Te extreem om het al uit te maken over een dergelijk incident.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Uitmaken, naarmate hij ouder wordt (en minder verliefd), wordt 't erger.
Ik snap dat je dat denkt, maar ik ben degene die elke dag thuis zit en hij werkt. Dusja het is min of meer een verplichting dat ik dan het huishouden doe, logisch ik zou het andersom ook verwachten. Verder is de relatie prima, maar ik zit met dit gedrag echt met mn handen in het haar.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo zeg, hij behandelt je bijna als je slaafje. Ik snap sowieso niet waarom je dit goedkeurt.
Zijn gevoel waarbij, een ander shirt aan moeten doen de volgende dag?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
waarop hij zei "maar je begrijpt niet eens hoe ik me voel, je wil niet eens luisteren naar mijn gevoel daarbij"
Precies! Maar dat gaat hij niet mee akkoord, meneer heeft een kast vol met t-shirts maar die wil hij niet aan doen :/quote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zijn gevoel waarbij, een ander shirt aan moeten doen de volgende dag?
In september ga ik weer studeren dus dan hoop ik dat hij in gaat zien wat voor werk ik allemaal verricht hier..quote:Op zondag 26 juni 2011 18:27 schreef Ofresca het volgende:
Serieus... Dan doet hij 't toch zelf... Huur een schoonmaakster en ga wat doen met je leven, als je dan zo nodig bij hem wil blijven.
Het is een zeikwijf.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
()
Maar meneer gaat maar door zeuren en ik moet soms 5x hetzelfde antwoord geven en dan nog blijven zeuren....
()
Maar nee hij merkte dat ik wakker werd en zegt direct: "maar begrijp je wel waarom ik kwaad was gisteren?"
() waarop hij zei "maar je begrijpt niet eens hoe ik me voel, je wil niet eens luisteren naar mijn gevoel daarbij"
Ik hoop dat ik vanavond de woorden heb om hem ermee te confronteren, dat hij nu eens eindelijk in ziet wat hij doet.. maarja, kheb een faalangst verleden dus ik hoop dat ik mn mannetje blijf staanquote:Op zondag 26 juni 2011 18:28 schreef pl4kkie het volgende:
Sorry meid maar imo is je vriend een vreselijke control freak. Als je daar nix aan doet wordt het alleen maar erger en erger. Of vertrek bij hem of probeer hem teveranderen.
In september ben ik 5 dagen in de week van huis waar ik hem alleen in de avonden misschien zie of hij werkt ivm zijn afwisselende tijden die hij werkt, dus dan hoop ik dat deze situatie wat beter word.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een zeikwijf.
Ik vrees dat dit niet makkelijk bij te stellen gaat zijn. Is er een mogelijkheid voor je om zelf buitenshuis te gaan werken?
En tot die tijd neem je een bijbaan zodat je veel later thuis bent dan hij en hij al het huishoudelijk werk mag doen. Ik zou het op een "Als je wil dat het goed gebeurd zul je het zelf moeten doen, lieverdquote:Op zondag 26 juni 2011 18:30 schreef an89 het volgende:
[..]
In september ga ik weer studeren dus dan hoop ik dat hij in gaat zien wat voor werk ik allemaal verricht hier..
Volgende keer situatie op tijd herkennen, aangeven dat dit net zoiets is als "toen ik dat T-shirt vergeten was te wassen, weet je nog wel?", vragen of hij zijn gevoel voor je kan opschrijven zodat je je beter kan leren wat hem zo stoort. Ofzo. (Het is een zeikwijf, had ik dat al gezegd?)quote:Op zondag 26 juni 2011 18:31 schreef an89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond de woorden heb om hem ermee te confronteren, dat hij nu eens eindelijk in ziet wat hij doet.. maarja, kheb een faalangst verleden dus ik hoop dat ik mn mannetje blijf staan
Dankje, dat is een goed idee!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgende keer situatie op tijd herkennen, aangeven dat dit net zoiets is als "toen ik dat T-shirt vergeten was te wassen, weet je nog wel?", vragen of hij zijn gevoel voor je kan opschrijven zodat je je beter kan leren wat hem zo stoort. Ofzo. (Het is een zeikwijf, had ik dat al gezegd?)
Tot die tijd ben je gewoon een huisvrouw en moet je gewoon je taak perfect verrichten.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:30 schreef an89 het volgende:
[..]
In september ga ik weer studeren dus dan hoop ik dat hij in gaat zien wat voor werk ik allemaal verricht hier..
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tot die tijd ben je gewoon een huisvrouw schoonmaakster en moet je gewoon je taak perfect verrichten.
Als jullie genoeg van elkaar houden kan dat wel hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef an89 het volgende:
[..]
Dankje, dat is een goed idee!
Ja, hij is een zeikwijf.. hopen dat ik dat eruit kan krijgen
Meer dan mijn best kan ik niet doen, als hij al explodeert bij 1 klein vergeten ding... voelt best wel kwetsendquote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tot die tijd ben je gewoon een huisvrouw en moet je gewoon je taak perfect verrichten.
Zeker, met je eens! Dankjewel voor je reacties ik heb er heel veel aan, nogmaals bedanktquote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Als jullie genoeg van elkaar houden kan dat wel hoor. Hij moet leren dat het rete-irritant is om te blijven jammeren (en zó onsexy), en jij moet leren, als je een deel van de gezamelijke taken uitvoert, welke dingen voor hem heel zwaarwegend zijn.
Exploderen is overdreven inderdaad, maar ieder heeft zo zijn taak. Ik kan ook niet tegen mijn baas zeggen: "doe jij het maar". Nu is hij jouw baas niet, maar aangezien je voor een groot gedeelte leeft van zijn geld (neem ik even aan) is het niet raar dat er een tegenprestatie verwacht hoort, vooral als je veel vrije tijd heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef an89 het volgende:
[..]
Meer dan mijn best kan ik niet doen, als hij al explodeert bij 1 klein vergeten ding... voelt best wel kwetsend
Flikker op trol. Ze moeten jou is met een ketting aan je kut/lul vast zetten en dan eraan trekken als je je werk niet goed doet. Hoe zal je dan reagerenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Lort het volgende:
Jouw taak is het huishouden. Je vriend heeft dus al het recht om op jou te zeiken als je jouw zeer simplistische taken niet eens aan kan.
Doet hij dat bij haar ook dan? Hij spreekt haar gewoon aan op haar verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:00 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Flikker op trol. Ze moeten jou is met een ketting aan je kut/lul vast zetten en dan eraan trekken als je je werk niet goed doet. Hoe zal je dan reageren
* pl4kkie mompelt iets met emancipatiequote:Op zondag 26 juni 2011 20:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Doet hij dat bij haar ook dan? Hij spreekt haar gewoon aan op haar verantwoordelijkheden.
Of het wordt juist erger, omdat hij het vertikt om zelf zijn dingen te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef an89 het volgende:
[..]
In september ben ik 5 dagen in de week van huis waar ik hem alleen in de avonden misschien zie of hij werkt ivm zijn afwisselende tijden die hij werkt, dus dan hoop ik dat deze situatie wat beter word.
pl4kkie moet is beter op zijn woorden letten. TS kiest er bovendien zelf voor het huishouden op zich te nemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* pl4kkie mompelt iets met emancipatie
Ja maar niet om gedwongen teworden als er iets niet goed is in zijn ogenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:15 schreef Lort het volgende:
[..]
pl4kkie moet is beter op zijn woorden letten. TS kiest er bovendien zelf voor het huishouden op zich te nemen.
Mensen die blij worden bij de gedachte van hun vriend niet meer zienquote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef an89 het volgende:
[..]
In september ben ik 5 dagen in de week van huis waar ik hem alleen in de avonden misschien zie of hij werkt ivm zijn afwisselende tijden die hij werkt, dus dan hoop ik dat deze situatie wat beter word.
Dat heeft er niks mee te maken, als de vrouw werkt en de man het huishouden op zich neemt, verandert dat niks aan de taakverdeling en bijbehorende verantwoordelijkheden. Ook dan mag de vrouw de man erop aanspreken als hij zijn huishoudelijke taken niet naar behoren verricht.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* pl4kkie mompelt iets met emancipatie
Niet naar behoren. Dus dan mag je flippen als iemand vergeet één shirtje te wassen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, als de vrouw werkt en de man het huishouden op zich neemt, verandert dat niks aan de taakverdeling en bijbehorende verantwoordelijkheden. Ook dan mag de vrouw de man erop aanspreken als hij zijn huishoudelijke taken niet naar behoren verricht.
Waar lees je dat je mag flippen? Wordt het vak begrijpend lezen niet meer gegeven op het VMBO? Sterker nog, ik keur zijn overdreven reactie juist af in een vorige post als je het topic had gelezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet naar behoren. Dus dan mag je flippen als iemand vergeet één shirtje te wassen?
Zeg, doe normaal.
Grapjas. En trol.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waar lees je dat je mag flippen? Wordt begrijpend lezen niet meer gegeven op het VMBO?
Wat wil je nu? Ik ben bloedserieus hoor.quote:
Kun jij ook normaal reageren, zonder zo sneu persoonlijk te worden?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat wil je nu? Ik ben bloedserieus hoor.Of kun je geen intelligente reactie bedenken?
Ik snap het probleem al niet om mee te beginnen.... jullie hebben een wasmand, neem ik aan? Daar gaan vuile kleren in. Mand vol, was draaien, klaar. Meneer kan toch zelf rekening houden met die routine, zeker als 'ie zo'n controlfreak is? Ik weet niet hoor, misschien wordt het minder, maar ik vind zulk gedrag zelden een voorbode van iets goeds.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
Maar mocht ik dan één ding vergeten, zoals gisteren dat hij zijn nieuwe t-shirt aan wil de volgende dag en die uitgewassen moet zijn en ik vergeet dat, dan barst de bom bij hem. Dan biedt ik nog aan het zelf te wassen, maar dan reageert hij met "nee ik ben nu toch al thuis dus laat mij het maar doen", hij laat mij het echt niet doen dan, dan denk ik "prima, doe je het zelf maar". Dan heeft hij dat gedaan, komt hij naar me toe en begint vevolgens te zeuren over dat ik dat vergeten ben te doen, probeer ik dat rustig en geduldig uit te leggen dan "ieder normaal mens wel eens iets vergeet en dat ik zelf al aangeboden had" maar dat hij het zonodig zelf moest doen dan. Maar meneer gaat maar door zeuren en ik moet soms 5x hetzelfde antwoord geven en dan nog blijven zeuren....
En weer geen inhoudelijke reactie, wie wordt hier nu persoonlijk? Jij begint met "Zeg, doe normaal"quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal reageren, zonder zo sneu persoonlijk te worden?
Oh, jij begreep niet dat ik het had over de reactie van TS' haar vriend. Ja, kan gebeuren.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
En weer geen inhoudelijke reactie, wie wordt hier nu persoonlijk? Jij begint met "Zeg, doe normaal"
Wat een onzin. Hij kan dat toch best vragen. Wie weet wat er allemaal gezegd is.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Als hij de volgende ochtend bij het wakker worden had gezegd: "sorry dat ik zo kwaad werd" in plaats van "snap je waarom ik zo kwaad werd", dan was het nog anders geweest.
Haar taak? Ik neem aan dat haar taak is de was die in de wasmand zit op gezette tijden te wassen. 'Ik wil nu Nu NUUUUU mijn shirtje aan en als je dat niet doet doe ik huilie-na-na-boe en blijf erover zeiken ook al bied je allang aan het alsnog te wassenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef Lort het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij kan dat toch best vragen. Wie weet wat er allemaal gezegd is.
Er wordt in dit topic wel heel gemakkelijk voor de kant van de vriendin gekozen. We horen uiteraard maar één kant van het verhaal. Maar daarnaast; wie was er fout? De vriendin uiteraard, want zij heeft het t-shirt niet gewassen. Terwijl het wassen van zijn t-shirt WEL haar taak is. Rede genoeg om mevrouw daarop aan te spreken. Daarna is het waarschijnlijk beetje uit de hand gelopen, maar daar zijn ze beiden schuldig aan.
Als TS niet liegt, en daar ga ik vanuit, zijn dit de feiten.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef Lort het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij kan dat toch best vragen. Wie weet wat er allemaal gezegd is.
Er wordt in dit topic wel heel gemakkelijk voor de kant van de vriendin gekozen. We horen uiteraard maar één kant van het verhaal. Maar daarnaast; wie was er fout? De vriendin uiteraard, want zij heeft het t-shirt niet gewassen. Terwijl het wassen van zijn t-shirt WEL haar taak is. Rede genoeg om mevrouw daarop aan te spreken. Daarna is het waarschijnlijk beetje uit de hand gelopen, maar daar zijn ze beiden schuldig aan.
I'm with stupid.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Wat een zeikvent zeg, het lijkt wel een wijf. Ik zou het ook niet alleen op basis van dit incident uitmaken, maar als hij elke keer dat jij iets vergeet zo gaat zeuren, jemig de pemig, vermoeiend hoor.
Toen één van mijn exen het nodig vond om me in het gezicht te slaan heb ik haar ook een mep terugverkocht en dat heeft zeker geholpen. Lucht ook erg op zoiets.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef sigme het volgende:
Eigenaardige en zelfs storende karaktrekjes bestrijden met kinderachtigheden? Leuk op een forum, maar in een echte relatie is het alleen maar kinderachtig. Dat gaat niet helpen, integendeel.
Beetje geven en nemen.
Je slaat gewoon geen vrouwen, never nooit niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Toen één van mijn exen het nodig vond om me in het gezicht te slaan heb ik haar ook een mep terugverkocht en dat heeft zeker geholpen. Lucht ook erg op zoiets.
Waarom haar taak? Hij kan toch zelf zijn shirt wassen.. Is ie een klein kind ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef Lort het volgende:
[..]
Terwijl het wassen van zijn t-shirt WEL haar taak is.
Wel willen emanciperen maar geen klappen willen vangen zoals mannen dat doen?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je slaat gewoon geen vrouwen, never nooit niet.
Als het een manwijf is dan is het een uitzondering, een vrouw til je gewoon op en gooi je wegquote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wel willen emanciperen maar geen klappen willen vangen zoals mannen dat doen?
Omdat ze huisvrouw is. Meneer komt thuis na een dag hard werken en dan verwacht hij dat zijn shirt gewassen is natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Waarom haar taak? Hij kan toch zelf zijn shirt wassen.. Is ie een klein kind ofzo?
mag hij dan ook verwachten dat ze met der benen wijd ligt als hij thuis komt en zin heeft om te neuken? Hij mag blij zijn dat ze uberhaupt nog zijn kleren wil wassen. En wat als ze straks gaat studeren? Dan valt hij in een diep gat.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:33 schreef Lort het volgende:
[..]
Omdat ze huisvrouw is. Meneer komt thuis na een dag hard werken en dan verwacht hij dat zijn shirt gewassen is natuurlijk.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef eleusis het volgende:
Misschien is hij de vrouw in de relatie en jij de man.
In dat geval gaat het dus niet om het overhemd, maar om iets anders.
Het best kun je dan vragen: "Is er iets?"
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef dada3322 het volgende:
Leg hem op zijn zij net als de dog whisperer! Tsst tsst im dominating.
Moet ze soms je autosleutels afpakken kastanova?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef kastanova het volgende:
Geeft ie je goddomme slechts één taak en zelfs die weet je te verneuken.
Huhquote:Op maandag 27 juni 2011 10:06 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Moet ze soms je autosleutels afpakken kastanova?
Ik zou ook woest zijn! De hele dag een beetje thuis zitten en dan niet eens een t-shirtje wassen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef kastanova het volgende:
Geeft ie je goddomme slechts één taak en zelfs die weet je te verneuken.
Naja, laten we wel wezen... Als ze de fout zelfs na 5x herhalen nog niet ziet, zou ik me ook genoodzaakt voelen om het dan maar op een andere didactisch verantwoorde wijze duidelijk te maken. In dit geval dus inderdaad door middel van het aloude schreeuwen; je moet immers toch door het bord voor de kop heen komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou ook woest zijn! De hele dag een beetje thuis zitten en dan niet eens een t-shirtje wassen.
Ik zou het wel op een andere manier uiten alleen. Schreeuwen heeft namelijk geen zin, daarmee geef je een verkeerd signaal af. Je moet wachten tot ze haar fout ziet en daarna belonen als ze het wel goed heeft gedaan.
Ik zou na vijf keer inderdaad ook geneigd zijn het zo te doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:35 schreef kastanova het volgende:
Naja, laten we wel wezen... Als ze de fout zelfs na 5x herhalen nog niet ziet, zou ik me ook genoodzaakt voelen om het dan maar op een andere didactisch verantwoorde wijze duidelijk te maken. In dit geval dus inderdaad door middel van het aloude schreeuwen; je moet immers toch door het bord voor de kop heen komen.
Dat dus. Al zou ik me ook afvragen waarom mijn vriendin een dude was. Maar dat terzijde.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:47 schreef Sofia90 het volgende:
Jezus, als mijn vriend zou tegen mij zou praten en dat ook van mij zou verwachten was ik al meteen klaar.
Relatie met werk vergelijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
TS heeft GEEN ENKELE verplichting naar haar vriend.
Dat zou alleen zo zijn al ze via een arbeidscontract bij hem in loondienst was.
Maar zelfs als op het werk een leidinggevende zo zou reageren op een niet nagekomen afspraak dan zou hij buiten zijn boekje gaan en ongeschikt zijn voor zijn taak.
Je onderschrijft precies zijn punt.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Relatie met werk vergelijken. Heb jij ook een emotionele band met de baas?
Als jij mijn vriend was (quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef kastanova het volgende:
Maar, aangezien het belanden in dergelijke situaties1 een chronische vrouwenkwaal lijkt te zijn, denk ik dat het voor de mannelijke bevolking handig is dat het ze, desnoods op een vereenvoudigde Jip en Janneke manier, alsnog uitgelegd wordt.
Bij deze:
Laat ik het vooral eenvoudig houden en dus beginnen met het extraheren van de basisbeginselen.
1. Hij doet je een verzoek.
2. Je hebt het verzoek duidelijk ontvangen, dat geef je immers zelf ook aan.
Daar mag dan ook geen discussie over bestaan.
Vervolgens ontstaat er dus echter een probleem:
3. Het verzoek wordt vergeten.
Zonder nu direct de schuld bij iemand te willen leggen (hoe obvious ook), gaan we even rustig verder naar de analysefase:
4a. Is het zíjn fout dat het verzoek vergeten wordt?
• Is hij misschien onduidelijk geweest in zijn communicatie?
"Zou je mijn nieuwe t-shirt willen wassen zodat ik het morgen aan kan trekken?"
Mijns inziens een vrij duidelijk verhaal dat verder weinig toelichting behoeft.
Bij 4a. mogen we dus concluderen dat de fout wat betreft de communicatie in deze in ieder geval níet bij hem ligt.
Laten we even een rustmomentje pakken om dit op ons in te laten werken.
Nou ja, met "ons" doel ik dan voornamelijk op het vrouwelijke deel van de lezers, dit aangezien zij op dit punt meestal het overzicht dreigen te verliezen hetgeen dit een vrij heikel moment in de analyse maakt.
Ik zou het dan ook vrij specifiek aan willen merken als [let op-momentje]
Nogmaals, wellicht ten overvloede, maar de conclusie is dus alvast dat hém in ieder geval geen blaam treft.
Hij heeft er immers alles aan gedaan om het verzoek duidelijk te maken, de boodschap is dan ook overgekomen bij de ontvanger zoals ze zelf aan geeft en vanaf dat moment komt het dus puur aan op het uitvoeren van het verzoek.
Conclusie punt 4a: De fout ligt in ieder geval 100% zeker niet bij de verzender van de boodschap.
Brengt ons bij 4b:
Ligt de fout dan bij de ontvanger van de boodschap?
Zoals geconcludeerd was de verzender duidelijk alsook de boodschap, oftewel:
Verzender + Boodschap = Uitvoering.
Of om het in een handige formule samen te vatten: 1+1=?
Dan dienen we ons dus de vraag te stellen; hoe was de uitvoering?
Verzoek: Nieuwe shirt wassen.
Uitvoering: Nieuwe shirt is niet gewassen.
Hetgeen ons bij het onvermijdelijke punt 5 brengt; de conclusie:
De verzender was duidelijk.
Er was geen sprake van externe ruis, het verzoek was immers ook duidelijk voor de ontvanger.
Het verzoek is echter niet uitgevoerd, dus de conclusie moge zijn dat de fout bij de ontvanger ligt.
Wat wordt er echter met dit topic gesteld door de vrouwelijke ontvanger?
Dat de boodschapper fout een fout gemaakt heeft.
Een punt dat vreemd genoeg door enkelen² zowaar ook nog als valide beschouwd wordt.
En dít brengt ons dus bij het eerder aangehaalde [let op-momentje]
Zoals we allen, na een grondige analyse, duidelijk geconcludeerd hebben treft de boodschapper geen énkele blaam.
Echter, desondanks trachtte TS³ met dit topic dus de fout alsnóg bij de boodschapper te leggen.
Zoals bekend, een chronische denkfout in de probleemanalyse van het vrouwelijke geslacht, maar daarmee uiteraard niet minder kwalijk.
Ik stel dan ook voor dat het manspersoon in kwestie als voorlopige maatregel in ieder geval alvast de netwerkkabel uit het washok en de keuken verwijderd om dergelijke smadelijke praatjes in de toekomst te voorkomen en dat jij vanavond je excuses aanbiedt voor de extra energie die het hem tot nu toe al gekost heeft.
1 De hele dag geen reet te doen hebben en dan als nóg de basistaken (of in dit geval slechts één enkele taak) te verslonzen
² Gezien de denkwijze 100% zeker allemaal vrouwen of anders toch op zijn minst de mannelijke equivalent er van
³ Nota bene de enige in deze casus die wél blaam treft
Ik zou het met haar eens zijn als ze zelf overdag iets deed zoals werk of studie. Nu zit ze feitelijk gewoon thuis dus ja dan -kan- ik haar vriend wel enigzins begrijpen. Vergeet niet, je hoort nu 1 kant van het verhaalquote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je onderschrijft precies zijn punt.
In de OP staat anders vrij duidelijk dat hij het huis graag schoon wil hebben als hij thuis komt en zij zegt dat ze daar met liefde voor zorgt. Dan wil het dus niet zeggen dat ze de hele dag op haar kont zit en hij zelf nog mag gaan schoonmaken als hij thuis komt van zijn werk.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het met haar eens zijn als ze zelf overdag iets deed zoals werk of studie. Nu zit ze feitelijk gewoon thuis dus ja dan -kan- ik haar vriend wel enigzins begrijpen. Vergeet niet, je hoort nu 1 kant van het verhaal.
Ze doet me denken aan Peggy Bundy
Je leeft kennelijk in de illusie dat vrouwen ook maar énige pussypower over mijn persoontje hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Als jij mijn vriend was (ieuw, wat een mens al niet moet aannemen for the sake of argument. ) zou ik je de deur uittrappen en zeggen dat je maar een even-mooi beargumenteerde aanvraag in drievoud gaat indienen voordat je ooit mijn bed weer inkwam (
ieuw, waarom doe ik mezelf deze gedachten aan?! )
Oh, en vraag je juridisch adviseur of ie niet ff je favoriete shirtje kan wassen. Die heeft immers wél een dienstbetrekking bij je.
Dat is natuurlijk niet waar. Ze hebben onderling een taakverdeling afgesproken.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
TS heeft GEEN ENKELE verplichting naar haar vriend.
*5 minuten later*quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Ze hebben onderling een taakverdeling afgesproken.
Zou een mooie boel zijn: TS komt thuis van het boodschappen doen en ziet haar vriend in zijn badjas op de bank zitten een joint te roken onder het genot van een pornootje, omdat hij zijn baan heeft opgezegd.
"Lieve schat, ik heb geen enkele verplichting naar jou toe."![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:33 schreef zatoichi het volgende:
Kastanova heeft het zeer duidelijk uitgelegd inderdaad!
En TS moet ook gewoon inzien dat de vriend wellicht wat overdrijft, maar hierdoor is de boodschap wel duidelijk overgekomen; ze opent er zelfs een topic over. Dit alles met doel dat ze het niet meer vergeet.
Ergo: TS, je vriend is kwaad uit liefde. Hij wil graag dat je het goed doet, en zal daarom alle middelen gebruiken om dat voor elkaar te krijgen. Nu is dat wellicht een beetje pijnlijk voor je, maar in de toekomst zal je het niet meer vergeten, en zijn zowel jij als je vriend samen gelukkig.
Misconceptie: Ik heb het bed betaald, en dus ben ik de rechtmatige eigenaar. Net zoals ik voor de helft eigenaar ben van het huis, dat we samen kochten. Dat jij jaloers bent dat ik zat geld op mijn rekening heb om een paar maandjes vrijaf te nemen voor een nieuwe studie, is jouw zielige probleem.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je leeft kennelijk in de illusie dat vrouwen ook maar énige pussypower over mijn persoontje hebben.
Punt 1. Hahaha. As if.
Punt 2. Het is toch in feite triestheid ten top dat de "hedendaagse geëmancipeerde vrouw" zich nog genoodzaakt ziet om te schermen met "anders kom je m'n bed niet in".
Punt 3. Hoezo "jouw" bed? De persoon die het bed betaalt heeft is zover ik weet nog steeds de rechtmatige eigenaar. En aangezien dat veredelde bankkussen uit de openingspost zelf al aangeeft niet te werken, kunnen we allemaal al wel raden wie dat bed betaald heeft.
Je zou dus blij mogen zijn dat ik geen andere bedopvulling het huis in haal terwijl jij in de berging naast de hond ligt te slapen.
Ehm wat ik uit de op haal is dat haar vriend eerst zei het shirt zelf te gaan wassen en daarna bij haar is gaan zeuren waardoor ze hem is gaan negeren en de ochtend erop issie er nog steeds mee bezig. Ik lees niks over een explosief gedrag.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij ook Kasta, ik had je hoger ingeschat. Al klopt het verzender-ontvanger verhaal als een bus, je stapt wel héél makkelijk over zijn explosieve reactie heen.
Ik durf ook te wedden dat het niet de eerste keer was dat TS wat vergat. Kijk, het zal geen tshirt geweest zijn de vorige keer, het hoeft niet eens iets met 'de was' te maken hebben gehad, maar ik denk dat TS regelmatig wat vergeet.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef Seven. het volgende:
Jij ook Kasta, ik had je hoger ingeschat. Al klopt het verzender-ontvanger verhaal als een bus, je stapt wel héél makkelijk over zijn explosieve reactie heen.
Lieve Lienekien,quote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Maar het rechtvaardigt m.i. nog steeds niet dat ze er zo op afgerekend zou moeten worden als ze een keer iets vergeet.
Tjongejonge, moet ik dat allemaal gaan lezen? Of zullen we maar gewoon wachten op de juichreactie van je mannelijke fans?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lieve Lienekien,
Meneer de vriend van TS werkt zichzelf minimaal 40 uur de pestpokke om niet alleen zichzelf, maar ook vriendinlief te onderhouden.
Vriendinlief zit op dat moment 8 uur per dag thuis keihard euuuhm... "dingen te doen"
Nu geloof ik best dat mevrouw zelf vindt dat ze het kéi- en kéidruk heeft de hele dag, maar het moge onder andere gezien dit topic, duidelijk zijn dat mevrouw voorlopig niet voor de realiteitszin-award in aanmerking zal komen.
Tuurlijk zal ze wel het 1 en ander in het huishouden doen, maar aangezien ze geen kinderen hebben (en ja, daar ben ik vrij zeker van) hoeft ze dus uitsluitend het huis enigszins op orde te houden, een wasje (voor 2 personen, nou, nou, poeh, poeh) te draaien en (indien ze geen afwasmachine hebben) een beetje afwas te doen.
Nah, een vluchtig rekensommetje brengt ons op het volgende:
• Een rondje stofzuigen/stoffen: 1 uur max.
• Kleding wassen / Ophangen: Half uur max.
• Afwas: Half uur max.
• Boodschappen doen: Half uur max.
Totaal aantal uren: 2,5 uur.
En let wel, dan ga ik er ook nog eens vanuit dat ze dat élke dag doet hé!.
Mevrouw heeft maar liefst 5,5 uur per dag (reken ik zijn reistijd nog niet eens mee) méér vrije tijd te besteden dan meneer de kostwinner.
Oftewel, 27,5 uur per week vrij tijd méér waarmee ze dus in feite nog niet eens een párt-time baan heeft.
Is dat een eerlijke verdeling?
Gezien het gehele emancipatie-stokpaardje van de viva-lezeresjes in dit topic, lijkt mij van niet.
Doet meneer de kostwinner daar echter moeilijk over?
Kennelijk niet. Integendeel zelfs aangezien mevrouw er voorlopig nog niet eens aan dénkt om ook een evenredige financiële bijdrage te leveren, maar liever een studie gaat doen.
Hoe die studie dan betaalt gaat worden?
Nou, dat zal gissen blijven, maar denk dat we allemaal al wel een vermoeden hebben.
En wat verwacht meneer er dan állemaal voor terug zult u zich afvragen geachte lezertjes?
Nouhou...
In ruil voor het levensonderhoud zodat mevrouw 25,5 uur per week met vriendinnen kan theeleuten zou meneer graag zien dat zijn shirt gewassen wordt.
Hetgeen hij ook duidelijk bij vriendinlief aan geeft.
Wasje was een half uur hadden we gezegd?
Oftewel, of mevrouw even 2% van haar 25,5 uur vrije tijd op zou willen offeren om iets voor hem terug te doen in ruil voor de kost en inwoning.
En net dát ene dingetje vergeet ze dan vervolgens nét even in haar onwijs drukke agenda vol thuis zitten, thee drinken, tv kijken.
Kan gebeuren zeg je?
Tuurlijk kan dat gebeuren.
Maar als ik iets afspreek en ik vergeet het vervolgens, dan zeg ik sorry aangezien het míjn fout is.
Als ik een vriend beloof iets langs te brengen en ik vergeet het; sorry, zal niet weer gebeuren.
Als mijn werkgever me iets vraagt te doen en ik vergeet het; sorry, mijn fout, zal niet weer gebeuren.
Maar laten we die metafoor nu eens doortrekken naar het voorval van TS.
De vriend waar ik iets langs zou brengen merkt op dat ik m'n belofte niet na ben gekomen en stelt voor om het dan maar even op te komen halen bij mij thuis.
Ik: Nee, dat wil ik niet. *tegensputter*
Hij: Jawel, je bent het de vorige keer immers ook vergeten, dus ik neem het zekere voor het onzekere.
Ik: Pfffff, sjongejonge, dan doe je dat toch maar lekker.
En vervolgens ga ík hem, als hij het op komt halen, stelselmatig de gehele avond negeren omdat ik vind dat híj zich onredelijk gedraagt.
Zeg eerlijk Lienekien, sta ik dan volledig in mijn recht als ik hem een onredelijke eikel vindt?
Óf had ik eigenlijk gewoon direct sorry moeten zeggen aangezien het mijn fout was en vervolgens ook gewoon mee kunnen gaan in de oplossing die hij aandraagt?
Lieve groetjes,
Kasta
doet ie toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef erodome het volgende:
Tsss, als die van mij zo idioot zou doen mag hij al zijn eigen kleren wassen en zijn eigen eten koken.
Hij mag best zeggen(niet boos, geen gedoe eromheen, gewoon zeggen) dat hij op iets gerekend had en het niet leuk vindt dat dat niet gedaan is, maar zelfs de volgende morgen er nog over beginnen en dat vaker ook nog, ja dahag, dan doet hij zijn eigen shit maar als hij het toch beter weet.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef Seven. het volgende:
[..]en
![]()
Dat mensen niet snappen dat dit hele verhaal geen fuck met dat tshirt te maken heeft.
Euuhm, ik snap dat je als huisvrouw zijnde tijd over houdt voor dergelijke hypothetische blaatverhalen, maar we hadden het toch echt over de situatie zoals die tussen de TS en haar partner is. Als je immers een discussie wilt houden over je fictieve relatie met me, kun je daar immers altijd nog een eigen topic over openen ofzo (weirdo).quote:Op maandag 27 juni 2011 14:35 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Misconceptie: Ik heb het bed betaald, en dus ben ik de rechtmatige eigenaar. Net zoals ik voor de helft eigenaar ben van het huis, dat we samen kochten. Dat jij jaloers bent dat ik zat geld op mijn rekening heb om een paar maandjes vrijaf te nemen voor een nieuwe studie, is jouw zielige probleem.
(Als jij hele scenarios verzint bij de info in de OP, doe ik het ook, zonder de tekst te breken.)
En laten we het inderdaad eens over die kuthond van jou hebben die de berging verneukt en de buurt wakker houdt!
Nou sorry. Ik ben een man, maar als kastanova dit écht zelf gelooft dan ben ik zéker geen fan van hemquote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tjongejonge, moet ik dat allemaal gaan lezen? Of zullen we maar gewoon wachten op de juichreactie van je mannelijke fans?
Je moet niets.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tjongejonge, moet ik dat allemaal gaan lezen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moet niets.
Maar ga dan ook niet achteraf lopen zeiken als je daardoor "vergeet" wat er gezegd is.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nou sorry. Ik ben een man, maar als kastanova dit écht zelf gelooft dan ben ik zéker geen fan van hem
Eerlijk antwoorden: Jij scheert je benen hé?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef kastanova het volgende:
² Gezien de denkwijze 100% zeker allemaal vrouwen of anders toch op zijn minst de mannelijke equivalent er van
Euhm... Jij hebt in m'n post history zitten bladen en bent tegengekomen dat ik wielrenner ben?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk antwoorden: Jij scheert je benen hé?.
Nope: gaydar.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Euhm... Jij hebt in m'n post history zitten bladen en bent tegengekomen dat ik wielrenner ben?
Misschien. Wel knap dat je iemand die je niet kent kan betitelen als homo. Waarvoor dank overigens.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope: gaydar.
En laten we eerlijk zijn; dit kán geen toeval zijn.
Je vergeet in het geval van TS dat zij hem de hele avond genegeerd heeft. De vergelijking met je eigen situatie gaat dus (denk ik) niet op.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef erodome het volgende:
Wat mij betrefd niet, echt gezeur, geruzie en gegal om dat soort dingen vind ik nooit terrecht.
Het is ook zo'n onzin, gezeik om dat soort kleine dingetjes.
Ieder heeft zijn taak, toen ik nog volledig thuis was voor het kind had ik idd de volledige taak van het huishouden en moeilijk was dat niet, ik hoefde niet al de was op de hand te doen zoals vroeger en heb geen 10+ kinderen om te verzorgen, dus zeg maar gerust dat het een makkie was.
Dan wordt er idd verwacht dat er bepaalde zaken gedaan zijn, maar wordt een keer dat ene t-shirt vergeten terwijl de kast volligt met andere shirts dan ben je wel een ongelovelijke miereneuker als je daar zo'n enorm punt van maakt, je begrijpt mijn gevoel erbij niet, huil huil en dat de volgende dag nogsteeds.
Dat is overdreven reageren op iets en dat slaat nergens op.
Het aangeven en zeggen het niet leuk te vinden prima, dan krijg je van mij een sorry te horen en zal ik er idd beter op letten in het vervolg, ga je lopen zeiken en gallen dan gaan mijn hakken achterover.
If it walks like a duck and quacks like a duck, it must be a duck.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Misschien. Wel knap dat je iemand die je niet kent kan betitelen als homo. Waarvoor dank overigens.
Je hebt gelijk, maar het voelt toch anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef kastanova het volgende:
Naja, ongeacht de reactie van haar vriend:
Ik begrijp hier dus uit dat men (lees: vrouwen) hier het niet nakomen van gemaakte afspraken, ongeacht de reden, vergoelijkt?
En dus in feite ook vindt dat degene die daar wél iets van durft te zeggen dus uiteindelijk degene is die fout zit en niet de persoon die de afspraak niet nakomt?
Ik heb niet het idee dat dat bij de ts een probleem is om dat dan te doen, maar dat het gewoon vergeten is.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Erodome, als je man er speficiek om vraagt dat ene shirt mee te nemen dan is dat toch geen probleem?
Ik krijg het idee dat men hier het perspectief een beetje verliest. Mijn vriendin heeft ook 3 maanden thuis gezeten en is de taakverdeling ook meer naar haar kant toe gegaan. Nu werken we allebei en proberen we alles eerlijk te verdelen.
Sowieso wordt de reactie van haar vriend uit zijn verband gehaald. Wie weet heeft hij er 1 opmerking over gemaakt en vervormd zij dat tot zeuren.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het voelt toch anders.
Het moet toch een keer klaar zijn? Ze heeft aangeboden om het alsnog te doen. Maar dat wilde hij niet. Waarom blijft hij er dan als een wijf over doorzeuren?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef kastanova het volgende:
Naja, ongeacht de reactie van haar vriend:
Ik begrijp hier dus uit dat men (lees: vrouwen) hier het niet nakomen van gemaakte afspraken, ongeacht de reden, vergoelijkt?
En dus in feite ook vindt dat degene die daar wél iets van durft te zeggen dus uiteindelijk degene is die fout zit en niet de persoon die de afspraak niet nakomt?
Mooi hè, generalisering. Homofoobje.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
If it walks like a duck and quacks like a duck, it must be a duck.
Omdat dit niet de eerste keer is dat er problemen zijn geweest met betrekking tot het huishoudenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het moet toch een keer klaar zijn? Ze heeft aangeboden om het alsnog te doen. Maar dat wilde hij niet. Waarom blijft hij er dan als een wijf over doorzeuren?
Daar heb ik dan overheen gelezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat dit niet de eerste keer is dat er problemen zijn geweest met betrekking tot het huishouden
Maar wacht even hoor... En laten we voor de aardigheid even hélemaal voorbij gaan aan het feit dat we nu alleen de subjectieve variant van de TS te horen krijgen...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat bij de ts een probleem is om dat dan te doen, maar dat het gewoon vergeten is.
Niet leuk, daarom ook dat ik het normaal vind als hij er wat van zegt, maar de beschrijving van expoloderen, zo'n gedoe erom krijgen dat de hele avond vergalt is en er in de ochtend gelijk weer over begonnen is vind ik ver buiten proportie.
Het schijnt dat haar vriend de volgende ochtend zei: "maar je begrijpt niet eens hoe ik me voel, je wil niet eens luisteren naar mijn gevoel daarbij".quote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar wacht even hoor... En laten we voor de aardigheid even hélemaal voorbij gaan aan het feit dat we nu alleen de subjectieve variant van de TS te horen krijgen...
Mijn vraag, zoals ik die al eerder ietwat uitgebreider stelde; durf je nu écht te beweren dat het vergallen van de avond púúr op het conto van TS' partner bij te schrijven valt?
Hij komt thuis, constateert dat zij haar belofte niet na is gekomen, wil het vervolgens zelf alsnog doen en geeft daarbij aan dat hij het toch best erg vindt dat zij het vergeten is.
Zij noemt het zeuren, ik noem het een gerechtvaardigde klacht aangezien zíj degene is die een "vergissing" heeft gemaakt.
Denk je echt sérieus dat het dusdanig hoog opgelopen zou zijn als zij gewoon direct had gezegd "Sorry, ik had het inderdaad beloofd, maar ben het vergeten."
Denk je dan echt dat hij daar vervolgens overheen was gegaan met "Ja euuh, okay... MAAR TOCH VIND IK HET NOG STEEDS HEEEEEL ERG!"
Zij: Maar ik zei toch sorry?
Ik: NEEHEE, NIKS GEEN SORRY! IK VIND HET ECHT NOG STEEDS HEEEEEEEEL ERG!
Kom op zeg, dat is toch niet reëel? Dat is vrouwengedrag, geen enkele zichzelf respecterende man zou er na een sorry over door blijven zaniken.
Maar nee, mevrouw voelde zich kennelijk direct aangevallen en in plaats van gewoon sorry te zeggen aangezien zij degene was die de vergissing gemaakt had, vergalde zij uiteindelijk de avond door totaal geen begrip te tonen voor zijn situatie.
En dat zíj er vervolgens dan ook nog een topic over opent, toont toch ook al wel aan dat zij meer gevoel voor drama heeft dan meneer. Die zit nu namelijk braaf op kantoor zijn bammetje pindakaas te eten, haalt daarmee geld binnen zodat mevrouw in de toekomst de luxe heeft om te kunnen gaan studeren en is het allang weer vergeten.
...tot ze de volgende keer weer wat vergeet en zij zegt dat hij niet zo moet zeuren...
Omdat TS hem de hele avond genegeerd heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het schijnt dat haar vriend de volgende ochtend zei: "maar je begrijpt niet eens hoe ik me voel, je wil niet eens luisteren naar mijn gevoel daarbij".
Dus ja, zo'n wijf is het kennelijk wél, de vriend van TS.
Dat ging over waarom hij kwaad werd over het ongewassen shirt, niet over dat zij hem de hele avond negeerde. Toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Omdat TS hem de hele avond genegeerd heeft.
Of heb je daar ook overheen gelezen.
Omdat ze, zoals ook pijnlijk duidelijk wordt, geen énkel schuldgevoel tentoonspreidt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het moet toch een keer klaar zijn? Ze heeft aangeboden om het alsnog te doen. Maar dat wilde hij niet. Waarom blijft hij er dan als een wijf over doorzeuren?
Ze bood toch aan om het shirt alsnog te wassen? Als ze geen zelfkritiek had, dan zou ze zeggen: "Nu je toch thuis bent, kun je het ook wel zelf doen."quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ze, zoals ook pijnlijk duidelijk wordt, geen énkel schuldgevoel tentoonspreidt.
Moet ze hem op de knietjes beterschap beloven? Tuurlijk niet.
Maar énige vorm van zelfkritiek zou toch wel énigszins op zijn plaats zijn.
En aangezien ze, gezien dit topic, kennelijk nog steeds keihard van mening is (en ik citeer) dat "hij zich verschrikkelijk aanstelt" en "nadat hij het zelf gedaan had kwam zeuren," zal ze zich in het begin van de "confrontatie" echt niet veel anders opgesteld hebben.
Zeker weer spruitjes vanavond?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ze, zoals ook pijnlijk duidelijk wordt, geen énkel schuldgevoel tentoonspreidt.
Moet ze hem op de knietjes beterschap beloven? Tuurlijk niet.
Maar énige vorm van zelfkritiek zou toch wel énigszins op zijn plaats zijn.
En aangezien ze, gezien dit topic, kennelijk nog steeds keihard van mening is (en ik citeer) dat "hij zich verschrikkelijk aanstelt" en "nadat hij het zelf gedaan had kwam zeuren," zal ze zich in het begin van de "confrontatie" echt niet veel anders opgesteld hebben.
Wat moest er dan uitgepraat worden?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef muhahaha het volgende:
Tjah als ze hem negeert dan valt er weinig uit te praten he, dan blijft het liggen en gaat het rotten.
Als ik me uit de naad zou werken zodat mevrouw de hele dag gezellig thuis kan zitten, ze vervolgens de slechts 2% tijd die ze aan mij diende te besteden "vergeet", zich vervolgens opstelt alsof ik zeur en me aanstel (haar eigen woorden) als ik daar iets van zeg en me vervolgens ook nog eens gaat negeren...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het schijnt dat haar vriend de volgende ochtend zei: "maar je begrijpt niet eens hoe ik me voel, je wil niet eens luisteren naar mijn gevoel daarbij".
Dus ja, zo'n wijf is het kennelijk wél, de vriend van TS.
Ik ga bij dit soort dingen altijd voor het gemak uit van wat er geschreven staat, dat dat misschien niet de hele waarheid is kan best.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar wacht even hoor... En laten we voor de aardigheid even hélemaal voorbij gaan aan het feit dat we nu alleen de subjectieve variant van de TS te horen krijgen...
Mijn vraag, zoals ik die al eerder ietwat uitgebreider stelde; durf je nu écht te beweren dat het vergallen van de avond púúr op het conto van TS' partner bij te schrijven valt?
Hij komt thuis, constateert dat zij haar belofte niet na is gekomen, wil het vervolgens zelf alsnog doen en geeft daarbij aan dat hij het toch best erg vindt dat zij het vergeten is.
Zij noemt het zeuren, ik noem het een gerechtvaardigde klacht aangezien zíj degene is die een "vergissing" heeft gemaakt.
Denk je echt sérieus dat het dusdanig hoog opgelopen zou zijn als zij gewoon direct had gezegd "Sorry, ik had het inderdaad beloofd, maar ben het vergeten."
Denk je dan echt dat hij daar vervolgens overheen was gegaan met "Ja euuh, okay... MAAR TOCH VIND IK HET NOG STEEDS HEEEEEL ERG!"
Zij: Maar ik zei toch sorry?
Ik: NEEHEE, NIKS GEEN SORRY! IK VIND HET ECHT NOG STEEDS HEEEEEEEEL ERG!
Kom op zeg, dat is toch niet reëel? Dat is vrouwengedrag, geen enkele zichzelf respecterende man zou er na een sorry over door blijven zaniken.
Maar nee, mevrouw voelde zich kennelijk direct aangevallen en in plaats van gewoon sorry te zeggen aangezien zij degene was die de vergissing gemaakt had, vergalde zij uiteindelijk de avond door totaal geen begrip te tonen voor zijn situatie.
En dat zíj er vervolgens dan ook nog een topic over opent, toont toch ook al wel aan dat zij meer gevoel voor drama heeft dan meneer. Die zit nu namelijk braaf op kantoor zijn bammetje pindakaas te eten, haalt daarmee geld binnen zodat mevrouw in de toekomst de luxe heeft om te kunnen gaan studeren en is het allang weer vergeten.
...tot ze de volgende keer weer wat vergeet en zij zegt dat hij niet zo moet zeuren...
Een herverziening van de rolverdeling in het huishoudenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat moest er dan uitgepraat worden?
Heeft hij er dan soms toch enorm de pest over in dat hij werkt en zij niet? Misschien moet hij dat dan eens met haar bespreken.
Lekkere relatie heb je, als je met dat gevoel in je lijf zit, dat 'mevrouw' aan alle kanten van jou profiteert. Dan is er toch al ergens iets behoorlijk mis gegaan voordat het gewraakte shirt ongewassen bleef liggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik me uit de naad zou werken zodat mevrouw de hele dag gezellig thuis kan zitten, ze vervolgens de slechts 2% tijd die ze aan mij diende te besteden "vergeet", zich vervolgens opstelt alsof ik zeur en me aanstel (haar eigen woorden) als ik daar iets van zeg en me vervolgens ook nog eens gaat negeren...
Tja.. ...dan zou ik me niet alleen afvragen of ze begrijpt hoe ík me voel, maar dan zou ik me daadwerkelijk afvragen of ze wel énige realiteitszin in haar bankzithoofdje heeft.
Het is van mannen én vrouwen enorm onhebbelijk als ze denken dat ze hun partner moeten opvoeden, laat staan op die manier.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ga bij dit soort dingen altijd voor het gemak uit van wat er geschreven staat, dat dat misschien niet de hele waarheid is kan best.
Maar dat mannen niet zo zijn ben ik het echt niet mee eens, mannen kunnen ongelovelijke kleuters en zeikwijven zijn, ik ken er zo een heel aantal die van kleine dingetjes een heel gezeik maken en echt geen genoegen nemen met een sorry ik zal er de volgende keer aan denken, die blijven dan gewoon nog even preken en zaniken.
Idd, dan is dat t-shirt niet meer dan een symptoon van een veel groter probleem en wordt het wel tijd om het daar eens over te hebben ipv te zeuren over een t-shirt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lekkere relatie heb je, als je met dat gevoel in je lijf zit, dat 'mevrouw' aan alle kanten van jou profiteert. Dan is er toch al ergens iets behoorlijk mis gegaan voordat het gewraakte shirt ongewassen bleef liggen.
Eens. Een keer een goed gesprek is zeker verstandig.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een herverziening van de rolverdeling in het huishouden
Ze hebben beide andere ideeen hierover en het lijkt me verstandig om dit op 1 lijn te krijgen.
Dus je stelt nu dat, aangezien ze niet wéigert om de nota bene sámen overeengekomen taakverdeling alsnog te vervullen, dat ze wel degelijk zelfkritisch is?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze bood toch aan om het shirt alsnog te wassen? Als ze geen zelfkritiek had, dan zou ze zeggen: "Nu je toch thuis bent, kun je het ook wel zelf doen."
Vind ik ook. Ik vind het niet meer dan normaal dat m'n vrouw 's avonds even rustig gaat zitten en dat ik de afwas doe (sterker nog, ik ben gezegend met een vrouw die verder alles zelf doet).quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eens. Een keer een goed gesprek is zeker verstandig.
Tenzij de uitkomst TS niet helemaal ligt. Dan negeert ze hem een week. Dat zal hem leren!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eens. Een keer een goed gesprek is zeker verstandig.
Het is geen arbeidsverhouding, hè? Dat hadden we toch al geconstateerd?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je stelt nu dat, aangezien ze niet wéigert om de nota bene sámen overeengekomen taakverdeling alsnog te vervullen, dat ze wel degelijk zelfkritisch is?
Zou leuke situaties opleveren.
Werkgever: Zorg jij even dat alle rapportages deze week voor de deadline af zijn?
Werknemer: Tuurlijk, zorg ik voor!
*einde van de week*
Werkgever: Nou, alles afgekregen zoals afgesproken?
Werknemer: Nope. Maar weet je wat, ik doe het nu wel even.
Werkgever: Wtf, je zou het toch allang af hebben?
Werknemer: Kom op kerel, zit je niet zo aan te stellen en te zeuren, ik geef toch aan dat ik het wel wíl doen?
Nee inderdaad, dat gaat je 100% een vinkje opleveren bij "Zelfkritiek" tijdens je evaluatiegesprek.
Dus ondanks:quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ga bij dit soort dingen altijd voor het gemak uit van wat er geschreven staat, dat dat misschien niet de hele waarheid is kan best.
Maar dat mannen niet zo zijn ben ik het echt niet mee eens, mannen kunnen ongelovelijke kleuters en zeikwijven zijn, ik ken er zo een heel aantal die van kleine dingetjes een heel gezeik maken en echt geen genoegen nemen met een sorry ik zal er de volgende keer aan denken, die blijven dan gewoon nog even preken en zaniken.
Het is actie-reactie en dan weer actie. En zo voort en zo verder. Het hele verloop van het conflict kun je moeilijk terugvoeren op alleen haar oorspronkelijke verzuim, tenzij je het een geldig argument vindt om te zeggen: had ze dat shirt nou maar niet vergeten, dan was het allemaal niet gebeurd.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus ondanks:
• het féit dat het een eenzijdig, subjectief verhaal is.
• dat het een féit is dat zij degene is die uiteindelijk de oorspronkelijke oorzaak van dit alles was.
• dat het een feit is dat de méérderheid van de mannen niet van een mug een olifant maakt.
...ondanks die daadwerkelijke féiten durf je alsnog te stellen dat mevrouw volledig in haar recht staat met dit topic?
Tja, als men al niet gevoelig is voor feiten en daarmee dus ook daadwerkelijke argumenten, dan heeft verder praten inderdaad weinig zin meer...
Alle verhalen van 1 persoon op fok zijn eenzijdig, ik ga uit van het beschreven verhaal en is het anders dan dient de ts eerlijk naar zichzelf te kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus ondanks:
• dat het een féit is dat zij degene is die uiteindelijk de oorspronkelijke oorzaak van dit alles was.
• dat het een feit is dat de méérderheid van de mannen niet van een mug een olifant maakt.
...ondanks die daadwerkelijke féiten durf je alsnog te stellen dat mevrouw volledig in haar recht staat met dit topic?
Tja, als men al niet gevoelig is voor feiten en daarmee dus ook daadwerkelijke argumenten, dan heeft verder praten inderdaad weinig zin meer...
Ja joh ga lekker zelf dingen verzinnen bij dit topicquote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef Lienekien het volgende:
Maar de emoties namen een beetje de overhand toen meneer, ongetwijfeld zuchtend en steunend, alsnog zelf zijn shirt ging staan wassen en hij vervolgens bleef discussiëren over hoe fout ze wel niet was geweest.
Als de meneer in kwestie er daadwerkelijk (al) zo over zou denken, dan had mevrouw echt niet ook nog de kans gekregen om een studie te gaan volgen in plaats van ook eindelijk haar (financiële) steentje eens bij te dragen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lekkere relatie heb je, als je met dat gevoel in je lijf zit, dat 'mevrouw' aan alle kanten van jou profiteert. Dan is er toch al ergens iets behoorlijk mis gegaan voordat het gewraakte shirt ongewassen bleef liggen.
Oh ja, alsof ik de eerste ben die dat doet in dit topic.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja joh ga lekker zelf dingen verzinnen bij dit topic
Maar dit gedrag wat je noemt hè? Wekelijks terugkomend bij vrouwen is wel geaccepteerd?
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is van mannen én vrouwen enorm onhebbelijk als ze denken dat ze hun partner moeten opvoeden, laat staan op die manier.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is geen arbeidsverhouding, hè? Dat hadden we toch al geconstateerd?
Ze erkent dat ze iets heeft nagelaten, heeft aangeboden het alsnog te doen en neemt zich voor om dezelfde fout niet nog een keer te maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als de meneer in kwestie er daadwerkelijk (al) zo over zou denken, dan had mevrouw echt niet ook nog de kans gekregen om een studie te gaan volgen in plaats van ook eindelijk haar (financiële) steentje eens bij te dragen.
Dus nee, zo'n relatie hebben ze niet.
Ze hebben een relatie waarbij overeengekomen is dat híj verantwoordelijk is voor het inkomen en zij de huishoudelijke taken op zich neemt.
En die volbrengt ze niet zoals afgesproken en daar zegt meneer dan logischerwijs iets van.
Mevrouw stelt vervolgens echter dat hij geen enkel recht van spreken heeft en als hij dat wel doet gaat ze hem negeren.
En dat is in mijn ogen dan vrij onredelijk.
Zo moeilijk is het toch niet?
*zucht*quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is geen arbeidsverhouding, hè? Dat hadden we toch al geconstateerd?
Ik vind dat een nogal onsympathieke manier van je om een discussie te voeren, door weer zo op de vrouw te gaan spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
*zucht*
Vrouwen die hun ongelijk niet toe willen geven en daarom maar allerlei kinderlijke uitvluchten gaan zoeken om maar niet op de, toch vrij simpele stellingen in te hoeven gaan: Vermoeiend.
Maar vooruit, ik zal je helpen; Kopieer m'n post maar even naar Word en vervang werkgever (CTRL+H) door "beste vriend" en rapportages door "vriendendiensten."
Ik meende onlangs in een ander topic begrepen te hebben dat jij een heel lastige vriendin hebt gehad. Maar als ik je zo in dit topic lees, krijg ik de indruk dat jij zaken ook niet makkelijk laat gaan. Het lijkt wel alsof je de vriend van TS bent, zozeer bijt je je hierin vastquote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:
*zucht*
Vrouwen die hun ongelijk niet toe willen geven en daarom maar allerlei kinderlijke uitvluchten gaan zoeken om maar niet op de, toch vrij simpele stellingen in te hoeven gaan: Vermoeiend.
Maar vooruit, ik zal je helpen; Kopieer m'n post maar even naar Word en vervang werkgever (CTRL+H) door "beste vriend" en rapportages door "vriendendiensten."
Merk je nu zelf ook dat ze inderdaad nergens aangegeven heeft dat het haar ook maar een kléin spijt dat ze haar belofte niet nagekomen is?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze erkent dat ze iets heeft nagelaten, heeft aangeboden het alsnog te doen en neemt zich voor om dezelfde fout niet nog een keer te maken.
Maar ze heeft geen trek in een ellenlange discussie daarover met een voortdurende herhaling van zetten. En hij blijft erop terugkomen.
Hoe los je dat nou op? Door je te beroepen op de taakverdeling? Ik dacht het niet. Door met elkaar uit te maken hoe je met elkaar om wil gaan. Ik dacht het wel.
We beschikken hier geen van allen over een gedetailleerd verslag van hoe het gesprek is verlopen. Dus welke dingen er wel of niet letterlijk zijn uitgesproken, daarnaar is het voor ons allebei gissen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Merk je nu zelf ook dat ze inderdaad nergens aangegeven heeft dat het haar ook maar een kléin spijt dat ze haar belofte niet nagekomen is?
Waarmee dit gehele gedoe nota bene 99% zeker geheel voorkomen had kunnen worden...
Maar je voorstel is dus nu dat ze gaan bespreken dat men zichzelf in de toekomst wél enigszins zelfkritisch opstelt en men daarbij dus ook sorry zegt wanneer er iets vergeten wordt of afspraken niet nagekomen worden?
Tja, een nobel streven, maar als dat op die leeftijd kennelijk nog nodig is dan is er toch echt iets gróndig mis gegaan in haar opvoeding.
Merk je zelf ook dat je weer exact hetzelfde doet?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat een nogal onsympathieke manier van je om een discussie te voeren, door weer zo op de vrouw te gaan spelen.
Dan vergaat de lust wel om nog energie te steken in serieuze reacties.
Zie mijn vorige reactie. Daarin geef ik aan hoe je m.i. binnen een relatie met afspraken en het niet nakomen daarvan omgaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Merk je zelf ook dat je weer exact hetzelfde doet?
Je weigert simpelweg wederom inhoudelijk op het probleem in te gaan en gebruikt daarbij wederom een uit de lucht gegrepen uitvlucht.
Dat vrouwen minder oplossingsgericht en inhoudelijk te werken gaan is namelijk daadwerkelijk een feit.
Jullie hebben nu eenmaal minder verbindingen tussen de hersencellen, een tragere informatieoverdracht etc. en dit alles is gelukkig voor mij, ook allang en uitgebreid wetenschappelijk aangetoond.
Mocht je je daardoor beledigd voelen is dat lullig, maar het valt mij toch echt geenszins te verwijten.
Ik zou zeggen, ga naar de kerk en dien je klacht in bij God ofzo.
En nu we dat misverstand dan uit de weg geruimd hebben en daarmee ook je laatste uitvlucht; zou je dan nu eindelijk eens je vrouwelijke aard opzij willen zetten en inhoudelijk op de metafoor in kunnen gaan?
De hele Op is geschreven in de stijl van ik zou zoiets niet moeten vergeten, doe het normaal altijd netjes en zal in de toekomst er ook aan denken.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Merk je nu zelf ook dat ze inderdaad nergens aangegeven heeft dat het haar ook maar een kléin spijt dat ze haar belofte niet nagekomen is?
Waarmee dit gehele gedoe nota bene 99% zeker geheel voorkomen had kunnen worden...
Maar je voorstel is dus nu dat ze gaan bespreken dat men zichzelf in de toekomst wél enigszins zelfkritisch opstelt en men daarbij dus ook sorry zegt wanneer er iets vergeten wordt of afspraken niet nagekomen worden?
Tja, een nobel streven, maar als dat op die leeftijd kennelijk nog nodig is dan is er toch echt iets gróndig mis gegaan in haar opvoeding.
/fixedquote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef erodome het volgende:
[..]
De hele Op is geschreven in de stijl van ik zou zoiets niet moeten vergeten, doe het normaal altijd netjes en zal in de toekomst er ook aan denken en ik zou zoiets niet moeten vergeten, doe het normaal altijd netjes en zal in de toekomst er ook aan denken en ik zou zoiets niet moeten vergeten, doe het normaal altijd netjes en zal in de toekomst er ook aan denken en ik zou zoiets niet moeten vergeten, doe het normaal altijd netjes en zal in de toekomst er ook aan denken en ik zou zoiets niet moeten vergeten, doe het normaal altijd netjes en zal in de toekomst er ook aan denken.
En hoe onredelijk en abnormaal is dat hé?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef Disana het volgende:
Het lijkt wel alsof je de vriend van TS bent, zozeer bijt je je hierin vast
Nu verdraai je de zaken meid.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag hopen dat het niet op het niveau gaat van: "Ik eis dat jij sorry zegt als je een afspraak niet nakomt". Als je je partner nog denkt op die manier te moeten opvoeden, is er toch iets ernstig mis.
Ik zeg nergens dat de vriend van TS dat heeft geëist. Ik zeg 'als het op het niveau gaat dat ' omdat jij zo'n punt maakt van dat sorry.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu verdraai je de zaken meid.
Hij heeft immers nergens geéist dat er een sorry kwam.
Hij heeft slechts aangegeven dat hij het een kwalijke situatie vond en dat hij niet het idee had dat zijn punt bij haar over kwam.
Wat we echter wél kunnen stellen is dat er geen sorry gekómen is.
En dat is toch iets wat mij vanaf jongs af aan al bijgebracht is; als je fouten maakt, moet je ook mans (deze specifieke woordkeuze bij een dergelijke gezegde kán geen toeval zijn) genoeg zijn om het toe te geven.
Gezien haar tot in den treure gedetailleerde spraakwaterval lijkt het me niet een detail dat ze zomaar even "vergeten" is... ...oh wacht.
Naja, dan verwacht ík ook een excuses van haar vanwege het vergeten te melden.
Uhuhquote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, jij begreep niet dat ik het had over de reactie van TS' haar vriend. Ja, kan gebeuren.
Ach, ik ben maar een vrouw, Kasta. Wat kun je dan ook van me verwachten, hè.quote:
Waarom stel je iets waar ik vervolgens niet op in mag gaan danquote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de vriend van TS dat heeft geëist. Ik zeg 'als het op het niveau gaat dat ' omdat jij zo'n punt maakt van dat sorry.
Of het wel of niet gezegd is, blijft speculeren.
Je mag er best op ingaan, alleen klopt de aanname niet dat ik bedoel dat TS haar vriend dat zou hebben geëist dat ze sorry zei.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom stel je iets waar ik vervolgens niet op in mag gaan dan.
En tuurlijk blijft dat speculeren, net zoals het speculeren blijft of het inderdaad slechts een incident was dat TS haar afspraken niet nakomt en alles normaal wél altijd netjes doet.
Maar daarbij nemen jullie vreemd genoeg wél aan dat het een vaststaand feit is.
Blijft moeilijk hé, consequent blijven...
Weinig inderdaad (immers: trage informatieoverdracht), maar het zou al een boel schelen als jullie vervolgens wel gewoon jullie fouten toe zouden geven.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, ik ben maar een vrouw, Kasta. Wat kun je dan ook van me verwachten, hè.
Hemeltje, Kasta.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weinig inderdaad (immers: trage informatieoverdracht), maar het zou al een boel schelen als jullie vervolgens wel gewoon jullie fouten toe zouden geven.
Een simpele "sorry" zou in dit geval zelfs al voldoende zijn.
Dus het was een hypothese die geheel lós stond van de TS, haar partner en dit topic?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:56 schreef Lienekien het volgende:
Je mag er best op ingaan, alleen klopt de aanname niet dat ik bedoel dat TS haar vriend dat zou hebben geëist dat ze sorry zei.
Offtopic nonsens? Het was een reactie op jou, waarin je je afvroeg wat voor gesprek ik dan voor ogen had. Je deed zelf een suggestie, en vervolgens gaf ik aan wat ik voor ogen had.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus het was een hypothese die geheel lós stond van de TS, haar partner en dit topic?
Oh okay, briljante toevoeging dan...
...maar beperk dergelijke offtopic nonsens de volgende keer toch maar gewoon tot je dagboek; het creëert namelijk enige verwarring.
Originele stellingname, daarbij ga je echter geheel voorbij aan de passage waarmee de TS haar betoog begon:quote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef erodome het volgende:
[..]
De hele Op is geschreven in de stijl van ik zou zoiets niet moeten vergeten, doe het normaal altijd netjes en zal in de toekomst er ook aan denken.
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
hij laat mij niet de huishoudelijke taken doen zoals ik gewend ben.
Waarbij de voorlopige feiten dus mijn stellingname ondersteunen:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Offtopic nonsens? Het was een reactie op jou, waarin je je afvroeg wat voor gesprek ik dan voor ogen had. Je deed zelf een suggestie, en vervolgens gaf ik aan wat ik voor ogen had.
Geen dank.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, Kasta, ik kan niet meer genoeglijk verder discussiëren met je, want mijn vriend komt zometeen thuis na een dag hard werken in de hitte en ik ga hem eens goed in de watten leggen.
Kostelijk overigens, om weer eens te mogen meemaken hoe jij discussies voert over onderwerpen als dit. Hulde!
• Een meerderheid van de mannen is groenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus ondanks:
Maar binnen diezelfde hypothese stellen dat X rood is, althans volgens een groot deel van de vrouwen in dit topic, zou dan een reëlere conclusie zijn?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
• Een meerderheid van de mannen is groen
• X is een man
Hieruit volgt: X is groen
Ja / Nee / Niet te bepalen
Ik denk echter dat TS wel sorry heeft gezegd. In de OP trof ik deze zin aan:quote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu verdraai je de zaken meid.
Hij heeft immers nergens geéist dat er een sorry kwam.
Hij heeft slechts aangegeven dat hij het een kwalijke situatie vond en dat hij niet het idee had dat zijn punt bij haar over kwam. (naar alle waarschijnlijkheid omdat zij zelf vond dat hij maar zat te zeuren, denk je zelf ook niet?)
Wat we echter wél kunnen stellen is dat er geen sorry gekómen is.
En dat is toch iets wat mij vanaf jongs af aan al bijgebracht is; als je fouten maakt, moet je ook mans (deze specifieke woordkeuze bij een dergelijke gezegde kán geen toeval zijn) genoeg zijn om het toe te geven.
Gezien haar tot in den treure gedetailleerde spraakwaterval lijkt het me niet een detail dat ze zomaar even "vergeten" is... ...oh wacht.
Naja, dan verwacht ík ook een excuses van haar vanwege het vergeten te melden.
De kans is aanwezig dat TS één woordje vergat te schrijven. Vóór aangeboden.quote:"ieder normaal mens wel eens iets vergeet en dat ik zelf al aangeboden had"
Ik vrees toch echt, gezien onder andere de context en de rest van het verhaal, dat ze met "ik had zelf al aangeboden" doelt op haar aanbod om het shirt alsnog te gaan wassen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik denk echter dat TS wel sorry heeft gezegd. In de OP trof ik deze zin aan:
[..]
De kans is aanwezig dat TS één woordje vergat te schrijven. Vóór aangeboden.
Ik denk dat TS er beter aan had gedaan, snel ff dat shirtje te wassen.
Ja, dat lees ik er nu ook uit, bij nadere bestudering.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt, gezien onder andere de context en de rest van het verhaal, dat ze met "ik had zelf al aangeboden" doelt op haar aanbod om het shirt alsnog te gaan wassen.
Als jij je dusdanig in het wel en wee van een jou onbekende man vastbijt, zul je dat waarschijnlijk ook doen in een meningsverschil met mensen die je beter kent. Je vindt het zelf heel logisch, maar op een buitenstaander komt het over als drammen - zoals ook de man in de OP deed.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:39 schreef kastanova het volgende:
En hoe onredelijk en abnormaal is dat hé?
Zomaar stelling nemen en opkomen voor iemand die je helemaal niet kent enzo, foei zeg.
Het is natuurlijk véél redelijker en reëler dat er een eenzijdig topic gepost wordt waarbij iemand een fout maakt, die uiteindelijk op een ander afschuift en waarna alle vrouwen over elkaar heen vallen met lovende woorden voor haar handelswijze.
...terwijl ze hem óf haar dus ook niet eens kennen...
Mweh, dan is het hoe dan ook een beetje mosterd na de maaltijd terwijl je op vla zat te wachten.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik er nu ook uit, bij nadere bestudering.![]()
Alleen ja, ze heeft daarna aangeboden om het alsnog te doen, en als mannen zo resultaatgericht zijn, heeft hij daar meer aan, dan een "sorry".
• X-partner stelt: X is roodquote:Op maandag 27 juni 2011 17:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar binnen diezelfde hypothese stellen dat X rood is, althans volgens een groot deel van de vrouwen in dit topic, zou dan een reëlere conclusie zijn?
En dat blijft van je eerste tot je laatste post het wonderlijke. Over een T-shirtje. Van een vent die je niet kent maar inmiddels als je bloedbroeder voelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
..... en dat meen ik bloedserieus...
Wacht even hoor, ik ga het even op een andere manier duidelijk proberen te maken:quote:Op maandag 27 juni 2011 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij je dusdanig in het wel en wee van een jou onbekende man vastbijt, zul je dat waarschijnlijk ook doen in een meningsverschil met mensen die je beter kent. Je vindt het zelf heel logisch, maar op een buitenstaander komt het over als drammen - zoals ook de man in de OP deed.
Hoe het ook kan:quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor, ik ga het even op een andere manier duidelijk proberen te maken:
<knip>
Hij is een zeikwijf. Dan kan jij lullen als brugman op basis van een aantal zeer wankele aannames, het blijft een zeikwijf.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef an89 het volgende:
[..]
Dankje, dat is een goed idee!
Ja, hij is een zeikwijf.. hopen dat ik dat eruit kan krijgen
Zit je nou te kutten of wat?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoe het ook kan:
Zij zegt: oh, vergeten, zal het alsnog doen.
Hij: fijn, dan kan ik 'm straks nog aandoen.
Opgelost. Maar nee, hij moet door lopen emmeren. Wie is er dan het wijf? Sjonge jonge.
Okay, laten we voor het gemak en om de vrouwelijke hormoontjes even te temperen dan maar stellen dat hij inderdaad een zeikwijf is.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef sigme het volgende:
Hij is een zeikwijf. Dan kan jij lullen als brugman op basis van een aantal zeer wankele aannames, het blijft een zeikwijf.
Als ik zie hoe jij je opwindt met als ingredienten de stelling dat de meeste mannen geen zeikwijven zijn en deze dus (!) ook niet, en de aannames dat TS op de zak van vriend teert + dat er een áfspraak is met betrekking tot het wassen van een shirtje, nah, dan vind ik jouw "weergave" van "feiten" niet een basis om dergelijke conclusies op te kunnen baseren.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay, laten we voor het gemak en om de vrouwelijke hormoontjes even te temperen dan maar stellen dat hij inderdaad een zeikwijf is.
Maar als we die conclusie al uit zo'n stupide en eenzijdige weergave van de "feiten" al kunnen trekken, dan kunnen we toch ook op zijn minst wel stellen dat de TS toch op zijn minst een labiele schreeuwborderliner is die de meest simplistische taken nog niet kan bevatten.
En dat wil dan nog een studie gaan doen ook.
Dus volgens jou is dit fout:quote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zit je nou te kutten of wat?
Zit er bij vrouwen een dusdanige kronkel in de hersenen dat het ónmogelijk is om sorry te zeggen wanneer ze een fout maken ofzo?
Misschien dat ik te christelijk op ben gevoed ofzo hoor, maar dat zijn toch normále omgangsvormen?
Of ga je dat je kinderen ook aanleren als ze iemand op school van het speelrek gooien?
"Ja Pimmetje, volgende keer niet weer doen hoor...
Sorry zeggen?
Wel nee joh, is nergens voor nodig.
Wat zeg je, vroeg de juffrouw of je er spijt van hebt? Tering hé, wat een zeikwijf, negeer haar maar gewoon."
Zullen we weer een feitenrondje doen ook al blijkt dat bij vrouwen niet bijster veel nut te hebben?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Als ik zie hoe jij je opwindt met als ingredienten de stelling dat de meeste mannen geen zeikwijven zijn en deze dus (!) ook niet, en de aannames dat TS op de zak van vriend teert + dat er een áfspraak is met betrekking tot het wassen van een shirtje, nah, dan vind ik jouw "weergave" van "feiten" niet een basis om dergelijke conclusies op te kunnen baseren.
Maar je kan een nieuwe poging doen.
Als hij nota bene áán geeft dat het t-shirt wassen niet zozeer het probleem is voor hem, maar het meer een gevóelskwestie is wat betreft haar reactie, dan hoef je toch echt geen Einstein te zijn om te snappen dat het inderdaad om die sorry draait.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dus volgens jou is dit fout:
situatie 1
"ok, zal het alsnog doen."
en dit goed:
situatie 2
"Ok, sorry, zal het alsnog doen."
Situatie 1 leidt tot poepen op shirts en in situatie 2 hang jij de vlag buiten. Ok.
Je bedoelt toevallig een gelijkwaardige relatie waarbij er dus ook wederzijds respect is voor elkaar gevoelens?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:26 schreef zusterclivia het volgende:
Een relatie doe je samen of niet, succes iig
Ok, teer zieltje heb jij dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als hij nota bene áán geeft dat het t-shirt wassen niet zozeer het probleem is voor hem, maar het meer een gevóelskwestie is wat betreft haar reactie, dan hoef je toch echt geen Einstein te zijn om te snappen dat het inderdaad om die sorry draait.
1+1=2, meer is het niet.
Maar ja, zij begreep het al niet, jij begrijpt het kennelijk ook niet en ook al die andere vrouwelijke droeftoeters die een dergelijke simpele conclusie maar niet kunnen bevatten blijven maar stamelend en meewarrig voor zich uit staren.
Dus dan moet het kennelijk toch aan die minderwaardige verbindinkjes tussen de hersencellenliggen.
Een sorry die na het maken van een dergelijk foutje overigens, toch echt volgens de normále fatsoensnormen, in dit geval geheel op zijn plaats zou zijn geweest. Maar zelfs dát is kennelijk al teveel om te bevatten. Of toe te geven.
Omdat ik wél dergelijke normale fatsoensnormen hanteer?quote:
Ik ga het niet terugzoeken, maar als ik lees wat jij gaat ondernemen als ze geen 'sorry' zegt, dan valt over die fatsoensnormen van jou ook nog wel te twisten, maar daar kunnen we beter niet aan beginnen (geloof ik).quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik wél dergelijke normale fatsoensnormen hanteer?
Tja, dat kán inderdaad ook een conclusie zijn.
Nee doe maar niet. Jemig, ik zou niet graag een relatie met die vriend uit de OP of jou willen hebben... het gaat nergens over en toch blijven jullie doorgaan tot het spreekwoordelijke gaatjequote:
Jee, het zit je wel hoog he?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zullen we weer een feitenrondje doen ook al blijkt dat bij vrouwen niet bijster veel nut te hebben?
• Feit: Ze werkt niet. Dus tenzij ze een flinke erfenis op zak heeft of onwijs veel gespaard heeft terwijl ze naar alle waarschijnlijkheid 21 is, lijkt het me inderdaad een reële aanname dat zij geen financiële bijdrage levert.
• Ze geeft zelf aan dat ze vergéten is het shirtje af te wassen. Is het reëel om te stellen dat ze een glazen bol heeft waarop die wens naar voren kwam? Lijkt mij, persoonlijk dan hé, vrij stug. En als het niet afgesproken was en er geen sprake is van een glazen bol, wat is ze dan precies vergeten? En dan laat ik haar eigen opmerking erover, dat het een verplichting was waar ze zelf mee in heeft gestemd, nog maar achterwege.
Maar nee, jouw aanname dat ze, ondanks haar beperkte verstandelijke vermogens (zie: openingspost) simpelweg thuis zit te rentenieren na een succesvolle carrière van enkele jaren als directrice van een multi-national is inderdaad véél reëler.
En die glazen bol natuurlijk hé.
Nou, ik wacht je volgende vrouwengewauwel-uitvlucht om maar niet inhoudelijk op de materie in te hoeven gaan weer braaf af hoor meisje.
Alleen als zij de computer heeft gekregen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef muhahaha het volgende:
Het loopt nogal hoog op hier
/wacht op ts voor een update
Dus je conclusie is dat men geen excuses aan hoeft te bieden als er een afspraak niet nagekomen wordt en als daar men daar iets van zegt is het aanstellerij?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Jee, het zit je wel hoog he?
Hij is een zeikwijf. Jij zeikt iets over meerderheid van mannen en komt met een daarop gebaseerde theorie.
Je verzint er aantal andere zaken bij, die mogelijkerwijs best aannemelijk zijn, maar niettemin door jou bedachte aannames.
Dat is de materie. Zij vraagt zich af of hij zich ietwat aanstelt, en velen zijn van mening dat buitengewoon gekwetste gevoelens naar aanleiding van een ongewassen T-shirt als aanstellerij gekwalificeerd kan worden. Dat is ongeveer de inhoud.
Ik ben daar niet ver buiten getreden, hoewel een klein uitstapje naar pure logica nodig leek om je erop te wijzen dat een meerderheid weinig zegt over een individu.
Vrees niet, ik ben onbereikbaar voor jequote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Jemig, ik zou niet graag een relatie met die vriend uit de OP of jou willen hebben... het gaat nergens over en toch blijven jullie doorgaan tot het spreekwoordelijke gaatje
Zodra een vrouw tegen me begint te schreeuwen als ik met haar wil praten, dan gelden er kennelijk sowieso al geen fatsoensnormen meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik ga het niet terugzoeken, maar als ik lees wat jij gaat ondernemen als ze geen 'sorry' zegt, dan valt over die fatsoensnormen van jou ook nog wel te twisten, maar daar kunnen we beter niet aan beginnen (geloof ik).
Haha scherpquote:Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef OeJ het volgende:
[..]
Alleen als zij de computer heeft gekregen.
En dan ook nog beginnen over z'n "gevoelens". Die kerel is gewoon ondankbaar en dat is iets wat menig relatie op den duur weet te slopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lopen bitchen over een fucking t-shirt.
Precies, als ze nu vergeten was om een brandverzekering af te sluiten en hij komt bij een brandend huis. Dan heb je wat te vloeken. Maar wie weet kan kastanova nog iets met deze vergelijking.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En dan ook nog beginnen over z'n "gevoelens". Die kerel is gewoon ondankbaar en dat is iets wat menig relatie op den duur weet te slopen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra een vrouw tegen me begint te schreeuwen als ik met haar wil praten, dan gelden er kennelijk sowieso al geen fatsoensnormen meer.
Mannen zijn namelijk wél in staat zich aan te passen aan hun omgeving, vandaar dus ook dat we jullie al sinds het begin der mensheid onderhouden..
Here you go:quote:Op maandag 27 juni 2011 20:15 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ja..mannen zijn geweldig. Nog bedankt voor alles
![]()
Maar waarom zou een vrouw gaan schreeuwen als je met haar wilt praten? mis het punt hierin heb je een voorbeeld?
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
Aaaaaah! Ik werd echt heel kwaad toen en ik zei: "Nee je stelt je verschrikkelijk aan! iedereen vergeet wel eens wat en ik doe het gewoon niet weer!"
quote:
Wat er daar afgespeeld heeft ben ik niet bij geweest jij ook niet, misschien laat TS de details weg die misschien haar partner in een nog slechter daglicht plaatsen, juist uit respect voor hem...je weet het niet je weet het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra een vrouw tegen me begint te schreeuwen als ik met haar wil praten, dan gelden er kennelijk sowieso al geen fatsoensnormen meer.
Mannen zijn namelijk wél in staat zich aan te passen aan hun omgeving, vandaar dus ook dat we jullie al sinds het begin der mensheid onderhouden..
Oja ook het waarom wil ik weten, waarom gaat een vrouw schreeuwen tegen jou als je met haar praat?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:15 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Maar waarom zou een vrouw gaan schreeuwen als je met haar wilt praten? mis het punt hierin heb je een voorbeeld?
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:29 schreef zusterclivia het volgende:
Wat er daar afgespeeld heeft ben ik niet bij geweest jij ook niet, misschien laat TS de details weg die misschien haar partner in een nog slechter daglicht plaatsen, juist uit respect voor hem...je weet het niet je weet het niet
Nee inderdaad, klinkt als een valide conclusie van jouw kant; echt een hartstikke respectvolle vriendin dit... Waar haalt die vriend van haar in godsnaam het lef vandaan om ook maar íets negatiefs tegen haar te zeggen, een bom op barsten is het! En dat terwijl zij zo'n lieve meid voor hem isquote:
Excuus aanvaard en nog een prettige avond verderquote:Op maandag 27 juni 2011 20:38 schreef kastanova het volgende:
Sorry voor alle misverstanden hoor; die irreële hersenspinsel van me ook altijd, foei.
"en ik zei"quote:
Mijn conclusie op basis van de informatie die TS geeft, heb ik in het begin van het topic al gemeld: hij is een zeikwijf.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je conclusie is dat men geen excuses aan hoeft te bieden als er een afspraak niet nagekomen wordt en als daar men daar iets van zegt is het aanstellerij?
En dat men vervolgens maar gewoon moet gaan schreeuwen zodra er nogmaals over begonnen wordt.
Ok, thanx.
Lullig hé, als je keihard faalt vanwege júist de persoon die je zo geprobeerd hebt te steunen?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:40 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Excuus aanvaard en nog een prettige avond verder![]()
Ik heb al een vriend, maar afgezien daarvan vind ik je van je gedram in dit topic ook niet erg begeerlijk. Misschien is een dove vrouw iets voor jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef kastanova het volgende:
Vrees niet, ik ben onbereikbaar voor je.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat je nu wat sumier in je tekst bent, ga liever weer in de rol van de partner van TS die rol gaat je beter af en ben je beter te "volgen"quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lullig hé, als je keihard faalt vanwege júist de persoon die je zo geprobeerd hebt te steunen?
Nu nog even beweren dat men met uitroeptekens doelt op gefluisterende liefkozende woordjes en je hebt het definitieve faillissement van je replies ingeluidquote:
Nou, nu maak je me zowaar nieuwsgierig; wélke aannames heb ik precies gedaan in deze uiteenzetting van het gebeurde?quote:Mijn conclusie op basis van de informatie die TS geeft, heb ik in het begin van het topic al gemeld: hij is een zeikwijf.
Mijn conclusie op basis van jouw verhalen is dat je een deel van de gegevens uit het verhaal van TS aanneemt en een ander deel niet, het verhaal aanvult met een aantal aannames en op basis van het mengsel van deze en nog wat persoonlijke overtuigingen over hoe de meerderheid der mannen dient te zijn, een geheel ander verhaal opdist.
Nee, mannen maken nooit van een mug een olifant, ze hebben het er alleen maar uren en uren overquote:Op maandag 27 juni 2011 20:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Nee inderdaad, klinkt als een valide conclusie van jouw kant; echt een hartstikke respectvolle vriendin dit... Waar haalt die vriend van haar in godsnaam het lef vandaan om ook maar íets negatiefs tegen haar te zeggen, een bom op barsten is het! En dat terwijl zij zo'n lieve meid voor hem is.
Maar hey, misschien heeft ze een evil twin die af en toe haar computer confisqueert als ze shirtjes wast.
Of hey, misschien heeft ze Gilles de la Tourette en bedoelt ze eigenlijk dat ze van hem houdt!
Of, of, of...
Maar nee, inderdaad, ík ben degene die telkens irreële aannames doet en jullie zijn allemaal volledig objectieve toeschouwers die totaal niet vooringenomen zijn.
Sorry voor alle misverstanden hoor; die irreële hersenspinsel van me ook altijd, foei.
Of het is een enorme autist die volledig in de zeik schiet als er iets niet precies volgens zijn planning gaat. Zo komt het op mij over. Lijkt er niet op dit gaat om het wel of niet aanwezig zijn van een verontschuldiging van TS.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als hij nota bene áán geeft dat het t-shirt wassen niet zozeer het probleem is voor hem, maar het meer een gevóelskwestie is wat betreft haar reactie, dan hoef je toch echt geen Einstein te zijn om te snappen dat het inderdaad om die sorry draait.
1+1=2, meer is het niet.
Maar ja, zij begreep het al niet, jij begrijpt het kennelijk ook niet en ook al die andere vrouwelijke droeftoeters die een dergelijke simpele conclusie maar niet kunnen bevatten blijven maar stamelend en meewarrig voor zich uit staren.
Dus dan moet het kennelijk toch aan die minderwaardige verbindinkjes tussen de hersencellenliggen.
Een sorry die na het maken van een dergelijk foutje overigens, toch echt volgens de normále fatsoensnormen, in dit geval geheel op zijn plaats zou zijn geweest. Maar zelfs dát is kennelijk al teveel om te bevatten. Of toe te geven.
Toevallig dat je over handicaps begint, ik had me namelijk zelf ook al een blinde partner bij je voorgesteld.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend, maar afgezien daarvan vind ik je van je gedram in dit topic ook niet erg begeerlijk. Misschien is een dove vrouw iets voor jou?
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik het idee dat je nu wat sumier in je tekst bent, ga liever weer in de rol van de partner van TS die rol gaat je beter af en ben je beter te "volgen"volg je niet namelijk
Ik wacht wel evenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef kastanova het volgende:
minder verbindingen tussen de hersencellen, een tragere informatieoverdracht etc.
Onzin; ze gaan even met elkaar op de vuist, schelden er even op los, of verzinnen iets anders om hun frustratie op bot te vieren. Daarna is het over en schluss...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, mannen maken nooit van een mug een olifant, ze hebben het er alleen maar uren en uren over
Er is een oorlog geweest waar ze 80 jaar over gedaan hebben, dus dat valt ook heus wel weer mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Onzin; ze gaan even met elkaar op de vuist, schelden er even op los, of verzinnen iets anders om hun frustratie op bot te vieren. Daarna is het over en schluss...
Vrouwen daarentegen....
Aanname. Nergens blijkt zo'n concrete afspraak om dat T-shirt te wassen. Er is niet gewassen, wat aangemerkt kán worden als 'vergeten', maar TS rept niet van een afspraak "dagelijks wassen", "dat T-shirt gewassen hebben" of "het ganse huishouden doen". Ze noemtquote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef kastanova het volgende:
<knip>
Onderstaande, waarschijnlijk ietwat neutralere omschrijving van de gebeurtenissen, vollédig gebaseerd op haar eigen openingspost lijkt me dan ook een wat redelijkere benadering:
Hij had iets met haar afgesproken en was er logischerwijs vanuit gegaan dat het zou gebeuren.
Er is geen dwingende afspraak, hij wil graag dat alles schoon is, zij ook. In de invulling van wát exact daaronder verstaan wordt, lijken ze van mening te verschillen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende: Hij wil graag dat als hij thuis is van zijn werk dat alles schoon is, dus daar zorg ik dan ook voor met veel liefde! Ik hou van een schoon huis dus ik vind het absoluut geen straf.
quote:Dat het dan vervolgens niet gebeurt is voor hem dan logischerwijs teleurstellend.
Als het dan inderdaad een dusdanig opvliegend type is zoals zij stelt ("een bom die barst"),
Zij typeert niet hem als een barstende bom; ze gebruikt de uitdrukking "dan barst de bom".quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
Maar mocht ik dan één ding vergeten, zoals gisteren dat hij zijn nieuwe t-shirt aan wil de volgende dag en die uitgewassen moet zijn en ik vergeet dat, dan barst de bom bij hem.
Aanname: zij laat merken dat ze vindt dat hij zeurt.quote:dan had hij echt niet voorgesteld om het alsnog zelf te doen, maar had hij er op zijn minst een paar stevige krachttermen in gegooid (immers: barstende bom) of in het ergste geval had hij haar naar het washok tóe geslagen.
Hij koos er in plaats van dat alles echter voor om het dan maar zelf te gaan doen en geeft vervolgens bij haar aan dat hij het vervelend vindt dat ze het vergeten is.
Zij laat daarop merken dat ze vindt dat hij zeurt(geeft ze zelf immers ook aan in de openingspost), waarop hij nogmaals aangeeft waarom hij het zo vervelend vond.
Rustig en geduldig en tot 5 maal aan toe.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
probeer ik dat rustig en geduldig uit te leggen dan "ieder normaal mens wel eens iets vergeet en dat ik zelf al aangeboden had" maar dat hij het zonodig zelf moest doen dan. Maar meneer gaat maar door zeuren en ik moet soms 5x hetzelfde antwoord geven
Opnieuw de aanname dat hij een waarom probeert duidelijk te maken.quote:Zij reageert daarop wederom met de conclusie dat hij niet zo moet zeuren waarop hij er vervolgens toch nog 3 pogingen aan waagt om duidelijk te maken waarom hij er kwaad over was.
Allemaal nog steeds haar éigen woorden voor de duidelijkheid
TS meldt uitsluitend dat hij begint over haar vergeten.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
Dan heeft hij dat gedaan, komt hij naar me toe en begint vevolgens te zeuren over dat ik dat vergeten ben te doen,
Aanname over hoop die het ongewassen T-shirt koestert.quote:Haar conclusie blijft echter dat hij zeurt en zich niet zo aan moet stellen.
En om dat kracht bij te zetten negeert ze hem de rest van de avond. (?!)
Ondanks de barstende bom die hij is, accepteert hij dát kennelijk wel gewoon en laat het rust.
Volgende ochtend, in de hoop dat de boel enigszins bekoeld is en er weer normaal gepraat kan worden, vraagt hij vervolgens wederom of ze tenminste wel begrepen heeft waaróm hij er kwaad over was.
Op de OP gebaseerd, edoch een verzameling aannames. Een aangepaste lezing op basis van wat jou waarschijnlijk lijkt. Die waarschijnlijkheid onderbouw je later met een redeneerfout en wat geheel ongefundeerde aannames.quote:maandag 27 juni 2011 18:36 schreef kastanova het volgende:[/b]
<knip>
Onderstaande, waarschijnlijk ietwat neutralere omschrijving van de gebeurtenissen, vollédig gebaseerd op haar eigen openingspost lijkt me dan ook een wat redelijkere benadering:
Ben je nu serieusquote:Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef OeJ het volgende:
[..]
Er is een oorlog geweest waar ze 80 jaar over gedaan hebben, dus dat valt ook heus wel weer mee.
Uiteraard bedoel ik zo'n soort relatie.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bedoelt toevallig een gelijkwaardige relatie waarbij er dus ook wederzijds respect is voor elkaar gevoelens?
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Nee inderdaad, klinkt als een valide conclusie van jouw kant; echt een hartstikke respectvolle vriendin dit... Waar haalt die vriend van haar in godsnaam het lef vandaan om ook maar íets negatiefs tegen haar te zeggen, een bom op barsten is het! En dat terwijl zij zo'n lieve meid voor hem is.
Maar hey, misschien heeft ze een evil twin die af en toe haar computer confisqueert als ze shirtjes wast.
Of hey, misschien heeft ze Gilles de la Tourette en bedoelt ze eigenlijk dat ze van hem houdt!
Of, of, of...
Maar nee, inderdaad, ík ben degene die telkens irreële aannames doet en jullie zijn allemaal volledig objectieve toeschouwers die totaal niet vooringenomen zijn.
Omdat ik bovenstaande niet begreep, ging ik er van uit dat het inderdaad een excuus wasquote:Sorry voor alle misverstanden hoor; die irreële hersenspinsel van me ook altijd, foei.
Als ik hier op inga, ga jij uit de doeken doen om welke redenen die oorlog allemaal gevoerd werd, en daar heb ik geen zin in. Ik houd het er gewoon op dat er genoeg conflicten zijn (klein/groot), om welke redenen dan ook. Dat hoort (blijkbaar) bij de mens; mannen en vrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:16 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ben je nu serieus
Denk je echt dat dat kwam omdat een man uren bleef doorzeuren over één ding?
Aan de andere kant geef je tegelijkertijd dus toe dat dankzij mannen Nederland verlost is van de Spanjaarden?
Ik pak de eerste even mee hoor:quote:Op maandag 27 juni 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
Aanname. Nergens blijkt zo'n concrete afspraak om dat T-shirt te wassen. Er is niet gewassen, wat aangemerkt kán worden als 'vergeten', maar TS rept niet van een afspraak "dagelijks wassen", "dat T-shirt gewassen hebben" of "het ganse huishouden doen".
En je andere "aannames" zijn van hetzelfde laken een pak.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
Maar mocht ik dan één ding vergeten, zoals gisteren dat hij zijn nieuwe t-shirt aan wil de volgende dag en die uitgewassen moet zijn
Lees de topic even door en zie de betreffende man urenlang doorzeuren over ditquote:Op maandag 27 juni 2011 20:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Onzin; ze gaan even met elkaar op de vuist, schelden er even op los, of verzinnen iets anders om hun frustratie op bot te vieren. Daarna is het over en schluss...
Vrouwen daarentegen....
Dat is ook het punt wat ik al meerdere malen heb gezegd; nu toont een man daadwerkelijk vrouwegedrag en wordt het door jullie niet geaccepteerd terwijl het andersom wel geaccpeteerd moet worden door ons... (dit is echt serieus al de vijfde keer dat ik dit neerkalkquote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Lees de topic even door en zie de betreffende man urenlang doorzeuren over dit
Ah, het punt is hier dus dat ze elkaars gevoelens moeten respecteren.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:21 schreef zusterclivia het volgende:
Uiteraard bedoel ik zo'n soort relatie.
Daar gaat het hier toch om.
En op welke respectvolle manier gaat ons respectvolle meisje vol liefde daar dan precies mee om?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef an89 het volgende:
waarop hij zei "maar je begrijpt niet eens hoe ik me voel, je wil niet eens luisteren naar mijn gevoel daarbij"
quote:goed ik ben dan de hele dag thuis maar ik vergeet wel eens wat en zorg dat ik het niet meer vergeet de volgende keer, maar hij kan zoooooooo vreselijk zeuren over iets kleins.
Whoopsiequote:Stel ik me aan of is hij degene die op moet houden met dit gezeur? Ik ben hem zo vreselijk zat aan hem worden zo!
Nou, als het aan haar ligt gaat het vast helemaal goedkomen met dat wederzijdse respect voor elkaars gevoelens!quote:
Waarop ik allang heb gezegd dat ik dat ook van vrouwen niet prettig vind, man of vrouw, gezeur is irri.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is ook het punt wat ik al meerdere malen heb gezegd; nu toont een man daadwerkelijk vrouwegedrag en wordt het door jullie niet geaccepteerd terwijl het andersom wel geaccpeteerd moet worden door ons... (dit is echt serieus al de vijfde keer dat ik dit neerkalk)
En zie eveneens hoe vaak vrouwen de fout in gaan zonder daarbij vervolgens ook de fout toe te gevenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef zusterclivia het volgende:
Nee die mening laat ik nog even staan,
[..]
Dat bedoel ik.
Ja je bent de grote kostwinnaar kasta, hulde voor je hoor....quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
En zie eveneens hoe vaak vrouwen de fout in gaan zonder daarbij vervolgens ook de fout toe te geven.
Klein verschil is, net zoals bij TS en haar partner, dat ik tussendoor wél aan het werk ben
Je vecht dan ook tegen de bierkaai. Venus en Marsquote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef kastanova het volgende:
Ik had niet anders verwacht.
Gedurende dit topic is immers al meerdere keren aangetoond dat vrouwen geenszins gevoelig zijn voor feitelijkheden maar zich uitsluitend laten leiden door de ingestuurde lezeresverhalen uit de Libelle.
Lijkt me sterk. Voor de kost geef ik namelijk communicatie- én verkooptrainingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja je bent de grote kostwinnaar kasta, hulde voor je hoor....
Pfffffffffff, tis dat je een lekker bekkie hebt, maar of je als ik je tegenkom niet teveel wil praten, dat verstoort dan het beeld...
Aha.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Voor de kost geef ik namelijk communicatie- én verkooptrainingen.
Vergeten dat hij zijn nieuwe T-shirt aanwil is niet gelijk aan een afspraak dat zij dat T-shirt wast.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik pak de eerste even mee hoor:
[..]
En je andere "aannames" zijn van hetzelfde laken een pak.
Begrijpend lezen is.. Herstel, uberhaupt lézen, is kennelijk al te hoog gegrepen voor je.
En dat is dus ook direct een verklaring waarom je het na alle uiteenzettingen nog steeds niet wilt begrijpen. Ga dus maar gewoon weer terug naar het washok en laat de alfabetisten maar even rustig met elkaar praten.
I know, maar dat is dus ook weer 1 van de afspraken die ze consequent niet nakomen: Wij regelen voer en zij houden hun bek dicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vecht dan ook tegen de bierkaai. Venus en Mars
Euh, wáár in dit topic betogen vrouwen dat mannen zulk zeikgedrag van vrouwen moeten accepteren?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is ook het punt wat ik al meerdere malen heb gezegd; nu toont een man daadwerkelijk vrouwegedrag en wordt het door jullie niet geaccepteerd terwijl het andersom wel geaccpeteerd moet worden door ons... (dit is echt serieus al de vijfde keer dat ik dit neerkalk)
Yep. Dat is inderdaad 1 van de redenen dat je geroepen voelde om telkens met niet ter zake doende uitvluchten en vreemdsoortige hersenscheten te komen; ik ben het gewend.quote:
X=groen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, wáár in dit topic betogen vrouwen dat mannen zulk zeikgedrag van vrouwen moeten accepteren?
Nee, het was een ander aha. Maar het is inderdaad wel weer typisch dat je onmiddellijk invult wat ik denk, wat ik bedoel en wat ik vooral vast en zeker niet snap en kan. Je kent de vrouwen immers beter dan dat zij zichzelf kennen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep. Dat is inderdaad 1 van de redenen dat je geroepen voelde om telkens met niet ter zake doende uitvluchten en vreemdsoortige hersenscheten te komen; ik ben het gewend.
Voornamelijk van vrouwen overigens, mannen laten zich namelijk wél overtuigen door de feiten/cijfers terwijl vrouwen tegen beter weten in het wiel opnieuw uit willen vinden. En daarbij keer op keer falen.
Werk maar uit. Ik lees morgen wel of het je lukt dit logisch kloppend te doen.quote:
Omdat jij het gewend bent voelt Lienelien zich geroepen?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep. Dat is inderdaad 1 van de redenen dat je geroepen voelde om telkens met niet ter zake doende uitvluchten en vreemdsoortige hersenscheten te komen; ik ben het gewend.
Voornamelijk van vrouwen overigens, mannen laten zich namelijk wél overtuigen door de feiten/cijfers terwijl vrouwen tegen beter weten in het wiel opnieuw uit willen vinden. En daarbij keer op keer falen.
Je zult het niet geloven (and again!) maar dat is inderdaad meerdere keren door de vrouwen in m'n leven gezegd!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het was een ander aha. Maar het is inderdaad wel weer typisch dat je onmiddellijk invult wat ik denk, wat ik bedoel en wat ik vooral vast en zeker niet snap en kan. Je kent de vrouwen immers beter dan dat zij zichzelf kennen.
Als ik m'n mond open trek ziet elke vrouw dat kennelijk als lokroep. Domme vrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat jij het gewend bent voelt Lienelien zich geroepen?
Suggereer je nu dat ik de Libelle leesquote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Gedurende dit topic is immers al meerdere keren aangetoond dat vrouwen geenszins gevoelig zijn voor feitelijkheden maar zich uitsluitend laten leiden door de ingestuurde lezeresverhalen uit de Libelle.
Denken dat het een compliment is wanneer dit je gezegd wordtquote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven (and again!) maar dat is inderdaad meerdere keren door de vrouwen in m'n leven gezegd!.
Als ze vervolgens aan m'n penis gaan zuigen alsof het de laatste bron van water op aarde is; jazeker.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Denken dat het een compliment is wanneer dit je gezegd wordt
Nah nee, die geweldige relationele persoonlijkheid komt er dan nog eens als bonus bijquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef zusterclivia het volgende:
O en het feit dat je zo goed bent in wat je doet is omdat jij de juiste persoonlijkheid bezit die zo hard nodig is in jouw branche, wees blij met dat talent, alleen dat maakt jou nog geen hoofdprijs op relatie gebied
Want? zij denken dat daar de toverdrank inzit die hen net zo maakt als jouw?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze vervolgens aan m'n penis gaan zuigen alsof het de laatste bron van water op aarde is; jazeker.
Ik heb geen idee, maar dat het een verslavende uitwerking heeft is in ieder geval een ding wat zeker is.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Want? zij denken dat daar de toverdrank inzit die hen net zo maakt als jouw?
Het was inderdaad niet als compliment bedoeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Denken dat het een compliment is wanneer dit je gezegd wordt
Schat, dat doen ze zodat je eindelijk eens ophoud met praten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze vervolgens aan m'n penis gaan zuigen alsof het de laatste bron van water op aarde is; jazeker.
Ik vind het anders behoorlijk geneuzel om een tshirt. Als mijn ene tshirt niet uitgewassen is trek ik een ander aan. Ik mag toch hopen dat de vriend van TS meer als 2 shirts heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Te extreem om het al uit te maken over een dergelijk incident.
Ik zou maar afwachten hoe het verder gaat, of het lang aanhoudt.
Alleen van horen zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, dat doen ze zodat je eindelijk eens ophoud met praten.
Zoals gezegd, je hebt een lekker bekkie, maar er komt een heleboel onzin uit je mond.
Dus dan pijpen ze je maar snel, want dan hebben hun oortjes rust.
Mannen zoals jij zijn goed voor een avondje of voor heel eventjes, maar worden snel vermoeiend en worden snel ingeruild.
Komt je dat bekend voor kasta?
Dat zou je als man eens moeten zeggen tegen een vrouw als hij een taak niet heeft gedaan... oei oei...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me echt even af wie de grootste wijven hier zijn. Wat een oeverloos geëmmer over een ongewassen T-shirt. Koop een nieuw shirt en get over it. Allemaal!
Ik geloof dat daar onderhand nu al een paar keer op is gereageerd, hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat zou je als man eens moeten zeggen tegen een vrouw als hij een taak niet heeft gedaan... oei oei...
Dan zou er hélemaal niets aan de hand zijn toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar onderhand nu al een paar keer op is gereageerd, hoor.
Lees zelf maar even terug, hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zou er hélemaal niets aan de hand zijn toch?.
Je bent je mening alweer vergeten?quote:
Ik weet het nog prima, maar jij kennelijk niet, hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent je mening alweer vergeten?
Of heb je daar dan toevallig net géén mening over?.
Vrouwengebrabbel hé, het ene oor in, andere weer uit, voegt immers toch nooit wat toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het nog prima, maar jij kennelijk niet, hè.
Ik denk persoonlijk dat ze héééél boos is geworden en ons dan ook de rest van week gaat negeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:35 schreef muhahaha het volgende:
Kunnen we nu wachten op de ts? Ik ben bang dat ze van de discussie is geschrokken en nu nooit meer iets post
Ik weet nog prima wat mijn mening is over dit onderwerp, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwengebrabbel hé, het ene oor in, andere weer uit, voegt immers toch nooit wat toe.
Maar een simpele ja of nee is dus teveel moeite begrijp ik?
Maar goed dat jíj het huishouden niet hoeft te doen dan...
Heb het nog even nagekeken en je hebt namelijk nergens concreet geantwoord op de hierboven geponeerde stelling.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet nog prima wat mijn mening is over dit onderwerp, ja.
Yep. En daarna willen ze neuken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Doe je trouwens ook zo tegen de vrouwen die je moet trainen uit hoofde van je beroepsuitoefening, kasta?
Met je eigendunk is niets mis, nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep. En daarna willen ze neuken.
Maar ik ben dan ook het alpha, beta, charlie, delta, echo mannetje in één.
Met de rest ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met je eigendunk is niets mis, nee.
Dat wordt allemaal gedekt door die eigendunk.quote:
Wat is dat nou voor een sneue reactie, jij verlepte gangbang snol?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, dat doen ze zodat je eindelijk eens ophoud met praten.
Zoals gezegd, je hebt een lekker bekkie, maar er komt een heleboel onzin uit je mond.
Dus dan pijpen ze je maar snel, want dan hebben hun oortjes rust.
Mannen zoals jij zijn goed voor een avondje of voor heel eventjes, maar worden snel vermoeiend en worden snel ingeruild.
Komt je dat bekend voor kasta?
Gevoed door jouw aandacht. Dit topic drijft voornamelijk op jouw aandacht voor Kasta's geneuzel, en helaas bewijst ie daarmee dat hij goed is in wat ie doet. As seen a thousand times before.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal gedekt door die eigendunk.
Spelletje: Welke hoort niet in het rijtje thuis?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep. En daarna willen ze neuken.
Maar ik ben dan ook het alpha, beta, charlie, delta, echo mannetje in één.
Heb jij je beledigde mondje om Kasta's slobberstok gehad ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een sneue reactie, jij verlepte gangbang snol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |