Oke je snapt het nog steeds niet want je deelt het maar gewoon door 2 en denkt dat we allebei even veel verdienen. Geeft verder niet, ik moet er wederom om lachen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:24 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jezus lol, dat is voor alletwee 225, wat neerkomt op zo'n 150K lening. Samen 450 terug en 300K lening. Sim-pel
Waarom zou ik dat precies moeten vertellen?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Nee, dat denk ik niet, het zou wel heel toevallig zijn als jullie alltwee evenveel verdienen.
Nou, hoeveel verdien je dan?
Omdat je uit je nek lult, dat weet je zelf ook wel. Als je werkelijk 5000 euro of meer per maand zou verdienen, zou je dat maar al te graag zeggen.........en had je je hypotheek die je pretendeert te hebben van 210K makkelijk op je eigen salaris kunnen nemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat precies moeten vertellen?
Waarom zou ik dat maar al te graag zeggen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Omdat je uit je nek lult, dat weet je zelf ook wel. Als je werkelijk 5000 euro of meer per maand zou verdienen, zou je dat maar al te graag zeggen.........
Waarom zou ik dat doen, kost me alleen maar geld. Financiele adviseurs kunnen je zoveel beter helpen Pierre, dan had jij die sloot geld ook wel beter weten te besteden.quote:en had je je hypotheek die pretendeert te hebben van 210K makkelijk op je eigen salaris kunnen nemen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou ik dat doen, kost me alleen maar geld. Financiele adviseurs kunnen je zoveel beter helpen Pierre, dan had jij die sloot geld ook wel beter weten te besteden.
Aw en ik wilde net mijn hypotheek + HRA gegevens hier gaan plaatsen, wat jammer nou.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]als je in de 52% belastingschaal zit denk jij weet je wat.........ik financier het huis niet alleen op mijn inkomen, maar doe het samen met het inkomen van mn vriendin die in de 30 of 40% schaal zit. Goed man
Wat ben je toch een onbegrensde clown. Je lult maar wat in de ruimte en geeft nooit antwoord maar komt altijd met een domme tegenvraag.
Anyweez, ik ben klaar met dit troll topic vol afgunst en frustratie. Een maandje was nog net te doen, maar deze bugger kan ik niet te lang aanhoren.
Succes iedereen.
Moet je nagaan, als ik hem echt zou willen sarren had ik hem om zijn salarisstrook gevraagdquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
Pierre kan het niet handelen dat mensen in de 52% schaal vallen? Sjonge zeg, lastig he, als mensen het beter voor elkaar hebben dan jij
En dan deze reactiequote:Het grote huizenmarkt slowchat topic #8 : Nu nog lachwekkender
Ironicquote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef PierreBetfair het volgende:
Anyweez, ik ben klaar met dit troll topic vol afgunst en frustratie.
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke je snapt het nog steeds niet want je deelt het maar gewoon door 2 en denkt dat we allebei even veel verdienen. Geeft verder niet, ik moet er wederom om lachen.
Ook leuk, waar heb ik precies gezegd dat ik een startend programmeur ben, laat mijn baas het maar niet horen![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat maar al te graag zeggen dan?
[..]
Waarom zou ik dat doen, kost me alleen maar geld. Financiele adviseurs kunnen je zoveel beter helpen Pierre, dan had jij die sloot geld ook wel beter weten te besteden.
Ik wacht nog op het bewijs dat ik een leerlingprogrammeurtje ben trouwens.
Kek em graaan..quote:Op zondag 26 juni 2011 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap zelf ook niet helemaal waarom Pierre zo uit zijn plaat gaat en zulke belachelijke dingen uitkraamt, maar vermakelijk is het wel. Wel jammer dat ik nu nooit meer antwoord krijg op de vraag waar ik zogenaamd mijzelf als een beginnend programmeurtje zou hebben voorgedaan.
Ik heb je al eerder gezegd je niet meer geloofwaardig te vinden, maar deze kinderachtige post (en de 10 hiervoor) geven perfect aan dat ik op het juiste spoor zat...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef PierreBetfair het volgende:
Anyweez, ik ben klaar met dit troll topic vol afgunst en frustratie. Een maandje was nog net te doen, maar deze bugger kan ik niet te lang aanhoren.
Bedankt. Jij ook. Zal je nodig hebben...quote:Succes iedereen.
Ik dacht dat we daar al uit waren na de verzonnen 175k + 35% AV + bank die in 2006 geen 100% AV wou geven.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd je niet meer geloofwaardig te vinden,
Scriptkiddy != programmeurquote:
Nog altijd beter als de degene die zegt autodidact is maar er nu achter komt dat werkgevers toch papieren willen zien.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 08:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nog altijd beter als de degene die zegt autodidact is maar er nu achter komt dat werkgevers toch papieren willen zien.
Noem het hoe je wil, zo rond de 25e van de maand lach ik toch net iets harder dan jij als ik www.ing.nl weer opzoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |