Ah, hendig. Ik zal eens checken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Lawaaidingen
[ afbeelding ]
geldig van zondag 26 juni tot en met zaterdag 2 juli 2011.
Edit: ik zie net de opvouwbare partytent een weekend aanbieding was.quote:
Deze was het he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Lips het volgende:
Makro heeft aankomende 2 weken (t/m 11 juli) opblaasbare loungestoel (met bekerhouderr) + hocker voor ¤ 15,46 incl. btw.
Ja die ja!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze was het he?
[ afbeelding ]
hier
Met hocker ook nog
Eigenlijk moet er dan ook nog een opblaasbare afstandsbediening worden gescoord.quote:
bij blokker voor 3 euro ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:47 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Die wil ik hebben.. hebben.. hebben.. Waar?
Of opblaasbediening op afstand. Ook handig voor het luchtbedquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er dan ook nog een opblaasbare afstandsbediening worden gescoord.
en als ze ze daar niet hebben, bij de zeeman. Of bij de hemaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb een doel als ik dadelijk klaar ben met werken
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Of opblaasbediening op afstand. Ook handig voor het luchtbed
Die dingen zijn retehandig. Maatje gebruikt hem al 2 jr met Lowlands. Die accu houdt het aardig uit was vorige jaar genoeg om 2x op te blazen en een paar keer bij de blazen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?
Gevonden! Vraag me alleen af hoe veel je op kunt blazen met 1 set batterijen
Hmmm.. max drie doelen dus. Dat is net te doen als man zijnde in het drukke centrum van een stadquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
en als ze ze daar niet hebben, bij de zeeman. Of bij de hema
http://www.de-wit.nl/nl/quick-fill-batterij-pompquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb enkel nog een opblaasding op stroom gevonden... Iemand een blaasding gevonden op batterijen of accu?
Gevonden! Vraag me alleen af hoe veel je op kunt blazen met 1 set batterijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |