zebra patroon op mijn huid.
Er werd er eentje afvoerd door de security met zijn broek open en het enige wat hij uitkraamde was:
Waarom mag ik hem niet laten zien?
Sjefke-san has the force.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, Sjefke ligt te slapen springt ineens vanaf de bank een meter de lucht en de kamer in en hapt een langpootmug uit de lucht!![]()
*gaat flessekittens aanvragen *quote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Fok! wat gaan jullie hard zeg![]()
Wilde effe kwijt aan Cat dat ik heel blij voor haar ben dat ze zo'n groot kado heeft gekregen van haar team.![]()
Zal vast wel een 'we-zijn-blij-dat-we-ons-huis-terug-hebben' kado zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom mag ik hem niet laten zien?![]()
Enne, kom jij bij mijn pappa en mamma in de achtertuin logeren hoorde ik vandaag?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Crap! Dan zal ik ook eens een dagkaart gaan kopen!quote:
Zaterdagquote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crap! Dan zal ik ook eens een dagkaart gaan kopen!Zaterdag of zondag?
Neem Diaz, oren!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhh knappe Diaz met dat lint
En ben jij dat zelf Multi? Leuk!
quote:
Wat is het toch ook een knapperdquote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info bitte, dance is niet helemaal mijn ding....dat van jou al helemaal nietquote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heb je zin om komende zaterdag mee te gaan naar een dance festival?
Don't I know it.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Meer info bitte, dance is niet helemaal mijn ding....dat van jou al helemaal niet
En Oh-oh gaat ook niet zo goed met katten,quote:
Mij Sjon, denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef indaha het volgende:
[..]
En Oh-oh gaat ook niet zo goed met katten,wil je haar een kat aansmeren
Senesta wil Greys Sjon aansmerenquote:
Volgens mij vindt jouw collega jou niet aardig?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Don't I know it.Ik ben gestrikt door mijn collega die een pleeg nodig had.
En hoef niks te doen, alleen aanwezig te zijn.
KLIK
Brio?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Dat mens waar ik in Alkmaar ooit drie weken op die kat gepast heb heeft dr peludo ook eindelijk.
Ik hoop dat ze daar wel mee naar buiten gaat
Ja Brio, dat wist ik al een paar weken. gaat ze niet naar buiten met haar honden danquote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Dat mens waar ik in Alkmaar ooit drie weken op die kat gepast heb heeft dr peludo ook eindelijk.
Ik hoop dat ze daar wel mee naar buiten gaat
Kees willen we niet want die heeft geen wilde coupequote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Sinds wanneer verpatst Senesta mijn honden?
Kees kan prima met katten trouwens
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Kees willen we niet want die heeft geen wilde coupe
Je gaat niet mee dus?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij vindt jouw collega jou niet aardig?![]()
Wat een takkeherrie![]()
Ja ik wist het ook al lang hoor, maar ze heeft m nu toch pas gekregen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja Brio, dat wist ik al een paar weken. gaat ze niet naar buiten met haar honden dan
Ik duik achter je aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga maar eens kijken of mn chickies slapen en dan duik ik er zelf ook in![]()
Mag ik daar later op terugkomen?quote:
Prima, laat me ergens deze week maar iets weten.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mag ik daar later op terugkomen?
Misschien wil vent eventueel ook wel mee
Genieten!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook slapen maar er ligt nog iemand op mijn buik
Wat leukquote:Op zondag 26 juni 2011 23:09 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net 2 kaarten gewonnen voor het Take That concert![]()
.
Whahahahahaha ik zeg het net in de andere SC , echt, dit stukje, heeeeeeeeelemaal Prince, epicquote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Dit is helemaal des Prince!
Dat dansje met die band, die groove , en dat two times
Ja dat was echt 87 Prince helemaal kicksquote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het was ook echt wel een héle dikke Prince saus
Mwehehehehe.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ze zenden uit tot 4 uur of zo, dus ik gok van wel![]()
Thessa dr ma en ik hebben vanmiddag nog staan bootyshaken met Thessa, het was het denk ik net niet als ik dit zo zie
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Heerlijk weer, en wat een schattige hondjes komen hier allemaal langs
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
ben je net op tijd om woensdag met je motor mad max style door post-apocalyptich nederland te rijden
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet als je hagelstenen groter zijn dan je velgen
Ik wil geen poffertjespan reliëf met hagelstenen van een paar centimeterquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet als je hagelstenen groter zijn dan je velgen
Ik denk dat de beschrijving van wat ik met B. zou doen buiten de policy van Fok! valtquote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Baaaaaaaaaaaaaaaaf, ben je ook flieft op Bee?
![]()
Ik zou dr doen
Ze zal wel niet kunnen kokenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind het vaak net een onwerkelijke vrouw.
Alsof ze niet echt is, maar toch weer wel. Zo van 'dat kan bijna niet dat iemand zo leuk èn mooi èn goed èn entertaining is'.
Die stelten van d'r![]()
Maar god wat moet die goed zijn in bed met die moves van drquote:
Hoest met je ogen?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier nu alles open , vanmiddag pas zon
Oh het is fijn dat er verbetering in zitquote:Op maandag 27 juni 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Redelijk!
Lenzen in maar ze voelen nog niet helemaal prima.
Maar zolang ik mn lenzen in kan ben ik tevree
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh het is fijn dat er verbetering in zit
Oh trouwens, Mestreech moet wachten tot na 8 juli, dan heb ik nog een tentamen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar niet meteen die eerste maandag, das mn Prince weekend
Gefeliciteerdquote:
Ow, ja je mag ze alleen opgeven als ze echt niet mee mogen doen met echte shows.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Naja mag wel maar ik ga er vanuit dat ook een rasloze hond geen onderbeet moet hebben toch?
Haar bouw is ook niet echt je van het hoor
Goed natmaken en het valt er vanzelf wel af denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef Bamba het volgende:
. Ik heb ook ontzettend slecht geslapen. Beetje spanning voor het terugkrijgen van de sleutel straks. Lekker weer ook om straks behang er af te gaan stomen
.
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed natmaken en het valt er vanzelf wel af denk ik
Dank je wel! Ik hoop eigenlijk dat de temperaturen de komende weken even wat lager blijvenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Veel succes (en sterkte) bij het behang stomen straks Bamba!
Hoop dat het meevalt en het er gemakkelijk af wil.
Hmmm, zo'n bui hebben wij vorig jaar ofzo gehad. Dat was toen 's nachts en toen dachten we de ramen eruit zouden klappenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Het is maar de vraag of het uitkomt, maar er verschijnen meer en meer waarschuwingen voor de enorme hagelstenen voor morgen van een cm of 3 doorsnee. Zoek voor de zekerheid dus vast een plekkie voor je auto waar je die kunt zetten als het echt zo is, want dat gaat je dak niet leuk vinden. En haal voor de zekerheid vanavond de losse/kwetsbare uit je tuin.
Dat is idd erg lastig... Ik zou ook niet goed weten wat ik zou doen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
Het is zo lastig met die voorspellingen gewoon. Ik ben geneigd om te denken 'Pffff, zal wel weer ontzettend meevallen, paniek om niets'. Maar er komen nu steeds weer waarschuwingen en straks voel ik me een ontzettende oetlul als ik toch heen en weer ga rijden en ergens vast kom te zitten
Daar hebben ze het in De Elementen ook over gehad van de week al idd. Toen waren de voorspellingen van diverse sites zelfs nog iets minder 'erg' als dat ze nu zijn. Ze verwachten dus hetzelfde of nog een tikkie erger.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Bamba het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)al+West-Brabant.aspx. Het was in 2009 zie ik nu trouwens. Dat waren ook hagelstenen van 5 cm
Ik had toen zelfs helemaal niet van zulke voorspellingen gehoordquote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hebben ze het in De Elementen ook over gehad van de week al idd. Toen waren de voorspellingen van diverse sites zelfs nog iets minder 'erg' als dat ze nu zijn. Ze verwachten dus hetzelfde of nog een tikkie erger.
Onweer vind ik ook nooit zo heel erg en we lopen vannacht toch geen risico, want het huis staat leegquote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
Ze verwachten voor vanavond voor het hele land ook al wat onweer
Maar dat vind ik niet zo erg, ik hou er niet van, maar wordt niet extreem oid.
Bamba, dit is altijd wel een leuk topic om te volgen:
De atmosfeer staat op ontploffen #411 - Hitte en onweer!
(Die TT is altijd zo hoor)
Zie je interessante kaartjes voorbij komen en voorspellingen.
Mooi geregeld idd! Volgens mij voorspellen ze het ook pas aan het einde van de middag/begin van de avond?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Zo, geregeld, ga morgen uurtje eerder beginnen, dan kan ik om twee uur weer naar huis ipv drie uur.
Grotere kans dat ik er dan vóór zit
Echt hequote:
Aaawwquote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Of zou het net zo'n weeralarm zijn als toen bij de DTh meet?
Ik snap je heel goed greys ik zou dat risico ook niet willen lopen
[ afbeelding ]
ean haar eigenlijke 1e jurkje gemaakt door user bellelena
Aaaah wat liefquote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Of zou het net zo'n weeralarm zijn als toen bij de DTh meet?
Ik snap je heel goed greys ik zou dat risico ook niet willen lopen
[ afbeelding ]
ean haar eigenlijke 1e jurkje gemaakt door user bellelena
Nee ik moet hem er in en uit tillenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie vanuit die ren niet gewoon zelf in en uit?
Naja, gebakken kat schijnt lekker te zijn
Boris Sultan of the Backyard ( not even quite )quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
Beterschap Multi!
Boor voelt zich helemaal tropische Bengaalse tijgert
Die zat net helemaal bovenin de ren (meeste zon) te chillen op zijn hoge plank. En nu ligt hij luidkeels gapend de sultan uit te hangen hahaha.
Ja een puspenis is medisch, dat is niet zielig zeg ik hequote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
WAarom is het heel erg zielig?
Lex stonk als een malle, en Charlie had een eeuwige puspenis die zijn mooi zonder ballen nu
Oh echt , we hebben op t chinezenforum 2 van die reuen lopen, van die dikke castratenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat hoor je wel vaker, bij Nacho niet gelukkig.. Maar goed, ik vind het ook niet nodig bij reuen. En bij de teefjes doe ik het pas als ze volwassen zijn. Jules vond ik de vorige keer te jong, maar nu vind het wel een goede leeftijd. In augustus word ze 2, over 3 maanden laat ik haar dan helpen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt , we hebben op t chinezenforum 2 van die reuen lopen, van die dikke castraten![]()
Je kan zo een loopse teef in die groep mikken, al die reuen duiken op die twee reuen
Nee, Lex had ook pus, maar bij hem stonk het nog meer dan bij Charliequote:Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja een puspenis is medisch, dat is niet zielig zeg ik he![]()
Dan moet je wel.
Met ballen zijn ze echt wel mooier![]()
Tis gewoon volslagen onnodig meestal, mensen castreren echt vaak vanwege gedrag of zo, maar je kan ze ook gewoon opvoeden![]()
Als ze hier stinken gaan ze in bad , maar ik vind die grote harige honden bijna altijd wel stinken, dus die zou ik gewoon niet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |