SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tegen wie heb je hetquote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik je er uit om ga lachen maar ik heb wel zoiets dat het dan niet voor herhaling vatbaar is. Een keer gehad en is me niet echt goed bevallen. Ik voelde niets en denk niet dat dat de bedoeling is
Ik zei niet dat je er fel tegenin ging net, en ik zei ook niet dat je op dat moment aan het oordelen was. Alleen dat je het zelf ook regelmatig doet, dus dat het niet zo raar is als anderen het ook doen. Het ging dan ook over je posts in het algemeen, wat ik net ook zei.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik op dat moment helemaal niet oordeelde. En dat je ineens zei dat ik er fel tegenin ging, waar ook geen sprake van was. Juist niet.
Maar echt, ik heb geen zin in een discussie met jou. Je blijft namelijk maar doorgaan om je gelijk te halen. Wss omdat je niks zinnigs te doen hebt (oordeel).
Ik wil je best komen insmeren.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
30 graden weet niet of ik daar blij mee moet zijn want ik verbrand heel snel
nou ze hadden het over lengtes en dames die je uitlachen, en ik deelde even mijn ervaring erin . Die dus niet geslaagd was.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou ze hadden het over lengtes en dames die je uitlachen, en ik deelde even mijn ervaring erin . Die dus niet geslaagd was.
Je hoeft ook niet pal in de brandende zon te gaan zitten he.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
30 graden weet niet of ik daar blij mee moet zijn want ik verbrand heel snel
In de schaduw wordt je nooit bruinquote:Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet pal in de brandende zon te gaan zitten he.
Rockchick ja?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen vraagje : Ik heb altijd een zwak gehad voor Bam Margera . Heb ik nou een vreemde mannensmaak ???
Mogen mannen ook antwoorden? Waarom is dat vreemd Bam heeft een bepaalde uitstraling. Ik vind hem ook wel wat hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen vraagje : Ik heb altijd een zwak gehad voor Bam Margera . Heb ik nou een vreemde mannensmaak ???
Nee, je valt op klootzakken, net als elke andere vrouwquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Watvoor redenatie is dat nou weerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee, je valt op klootzakken, net als elke andere vrouw.
Ik denk het wel een beetje. Ik vroeg me dat af omdat hij nogal extreem is en gewoon af afvroeg of meerdere meiden dat hadden.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rockchick ja?
Smaken verschillen toch
Nee dat wordt toch heel vaak gezegd? Ik vind het niet hoor, maar ik vind Bam Margera wel een klootzak, zoals hij zich gedraagt.quote:
Hij heeft een soort Russische woestheid. Tja, wat is vreemd?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat hij extreem doet op tv etc. hoeft toch niet te zeggen dat dat altijd zo is. Lijkt me wel een toffe dude die durft anders te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk het wel een beetje. Ik vroeg me dat af omdat hij nogal extreem is en gewoon af afvroeg of meerdere meiden dat hadden.
Op die foto, wel maar hij heeft ook erg blauwe ogen en dat word weleens als eng gezien. Heb zelf ook erg blauwe ogen en er keer ruzie door gehad dat een meisje dacht dat ik naar haar staarde.quote:
Ik zou wel met hem willen ruilenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij heeft een soort Russische woestheid. Tja, wat is vreemd?
Dat vind ik ook leuk aan hem , juist gewoon doen wat die wilt en zich er voluit in vermaken dat maakt hem ergens wel sexyquote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat hij extreem doet op tv etc. hoeft toch niet te zeggen dat dat altijd zo is. Lijkt me wel een toffe dude die durft anders te zijn.
Oh, da's heel gek, want in de schaduw word je namelijk wél bruin.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
In de schaduw wordt je nooit bruin. Als je gewoon goede zonnebrandcrème gebruikt en niet uren achter elkaar zont, is er niets aan de hand.
Uhu, snap wat je bedoeldquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk aan hem , juist gewoon doen wat die wilt en zich er voluit in vermaken dat maakt hem ergens wel sexy
Ik praat graag met lelijke wijven als ze een knappe vriendin bij zich hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Mpj het volgende:
Hahahaha.
Leuk Crutch, echt leuk, dat dansje enzo.![]()
Trouwens, als ik aangeschoten of dronken ben, flirt/praat ik alsnog niet met lelijke wijven.
Dat zegt ook niksquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef formerjellybean het volgende:
ha valt me iets op , alleen de mannen spreken, vrouwen hebben niet gereageerd op Bam
Zijn ook geen andere vrouwen online die posten hierquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef formerjellybean het volgende:
ha valt me iets op , alleen de mannen spreken, vrouwen hebben niet gereageerd op Bam
Alsof de mening van de rest teltquote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
Nou voor de jongens is die een toffe peer schijnbaar
Zeker. Maja alle vrouwen zijn weg hequote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ook weer niet , maar kijk Bam is gewoon erg grof en denk wel dat hij bepaalde type vrouwen aantrekt. Denk bij hem dat er niet echt een tussenweg is , je mag hem of je mag hem niet.
En ik was gewoon nieuwsgierig of meerdere vrouwen hem sexy vinden of niet.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
Ik heb trouwens geen flauw idee wie die Bam is.
Hij had een serie op MTV en was vrienden met die gasten van jackass enzo (daar deed hij geloof ik ook wel eens mee)quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
Ik heb trouwens geen flauw idee wie die Bam is.
Ik ook heel zelden, ik kijk eigenlijk nooit tv. Vroegâh vond ik mtv wel een leuke zender, nu vind ik eigenlijk alles troepquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
Ooit zonden ze nog muziek uit op Music Television.
Tis zwaar klote gewordenquote:
Ik zou eerder zeggen dat het hem een onvolwassen pismongool maakt, maar dat is dan weer mijn bescheiden meningquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk aan hem , juist gewoon doen wat die wilt en zich er voluit in vermaken dat maakt hem ergens wel sexy
16 year old momsquote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ze maken leuke realityshowsReal World, Jersey Shore
Vroeger was het tof, nu alleen maar stomme series, zoals my sweet 16 en die pimp my ride, en check my crib dingen.quote:
Die kan je ook op internet kijken als je wil. Het enige nut dat een muziekzender heeft, is dat je hem op kan zetten en je dan heb je muziekquote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ze maken leuke realityshowsReal World, Jersey Shore
Ach muziek wordt er tegenwoordig niet meer gemaakt dus ze moeten watquote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger was het tof, nu alleen maar stomme series, zoals my sweet 16 en die pimp my ride, en check my crib dingen.
Ik ben het eens met jouquote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat het hem een onvolwassen pismongool maakt, maar dat is dan weer mijn bescheiden mening
Vond die dooie bijvoorbeeld veel sympathieker.
Zelfs dat is alweer verouderdquote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroeger was het tof, nu alleen maar stomme series, zoals my sweet 16 en die pimp my ride, en check my crib dingen.
true life is ook wel vet soms. Eigenlijk zijn het gewoon slechte documantaire's maar toch vermakelijk want luchtigquote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef Mpj het volgende:
Wist niet eens dat MTV ''vroeger'' bestond. Maar ik vind het maar klote, overigens heb ik vorige week ofzo toevallig true life gekeken. Over dikke meisjes die verslaafd waren aan eten, dat was wel weer grappig.
Maar vroeger keek ik altijd cartoon network, Johnny Bravo, Dexter enzovoort. Toen was ik echt nog klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Neuh, lang niet alles, maar sommige dingen waren dat gewoon wel.quote:
Geniaal hoe debiel de Amerikaanse samenleving in elkaar zitquote:
Gillend van genotquote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
Ik ben terug van Parkpop trouwens. Veel meisjes in blommetjesjurk gezien, maar of Lant t was?
Misschien ligt ze nu gillend in de bosjes in het Zuiderpark, we zullen de verslagen horen
Maar toen ik dat keek, was ik misschien acht jaar. Misschien nog wel jonger, dan was jij toch al in de 20 ofzo?quote:
Inderdaad. Zonder zijn geld is het gewoon een van de zoveel losers die z'n lichaam verkracht en zijn leven verneukt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat het hem een onvolwassen pismongool maakt, maar dat is dan weer mijn bescheiden mening
Vond die dooie bijvoorbeeld veel sympathieker.
Gangbang op parkpop?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is ze wel massaal besprongen
Straks een nieuw topic in SEX van Lanter... My first gangbang.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is ze wel massaal besprongen
Zo is het, zeer vermakelijk. Ik ga het nu terugkijken als dat mogelijk is/quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
true life is ook wel vet soms. Eigenlijk zijn het gewoon slechte documantaire's maar toch vermakelijk want luchtig
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Straks een nieuw topic in SEX van Lanter... My first gangbang.
Waarom weet je dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef Godshand het volgende:
Er liepen wel steeds achter de friettent allemaal mannen de bosjes in en deden hun broek omlaag... dus je weet het niet...
Bij iedere andere jongedame zou ik opmerken dat je best iets respectvoller over ze mag pratenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef Godshand het volgende:
Er liepen wel steeds achter de friettent allemaal mannen de bosjes in en deden hun broek omlaag... dus je weet het niet...
Ja maar ik vind cartoons nog steeds leuk hoor , is niet leeftijdgebonden bij mij. Ik moet wel zeggen dat het de amerikaanse versie was , want de ingesproken johny bravo is zwaar kut in het nederlands.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar toen ik dat keek, was ik misschien acht jaar. Misschien nog wel jonger, dan was jij toch al in de 20 ofzo?
Omdat hij graag friet eet waarschijnlijk?quote:
Met beelden hoop ikquote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Straks een nieuw topic in SEX van Lanter... My first gangbang.
Ik ben benieuwd wie het meest lezenswaardige verslag schrijft van Parkpop.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
Ik ben terug van Parkpop trouwens. Veel meisjes in blommetjesjurk gezien, maar of Lant t was?
Misschien ligt ze nu gillend in de bosjes in het Zuiderpark, we zullen de verslagen horen
Nou ik ben het niet iig. Was lekker warm, 2 geinige bandjes gezien, ee foute Jupiler cowboyhoed gescoord, plus een Monster Magnet CD plus foute zonnebril.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het meest lezenswaardige verslag schrijft van Parkpop.
De meisjes zagen er wel goed uit vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Ja, maar jij ging dus voor de muziek. Dat wordt nooit een boeiend verslag.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik ben het niet iig. Was lekker warm, 2 geinige bandjes gezien, ee foute Jupiler cowboyhoed gescoord, plus een Monster Magnet CD plus foute zonnebril.
En veel Juupjes op en verbrande schouders.
Bandbespreking: Di-Rect lijkt steeds meer een replica van de Golden Earring. Tot zover Parkpop, terug naar Heloef!
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
De meisjes zagen er wel goed uit vandaagMeisjes, zon en rokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Alleen lant nog over en heloef?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, maar jij ging dus voor de muziek. Dat wordt nooit een boeiend verslag.
Lant en Heloefquote:
Met of zonder handelingen?quote:
En dat zouden we moeten willen omdat......quote:Op zondag 26 juni 2011 22:03 schreef Crutch het volgende:
Iemand nog foto's gemakt van de menigte?
Misschien kunnen we Lant spotten.
Ben je irl ook zo saai?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En dat zouden we moeten willen omdat......
Ok.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen Myrabreezah.
Hee, Myra is tofquote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen Myrabreezah.
Jij hierquote:
Uiteraard!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij iedere vrouw hier tof.
Een moderator die met een slotje loopt te zwaaien. Ze heeft hier toch niets in te brengen, hoop ik. Ze ziet er wel beter uit dan Daniel.quote:
Nee, dochterlief mod ONZ.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:14 schreef deelnemer het volgende:
Een moderator die met een slotje loopt te zwaaien. Ze heeft hier toch niets in te brengen, hoop ik.
Dat doet Minnemin ook met haar Lantermodusquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Myraela is ook tof, maar komt nu een beetje om aandacht zeuren.
Over meets gesproken, mocht er nog eentje komen van deze reeks, dan kom ik samen met Mera.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef Godshand het volgende:
Dat doet Minnemin ook met haar Lantermodus
Krijg een beetje een trollgevoel als ik mij herinner hoe rustig ze was bij de Meet..
Wie niet, daar is fok toch voor, aandachtquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Myraela is ook tof, maar komt nu een beetje om aandacht zeuren.
Oh jaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Over meets gesproken, mocht er nog eentje komen van deze reeks, dan kom ik samen met Mera.
Waarom kwam jij gister niet gewoon met haar mee naar de FHF-meet? Ofja. Zij ging liever met jou weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Over meets gesproken, mocht er nog eentje komen van deze reeks, dan kom ik samen met Mera.
En dat is?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar wel wat meer in de buurt.
Tech heeft lui liggen rotten op bed enzo!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom kwam jij gister niet gewoon met haar mee naar de FHF-meet? Ofja. Zij ging liever met jou weg.
Eh...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
Waarom kwam jij gister niet gewoon met haar mee naar de FHF-meet? Ofja. Zij ging liever met jou weg.
Groningen/Leeuwarden ligt niet echt naast Rotjeknorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor mij is dat:
- Rotterdam
- Groningen
- Leeuwarden
Ik hou van mijn leven zo turbulent en hectisch.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Groningen/Leeuwarden ligt niet echt naast Rotjeknor
Lijkt me leuk eens een BBQ meet te houden, in een stadspark waar dat magquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hou van mijn leven zo turbulent en hectisch.
Neuh, dinsdags alweer donder, bliksem, nattigheid en hagel...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Het is toch inmiddels zomer, mag toch wel hopen dat het nu eindelijk eens zonnig blijft
Dat kan niet, ik heb iemand zon beloofd woensdagquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neuh, dinsdags alweer donder, bliksem, nattigheid en hagel...
Lol, valt er een date in het water?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb iemand zon beloofd woensdag![]()
Nee geen date hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lol, valt er een date in het water?
Om weer OT te zijn: plan geen BBQ date als het gaat regenen
Maar Utrecht is te wild?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hou van mijn leven zo turbulent en hectisch.
Mijne ookquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om er nog eentje te doen.
Uhuh, kan je mooi met je chick komen pronken.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het deze zomer is, wil ik ook komenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Mij ook, maar niet voor half juli want dan ben ik op vakantiequote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Had geen eens een bloemenjurk aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
Yes, herkansing!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:41 schreef Godshand het volgende:
Is er al een reguliere R&P meet in aantocht?
Zat jij daar met zo'n rode kop onder de bomen?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Had geen eens een bloemenjurk aan.
Jezus wat was het vertieft heet in die zon. Meer een beetje gezeten en gechilld gewoon, onder die bomen. Pas toen het koeler was, beetje richting podium gegaan. Zij was ook nog brak dus ja.
Ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Willen de dames even mijn Bam vraag antwoorden , vinden jullie Bam Margera sexy ???
Nee gadverdamme, totaal niet mijn dingquote:Op zondag 26 juni 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Willen de dames even mijn Bam vraag antwoorden , vinden jullie Bam Margera sexy ???
Ben knalrood, bahquote:Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zat jij daar met zo'n rode kop onder de bomen?
Nahh, alleen op de foto hieronder vind ik hem wel wat hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Duidelijke samenvatting. Heel herkenbaar ook. Alsof ik er zelf bij was. Kun je nog wat van leren Godshand.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ben knalrood, bah
Eh ja ik lag volgens mij meer.. ja ook wel zitten
En lopen.
Lekkertje inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]
Hierop vind ik hem wel sexy
Ik zie niks, plaatje doet het niet hier.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]
Hierop vind ik hem wel sexy
O god, hij. Ik vind hem echt een enorme eikel, sorrie dat ik 't zeg -_-quote:Op zondag 26 juni 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Van Jack Ass, en meerdere realityshows op MTV . Hij is ook een professionele skater.
Dat dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zie niks, plaatje doet het niet hier.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, hij. Ik vind hem echt een enorme eikel, sorrie dat ik 't zeg -_-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
Zo dan
Vrouwen en computersAlleen zijn ogen vind ik hier wel leuk, zijn haar vind ik maar niks en dat baardje ook niet. Oh en zijn kleding ook niet eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt mijn ding dus.![]()
Beetje misschien, ik vind hem iig wel wat hebben op de foto die ik poste maar op de foto van jou weer niet echt op zijn ogen na. Dus niet echt in het uiterste.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat dus mijn indruk een beetje juist was, het een beetje een apart type en vrouwen reageren ook al een beetje in uiterste op hem of je vind hem leuk of totaal niets.
Oh vaak genoeg op festivals gehad hoor. Dat je met een groepje meiden kan dansen. Als de muziek aanstekelijk werkt, en jijzelf leuk overkomt gebeurt dat gauwquote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ben je echt met meisjes van daar gaan dansen? Iedereen zat toch gewoon in groepjes, bij het eigen groepje zeg maar?
Als je vooraan staat bij festivals loopt alles een beetje door elkaar dus dan kan het makkelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ben je echt met meisjes van daar gaan dansen? Iedereen zat toch gewoon in groepjes, bij het eigen groepje zeg maar?
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
lol ik ben door een meisje herkend, maar die durfde geen hallo te zeggen, vind ik altijd zo raar
in de trein terug zat een meisje op schoot bij een jongen en hij ging helemaal over haar wrijven, maar zij bleef gewoon doods voor zich uit kijken, alsof het heel normaal is allemaal.. ook zo raar
bijna porno joh, helemaal over haar rug onder haar shirt en in haar zij op te geilen... kon m'n ogen er niet vanaf houden
oh nou om ons heen zat iedereen gewoon in groepjesquote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh vaak genoeg op festivals gehad hoor. Dat je met een groepje meiden kan dansen. Als de muziek aanstekelijk werkt, en jijzelf leuk overkomt gebeurt dat gauw
Deze keer niet omdat ik met 2 kennissen er was.. (later haakte er 1 af)
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuke zondag gehad?
Had ook gekund. Het gaat sneller, zoals former zegt; als je vooraan in de menigte staat. Bij Di-Rect bijvoorbeeld, zag ik genoeg mensen dat doen. En er zat een boomlange meid naar mij te lachen. Het kan allemaalquote:Op maandag 27 juni 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh nou om ons heen zat iedereen gewoon in groepjes
zou sowieso niet in 30 graden in de zon "losgaan", jezus ging haast dood daar
we waren maar met z'n tweËéEn, had het dan ook nog gekund? want je zegt: groepje
sarcasm?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Zo dat was Parkpop. Hebben jullie ook zo'n leuke zondag gehad?
Zekerquote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Zo dat was Parkpop. Hebben jullie ook zo'n leuke zondag gehad?
Vooraan is het anders. Als je een beetje los aan het gaan bent en gek gedraag en er staat een meisje bijna naast je te dansen met wie je redelijk vaak oogcontact heb dan is het niet zo vreemd om een half meter te verplaatsen en met haar gaan dansen. Het was niet lichamen tegen elkaar grinden, meer met interesse kijken wat de ander(s lichaam) doet en naar elkaar toe dansen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat is jouw fantasie tochquote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
misschien hebben de bosjesmannen hem op een onzedelijke manier benaderd
Hebben ze jou wel op een zedelijke manier benaderd?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
misschien hebben de bosjesmannen hem op een onzedelijke manier benaderd
Nee ik had een hele andere emoticon aangeklikt zon hartjes ding maar er kwam iets totaal anders blijkt. Ik heb echt een heerlijke dag gehad. En een tip de Memphis Maniacs moet je gaan zien. Wat een helden.quote:
gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik had een hele andere emoticon aangeklikt zon hartjes ding maar er kwam iets totaal anders blijkt. Ik heb echt een heerlijke dag gehad. En een tip de Memphis Maniacs moet je gaan zien. Wat een helden.
oh dat stelt niet veel voor nee, ik dacht schuren en in de nek tongenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef greatjob het volgende:
[..]
Vooraan is het anders. Als je een beetje los aan het gaan bent en gek gedraag en er staat een meisje bijna naast je te dansen met wie je redelijk vaak oogcontact heb. Dan is het niet zo vreemd om een half meter te verplaatsen en even met haar gaan dansen. Het was niet lichamen tegen elkaar grinden, meer kijken wat de ander(s lichaam) doet en naar elkaar toe dansen.
De groepjes waren er niet echt. Ik heb wat met een vriendengroep gepraat die in de 'pit' los zat te gaan. Het was meer één grote groep die los ging.
Tweede keer dansen was meer grappig. We waren niet de enige die dansten met elkaar. Het was meer omdat er een excuus hadden, dat we met elkaar hebben gedanst.
Op het grasveld waar de mensen lagen kan er wel groep vorming zijn. Het helpt dan ook niet dat je dan minder snel met andere mensen praat omdat de afstanden tussen mensen gewoon grotere zijn.
Verslag er is geen verslag nodigquote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
Parkpop was gewoon tof.
Wel ff je verslag posten, Heloef!
Kijk je eigenlijk wel eens porno?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
lol ik ben door een meisje herkend, maar die durfde geen hallo te zeggen, vind ik altijd zo raar
in de trein terug zat een meisje op schoot bij een jongen en hij ging helemaal over haar wrijven, maar zij bleef gewoon doods voor zich uit kijken, alsof het heel normaal is allemaal.. ook zo raar
bijna porno joh, helemaal over haar rug onder haar shirt en in haar zij op te geilen... kon m'n ogen er niet vanaf houden
euj da's t enige waar ik heb staan dansen vooraan.. vlak voor lelijke soort oude gabbers met oorringen die de weg helemaal kwijt waren lolquote:Op maandag 27 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik had een hele andere emoticon aangeklikt zon hartjes ding maar er kwam iets totaal anders blijkt. Ik heb echt een heerlijke dag gehad. En een tip de Memphis Maniacs moet je gaan zien. Wat een helden.
We hebben even geschuurd voor 10 seconden, maar dan gewoon dicht op elkaar en niet voor en achter. Ik nam het geen stap om verder te gaan, doe ik zelden. Dus dat was hetquote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh dat stelt niet veel voor nee, ik dacht schuren en in de nek tongen
nee die hitte en zon.. nee nee.. ja had niet verwacht die groepvorming zo sterk. echt zo eigen kleedje en ruggen naar elkaar. alleen een keer zat een jongen achter me foto's van mijn borsten te maken volgens mij ( hij was lelijk en lomp, maar wel artistiek-modieus)
ja rook ook wel soms wiet, maar dat was ook allemaal in het eigen groepje, werd ook niet gedeeld.
daar word ik jaloers vanquote:
Memphis Maniacs maar voor de rest nee vind Go back to the Zoo altijd wel maar Tim Knol enzo was niet echt een hoogtepunt.quote:
Bedoel meer qua sfeer. Lijkt me saai iig met al die groepjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Memphis Maniacs maar voor de rest nee vind Go back to the Zoo altijd wel maar Tim Knol enzo was niet echt een hoogtepunt.
Memphis Maniacs waren grappig/tof en La Pegatina was gewoon vet. Tim Knol was mehquote:Op maandag 27 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Memphis Maniacs maar voor de rest nee vind Go back to the Zoo altijd wel maar Tim Knol enzo was niet echt een hoogtepunt.
Electric is wel een lekker nummerquote:Op maandag 27 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
De Wereld Draait Door en gewoon naar veel festivals gaan om op te treden.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Electric is wel een lekker nummer, Tim Knol, ik begrijp niet hoe die opeens zo bekend was, ik had er een maand geleden nog nooit van gehoord...
Ok, ik dacht als je zo'n behoefte hebt aan sex zal je ook wel porno kijken maar ik had je er nog nooit over gehoord. Jongens kijken sowieso veel meer porno dan meisjes om een of andere redenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
daar word ik jaloers van
bij anita witzier ( memories) ga ik ook altijd naar boven en ook bij the bachelor
zo nu en dan kijk ik weleens wat hoor. maar ik vind het moeilijk en ja mijn eigen fantasie heb ik overal bij de hand en die werkt heel goed.
Memphis Maniacs waren die grapjassen die Enter Sandman van Metallica tesamen met "Sweet Dreams" van The Eurythmics speelden?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:23 schreef greatjob het volgende:
[..]
Memphis Maniacs waren grappig/tof en La Pegatina was gewoon vet. Tim Knol was meh
*edits de posts constant om ze leesbaar te maken*
Ja. Inclusief de foute kleding.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Memphis Maniacs waren die grapjassen die Enter Sandman van Metallica tesamen met "Sweet Dreams" van The Eurythmics speelden?
Hehe, klinkt lachen, ff opzoekenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Memphis Maniacs waren die grapjassen die Enter Sandman van Metallica tesamen met "Sweet Dreams" van The Eurythmics speelden?
Ah cool. Ging toen net weg, dus ik hoorde dat als uitzwaai muziekquote:
ow ja daar ga ik sowieso heen, is in de buurt hehequote:Op maandag 27 juni 2011 00:27 schreef greatjob het volgende:
[..]
Lanter. Ga volgende week naar Metropolis en begeef je meer vooraan. Misschien bevalt dat je (en hebt je meer contact met jongens)
Ken jij die drie anderen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Daisy is history ze gaat morgen met Laurens en haar beste vriendin een drankje doen in de stad. Alleen het was een groepje van vier en wie hebben ze dus niet uitgenodigd? Mij dus dat wijf kan een eind oprotten. Hoef ik niet meer te zien ook.
Jij kan slecht tegen hitte danquote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ow ja daar ga ik sowieso heen, is in de buurt hehe
doe wel nog minder kleding aan dan nu, pfoe zo heet jong
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Daisy is history ze gaat morgen met Laurens en haar beste vriendin een drankje doen in de stad. Alleen het was een groepje van vier en wie hebben ze dus niet uitgenodigd? Mij dus dat wijf kan een eind oprotten. Hoef ik niet meer te zien ook.
Dat is wel naar ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Shit happensquote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Die vriendin ik en Laurens samen met Daisy waren het hanggroepje van de middelbare school. Dan kom ik een weekje terug met het idee om weer eens wat te doen met het groepje van vroeger. En wat doe je je nodigt iedereen uit en negeert mij.quote:
Negeren in de zin van je niet uitnodigen of waren ze vandaag ook mee en hebben ze je genegeerd?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vriendin ik en Laurens samen met Daisy waren het hanggroepje van de middelbare school. Dan kom ik een weekje terug met het idee om weer eens wat te doen met het groepje van vroeger. En wat doe je je nodigt iedereen uit en negeert mij.
Sorry maar val dan maar neer.
oh bedanktquote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij kan slecht tegen hitte dan
Ik kan je niet mee op vakantie naar Albufeira nemen?
Vergeet dan geen zonnebrandcrème! Komt je 'game' ten goede. Dit keer is minder kleding wel aan te raden. Wij kunnen gemakkelijker ons shirt uit doen dan meiden. Desnoods neem je een vest of een poncho mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ow ja daar ga ik sowieso heen, is in de buurt hehe
doe wel nog minder kleding aan dan nu, pfoe zo heet jong
Wel lullig zeg. Die kun je idd afschrijven.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Naaiend. Maar dan weet je dat ook weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vriendin ik en Laurens samen met Daisy waren het hanggroepje van de middelbare school. Dan kom ik een weekje terug met het idee om weer eens wat te doen met het groepje van vroeger. En wat doe je je nodigt iedereen uit en negeert mij.
Sorry maar val dan maar neer.
Met dit soort weer zou ik die handventilator ook bij een beurt maar in de buurt houden. Als je het ergens warm van krijgt..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh bedankt
door de woorden "vakantie" en "Albufeira" moet ik aan mijn enige vakantie denken, die van school naar italië
die heb ik overleefd met mijn handventilator
die handventilator zal ik dan wel mee gaan dansen op metropolis
ben ik gelijk lekker herkenbaar voor fokkers hehe
Ik ben gewoon niet uitgenodigd ze schrijft net heel leuk nou morgen een drankje doen met Laurens en Naomi. Vandaag waren ze niet mee. Ik heb haar meegevraagd maar ze ging niet mee en na deze achterbakse streek vraag ik haar ook niet meer mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Negeren in de zin van je niet uitnodigen of waren ze vandaag ook mee en hebben ze je genegeerd?
Hans Teeuwen heeft gelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet uitgenodigd ze schrijft net heel leuk nou morgen een drankje doen met Laurens en Naomi. Vandaag waren ze niet mee. Ik heb haar meegevraagd maar ze ging niet mee en na deze achterbakse streek vraag ik haar ook niet meer mee.
Ja ik had al zo weinig aan.. gewoon t-shirt met knoopjes tussen de borsten die ik nog open heb gezet en een kort broekje met een panteijquote:Op maandag 27 juni 2011 00:36 schreef greatjob het volgende:
[..]
Vergeet dan geen zonnebrandcrème! Komt je 'game' ten goede. Dit keer is minder kleding wel aan te raden. Wij kunnen gemakkelijker ons shirt uit doen dan meiden. Desnoods neem je een vest of een poncho mee.
oh ja maar dan is alles geil en lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met dit soort weer zou ik die handventilator ook bij een beurt maar in de buurt houden. Als je het ergens warm van krijgt..
Heerlijk, 2 kletsnatte zwetende lichamen tegen elkaar aan
(de overige details zijn meer geschikt voor KPD)
Hoe weet je dat Laurens op Hans Teeuwen lijkt?quote:
Ik heb wel wat anders aan mijn dan Hans fucking Teeuwen ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
Hans Teeuwen heeft gelijk in de opmerking kutwijven !!! Dat bedoelde Crutch ken je klassiekers
Goed, dat weet je dan ook weer. Je hebt niets verkeert gedaan. Zij is wel heel flauw bezig. Het is geen aardig meisje dus daar ben je mooi vanaf.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Laurens op Hans Teeuwen lijkt?
Laurens en Naomi neem ik niks kwalijk trouwens want daar heb ik geen contact mee gezocht. Maar Daisy wist het dat mij het leuk leek om gewoon weer als vroeger wat te doen. Een week later ga je het regelen of wordt je gevraagd en denk je niet even aan mij. Ze hoeft me niet ook niet als gewone vriend dus. Ik ben er klaar mee Daisy mag wegrotten.
Nom nom, zweetseksquote:Op maandag 27 juni 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met dit soort weer zou ik die handventilator ook bij een beurt maar in de buurt houden. Als je het ergens warm van krijgt..
Heb wel even om opheldering gevraagd. Ze zal wel aankomen een of andere kutsmoes en me alsnog uitnodigen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Goed, dat weet je dan ook weer. Je hebt niets verkeert gedaan. Zij is wel heel flauw bezig. Het is geen aardig meisje dus daar ben je mooi vanaf.
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Tja ik heb in ieder geval nieuw fantaseermateriaal voor vannacht.. Pinkpop en dan in de bosjes daar en in de trein terug.
Zucht.
Zei ik al dat ik morgen vrij was en we de hele nacht dampende seks kunnen hebben?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Tja ik heb in ieder geval nieuw fantaseermateriaal voor vannacht.. Pinkpop en dan in de bosjes daar en in de trein terug.
Zucht.
Dat is wel goed of even te vragen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb wel even om opheldering gevraagd. Ze zal wel aankomen een of andere kutsmoes en me alsnog uitnodigen.
Maar dan zijn we inderdaad mooi van.
Ja Lant, hup! Zijn wij ook van dat gezeur afquote:Op maandag 27 juni 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zei ik al dat ik morgen vrij was en we de hele nacht dampende seks kunnen hebben?
Fijn, nu heb ik ook zin.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
lol ik raakte nog even opgewonden ook door de personal aanspraak en de woorden "dampende" en "hele nacht"quote:Op maandag 27 juni 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zei ik al dat ik morgen vrij was en we de hele nacht dampende seks kunnen hebben?
Voorspel heet datquote:Op maandag 27 juni 2011 01:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol ik raakte nog even opgewonden ook door de personal aanspraak en de woorden "dampende" en "hele nacht"
Mannen hebben sowieso altijd zinquote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh wauw nu voel ik me echt meer verbonden met jullie, want nu hebben jullie allemaal zin
Schat ik heb altijd zin, het testosteron giert door mijn lijf.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh wauw nu voel ik me echt meer verbonden met jullie, want nu hebben jullie allemaal zin
Troost Heloef eerst maar eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
En jij Supersoep?quote:
Sowieso met deze hittequote:
Troosten? Waarom? Nu hoef ik toch geen festival meer uit te zoeken waar we naar toe kunnen en hoeft die bitch geen smoejes meer te verzinnen om niet mee te gaan. Win-win situatie.quote:
daar heb je gelijk in jaquote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Troosten? Waarom? Nu hoef ik toch geen festival meer uit te zoeken waar we naar toe kunnen en hoeft die bitch geen smoejes meer te verzinnen om niet mee te gaan. Win-win situatie.
Ik zit met een meisje te bellen, terwijl we beide eigenlijk al zouden moeten slapenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Meh, lant en straw werken niet zo meequote:Op maandag 27 juni 2011 01:15 schreef Godshand het volgende:
Ik voorzie een Fok! meet met zwetende dampende lijven.. Genoeg potentiele koppeltjes hierPlus 2 reeds gevormd...
Inderdaad had lant al meerdere malen kunnen volpompen. Maar die eisen steeds he. Story of my life.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Meh, lant en straw werken niet zo mee
Maar dit koppeltje doet alleen 1 op 1 he.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:15 schreef Godshand het volgende:
Ik voorzie een Fok! meet met zwetende dampende lijven.. Genoeg potentiele koppeltjes hierPlus 2 reeds gevormd...
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Troosten? Waarom? Nu hoef ik toch geen festival meer uit te zoeken waar we naar toe kunnen en hoeft die bitch geen smoejes meer te verzinnen om niet mee te gaan. Win-win situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
mehquote:Op maandag 27 juni 2011 01:15 schreef Godshand het volgende:
Je heb toch nog een dochter in de aanbieding.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dit koppeltje doet alleen 1 op 1 he.![]()
Orgies niet echt jouw ding?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:18 schreef greatjob het volgende:
[..]
mehom de een of andere reden klinkt dit niet uitnodigend
Is die mod nou echt zijn dochter?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je heb toch nog een dochter in de aanbieding.
Ik mag helemaal niets van hem.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je heb toch nog een dochter in de aanbieding.
Hij zei van wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is die mod nou echt zijn dochter?
Ik doe alles stiekem.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daar moet je tegen rebelleren, dat is je rol.
Niet echt mijn ding neequote:Op maandag 27 juni 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Orgies niet echt jouw ding?
Of swingen...
Heb ik het over ruilsex gehad dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dit koppeltje doet alleen 1 op 1 he.![]()
Vieze man he. En dan ook nog eens een nieuwe mama enzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je pa niet, die post hier allemaal vieze verhaaltjes
Komt er eigenlijk nog een meet?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan houden ze het maar bij koppeltjes van 2 tijdens de meet.
Iemand moet een Meet topic maar openen dan...quote:
Je kunt hier je verhaal wel kwijt. Op R&P wemelt het van de adviseurs.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vieze man he. En dan ook nog eens een nieuwe mama enzo.
Ik zou het wel baas vinden als mijn pa dat deedquote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vieze man he. En dan ook nog eens een nieuwe mama enzo.
Als voyeur?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:
Als iedereen zo geil is als nu op de meet kom ik wel
Ik denk dat hij alles op video gaat leggenquote:
Leuk voor de rest van de Fok! users toch.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alles op video gaat leggen
Maar mn ouders gaan waarschijnlijk toch uit elkaar, dus misschien gebeurt dat binnenkort wel. Moet ie alleen nog een fok account nemenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou het wel baas vinden als mijn pa dat deed
Dat is minder.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maar mn ouders gaan waarschijnlijk toch uit elkaar, dus misschien gebeurt dat binnenkort wel. Moet ie alleen nog een fok account nemen
Het boeit me eigenlijk niet zo, als ze het irritant vinden tijd met elkaar door te brengen moeten ze vooral uit elkaar. Alleen het gedoe met het huis zou erg kut zijn.quote:
Je hebt tenminste de goede insteek.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niet zo, als ze het irritant vinden tijd met elkaar door te brengen moeten ze vooral uit elkaar. Alleen het gedoe met het huis zou erg kut zijn.
Jij mag na Heloef.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef minibeer het volgende:
Maar ik moet natuurlijk wel getroost worden
Goede instelling.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niet zo, als ze het irritant vinden tijd met elkaar door te brengen moeten ze vooral uit elkaar. Alleen het gedoe met het huis zou erg kut zijn.
Zou zomaar kunnen.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |