Er komen nog genoeg 'grote' headliners aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt of er grote namen komen, maar sla ik de plank mis als ik tot nu toe het gevoel heb dat de uitgavenpost 'artiesten' tot op heden niet zo groot is in vergelijking met andere jaren?
Is LL traditioneel laat met boeken? Het geld van de kaartverkoop was ruimschoots op tijd binnen voor aankomende editie... ;-)
Daar ga ik ook wel van uit. Alleen viel het me tot nu toe op dat ik tussen de aangekondigde namen weinig echte grootverdieners zag staan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg 'grote' headliners aan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef LatonOne het volgende:
Ach fuck de grootverdieners toch, leuk op de poster, kut in de praktijk. En dinosaurussen als underworld chemicals prodigy dat hoef je toch ook niet meer te zien. opgewarmde oude hitjes van een berg irrelevante bejaarden waar je 10 betere acts van zou kunnen halen.
Valt mee toch? Geen idee van al die dance artiesten en dj's, maar met bands als Interpol, Within Temptation, Arctic Monkeys, Deus, The Offspring heb je toch een redelijk programma qua namen, ongeacht of het je smaak is. Wat zet je daar van vorig jaar tegenover? Niet veel meer grotere namen lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt of er grote namen komen, maar sla ik de plank mis als ik tot nu toe het gevoel heb dat de uitgavenpost 'artiesten' tot op heden niet zo groot is in vergelijking met andere jaren?
je hebt gelijk, dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
THEEEOOOO ^Dit is 'm dan!
Fouter kan niet
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens Lowlove is Wild Beasts is ook bevestigd voor een setje in Biddinghuizen. Ga ik zeker checken! Laatste album was echt super
Ik heb er zo mijn twijfels bij..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg 'grote' headliners aan.
Staan anders wel namen bij die ze van mij nog mogen boeken:quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Junkie het volgende:
Als we naar de Reading en Pukkelpop line-up kijken wordt het niet veel spannender. Dus denk dat er niet dat er nog veel 'grote' namen/verrassingen aankomen.
en hoeveel waren dat er vorig jaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:01 schreef WeezerButler het volgende:
Als ik zo naar de line up kijk zijn er i.m.o. maar 8/9 bands die Alphafähig zijn.
Dat zou wel onwijs vet zijn, Kanye West als afsluiterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij zijn ze weer aan het inhouden op het budget. Ik zie Kanye West nog wel de Alpha afsluiten.
Qftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat zou wel onwijs vet zijn, Kanye West als afsluiter
ach stephen marley is toch al bekendquote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Reading Festival Line-up
Pukkelpop Line-up
Als we naar de Reading en Pukkelpop line-up kijken wordt het niet veel spannender. Dus denk dat er niet dat er nog veel 'grote' namen/verrassingen aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |