Welke dubbelquote:
Yup, hij vroeg naar jou. Hij was vaste klant en brabbelde iets over gemolken willen worden. Geen idee waar dat over ging verder, maar ik heb hem verteld dat er hier in de wijk in elk geval geen kleine appartementen staan, dus dat hij een behoorlijk eind uit de richting zat.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Whuzzie, jij bent aan de beurt voor een nieuw deel, of staat er weer een potentiele peesklant aan de deur?
Open jij dan maar een nieuw deel... Jouw topictitels staan immers door een vrijwel zekere 'contradictio in terminis' garant voor veel pageviews.quote:
watwat? Het past veel beter bij Xeno om gewoon vanaf de zijlijn een beetje boe te roepen natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Open jij dan maar een nieuw deel... Jouw topictitels staan immers door een vrijwel zekere 'contradictio in terminis' garant voor veel pageviews.
Nou je toch wakker bent: Je had de LaPo in het vorige topic. Doe er wat mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
watwat? Het past veel beter bij Xeno om gewoon vanaf de zijlijn een beetje boe te roepen natuurlijk
Nah, het is een SC topic, wat maakt de titel dan uit joh... het topic is sneller vol dan Pierre 100k euro bij elkaar kan liegenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou je toch wakker bent: Je had de LaPo in het vorige topic. Doe er wat mee.![]()
En neem gelijk de OP van het originele topic over,dan kan die langzaam verder doodbloeden...![]()
En eventueel de nummering ook
Mocht je willen...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:15 schreef Whuzz het volgende:
Het topic is sneller vol dan Pierre 100k euro bij elkaar kan liegen![]()
quote:
Ja maar da's in guldens hequote:
Hij wilde voor 2k met ons wedden, in ruil voor dat bewijs, maar dat wilde jij niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef Scorpie het volgende:
Pie-Air kan zoveel vertellen, tot nu toe heeftie maar weinig bewijs laten zien
Hij wilde zoveel wedden dat ik het op een gegeven moment niet meer snaptequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij wilde voor 2k met ons wedden, in ruil voor dat bewijs, maar dat wilde jij niet.
Nou ja, het lijkt me duidelijk dat ik uiteraard een virtuele party bedoelde, die ik dan betaal met het virtuele geld van Opierre.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij wilde zoveel wedden dat ik het op een gegeven moment niet meer snapte![]()
Daarnaast wilde hij met mij dingen wedden die hijzelf had bedacht
SecondLife party? Daar mag iedereen zich anders voordoen dan hij is, dus voelt Pierre zich gelijk goed thuisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me duidelijk dat ik uiteraard een virtuele party bedoelde, die ik dan betaal met het virtuele geld van Opierre.
Eeeeeeeey man "don't hate the players, hate the game"quote:
Eerder facebook, waarbij de waarde al op minimaal 1000 euro per gebruiker wordt geschat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals Bitcoin dat nu is bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |