Waarom beter? Omdat je dan twee nachten techno hebt of omdat je seth toxler niet zo vet vindt?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef N-E-R-D het volgende:
Alleen Paul Kalkbrenner vrijdag toch en hij is wel een grote naam maar een grote technonaam zou ik hem niet noemen. Speedy J, Liebing en Sandwell disctrict staan gewoon zaterdag
Edit: Seth Toxler staat op vrijdag zie ik, alleen maar beter als je hem mij vraagt![]()
Wij zijn geen krassende, zwarte kleding dragende 15 jarige meisjesquote:Op maandag 27 juni 2011 12:36 schreef vault_tec het volgende:
Waarom de haat op bulllet? vind het jammer maar als ze deftones of as i lay dying boeken als vervanging
seth wat een held. Hopelijk in de india of xray. Kleinere setting zal hem goed doen. En dan sandwell en collabs zaterdag de bravo verbouwenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef WJMW het volgende:
[..]
Waarom beter? Omdat je dan twee nachten techno hebt of omdat je seth toxler niet zo vet vindt?
Zijn setje eergister was voor mij een van de betere van het festival eigenlijk. Vooral omdat het geluid bij pantha du prince te beroerd voor woorden was en Holden er niet echt bij leek te zijn.
Kalkbrenner in de Alpha? Neh dat lijkt me niet. Te klein als afsluiter, te dance voor in de middag. (net als aphex twin)quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef PiRANiA het volgende:
Kalkbrenner is misschien wel Alpha? Net als Aphex? Of zou dat beiden Bravo zijn?
Ik denk gewoon kalkbrenner-the roots-Aphex Twin alsbravo-afsluiters.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef PiRANiA het volgende:
Kalkbrenner is misschien wel Alpha? Net als Aphex? Of zou dat beiden Bravo zijn?
Ik gok dat de Roots in de Alpha staan, nog niet zo veel andere bands van Alpha-proporties tot nog toe.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon kalkbrenner-the roots-Aphex Twin alsbravo-afsluiters.
En hoop op The Streets voor Paul Kalkbrenner
...als je ziet wat er de laatste jaren in de Alpha heeft mogen aantreden, sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik gok dat de Roots in de Alpha staan, nog niet zo veel andere bands van Alpha-proporties tot nog toe.
Arctic Monkeys, dEUS, Elbow, Within Temptation, Flogging Molly, Skunk Anansie, The Offspring, Interpol, De Staat, Jeugd van tegenwoordig, Wombats. Dan kom je al een heel eind. Maargoed hier zitten natuurlijk ook bands bij die de grolsch kunnen afsluiten (Elbow, dEUS, Interpol bv)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik gok dat de Roots in de Alpha staan, nog niet zo veel andere bands van Alpha-proporties tot nog toe.
Klassiekers doen het traditioneel slecht in de Alpha en goed in de Grolsch. Verbaast mij, want de Grolsch vind ik zo'n enorme kuttent.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef ranja het volgende:
Paar jaar geleden, Chris Cornell in Alpha. Wie dat bedacht had... maar ook Sonic Youth de laatste keer bleek veel te klein voor Alpha (of Alpha te groot voor hun). Net als Bad Religion een keer. Kun je niet alles van op aan.
Valt wel mee inderdaad, best veel al. Zeker omdat de eerste paar acts altijd wat verdwaalde metalbands en kansloze one-hit-3fm-wonders zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys, dEUS, Elbow, Within Temptation, Flogging Molly, Skunk Anansie, The Offspring, Interpol, De Staat, Jeugd van tegenwoordig, Wombats. Dan kom je al een heel eind. Maargoed hier zitten natuurlijk ook bands bij die de grolsch kunnen afsluiten (Elbow, dEUS, Interpol bv)
En om 's middags te slapenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:22 schreef LatonOne het volgende:
Alpha is ook vooral erg prettig om de rest van de optredens lucht te geven qua publiek
Omdat je dan op 2 nachten techno hebt jaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef WJMW het volgende:
[..]
Waarom beter? Omdat je dan twee nachten techno hebt of omdat je seth toxler niet zo vet vindt?
Zijn setje eergister was voor mij een van de betere van het festival eigenlijk. Vooral omdat het geluid bij pantha du prince te beroerd voor woorden was en Holden er niet echt bij leek te zijn.
Zoals vorig jaar op de vrijdag. Het was prachtig, maar niet op een festival!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef vault_tec het volgende:
Ik hoop dat het niet zo onplezierig warm wordt op lowlands
Grolsch is overdag volgens mij donkerder dan de Alpha overdag, misschien heeft dat er iets mee te maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Klassiekers doen het traditioneel slecht in de Alpha en goed in de Grolsch. Verbaast mij, want de Grolsch vind ik zo'n enorme kuttent.
Of in de X-Ray, daar stonden Dettmann & Klock vorig jaar op de vrijdagavond.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef theodoor9 het volgende:
ik denk dat er vrijdag weer (net als 2 jaar geleden) een techno/minimal nacht is in de india met Seth Toxler, Ame en Makam (deze laatste is via een andere website dan zijn eigen bevestigd voor de vrijdag) En dat Kalkbrenner dan misschien de Bravo ' Headlined' van 21.30 t/m 23.00
Jaaa maar die 2 valles wel tegen(speedy en liebing). Meer dance. Ik wil stuk gaan...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef N-E-R-D het volgende:
Het was idd gewoon prima te doen voor 1 dagje maar op lowlands wil ik gewoon in de zon kunnen chillen
[..]
Alleen Paul Kalkbrenner vrijdag toch en hij is wel een grote naam maar een grote technonaam zou ik hem niet noemen. Speedy J, Liebing en Sandwell disctrict staan gewoon zaterdag
Edit: Seth Toxler staat op vrijdag zie ik, alleen maar beter als je hem mij vraagt![]()
Des te meer Techno des te beterquote:Op maandag 27 juni 2011 10:44 schreef WJMW het volgende:
Wel vreemd dat er grote technonamen op vrijdag staan, dat is toch altijd traditioneel de zaterdagnacht?
Je had ze moeten horen gaan bij Awakenings afgelopen weekend. Als ze in diezelfde lijn beuken op LL kan je je goed vermaken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:27 schreef Tatser het volgende:
[..]
Jaaa maar die 2 valles wel tegen(speedy en liebing). Meer dance. Ik wil stuk gaan...
Ik ga der zowiezo wel heen. Maar het zal niet me favo avondvuller wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef RSie het volgende:
[..]
Je had ze moeten horen gaan bij Awakenings afgelopen weekend. Als ze in diezelfde lijn beuken op LL kan je je goed vermaken!
Inderdaad, op Parkpop was het ook al zo'n lekker 'aangenaam' weertje.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef vault_tec het volgende:
als het té warm is is het ook kut. Maar liever dat dan regen/kouquote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef vault_tec het volgende:
quote:Rock & roll, vuur, gevaar en excessen in de polder. En echte New Yorkse paaldanseressen! Sounds like a plan? Sounds like Tïtty Twïster! Een nieuwe tent dus, alleen voor de echte rock boys & sleaze girls.
Rockpaar Madam Lilith en Horst the German heet je welkom in dit vuige Lowlandshoekje waar mc Weird Beard alle chaos aan elkaar praat. Tijdens de Hard Rock Karaoke kun jij laten zien of jij de Tïtty Twïster eigenlijk wel aankunt, en rocken doen we met het vuigste dj-team dat je op Lowlands tegenkomt: Horst the German, V-Four Steve en Stella 'Sudden-Death' Star. Om het helemaal af te maken, vliegen we Dallas Lovefield, Ruby Tuesday en Panama in vanuit de Lucky 13 uit NYC. Laten we één ding afspreken: what happens in Tïtty Twïster, stays in Tïtty Twïster....
Draaiden ze daar ook als Collabs 3000. Melkweg met koninginnenacht was ook electric deluxe nacht. Heerlijk vermaakt, kijk echt uit naar de zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef RSie het volgende:
[..]
Je had ze moeten horen gaan bij Awakenings afgelopen weekend. Als ze in diezelfde lijn beuken op LL kan je je goed vermaken!
Nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef Leonos het volgende:
Heb toch nog twee kaarten weten te regelen !
Ben er voor de 5e keer op rij bij
Oeh, mijlpaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nice. Dan ben je de 180e FOK!ker die zich meldt
.
Elke dag 2?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Zou het eigenlijk wel grappig vinden als ze vanaf nu elke dag 1 act bekendmaken
Moet je het nieuwe album van Anouk op repeat zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |