abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98677679
Game on.

Breaking News:

Scorpie zit in de 52% IB schaal _O- als startend ict-er.

Meer van dat soort posts svp Scorp ^O^
pi_98677724
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:24 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Jezus lol, dat is voor alletwee 225, wat neerkomt op zo'n 150K lening. Samen 450 terug en 300K lening. Sim-pel
Oke je snapt het nog steeds niet want je deelt het maar gewoon door 2 en denkt dat we allebei even veel verdienen. Geeft verder niet, ik moet er wederom om lachen.

Ook leuk, waar heb ik precies gezegd dat ik een startend programmeur ben, laat mijn baas het maar niet horen :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2011 14:30:54 ]
pi_98677786
Nee, dat denk ik niet, het zou wel heel toevallig zijn als jullie alltwee evenveel verdienen.

Nou, hoeveel verdien je dan?
pi_98677807
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Nee, dat denk ik niet, het zou wel heel toevallig zijn als jullie alltwee evenveel verdienen.

Nou, hoeveel verdien je dan?
Waarom zou ik dat precies moeten vertellen?
pi_98677895
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat precies moeten vertellen?
Omdat je uit je nek lult, dat weet je zelf ook wel. Als je werkelijk 5000 euro of meer per maand zou verdienen, zou je dat maar al te graag zeggen.........en had je je hypotheek die je pretendeert te hebben van 210K makkelijk op je eigen salaris kunnen nemen.
pi_98677947
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Omdat je uit je nek lult, dat weet je zelf ook wel. Als je werkelijk 5000 euro of meer per maand zou verdienen, zou je dat maar al te graag zeggen.........
Waarom zou ik dat maar al te graag zeggen dan?

quote:
en had je je hypotheek die pretendeert te hebben van 210K makkelijk op je eigen salaris kunnen nemen.
Waarom zou ik dat doen, kost me alleen maar geld. Financiele adviseurs kunnen je zoveel beter helpen Pierre, dan had jij die sloot geld ook wel beter weten te besteden.

Ik wacht nog op het bewijs dat ik een leerlingprogrammeurtje ben trouwens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2011 14:37:21 ]
pi_98678242
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:36 schreef Scorpie het volgende:

Waarom zou ik dat doen, kost me alleen maar geld. Financiele adviseurs kunnen je zoveel beter helpen Pierre, dan had jij die sloot geld ook wel beter weten te besteden.

_O- als je in de 52% belastingschaal zit denk jij weet je wat.........ik financier het huis niet alleen op mijn inkomen, maar doe het samen met het inkomen van mn vriendin die in de 30 of 40% schaal zit. Goed man :D

Wat ben je toch een onbegrensde clown. Je lult maar wat in de ruimte en geeft nooit antwoord maar komt altijd met een domme tegenvraag.

Anyweez, ik ben klaar met dit troll topic vol afgunst en frustratie. Een maandje was nog net te doen, maar deze bugger kan ik niet te lang aanhoren.

Succes iedereen. ^)
pi_98678310
Sorry Pierre, je hebt helemaal gelijk. Ik krijg helemaal geen 450 euro per maand terug, het is onderwijl alweer minder dan eerst. Ik zat er 66 euro vandaan, ik lulde inderdaad uit mijn nek.
pi_98678328
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

_O- als je in de 52% belastingschaal zit denk jij weet je wat.........ik financier het huis niet alleen op mijn inkomen, maar doe het samen met het inkomen van mn vriendin die in de 30 of 40% schaal zit. Goed man :D

Wat ben je toch een onbegrensde clown. Je lult maar wat in de ruimte en geeft nooit antwoord maar komt altijd met een domme tegenvraag.

Anyweez, ik ben klaar met dit troll topic vol afgunst en frustratie. Een maandje was nog net te doen, maar deze bugger kan ik niet te lang aanhoren.

Succes iedereen. ^)
Aw en ik wilde net mijn hypotheek + HRA gegevens hier gaan plaatsen, wat jammer nou.
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 14:48:28 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98678346
Pierre kan het niet handelen dat mensen in de 52% schaal vallen? Sjonge zeg, lastig he, als mensen het beter voor elkaar hebben dan jij :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98678447
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
Pierre kan het niet handelen dat mensen in de 52% schaal vallen? Sjonge zeg, lastig he, als mensen het beter voor elkaar hebben dan jij :')
Moet je nagaan, als ik hem echt zou willen sarren had ik hem om zijn salarisstrook gevraagd _O-
pi_98678480
Pierre zelf ik met mijn schrale loon waarvan een gedeelte in de 42% schaal valt krijg met een openstaande hypo van 75000 nog jaarlijks 1600 euro van de belasting dat is dus 133 per maand. Dan verteld scorpie toch echt niets vreemds.

Oh ja zou je als je een vervolg opent op het juiste knopje volgrnde keer kunnen kiezen dan was dit topic automagisch ook weer bij mijn actieve topics gekomen
pi_98678547
Ik snap zelf ook niet helemaal waarom Pierre zo uit zijn plaat gaat en zulke belachelijke dingen uitkraamt, maar vermakelijk is het wel. Wel jammer dat ik nu nooit meer antwoord krijg op de vraag waar ik zogenaamd mijzelf als een beginnend programmeurtje zou hebben voorgedaan.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2011 14:56:28 ]
pi_98678682
Wel prachtig trouwens.

De TT:
quote:
Het grote huizenmarkt slowchat topic #8 : Nu nog lachwekkender
En dan deze reactie _O-
quote:
Anyweez, ik ben klaar met dit troll topic vol afgunst en frustratie.
Ironic :D
pi_98678851
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:59 schreef Scorpie het volgende:

Ironic :D
misschien is ie nog een beetje dronken van het stappen?
pi_98682502
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke je snapt het nog steeds niet want je deelt het maar gewoon door 2 en denkt dat we allebei even veel verdienen. Geeft verder niet, ik moet er wederom om lachen.

Ook leuk, waar heb ik precies gezegd dat ik een startend programmeur ben, laat mijn baas het maar niet horen :P
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat maar al te graag zeggen dan?

[..]

Ik wacht nog op het bewijs dat ik een leerlingprogrammeurtje ben trouwens.
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap zelf ook niet helemaal waarom Pierre zo uit zijn plaat gaat en zulke belachelijke dingen uitkraamt, maar vermakelijk is het wel. Wel jammer dat ik nu nooit meer antwoord krijg op de vraag waar ik zogenaamd mijzelf als een beginnend programmeurtje zou hebben voorgedaan.
Kek em graaan.. _O-
  zondag 26 juni 2011 @ 18:27:29 #17
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_98686018
tvp
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_98696357
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kek em graaan.. _O-
Tis zo jammer he, vraag je om bewijs van zijn uitspraakjes, krijg je het niet ;(
  zondag 26 juni 2011 @ 22:24:05 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_98696812
http://www.tvgids.nl/programma/11138360/Brandpunt/

Hoe de jongeren fors moeten dokken en geen cent pensioen zullen krijgen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_98697935
quote:
Ik heb je al eerder gezegd je niet meer geloofwaardig te vinden, maar deze kinderachtige post (en de 10 hiervoor) geven perfect aan dat ik op het juiste spoor zat...

quote:
Succes iedereen. ^)
Bedankt. Jij ook. Zal je nodig hebben...
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  maandag 27 juni 2011 @ 08:18:42 #21
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98708255
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik heb je al eerder gezegd je niet meer geloofwaardig te vinden,
Ik dacht dat we daar al uit waren na de verzonnen 175k + 35% AV + bank die in 2006 geen 100% AV wou geven. :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98708572
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:29 schreef Scorpie het volgende:

dat ik een startend programmeur ben
Scriptkiddy != programmeur :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_98708598
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nog altijd beter als de degene die zegt autodidact is maar er nu achter komt dat werkgevers toch papieren willen zien. :')
pi_98708634
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nog altijd beter als de degene die zegt autodidact is maar er nu achter komt dat werkgevers toch papieren willen zien. :')

In your face xeno, in your face.
pi_98708656
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Noem het hoe je wil, zo rond de 25e van de maand lach ik toch net iets harder dan jij als ik www.ing.nl weer opzoek _O-
pi_98708711
quote:
'Lenen moet duurder worden' Laatste update: 26 juni 2011 17:33 info .AMSTERDAM – De rente moet wereldwijd omhoog om de stijgende inflatie in de hand te houden. Dit schrijft de internationale bankenorganisatie Bank for International Settlements (BIS) in het jaarverslag dat zondag is gepubliceerd.

Foto: Thinkstock “Het inflatierisico is toegenomen door het economisch herstel en door stijgende prijzen van voedsel en energie”, aldus het BIS.

Volgens het BIS is het monetair beleid op dit moment soepeler dan tijdens het hoogtepunt van de kredietcrisis in 2009. Het verschil tussen het renteniveau en de inflatie is nu hoger dan toen.

Volgens de organisatie is verder het risico groter geworden dat inflatie uit opkomende landen zoals India en China overslaat naar ontwikkelde landen.

Wereldeconomie

Een meerderheid van de centrale banken moet de rente omhoog doen, maar welke precies is onduidelijk.

Het BIS verklaart dat de wereldeconomie nog steeds aan het herstellen is, maar waarschuwt voor een herhaling van de crisis. Verder is het hoge schuldniveau van overheden en de private sector een risico.
Zo dan moeten de huizen prijzen nog meer zakken willen de mensen hier nog een huis kopen. _O-
pi_98708732
Lekker is dat. Zit je daar op de bank te juichen dat je droomhuis eindelijk 30% gezakt is in prijs, krijg je nog geen hypotheek voor dat bedrag.
pi_98708980
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Lekker is dat. Zit je daar op de bank te juichen dat je droomhuis eindelijk 30% gezakt is in prijs, krijg je nog geen hypotheek voor dat bedrag.
Dat wordt dus geen Chersonisos deze zomer.

En Tirol in de winter...
pi_98708981
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:51 schreef Scorpie het volgende:

Noem het hoe je wil, zo rond de 25e van de maand lach ik toch net iets harder dan jij als ik www.ing.nl weer opzoek _O-
Jij hebt alleen rond de 25e toegang tot je bankrekening? In dat geval mag je van mij lachen rond de 25e... dan doe ik dat wel voor de rest van de maand :D
I'll sing you a lullaby.
pi_98709026
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij hebt alleen rond de 25e toegang tot je bankrekening? In dat geval mag je van mij lachen rond de 25e... dan doe ik dat wel voor de rest van de maand :D
Jij mag van mij elke dag je rekening checken om te zien of je nog genoeg hebt, dan doe ik het 1 keer per maand om wat financiele rompslomp te fixen. Lekker gevoel hoor, financieel onafhankelijk zijn en geen zorgen te hebebn _O-
  maandag 27 juni 2011 @ 09:14:56 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_98709030
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Als je het niet cash kunt kopen dan is het eigenlijk te duur voor je.
In de VS zie je nu sinds de crash ook dat veel huizen cash worden betaald.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_98709053
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zo dan moeten de huizen prijzen nog meer zakken willen de mensen hier nog een huis kopen. _O-
In Nederland is de betaalbaarheid al slecht ondanks:

- HRA
- aflossingsvrije financiering
- lage rentestanden
- >110% financiering

Nou.... laten we de markt eens saneren dan:

- aflossen verplicht stellen
- rente omhoog
- max 80% financieren
- afschaffen overdrachtsbelasting

Zelfs als we dan de HRA in stand laten zullen prijzen nog gegarandeerd 40% moeten zakken om lazarus weer op de benen te krijgen.... w/
I'll sing you a lullaby.
pi_98709092
Maar goed... in Nederland is geen huizenmarkt zeepbel, Nederland is anders.... echt waar :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_98709147
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

In Nederland is de betaalbaarheid al slecht ondanks:

- HRA
- aflossingsvrije financiering
- lage rentestanden
- >110% financiering

Nou.... laten we de markt eens saneren dan:

- aflossen verplicht stellen
- rente omhoog
- max 80% financieren
- afschaffen overdrachtsbelasting

Zelfs als we dan de HRA in stand laten zullen prijzen nog gegarandeerd 40% moeten zakken om lazarus weer op de benen te krijgen.... w/
Ja xeno, draai je nog een keer om in bed en slaap lekker verder.

De financierbaarheid is niet slecht maar er willen ook teveel mensen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten.

KIjk dat er verplcith zou moeten worden afgelost ben ik helemaal voor, maar de casuele verbanden die je denkt te kunnen trekken gaan gewoon nergens meer over. :D
  maandag 27 juni 2011 @ 09:29:37 #35
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_98709297
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als je het niet cash kunt kopen dan is het eigenlijk te duur voor je.
In de VS zie je nu sinds de crash ook dat veel huizen cash worden betaald.
Dan zou er weinig meer verkocht worden toch. Hoeveel mensen hebben nou 150k+ cash liggen?
pi_98709332
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef Basp1 het volgende:

Ja xeno, draai je nog een keer om in bed en slaap lekker verder.
Ik ben vandaag vroeg opgestaan, ik heb er zin an :P

quote:
De financierbaarheid is niet slecht maar er willen ook teveel mensen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten.
Pardon?

Ben je wel goed bij je hoofd vandaag? De mensen waren tot dusver bereid om tegen elke prijs hun hoofd in de strop te leggen. Het zijn de banksters die begonnen zijn hun beleid onder de loupe te leggen. Daar komt overigens nog meer druk op te staan aangezien ze nog meer eigen vermogen moeten aanhouden.

quote:
Scherpere kapitaaleisen voor grote banken
Zondag 26 juni 2011 13:58

GENEVE (ANP) - Grote banken moeten extra kapitaal gaan aanhouden om beter bestand te zijn tegen economische schokken en verliezen op investeringen. Dat heeft de internationale bankenorganisatie Bank for International Settlements (BIS) dit weekeinde besloten.

De extra kapitaaleisen lopen uiteen van 1 tot 2,5 procentpunt van de kernbezittingen van een bank, aldus de BIS. De eisen komen bovenop de strengere kapitaaleisen die al aan banken werden gesteld in het Basel III-akkoord. De exacte details van de nieuwe kapitaaleisen worden eind juli bekendgemaakt, aldus de BIS.

Bij de extra eisen wordt gekeken naar de omvang van een bank, de verbondenheid met andere instellingen of sectoren, de mate van onvervangbaarheid, de wereldwijde activiteiten en de complexiteit, aldus de BIS. Mogelijk krijgen circa 30 banken extra kapitaaleisen opgelegd, aldus financieel persbureau Bloomberg.

Veel banken verzetten zich tegen de hogere kapitaaleisen. Zij vrezen dat daardoor het economische herstel kan worden geschaad.

bron: ANP
Nou.... dan begrijp je dus ook meteen waarom de Rabo geen zin meer heeft om nog langer de strop om de nekjes van gewillige leenslaven aan te trekken... ze zijn bang aan het worden voor de integriteit van hun eigen nek.

quote:
KIjk dat er verplcith zou moeten worden afgelost ben ik helemaal voor, maar de casuele verbanden die je denkt te kunnen trekken gaan gewoon nergens meer over. :D
Nee..... er is absoluut geen enkel causaal verband :W
I'll sing you a lullaby.
pi_98709584
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik ben vandaag vroeg opgestaan, ik heb er zin an :P

[..]

Pardon?

Ben je wel goed bij je hoofd vandaag? De mensen waren tot dusver bereid om tegen elke prijs hun hoofd in de strop te leggen. Het zijn de banksters die begonnen zijn hun beleid onder de loupe te leggen. Daar komt overigens nog meer druk op te staan aangezien ze nog meer eigen vermogen moeten aanhouden.

[..]

Nou.... dan begrijp je dus ook meteen waarom de Rabo geen zin meer heeft om nog langer de strop om de nekjes van gewillige leenslaven aan te trekken... ze zijn bang aan het worden voor de integriteit van hun eigen nek.

[..]

Nee..... er is absoluut geen enkel causaal verband :W
Niet echt erg grote verbanden tussen wereldwijde beleggingen en hollandsche hypotheken hoor. Dat zijn nog steeds zo ongeveer de meest robuuste in de wereld, met een relatief erg laag percentage aan wanbetalers, en een goed stelsel van kadastrale en juridische zekerheden daar omheen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98709607
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als je een nieuwe ketel laat installeren, vraag je dan ook aan de installateur of hij even zijn papieren wil laten zien?
En wat als je geopereerd moet worden? Vraag je dan nog wel even voor de eerste incisie of de chirurg wel gediplomeerd is :D
I'll sing you a lullaby.
pi_98709727
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:43 schreef fruityloop het volgende:

Niet echt erg grote verbanden tussen wereldwijde beleggingen en hollandsche hypotheken hoor. Dat zijn nog steeds zo ongeveer de meest robuuste in de wereld, met een relatief erg laag percentage aan wanbetalers, en een goed stelsel van kadastrale en juridische zekerheden daar omheen.
Robuust? Laten we het hopen :)

Maar je zult toch met mij eens zijn dat de financiering wel een probleem aan het worden is? Voor de meeste mensen met een normaal inkomen is een eigen woning gewoon onbetaalbaar geworden, de laatste jaren kon men het nog rekken door meer aflossingsvrije hypotheken af te sluiten i.c.m. een lage rente en HRA. Dat leenfeestjes is gewoon voorlopig voorbij. Waar de markt nu behoefte aan heeft is een toename van de betaalbaarheid. Dit kan op twee manieren (of een combinatie daarvan) bereikt worden, het laten dalen van de prijzen en/of het laten toenemen van het inkomen). Aangezien wij op de wereldmarkt moeten concurreren met andere economieën lijkt mij een stijging van het inkomen maar zeer beperkt haalbaar. Een relatief snel herstel kan dus enkel maar komen uit het laten dalen van de prijzen. Althans... dat is mijn mening :)
I'll sing you a lullaby.
pi_98709780
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als je een nieuwe ketel laat installeren, vraag je dan ook aan de installateur of hij even zijn papieren wil laten zien?
En wat als je geopereerd moet worden? Vraag je dan nog wel even voor de eerste incisie of de chirurg wel gediplomeerd is :D
Nou Xeno het zal je misschien versteld doen staan, maar mensen die meer dan de armoedegrens verdienen willen over het algemeen wel geholpen worden door een erkende installateur of een chirurg met de vereiste papieren in plaats van 'een autodidactisch persoon'.
pi_98709945
quote:

[..]

Wanneer ik een installeur laat komen hoort deze bij een grote organisatie en heb ik er wel vertrouwen in dat ze de mensen een juiste opleiding hebben gegeven.

En die opmerking over artsen is natuurlijk helemaal totale nonsens, want juist dat beroep is goed beschermd en dat word je niet zomaar. Maar jij hebt vast wel een kennis die in de avonduren een loi cursus snijden voor beginners gevolgd heeft en nu een maatschap in een ziekehuis runt. 8)7
pi_98709953
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:29 schreef zeeuws jongetje het volgende:

Dan zou er weinig meer verkocht worden toch. Hoeveel mensen hebben nou 150k+ cash liggen?
ik
pi_98710092
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:31 schreef xenobinol het volgende:

Zou je eens kunnen vertellen hoeveel eigen vermogen de rabobank nu heeft en hoeveel ze straks met basel III en de aanvullende eisen moeten hebben?
  maandag 27 juni 2011 @ 10:04:30 #44
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98710119
quote:

[..]

En als je een werkgever was, vroeg je dan ook naar de diploma's van mensen die je in dienst wil nemen?

Jammer voor jou dat het algemene antwoord daarop "ja" is ;)
pi_98710131
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:57 schreef Basp1 het volgende:

Wanneer ik een installeur laat komen hoort deze bij een grote organisatie en heb ik er wel vertrouwen in dat ze de mensen een juiste opleiding hebben gegeven.

En die opmerking over artsen is natuurlijk helemaal totale nonsens, want juist dat beroep is goed beschermd en dat word je niet zomaar. Maar jij hebt vast wel een kennis die in de avonduren een loi cursus snijden voor beginners gevolgd heeft en nu een maatschap in een ziekehuis runt. 8)7
Ik hoor wel eens verhalen over chirurgen en piloten die al jaren hun werk doen zonder de benodigde diploma's. Dat wil niet zeggen dat ze niet goed hun werk doen, misschien zijn ze zelfs wel bovengemiddeld goed omdat ze juist meer risico lopen. Verschuilen achter behaalde resultaten (met mogelijk zelfs mini-6-jes :') ) uit het verleden (=diploma) is namelijk niet mogelijk :)
I'll sing you a lullaby.
  maandag 27 juni 2011 @ 10:05:24 #46
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98710138
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:57 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

ik
_O-
Je wordt met de post ongeloofwaardiger :')
pi_98710145
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:57 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

ik
quote:
:W
pi_98710234
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:04 schreef Whuzz het volgende:

En als je een werkgever was, vroeg je dan ook naar de diploma's van mensen die je in dienst wil nemen?

Jammer voor jou dat het algemene antwoord daarop "ja" is ;)
Mij is nog nooit gevraagd naar mijn diploma's... wat ze wel vaak willen weten is wat je werkervaring is... Diploma == resultaat uit het verleden. Leuk als opstapje op de arbeidsmarkt en voor sommigen goed voor hun ego :)
I'll sing you a lullaby.
pi_98710267
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mij is nog nooit gevraagd naar mijn diploma's...
Ook niet bij het UWV?
pi_98710276
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik hoor wel eens verhalen over chirurgen en piloten die al jaren hun werk doen zonder de benodigde diploma's. Dat wil niet zeggen dat ze niet goed hun werk doen, misschien zijn ze zelfs wel bovengemiddeld goed omdat ze juist meer risico lopen. Verschuilen achter behaalde resultaten (met mogelijk zelfs mini-6-jes :') ) uit het verleden (=diploma) is namelijk niet mogelijk :)
Ik hoor ook wel eens verhalel over mensen die al 6 jaar voorspellen dat de nederlandse woningmarkt met 50% in zou storten. Als we dat als voorbeeld nemen weten we dat deze ongeschoolde voorspellers hun werk niet geod doen.

Maar waarom ga je niet solliciteren bij een rating bureau, die doen het net zo slecht als jij, en dat verdient waarschijnlijk geld als water. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')