SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Moet zeggen de laatste weken.. echt bij veel events hebben de prelims nooit teleurgesteld, veel finishes en ook gewoon goede matchups/fights.quote:
idd dufquote:Op maandag 27 juni 2011 01:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Behalve de wachttijd tussen de gevechten
Meh. Die Octagon girls van de UFC zijn echt meh.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ff wat fapvoer tegen de verveling
Neh nog 2 fightsquote:Op maandag 27 juni 2011 01:57 schreef THEFXR het volgende:
denk dat de prelims afgelopen zijn en dat ze aan de main card gaan beginnen
emma tv
Stevenson vs Vasquez en Griffin vs Gamburyan moeten nog komenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, dacht dat de main card om 2 uur begon
thanksquote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ff wat fapvoer tegen de verveling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:26 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]aaawwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griffin doet me altijd denken aan Albert Krausals hij ze haren liet groeien denk ik dat hij er best wat op lijkt.
![]()
quote:Originally Posted by spike64 View Post
Tonight's commentators are Joe Rogan, Mike Goldberg and Chip Snider
The UFC livestream has ended.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Error 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): The server refused the connection
Gezien de match ups.. kan het ook snel voorbij zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 03:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit wordt een allnighter, hoe laat is het afgelopen? 5.00 NLse tijd ofzo?
No problemquote:
Volgens mij heeft TAZ niet meer gepost, en niet iedereen heeft zijn pick gewijzigd lijkt me.. dus ik denk dat die niet geteld word.quote:
Nopequote:
Amerika he.. verschrikkelijk is het, om de 7min daar.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Wow, je wordt doodgegooid met commercials zeg, nooit gerealiseerd hoeveel het er zijn
Dit is ook wel een gevecht op 'hoger niveau' van wat hij tot nu toe heeft gehad maar hij ontwikkelt snel.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:10 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb verwacht veel van Meathead, please don't let us down!
Datzelfde geldt voor Morecraftquote:Op maandag 27 juni 2011 03:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is ook wel een gevecht op 'hoger niveau' van wat hij tot nu toe heeft gehad maar hij ontwikkelt snel.Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight telt niet meer mee.
Voor de duidelijkheid, we hebben dit event dus maar 3 picks.
Yep, ik hou ook niet van dat drukke gezeik op m'n shirts en iemand anders z'n naam hoeft er van mij ook niet opquote:Op maandag 27 juni 2011 03:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind soms fightshirts van Form athletics of BJ Penn wel mooi, maar helaas altijd zoveel rotzooi erop.. fighter names, zoals het rode shirt van Munoz tegen Dollaway is nice, maar ik hoef geen Munoz achterop me shirt .. lol
En Penn zijn shirts hebben veel te veel tekst/sponsors/randzaken. Jammer.
Meathead heeft 0 verdediging, handen rond zijn middel/borstquote:Op maandag 27 juni 2011 03:18 schreef slashdotter3 het volgende:
MoreCraft houdt z'n rechterhand bij z'n kin, verwacht ie veel highkicks of rechterhoeken ofzo?
Het nadeel van die (boks) houding is dat je minder soepel beweegt en sprawled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En reklame.............. jezus
Met zo'n stoere achternaam zou ik het ook doen hoor, je moet het alleen niet doen als je Janssen of De Vries heetquote:Op maandag 27 juni 2011 03:16 schreef Hooidraad het volgende:
Je achternaam op je buik tatoeëren
Voor als je het vergeet.
Het is echt pauperig... pro skateboarder Ryan Sheckler heeft dat ook over zijn rugquote:Op maandag 27 juni 2011 03:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Met zo'n stoere achternaam zou ik het ook doen hoor, je moet het niet doen als je Janssen of De Vries heet
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:27 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:27 schreef Hooidraad het volgende:
Fuck yeah, hij weet gewoon, tis afgelopen, ik heb gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Dan verander je hetquote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef slashdotter3 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Barry_(martial_artist)
Waarom staat Vos Gym en Death Clutch bij Team?
Vos was jaaaaaaren geleden (5 jaar ofzo?) en Death Clutch was om Brock Lesnar te helpen voor een maandje. Totaal niet relevante info dus
Edit de pagina zou ik zeggenquote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef slashdotter3 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Barry_(martial_artist)
Waarom staat Vos Gym en Death Clutch bij Team?
Vos was jaaaaaaren geleden (5 jaar ofzo?) en Death Clutch was om Brock Lesnar te helpen voor een maandje. Totaal niet relevante info dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |