SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Tegen wie heb je hetquote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik je er uit om ga lachen maar ik heb wel zoiets dat het dan niet voor herhaling vatbaar is. Een keer gehad en is me niet echt goed bevallen. Ik voelde niets en denk niet dat dat de bedoeling is
Ik zei niet dat je er fel tegenin ging net, en ik zei ook niet dat je op dat moment aan het oordelen was. Alleen dat je het zelf ook regelmatig doet, dus dat het niet zo raar is als anderen het ook doen. Het ging dan ook over je posts in het algemeen, wat ik net ook zei.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik op dat moment helemaal niet oordeelde. En dat je ineens zei dat ik er fel tegenin ging, waar ook geen sprake van was. Juist niet.
Maar echt, ik heb geen zin in een discussie met jou. Je blijft namelijk maar doorgaan om je gelijk te halen. Wss omdat je niks zinnigs te doen hebt (oordeel).
Ik wil je best komen insmeren.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
30 graden weet niet of ik daar blij mee moet zijn want ik verbrand heel snel
nou ze hadden het over lengtes en dames die je uitlachen, en ik deelde even mijn ervaring erin . Die dus niet geslaagd was.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou ze hadden het over lengtes en dames die je uitlachen, en ik deelde even mijn ervaring erin . Die dus niet geslaagd was.
Je hoeft ook niet pal in de brandende zon te gaan zitten he.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
30 graden weet niet of ik daar blij mee moet zijn want ik verbrand heel snel
In de schaduw wordt je nooit bruinquote:Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet pal in de brandende zon te gaan zitten he.
Rockchick ja?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen vraagje : Ik heb altijd een zwak gehad voor Bam Margera . Heb ik nou een vreemde mannensmaak ???
Mogen mannen ook antwoorden? Waarom is dat vreemd Bam heeft een bepaalde uitstraling. Ik vind hem ook wel wat hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen vraagje : Ik heb altijd een zwak gehad voor Bam Margera . Heb ik nou een vreemde mannensmaak ???
Nee, je valt op klootzakken, net als elke andere vrouwquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Watvoor redenatie is dat nou weerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee, je valt op klootzakken, net als elke andere vrouw.
Ik denk het wel een beetje. Ik vroeg me dat af omdat hij nogal extreem is en gewoon af afvroeg of meerdere meiden dat hadden.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rockchick ja?
Smaken verschillen toch
Nee dat wordt toch heel vaak gezegd? Ik vind het niet hoor, maar ik vind Bam Margera wel een klootzak, zoals hij zich gedraagt.quote:
Hij heeft een soort Russische woestheid. Tja, wat is vreemd?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat hij extreem doet op tv etc. hoeft toch niet te zeggen dat dat altijd zo is. Lijkt me wel een toffe dude die durft anders te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk het wel een beetje. Ik vroeg me dat af omdat hij nogal extreem is en gewoon af afvroeg of meerdere meiden dat hadden.
Op die foto, wel maar hij heeft ook erg blauwe ogen en dat word weleens als eng gezien. Heb zelf ook erg blauwe ogen en er keer ruzie door gehad dat een meisje dacht dat ik naar haar staarde.quote:
Ik zou wel met hem willen ruilenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij heeft een soort Russische woestheid. Tja, wat is vreemd?
Dat vind ik ook leuk aan hem , juist gewoon doen wat die wilt en zich er voluit in vermaken dat maakt hem ergens wel sexyquote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat hij extreem doet op tv etc. hoeft toch niet te zeggen dat dat altijd zo is. Lijkt me wel een toffe dude die durft anders te zijn.
Oh, da's heel gek, want in de schaduw word je namelijk wél bruin.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
In de schaduw wordt je nooit bruin. Als je gewoon goede zonnebrandcrème gebruikt en niet uren achter elkaar zont, is er niets aan de hand.
Uhu, snap wat je bedoeldquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk aan hem , juist gewoon doen wat die wilt en zich er voluit in vermaken dat maakt hem ergens wel sexy
Ik praat graag met lelijke wijven als ze een knappe vriendin bij zich hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Mpj het volgende:
Hahahaha.
Leuk Crutch, echt leuk, dat dansje enzo.![]()
Trouwens, als ik aangeschoten of dronken ben, flirt/praat ik alsnog niet met lelijke wijven.
Dat zegt ook niksquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef formerjellybean het volgende:
ha valt me iets op , alleen de mannen spreken, vrouwen hebben niet gereageerd op Bam
Zijn ook geen andere vrouwen online die posten hierquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef formerjellybean het volgende:
ha valt me iets op , alleen de mannen spreken, vrouwen hebben niet gereageerd op Bam
Alsof de mening van de rest teltquote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
Nou voor de jongens is die een toffe peer schijnbaar
Zeker. Maja alle vrouwen zijn weg hequote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ook weer niet , maar kijk Bam is gewoon erg grof en denk wel dat hij bepaalde type vrouwen aantrekt. Denk bij hem dat er niet echt een tussenweg is , je mag hem of je mag hem niet.
En ik was gewoon nieuwsgierig of meerdere vrouwen hem sexy vinden of niet.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
Ik heb trouwens geen flauw idee wie die Bam is.
Hij had een serie op MTV en was vrienden met die gasten van jackass enzo (daar deed hij geloof ik ook wel eens mee)quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
Ik heb trouwens geen flauw idee wie die Bam is.
Ik ook heel zelden, ik kijk eigenlijk nooit tv. Vroegâh vond ik mtv wel een leuke zender, nu vind ik eigenlijk alles troepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |