Ookquote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey troll ben jij geen piraat trouwens?
Stelletje lastposten, die lapo-hunters!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was te laat met hunten
moet jij niet wat slaap inhalenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Splice gaat over wetenschappers die een nieuwe soort ontwikkelen door DNA van mens en dier te mixen, wat resulteert in een mutantje dat uiteindelijk erg dodelijk blijkt.. @ Outpost
Ik zei toch al dat ik aan het minderen wasquote:Op zondag 26 juni 2011 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dit... daling van 15 posts.. WTF
als je zo doorgaat heb je nog maar 200 posts per dag, schandelijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik aan het minderen was
Vanavond na 22:00, ben nog aan het werkquote:Op zondag 26 juni 2011 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet jij niet wat slaap inhalen
ja sorryquote:Op zondag 26 juni 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je zo doorgaat heb je nog maar 200 posts per dag, schandelijk!
Oh niets voor mij dusquote:Op zondag 26 juni 2011 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Splice gaat over wetenschappers die een nieuwe soort ontwikkelen door DNA van mens en dier te mixen, wat resulteert in een mutantje dat uiteindelijk erg dodelijk blijkt.. @ Outpost
Geen haringliefhebber dus?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond na 22:00, ben nog aan het werk
Daarna haringhappenen 20:00 draaien
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb het eigenlijk nog nooit gegeten
ik een daling.. want ben aan het kijken of een leven hebben me bevalt...quote:Op zondag 26 juni 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb een stijging van 100% gekregen sinds de radio
Alleen witvis.. speciaaltjes/lekkerbekjes en kibbeling etc..quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????????????
Heuj meisquote:
En u is zeker dat u een Nederlander is?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iig niet de haring met uitjes versie
visquote:Op zondag 26 juni 2011 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen witvis.. speciaaltjes/lekkerbekjes en kibbeling etc..
Is dat niet eng?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik een daling.. want ben aan het kijken of een leven hebben me bevalt...
of ga je weer naarquote:Op zondag 26 juni 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik een daling.. want ben aan het kijken of een leven hebben me bevalt...
ik ging al die tijd al naar schoolquote:Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of ga je weer naar)!!school
!!
Ben nog bezig. Nu even een terrasje en als de anderen alles klaar gaan maken voor de BBQ ga ik even snel rijden. Daarna lekker buiten etenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj meisfijn weekend gehad of nog steeds?
meetingsquote:Op zondag 26 juni 2011 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ging al die tijd al naar schoolop donderdag en vrijdag
maar doe nu op ma, di, woe ook gewoon dingen buiten Fok!.. vet eng en alles
hou op met BBQ zeggenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nog bezig. Nu even een terrasje en als de anderen alles klaar gaan maken voor de BBQ ga ik even snel rijden. Daarna lekker buiten eten
Jij ook een goed weekend?
I got five on it..quote:Op zondag 26 juni 2011 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna nog iets met een nummer 5. Volgens Zokunen het beste hip \ hop nummer aller tijden.
Ik ben 100% Nederlander, maar vis eet ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's te merken!Ik krijg mijn Tanzaniaanse buren ook niet aan de haring!
Vis heeft veel gezonden vetten hoor!11quote:Op zondag 26 juni 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 100% Nederlander, maar vis eet ik niet.
Ja heerlijk weekendquote:Op zondag 26 juni 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nog bezig. Nu even een terrasje en als de anderen alles klaar gaan maken voor de BBQ ga ik even snel rijden. Daarna lekker buiten eten
Jij ook een goed weekend?
D'r whatsapp is weer eens uitquote:Op zondag 26 juni 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekendzo naar de chinees en vnaaf lekker bankhangen met carool denk ik
groetjes van carool btw
Ik heb hele goede redenen geen vis te willen eten, een daarvan is dat ik ervan over m'n nek gaquote:Op zondag 26 juni 2011 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vis heeft veel gezonden vetten hoor!11
echt wel man.. verlegen en allesquote:Op zondag 26 juni 2011 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou veel moeite met nieuwe mensen ontmoeten heb je niet :
ook van kibbelingquote:Op zondag 26 juni 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hele goede redenen geen vis te willen eten, een daarvan is dat ik ervan over m'n nek ga
HEAUUEY JIJ BEN SINT HAHAHAHAH HEEY FAYE WE GAAN NAA RMIRANDAA WAAAAAAA EEN PIEMEL DIE KAN SPRINGEN!!1111EEENquote:Op zondag 26 juni 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt wel man.. verlegen en alles
Groetjes terugquote:Op zondag 26 juni 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekendzo naar de chinees en vnaaf lekker bankhangen met carool denk ik
groetjes van carool btw
zo doe ik heulemaal nietquote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HEAUUEY JIJ BEN SINT HAHAHAHAH HEEY FAYE WE GAAN NAA RMIRANDAA WAAAAAAA EEN PIEMEL DIE KAN SPRINGEN!!1111EEEN
Ik eet geen visquote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ook van kibbeling
everybody loves kibbeling
het is dan ook een overdreven schets van de werkelijkheid om aan te tonen dat je een leuke spontane meid bentquote:
oh dan is t goedquote:Op zondag 26 juni 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is dan ook een overdreven schets van de werkelijkheid om aan te tonen dat je een leuke spontane meid bent
Hangt heel erg van de visboer af imho, sommige zijn heerlijk, maar sommige ook niet te vreten.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kindje van carooltje hield ook al niet van kibbeling
whats wrong with kids these days
Hey veel plezierquote:Op zondag 26 juni 2011 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan is t goed
maar ik ga nu naar de chinees enzow.. dus uhm.. toedels
Dat is aan jou om te raden. Ik geef steeds tips over t volgende nummer en dan is t aan jullie om te raden wat t is.quote:
leuk spelquote:Op zondag 26 juni 2011 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is aan jou om te raden. Ik geef steeds tips over t volgende nummer en dan is t aan jullie om te raden wat t is.
Gewoon de roem dat je een van de 1e bent die wat goed raad.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat win ik? Een ander lichaam en houding?
Ik ken ze niet anders.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat klinken timon en pumbaa verrot in het engels
Ik luister niet, zit nog in Hellendoorn.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is aan jou om te raden. Ik geef steeds tips over t volgende nummer en dan is t aan jullie om te raden wat t is.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat klinken timon en pumbaa verrot in het engels
Ik wil een ander levenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon de roem dat je een van de 1e bent die wat goed raad.
Gaat eens snel naar huis dan!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister niet, zit nog in Hellendoorn.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ken alle meuk alleen in het nederlands
of vlaams in het geval van T&P
Mjah nah.. Je hebt me gezien, je kent een beetje hoe m'n leven loopt, do the math.. Met die vermoeidheid ga ik weer lopen malen enzo..quote:Op zondag 26 juni 2011 17:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Shit happens en wat je niet dood maakt je sterker.![]()
Dat. Maar dat is altijd zo met naar Nederlands vertaalde liedjes.quote:
Heb je nog kinderen van dat schip afgepleurd?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister niet, zit nog in Hellendoorn.
Tijd voor de psych zeg ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah nah.. Je hebt me gezien, je kent een beetje hoe m'n leven loopt, do the math.. Met die vermoeidheid ga ik weer lopen malen enzo..
3 kwartier rondrit over de prachtige buitenwijken van vianen en utrechtquote:Op zondag 26 juni 2011 17:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bar weinig. Geroddeld over fokkers en weer veel te lang in de bus gezeten
Was die gast niet zo failliet als Griekenland?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
def rhymz
nog gezien met 5 mei, nog steeds met duikbril en trainingspak
Nee, wel wat vervloektquote:Op zondag 26 juni 2011 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nog kinderen van dat schip afgepleurd?
Ik geloof niet in de psych, heeft in het verleden meer kwaad dan goed gedaanquote:Op zondag 26 juni 2011 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tijd voor de psych zeg ik.Gewoon schijt aan andere hebben en lekker doen wat je zelf leuk vind.
ja...quote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was die gast niet zo failliet als Griekenland?
Andere zoeken dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de psych, heeft in het verleden meer kwaad dan goed gedaan
Oh, niet bij mij hoor, ik heb er geen..quote:Op zondag 26 juni 2011 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Andere zoeken dan.Dr zijn verneukers maar ook goede.
Op naar de psychiaterquote:Op zondag 26 juni 2011 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Andere zoeken dan.Dr zijn verneukers maar ook goede.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik loop even de tuin in dus ik raad even niet
Ik ga zeer zeker niet aan de medsquote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op naar de psychiaterLekker aan de pillen!
Ik doe anders echt m'n hakken aan de 9equote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, niet bij mij hoor, ik heb er geen..
Ik heb gewoon weer even last van m'n lengte complexje
Maak je niet druk daarom man! Echt lekker belangrijk wat iemand anders van je vind. De gene die t hardst roepen van kleintje opdonder ed (dus je pesters) hebben zelf geen eigenwaarde en doen dat projectielen op een ander.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, niet bij mij hoor, ik heb er geen..
Ik heb gewoon weer even last van m'n lengte complexje
Ja, het was echt fantastisch. Maar heb wel lekker een dutje kunnen doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
3 kwartier rondrit over de prachtige buitenwijken van vianen en utrecht?
De combinatie van Mono en mijn spiegelreflex wordt echt geweldig jaquote:Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook! Volgens mij gaat het echt een bazenmeet worden.
Myrquote:
Ik heb gisteren echt geweldige hakken gekochtquote:Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik loop nooit op hakken, maar misschien speciaal de 9e wel. Goed plan
Kut, op t puntje van m'n tong!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
Hey mensen waar wachten we op!
(Nederlandse band)
Oh god, er is een cameraquote:Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De combinatie van Mono en mijn spiegelreflex wordt echt geweldig ja
Je neemt je camera toch niet mee? Straks gaat die kapot of valt die in de drank ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De combinatie van Mono en mijn spiegelreflex wordt echt geweldig ja
Ik weet niet, -engel- heeft een auto, maar die is nog niet zeker en komt sowieso pas later binnen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myr
Zijn er nog meer autobezitters bij de BBQ? Ik weet iig dat Green een auto heeft..
Pics?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt geweldige hakken gekocht
Herinner me daar vanavond even aan, ik zit mobielquote:Op zondag 26 juni 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je neemt je camera toch niet mee? Straks gaat die kapot of valt die in de drank ofzo.
[..]
Ik weet niet, -engel- heeft een auto, maar die is nog niet zeker en komt sowieso pas later binnen.
[..]
Pics?
Kris Cross?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
Ok een makkelijke dan :
Zo lekker jumpen!
Het geeft wel waterquote:Op zondag 26 juni 2011 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik hou niet van biefstuk uit de supermarkt. Het bloedt niet als je het eet!
Oh, toch wel met een Kquote:
Moet je t maar niet te lang in de pan laten liggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik hou niet van biefstuk uit de supermarkt. Het bloedt niet als je het eet!
Aan beide kanten is maar iets van 2 mm gaar of zo!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je t maar niet te lang in de pan laten liggen.
Ik heb hun orginele bandje hier nog liggenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, toch wel met een KWist 't niet zeker.
Dan moet je t later in de pan mikken.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan beide kanten is maar iets van 2 mm gaar of zo!
Pan was gloeiend heet. De biefstuk was wel gemarineerd, dus waarschijnlijk wat aan de oude kant.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je t later in de pan mikken.
Mijnes is toch wel gebouwd als een tank ja toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je neemt je camera toch niet mee? Straks gaat die kapot of valt die in de drank ofzo.
[..]
Gemarineerde biefstuk....quote:Op zondag 26 juni 2011 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Pan was gloeiend heet. De biefstuk was wel gemarineerd, dus waarschijnlijk wat aan de oude kant.
Bwhehehe. Nouja, kijk maar, mijn camera ligt hier ook wel ergens, maar ik houd er nooit van om met een grote camera rond te lopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijnes is toch wel gebouwd als een tank ja toch?
Je moet hem ook aan anderen geven.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe. Nouja, kijk maar, mijn camera ligt hier ook wel ergens, maar ik houd er nooit van om met een grote camera rond te lopen.
Macro in de buurt?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Sucks inderdaad, maar gewone biefstuk was anderhalf keer zo duur!
Dan een pasje regelen en rond 10 a 11u daar heen gaan zijn en meteen naar de vlees afdeling lopen. Bakken vlees voor 50% ed.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan een pasje regelen en rond 10 a 11u daar heen gaan zijn en meteen naar de vlees afdeling lopen. Bakken vlees voor 50% ed.
Ehm mijn show, mijn raad show eeehmquote:Op zondag 26 juni 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet iedereen op alles wat jij zegt reageren ofzo?
Op eentje maar?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Jezus Christus, ik sta echt verschrikkelijk beroerd op een foto van gisteren![]()
Dj Sammy?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dj Sammy?
Ik luister trouwens ook weer mee!
Te laat 2 Brothers draait al.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dj Sammy?
Is dit ook een tip?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan nog zo mn best doen maar t is nooit genoeg....
Ik heb geprobeerd het net te raden!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan nog zo mn best doen maar t is nooit genoeg....
Bryan Adamsquote:Op zondag 26 juni 2011 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dj Sammy?
Oké!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ik doe tips steeds zonder quoten en met een cool PI ervoor mensen.
Ach er zit soms wel wat tussen wat wel okay is!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En maar blijven vol houden dat je de jaren 90 en hiphop \ rap niets vind
Freddie Breck?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna rode rozen (en nee geen rock nummer.)
Dat hoor ik je steeds vaker zeggenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zit soms wel wat tussen wat wel okay is!
Jantje Koopmans!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
Will Tura?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
Nee ook niet!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:07 schreef ToT het volgende:
Cradle of filth - Red roses for the devil's whore!
Wham?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
Oh straks een nummer wat de dames wel kunnen waarderen.
Iets met bad boy's
Dat is inner circlequote:Op zondag 26 juni 2011 18:12 schreef ToT het volgende:
Whatcha gonna do? Whatcha gonna do when they come for you!
(Vast niet!)
Nope. Wel een topper trouwens!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:12 schreef ToT het volgende:
Whatcha gonna do? Whatcha gonna do when they come for you!
(Vast niet!)
Ja wuttquote:Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef ToT het volgende:
Volgens mij ken ik deze ook niet echt......
.....of echt niet.
Vrijwillig bsb luisteren, wat denk jij...quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wuttStraks kennen jullie niks meer
Hehehehehe chicky hossel muziek je weetzquote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vrijwillig bsb luisteren, wat denk jij...
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alhoewel.... Ik heb m anders in mn pc staan maar zou zomaar kunnen dus.
Maar nu kan je het editenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |