abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98768714
Zo. We zijn weer terug. Rienk heeft wel een ECG gehad, maar geen bloedafname. Volgende week horen we de uitslag. Mochten we geen bloedafname krijgen dan wil ik naar het UMCG, want daar staat de rest van de familie ook onder controle. Rienk is onderzocht en de stats zijn nu 82 centimeter bij 10.2 kilo! ^O^

Happy, bij mijn man in de familie zit het LQTS. Ze hebben het allemaal (4 broers en 1 zus), alleen mijn man is niet onderzocht. Ik wil wel zeker weten of Rienk het wel of niet heeft, want mocht hij het wel hebben moeten we rekening houden met eventuele medicatie. Hij mag dan bijvoorbeeld ook geen grapfruit!
*knip*
Hij vond er niks aan. Maar met afleiding was het gelukkig zo over :)

Wat knap van Daan! Rienk heet alleen nog maar last van rommelwoede's ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Vlinder op 29-06-2011 09:29:21 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98768884
Gelukkig ziet dat er erger uit dan het is, Vlindur! Ben benieuwd naar de uitslag, duim voor je ventje dat ie het niet heeft.

De ha heeft net Lente d'r oren uitgespoten. Ze vond het reuze-interessant en gaf geen klik. Ze hield zelfs netjes d'r hoofdje schuin. :D Scheelt denk ik ook wel dat ik 'r vanmorgen al had voorbereid. Had gezegd dat ze dokter water in d'r oren zou spuiten. Er kwamen twee dikke proppen uit. :X

D'r amandelen waren goed geslonken gelukkig, dus hij zag voor nu geen reden om daar extra aandacht aan te besteden.

Oh, en gister zijn we even naar het strandje aan de dijk geweest. Daar heeft ze zeker een hal uur tot d'r nek op een gegeven moment in het water gelopen. Ze wilde er niet meer uit! Het is daar honderden meters lang ondiep, dus we raakten steeds verder van de kant, maar ze heeft het geen seconde eng gevonden. Ze wilde juist alleen maar dieper.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ssserpente op 28-06-2011 15:33:21 ]
pi_98770141
Hopelijk heeft Rienk het niet!

Gelukkig zijn Lente dr amandelen goed geslonken :) En wat heerlijk, zo lekker in het water :D

Als ik Timo een doekje geef om het zelf op te ruimen dan zal hij het alleen nog maar leuker gaan vinden.. er is níks zo leuk als zelf dingen opruimen en schoonmaken namelijk volgens meneer.. Maar gelukkig komt er met het spugen niet veel uit, eigenlijk blijft het altijd aan zn kin hangen. Het lastige vind ik ook dat hij het geleerd heeft met tandenpoetsen. Hij ging mij en mn man nadoen. Dus het was ook helemaal niet baldadig bedoeld in eerste instantie.. tot hij door kreeg dat ik het smerig vind. Nou ja, eerst maar eens negeren.
pi_98771047
Chan, negeren zou hier ook mijn strategie zijn. Gewoon star de andere kant opkijken als ie het doet, dan is de lol er snel vanaf, dunkt me.

We nemen Lente donderdag mee naar de begrafenis van de vrouw van m'n opa. 't Is een katholieke ceremonie en die schijnen best lang te zijn. Ik neem 'r maar mee in de draagdoek en ga dan maar achteraan staan, dan kunnen we weg zodra ze te luidruchtig wordt.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:10:53 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98771219
een uurtje ongeveer ssserpente.

hier ben ik trots ;)
Roy eet steeds meer zeluf ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98771294
Wauw, knappe Roy!

Z'n keertjes zijn uitgewasen, Bar. Ik was ze een beetje vergeten, dus ze lagen al die tijd achterin de auto... :@

Een uurtje maar? Da's te overzien.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:13:44 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98771390
doorgaans wel. althans diegene waar ik allemaal naar toe ben geweest.

Och het is nu toch veel te warm voor lange tuinbroek ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98772183
Florian zit op de trip trap voor de ventilator O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:41:07 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98782096
Harry ligt in bed. Die was doodop. Die vond vanmorgen kwart voor 6 een mooie tijd om wakker te zijn en heeft gedurende de dag nauwelijks geslapen door de warmte.
Ik had hem vanmorgen nog even in zijn bed geparkeerd zodat ik in elk geval nog even mijn ogen kon dichtknijpen. Hij heeft nog zeker een uur lief gespeeld waarbij hij op een gegeven moment verdacht stil was. Maar goed hij kan geen kwaad in dat bed. Op een gegeven moment ben ik toch maar opgestaan, bleek meneer zich de rits van de slaapzak voor de helft te hebben open gemaakt! :D
pi_98782762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef freecell het volgende:
Florian zit op de trip trap voor de ventilator O+
De beste plek om vandaag door te brengen lijkt me ^O^

Fijn dat de onderzoeken goed te doen waren voor Rienk, al die draadjes zijn natuurlijk reuze interessant voor een dreumes :D

Wat knap Roy! Dat doet Wolf je niet na hoor

Ik zag de heerlijke strandfoto's in het andere topic Ssserpente O+ O+

Pff hier is het nog steeds stik benauwd en nog geen drupje regen gezien

Wolf moest net ineens toch weer overgeven.Hij was na het overgeven van donderdag nog niet helemaal zichzelf want wou zeer weinig eten, maar zn maag is dus toch nog meer van streek dan ik dacht. Hij had afgelopen dagen ook steeds last van vies ruikende boeren
Na het overgeven was hij direct weer vrolijk, luchtte dus erg op.
Nu is hij in een boxershortje en slaapzakje net lekker gaan slapen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_98783155
Jemig, dat Wolf er nog steeds last van heeft! Zijn jullie inmiddels wel beter, Poppejans?

Vandaag vroeg Ivans leidster aan ons wat wij doen aan zijn gedrag. Hij zet daar de bol op z'n kop als hij niet z'n zin krijgt. :o Ik heb zelf het vermoeden dat hij ook weer een klein beetje verlatingsangst heeft, of in ieder geval moeite met overgangen. Dat was lange tijd verdwenen maar ineens vindt hij het weer lastig om om te schakelen als er visite komt of zelfs als ik thuiskom. Herkent iemand dit?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98783362
Hier een dreumes totaal over de zeik met het naar bed gaan 's avonds. En wat er nou aan de hand is... geen idee.
Fake it till you make it...
pi_98784091
Gewoon warmte Nijna?

Claudia: ik merk hier dat Florian heel verdrietig is als hij 's middags uit bed komt en er zit iemand beneden die hij niet verwacht. En dat gebeurt zeer frequent :+
Tegenwoordig zeg ik dan boven al: 'die en die is er ook, gezellig, beneden. Wij gaan nu ook naar beneden en mama stuurt hem/haar niet weg!
Dan gaat het wel soepeler.

Nadeel: als je perongeluk de babyfoon aan laat staan heeft je bezoek lol }:|
pi_98785002
Ik weet niet of het de warmte is, het is al een paar dagen...
Weet ook niet zo goed of ik er nou steeds heen moet, want zodra we de kamer in komen is het stil...
En mijn geduld begint zo zoetjes aan op te raken, ik ga zo als man terug is, eerst maar eens een rondje afkoelen (voor zover dat mogelijk is met dit weer).
pi_98786305
Wolf nog weer overgeven? Arm ventje. Hoe lang heeft er nu tussen gezeten, Poppejans?

Claudia, herken je Ivan zn gedrag niet van thuis dan? En wat doen ze er op de opvang aan?

Lente is nooit echt heel erg eenkennig geweest, wel een beetje verlegen. En dat lijkt wel in vlagen te komen. Maar het duurt sowieso nooit langer dan vijf minuten. :D

Oeh, Free, pijnlijk herkenbaar! Toen hier een hoop collega's van Nils op kraamvisite waren bracht ik samen met een vriendin Lente naar bed. Ik vond het een goed moment om tegen die vriendin mn beklag te doen over die plakkers beneden (ze zijn met zes volwassenen en twee kinderen ook drie uur blijven zitten, en ik kénde ze niet eens). Pas terug beneden besefte ik me dat ze pál naast de babyfoon zaten.
Ik heb nooit geweten of ze het gehoord hebben...
Maar ze zijn nooit meer langsgeweest iig!

Nijna, wat rot. Slaapt ze nu?

Nils heeft een vreselijk roze driewieler van Nils Pucky voor Lente gekocht, met zo'n duwstang
pi_98786508
Oewaaaaaa Serpente :X Dan valt mijn 'en mama gaat ze niet voor je wegsturen' nog alleszins mee :D

En roze driewieler O+
pi_98786790
hihi ssserpente :D
daar waarschuwde mijn kraam me al voor _O- "ooooh meid, denk eraan hoor dat je vanaf nu beneden te horen bent als je boven bent." Ze had het meer dan eens meegemaakt dat de kraamvrouw in kwestie haar beklag over visite (bij voorkeur schoonloeders c_/ ) deed. Ze was naar eigen zeggen meester in het stiekem uit of zacht zetten van babyfoons :D
:)
pi_98786869
Ik was nog niet klaar. Rottelefoon...

Ze vindt m helemaal geweldig. Ze komt nog nét niet ver genoeg met dr voeten bij de trappers om goed kracht te kunnen zetten, maar ze kan er toch best al een stuk op fietsen!

Leren jullie je kindjes al mn hun speelgoed op te ruimen? Bijvoorbeeld op een vast moment van de dag? Nils vroeg zich net hardop af me haar daar geen tijd voor wordt. Ik oefen het nu wel eens met r, maar dan gaat ze juist weer spelen met datgene wat ik poog op te ruimen...
pi_98787043
Hoi! :W

En doei. Ik heb geen leven. :')
pi_98787087
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, herken je Ivan zn gedrag niet van thuis dan? En wat doen ze er op de opvang aan?
Ik herken het wel, maar ik wist niet dat het zo erg was dat ze er op het kinderdagverblijf zelfs van staan te kijken. Zij zijn meer gewend dan wij.

Ik zal nog eens rustiger met hen praten wat hun 'beleid' is.

quote:
Nils heeft een vreselijk roze driewieler van Nils Pucky voor Lente gekocht, met zo'n duwstang
Foto! *O*
pi_98787282
Ssserpente, wij ruimen hier al maanden samen t speelgoed op.

We doen t samen,hij doet t soms alleen :o
We gaan opruimen,naar t kleed en speelgoed en dan samen in de bak leggen/gooien.
Had ie snel in de gaten.

Ook als we ergens zijn doet ie t.
pi_98787303
Sserpente Timo die ruimt uit zichzelf alles op continu. Hij gaat dan ook wel weer spelen met iets dat hij tegenkomt en leuk vindt, maar als ik vraag of hij iets even wil opruimen voordat hij wat anders pakt, dan doet hij dat gelijk.. 's avonds voor het slapen gaan laat ik het allemaal liggen en doe ik het pas als hij op bed ligt. Eigenlijk nooit zo over nagedacht nog, dat hij dat op een bepaald moment ook wel eens zelf kan gaan doen..
Oeh en een driewieler, leuk :D
pi_98787348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Leren jullie je kindjes al mn hun speelgoed op te ruimen? Bijvoorbeeld op een vast moment van de dag? Nils vroeg zich net hardop af me haar daar geen tijd voor wordt. Ik oefen het nu wel eens met r, maar dan gaat ze juist weer spelen met datgene wat ik poog op te ruimen...
Jep. We ruimen samen op voor de middagslaap, voor het avondeten en voor het naar bed gaan. Dat zijn in ieder geval de vaste momenten. Ik vraag hem niet altijd om mee te helpen, maar meestal doet hij uit zichzelf mee. Hij kopieert echt mijn opruimgedrag.
pi_98787866
Jemig, wat type ik achterlijke berichten met mn telefoon. :') Ik ben niet bezopen, hoor.
pi_98788127
Rienk lijkt zo wel aan The Matrix gekoppeld te zijn :D
Ik ga duimen voor jullie :*

Haha Bar, heerlijk dat soort foto's :D

Arme Wolf ;(

Lastig Nijna. Even uitwaaien en je eigen lontje weer wat langer laten worden kan al een hoop schelen ja.

Ssserpente _O-
Ik lach er nu wel om, maar zou me echt vreselijk voelen :o

Samen opruimen wil ik wel binnenkort gaan introduceren. Ze doet nu al wel heel braaf vaak dingen ergens in als ik zeg dat ze dat moet doen, maar dat linkt ze natuurlijk nog niet aan opruimen :P
pi_98788776
Dan wordt het hier ook wel tijd mn ermee te beginnen.

Het probleem is alleen dat we nog niks hebben om het in op te ruimen. Ik pleur eea in een lelijke mandachtig iets en de rest rangschik ik op de vensterbank. Ik snap dus wel dat ze daar nog weinig mee kan...

Ik ben idd benieuwd naar hun ervaringen en beleid dan, Claudia. :)
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 21:09:09 #127
5428 crew  miss_sly
pi_98788807
Een roze driewielier O+ Dat of een houten loopfiets moet het voor Senna worden met haar verjaardag :D Doe eens een foto, Ssserpente!

Rienk aan de draadjes en dingetjes heeft idd wel wat weg van de Matrix :D Gelukkig vielen de onderzoeken mee!

Als ik Senna vraag mee op te ruimen, doet ze het eigenlijk altijd zonder morren. En ook echt opruimen dan. Maar meestal vragen we het niet, maar we ruimen ook eigenlijk alleen 's avonds op als ze in bad/naar bed gaat.

Ow ja, Ivan :o ik kan me er zo weinig bij voorstellen! Het gesprek maar eens aangaan inderdaad hoe ze het daar ervaren en hoe ze ermee omgaan. Ik herken het niet echt. Senna is soms wel even wat verlegen als ze nieuwe mensen ontmoet, maar dat duurt nooit heel erg lang :D Alleen sommige mannen, die vindt ze "een beetje eng" en dat komt ze dan ook hardop fluisteren tegen me vertellen, intussen wijzend naar het manspersoon in kwestie :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98789041
Dat vraagt inderdaad om interieurfoto's, Ssserpente! Dan kunnen we meedenken. c_/

Wij hebben er een boekenkast bijgekocht en een paar deurtjes voor een deel van de kast gezet waarachter manden met speelgoed liggen. Mijn schoonmoeder heeft een paar manden van de Return to Sender-collectie van de Hema en die manden zijn best mooi!
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 21:14:14 #129
5428 crew  miss_sly
pi_98789226
We hebben van de nieuwe lijn van Ikea (met die roze, groene en blauwe deurtjes opties) een ladenkastje gekocht met 2 ondiepe en een diepe lade. Staat helemaal vol en erbovenop ook. en nog twee delen van de boekenkast :') Misschien is samen opruimen wel een idee, want dan weet ze ook beter waar het blijft als ze het zelf wegegzet/opgeruimd heeft!
pi_98789302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef miss_sly het volgende:
Alleen sommige mannen, die vindt ze "een beetje eng" en dat komt ze dan ook hardop fluisteren tegen me vertellen, intussen wijzend naar het manspersoon in kwestie :')
_O-

Het lukt thuis vrij goed om een groot deel van de driftbuien voor te zijn. Het niet alleen gelaten willen worden probeer ik nu op te lossen met een timer ('mama komt terug als het klokje piept'). Verder pas ik wat dingen uit The happiest toddler toe. Zo kreeg ik het gister voor elkaar dat hij wat groenten at! Mijn lief en ik stonden er allebei van te kijken dat het werkte. :D
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 21:17:22 #131
5428 crew  miss_sly
pi_98789448
Ik heb het boek in de bestelling staan, maar het kon niet meteen geleverd worden. Ik hoop het een dezer dagen alsnog binnen te krijgen, maar nog geen idee of dat ook werkelijk zo zal zijn.
pi_98789481
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Claudia? En is er van dat boek ook een Nederlandse vertaling? (mijn Engels is echt slecht..)
pi_98789494
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef miss_sly het volgende:
We hebben van de nieuwe lijn van Ikea (met die roze, groene en blauwe deurtjes opties) een ladenkastje gekocht met 2 ondiepe en een diepe lade. Staat helemaal vol en erbovenop ook. en nog twee delen van de boekenkast :') Misschien is samen opruimen wel een idee, want dan weet ze ook beter waar het blijft als ze het zelf wegegzet/opgeruimd heeft!
Dat is zeker de Stuva-serie? Gaan we ook voor Ivans kamer in het nieuwe huis kopen.
pi_98789611
De Stuva serie vind ik ook heel leuk! Wil het ook graag voor Timo tegen de tijd dat hij toe is aan een ander bedje, dan gelijk kasten erbij.
pi_98789854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef Chan het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Claudia? En is er van dat boek ook een Nederlandse vertaling? (mijn Engels is echt slecht..)
Het klinkt misschien wat merkwaardig, maar ik heb het als volgt aangepakt.

Stap 1: Ik bood hem een stuk kip aan en haalde dat weg net voordat hij het in zijn mond wou stoppen. Ik zei: "Maar wacht! Wacht! Eerst een hapje andijvie en dan een lekker stukje kip." Gek genoeg werd hij niet eens boos maar keek hij me geamuseerd aan.

Stap 2: Hij at zijn adijvie niet maar ik gaf hem zijn kip toch. Dit gebeurde daarna nog een keer en ik benadrukte dat Ivan echt al-tijd zijn zin krijgt! Ik weet dat dit tegenintuïtief voelt. Het voelt als inconsequent zijn. In het boek wordt duidelijk uitgelegd waarom dit juist wel heel goed is om te doen

Stap 3: Deze keer hield ik voet bij stuk en gaf ik hem zijn kip niet toen hij andijvie niet wou proberen. Ik negeerde het niet willen proberen van de andijvie en toen hij om de kip vroeg herhaalde ik stap 1. Ineens nam hij wel een heel klein hapje andijvie en daarna gaf ik hem het stukje kip en zei ik dat ik het heel fijn vond dat hij wat andijvie wilde proberen. Daarna lukte het nog een keer!

Ik kan geen Nederlandse vertaling vinden. Hoe is je Duits? :+ "Das glücklichste Kleinkind der Welt."
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 21:23:26 #136
5428 crew  miss_sly
pi_98789894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is zeker de Stuva-serie? Gaan we ook voor Ivans kamer in het nieuwe huis kopen.
Ja, die! Ik wil het ook op Senna's kamer, denk ik, maar moet nog even de samenstelling bedenken!
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 21:26:12 #137
5428 crew  miss_sly
pi_98790076
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het klinkt misschien wat merkwaardig, maar ik heb het als volgt aangepakt.

Stap 1: Ik bood hem een stuk kip aan en haalde dat weg net voordat hij het in zijn mond wou stoppen. Ik zei: "Maar wacht! Wacht! Eerst een hapje andijvie en dan een lekker stukje kip." Gek genoeg werd hij niet eens boos maar keek hij me geamuseerd aan.

Stap 2: Hij at zijn adijvie niet maar ik gaf hem zijn kip toch. Dit gebeurde daarna nog een keer en ik benadrukte dat Ivan echt al-tijd zijn zin krijgt! Ik weet dat dit tegenintuïtief voelt. Het voelt als inconsequent zijn. In het boek wordt duidelijk uitgelegd waarom dit juist wel heel goed is om te doen

Stap 3: Deze keer hield ik voet bij stuk en gaf ik hem zijn kip niet toen hij andijvie niet wou proberen. Ik negeerde het niet willen proberen van de andijvie en toen hij om de kip vroeg herhaalde ik stap 1. Ineens nam hij wel een heel klein hapje andijvie en daarna gaf ik hem het stukje kip en zei ik dat ik het heel fijn vond dat hij wat andijvie wilde proberen. Daarna lukte het nog een keer!
Wat goed :D

Ik doe het meestal zo: ik schep Senna's bord sowieso niet al te vol, dat doe ik nooit. Eet ze in eerste instantie alleen de dingen die ze lekker vindt (aardappeltjes, pasta, vlees, nou ja, net waar ze zin in heeft). Als dat op is, vraagt ze om nog wat (fill in the blanks). Ik zeg dan dat ze dat natuurlijk krijgt, maar dat ze dan eerst even (2 boontjes, 2 roosjes brocolli, een paar stukjes paprika) moet opeten. Dan krijgt zen één of twee stukjes van wat ze wil en als ze dan weer meer wil, herhaalt het zich. Werkt ook prima :Y
pi_98790525
Wat interessant Claudia! En wat goed dat het werkte! Ben wel heel nieuwsgierig nu hoe Timo erop zou reageren.. Soms proeft hij wel wat, maar werkt het dan gelijk zijn mond weer uit.. En als hij geproefd heeft, dan krijgt hij wel altijd weer iets van wat hij liever wil..

Miss, dat moet ik eigenlijk ook doen! Zeggen dat ie het natuurlijk wel krijgt, maar.. ik benader Timo lang nog niet zo positief als zou kunnen terwijl ik dat wel wil eigenlijk. Ik zeg nu meer dat hij het pas krijgt als hij eerst iets anders van zn bord proeft.. meer negatief dus..

in het Duits zal ik het maar helemaal niet proberen :+ Engels lukt nog wel op zich, maar ik ben gewoon een beetje lui ook met dat soort dingen :P
pi_98790714
Maar Claudia, dan heb je toch een beetje gejokt tegen Ivan over dat ie altijd zijn zin krijgt? Want bij stap 3 krijgt ie zn kip ineens tóch niet.

Foto kan gewenst volgen, hoor. :D Binnenkort komen er mensen die we op vakantie hebben leren kennen. Hij maakt steigerhouten meubels en we gaan hem vragen een bureautje te maken met een ladenblok en een opbergkist oid. O+
pi_98791095
Ze slaapt, tuitbeker water in bed deed vanavond de truc... Gister moest het lampje bekeken worden en de rups-spaarpot een kus...
mn eigen lontje wil niet zo helaas

Leuk serpente, roze driewieler, hebben wij ook. Iris gebruikt em als loopfiets...

Claudia, wat grappig dat het werkt, ik zou het zelf niet zo gauw zo bedenken.
pi_98791320
Mijn zoon heeft eigenlijk nooit meer driftbuien. Ik hoop.dat het zo mag blijven ;-).
pi_98791453
En wat hij aan driftbuien gehad heeft is eigenlijk ook maar heel minimaal. Het zal nog wel komen dan.
  Moderator dinsdag 28 juni 2011 @ 21:55:28 #143
5428 crew  miss_sly
pi_98792402
Nijna, wat rot! Ben je al even gaan afkoelen, voor zover mogelijk? :* voor jou!
pi_98792403
En weer overgegeven. Arm mannetje ;(
Hij voelt het ''gelukkig'' wel aankomen, stond overstuur huilend in zn bedje en eenmaal in woonkamer kwam het eruit.
Ook weer een diaree luier, die heeft hij sinds donderdag meerdere per dag.
Bel morgen toch maar eventjes de huisarts voor advies en/of ik langs moet komen hiermee
Misschien is het toch een virus en dat dat bij hem hardnekkiger is dan dat het bij ons was.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:00:55 #145
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_98792826
Arme Wolf! Hou je eventuele uitdroging wel even in de gaten, zeker met dit weer? *bemoeimodus uit*

Wij hebben tegenwoordig een stervende zwaan in huis. :')
Om de kleinste dingen jezelf dramatisch ter aarde laten storten, bij voorkeur op je billen, en dan je handen boven je hoofd strekken, voorover buigen en dan met je handen je voeten vastpakken terwijl je hartverscheurend snikt.
Dramaqueen. :')
A grand adventure has begun.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:04:24 #146
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98793079
Sneu poppejans. Krijgt hij gewoon zware kost net als wat je zelf eet of eet hij lichtere dingen?

Hier geen problemen met eten. Flip schuift alles naar binnen en jat zelfs van zijn broer. Zijn broer daarentegen... :X het is een wonder Waarom hij zo stevig is...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98793179
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef Ssserpente het volgende:
Maar Claudia, dan heb je toch een beetje gejokt tegen Ivan over dat ie altijd zijn zin krijgt? Want bij stap 3 krijgt ie zn kip ineens tóch niet.
Het is overdrijving. Bij een jong kind werkt dat. In het boek wordt dat 'playing the boob' genoemd. Andere manieren om dat te doen is door te doen alsof je heel onhandig/zwak bent of door iets overduidelijk verkeerds te zeggen. En een van de tips is dus 'be a pushover'.

Eigenlijk hoort het allemaal bij je kind leren om te onderhandelen. Ik vond dit een echte eye-opener: "This is one of the most important parenting concepts you'll ever learn: If you fill your child with many little triumphs and successes throughout the day, he'll automatically become more respectful and cooperative. Why? Because even primitive little toddlers understand the rule of fairness: After I win a bunch... you get a turn."
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:09:12 #148
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98793431
Boeiend Claudia, en gek genoeg niet ver van hoe wij het doen met Daan. Zo herkenbaar :D
pi_98794834
Och poppejans, wat sneu. Beterschap!

Miss_sly, ik ben even gaan fietsen, scheelt een klein beetje.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:27:24 #150
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98798995
Nijna sterkte met je lontje :* Was het fietsen wel te doen? Hier al de hele avond regen en onweer.

En Wolf weer overgegeven. Arm ventje. Misschien handig om te weten: ik las laatst dat ze ook kinder-ors bij kruidvat verkopen.

Claudia heel interessant om te lezen. Misschien eens bij Esmee proberen. We doen wel eens: "als je een stukje pasta eet, krijg je nog een stukje kip" maar dan doet ze net of ze pasta eet, krijgt kip propt dat in een keer in haar mond, pielt de pasta er snel weer uit, smijt die op de grond en slikt de kip door }:| :X

Het lijkt me wel wat om te proberen dat ze altijd haar zin krijgt, want bij Esmee is het echt puur een machtsspel. Dat merken we vooral omdat ze dingen de ene keer heel lekker vindt en de andere keer is het bij voorbaat al vies :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')