abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:12:22 #101
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98855958
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

En daar doe je zelf bewust of onbewust ook aan mee. Net als iedereen.
Omdat je gedwongen wordt, er zijn geen alternatieve beschikbaar, die worden nog geeneens de markt uitgedrukt maar komen gewoonweg niet er doorheen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_98856417
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:12 schreef Killaht het volgende:

[..]

Omdat je gedwongen wordt, er zijn geen alternatieve beschikbaar, die worden nog geeneens de markt uitgedrukt maar komen gewoonweg niet er doorheen.
Je wordt niet gedwongen het journaal te kijken, de hele tijd naar 'bewijs' omtrent details te vragen als iemand eens wat buiten de kaders denkt, of gesprekken over de hier besproken ontwikkelingen te mijden.

Toch zie ik veel mensen het doen.

Dat kan best anders.
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:50:36 #103
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98856688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:37 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je wordt niet gedwongen het journaal te kijken, de hele tijd naar 'bewijs' omtrent details te vragen als iemand eens wat buiten de kaders denkt, of gesprekken over de hier besproken ontwikkelingen te mijden.

Toch zie ik veel mensen het doen.

Dat kan best anders.
_O_
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:37:13 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98864265
quote:
Vraagje, hebben ze dat gecorrigeerd voor multiple comparisons? :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_98870152
quote:
Ik heb het doorgelezen (kost wat moeite om het Jip en Janneke niveau van de auteurs te volgen)!
Anyway, er staat nergens een plausibele verklaring voor de aanname dat vaccins mensen (moedwillig) doden.

Lambiekje, zou je in je eigen woorden kunnen aangeven waar ik dat gemist heb en hoe het precies inelkaar steekt.

alvast bedankt!
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:30:58 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98870912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik heb het doorgelezen (kost wat moeite om het Jip en Janneke niveau van de auteurs te volgen)!
Anyway, er staat nergens een plausibele verklaring voor de aanname dat vaccins mensen (moedwillig) doden.

Lambiekje, zou je in je eigen woorden kunnen aangeven waar ik dat gemist heb en hoe het precies inelkaar steekt.

alvast bedankt!
Kleine toevoeging voor dingen om naar te kijken voor Lambiekje:
1: Denk nog eens goed na over het verschil tussen hoe veel mensen ziek zijn, en hoeveel mensen er aan dood gaan.
2: Om te oordelen hoe bijzonder dat Leicester effect is moet je weten in hoeveel steden iets dergelijks aan de hand was. Dat maakt namelijk erg veel uit voor de statistiek die je nodig hebt om te bepalen hoe verrast je moet zijn, over deze vinding.

Edit:
En dit :P
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:26:14 #107
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_98875114
Veel mensen die hier dit alles van tafel vegen, lijken in de tijdsgeest te leven van het hier en gister.
Niet de toekomst.

Ik zag Gray een opmerking maken over dat de hoeveelheid mensen niet het probleem is, maar het voedsel. Dat klopt, maar om voedsel te maken is geld nodig en raar genoeg lijkt dat samen met voedsel een schaarste te zijn onder de lagere bevolkings groepen.

Daarnaast is het zo dat als iedereen het goed zou hebben, de populatie nog een groei spurt zal trekken.

Goh.. wat zou een (on)verwachtte natuurramp toch handig zijn om niet te vermelden (voor de elite).
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_98875763
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef Ticker het volgende:
.....

Daarnaast is het zo dat als iedereen het goed zou hebben, de populatie nog een groei spurt zal trekken.
Daar je maak je een bekende fout, hogere welvaart gaat over het algemeen gepaard met een lagere bevolkingsgroei. Voor meer info moet je even elders in dit topic kijken.
pi_98875992
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Daar je maak je een bekende fout, hogere welvaart gaat over het algemeen gepaard met een lagere bevolkingsgroei. Voor meer info moet je even elders in dit topic kijken.
Dat klopt, al zal het waarschijnlijk de eerste generaties dan wel knallen. Het denkbeeld, of de cultuur rondom de oudere omstandigheden verdwijnt niet direct. Uiteindelijk zal het wel afnemen inderdaad. In de westerse wereld kan je dat terugzien in de verschillende lagen van de bevolking qua welvaart.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:04:01 #110
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_98876570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hmm de fout die ik maak is dat ik de mensen met hun huidige karakter en gedachten gangen, ineens in een welvarende situatie ziet.

Aan de andere kant, Nederland was ook een redelijk welvarend land en daar zitten we ook aardig vol. En dan heb ik het niet eens over de immigratie problemen van 1900/2000, maar alles voor die tijd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:09:11 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_98876767
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:10:09 #112
52357 Lambiekje
pi_98876800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hmm de fout die ik maak is dat ik de mensen met hun huidige karakter en gedachten gangen, ineens in een welvarende situatie ziet.

Aan de andere kant, Nederland was ook een redelijk welvarend land en daar zitten we ook aardig vol. En dan heb ik het niet eens over de immigratie problemen van 1900/2000, maar alles voor die tijd.
De allochtoon vermeerderd. De autochtoon daalt. Het zal dan ook niet lang duren en Vernederland is een islamitisch land.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:19:23 #113
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98877149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De allochtoon vermeerderd. De autochtoon daalt. Het zal dan ook niet lang duren en Vernederland is een islamitisch land.
Heb je ook cijfers oid?
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_98877312
quote:

[..]

Lambiek, voordat je een nieuwe ongefundeerde uitspraak dumpt, kan je me hier mee helpen:

0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/

.SP. antwoordde:

alvast bedankt!
pi_98877410
quote:

[..]

Het is Geert! :D :D Busted.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 19:27:54 ]
pi_98877736
quote:

[..]

pfffff, lees eens: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)0/2003b52p019art.pdf

je begint nu een beetje eng te worden....
pi_98880169
quote:

[..]

oh nee wat zeg je nu weer? 8)7
pi_98882309
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

pfffff, lees eens: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)0/2003b52p019art.pdf

je begint nu een beetje eng te worden....
Ik lees:

quote:
Het aantal niet-westerse allochtonen daarentegen is explosief gegroeid, naar 1,6 miljoen
in 2003.
quote:
Was in 2003 één op de tien inwoners van Nederland een niet-westers allochtoon, in 2050 zal dit zijn verdubbeld.
Begrijp ik het nou goed dat je Lambiekje eng vind als hij het hetzelfde zegt?
pi_98882732
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik lees:

[..]

[..]

Begrijp ik het nou goed dat je Lambiekje eng vind als hij het hetzelfde zegt?
Er wordt geschat dat in 2050 2 op 10 inwoners van allochtone achtergrond zijn. Dat is dus slechts 20%, nog steeds een minderheid. Daarnaast hebben niet alle allochtonen een Islamitische achtergrond, dus is het aandeel Islamieten aanzienlijk lager dan 20%.
Dus om meteen als een xenofobe racist te gaan roepen dat Vernederland een Islamitische staat wordt is gevaarlijk en dom.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:09:59 #120
52357 Lambiekje
pi_98918366
quote:
Intensief vaccinatie-programma gelinkt aan hogere sterftecijfers onder kinderen

Zijn we bezig onze kinderen ‘dood’ te vaccineren? Het lijkt erop als je naar de kille cijfers kijkt in dit verband. Landen die de hoogste vaccinatiegraad hebben, landen als de VS, Italië, Griekenland en het Verenigd Koninkrijk, hebben ook het hoogste sterftecijfer onder baby’s en peuters, zo heeft een nieuwe studie aangetoond..!

Het top je van de ijsberg..? Kijken we naar de VS als voorbeeld van het land met de hoogste vaccinatiegraad, waarbij kinderen maar liefst 26 (!!) vaccinaties te verwerken krijgen voordat ze überhaupt nog kunnen lopen, dan zien we in de VS ook het hoogste sterftecijfer in deze groep..! We spreken dan over 6 op 1000 baby’s en peuters.

Maar draaien we het verhaal om, dan blijkt daar hetzelfde beeld zich te tonen; in landen met het laagste vaccinatie-programma, bijvoorbeeld Zweden en Japan met 12 vaccinaties in het baby- en peutervaccinatieprogramma, dan zien we dat daar ook de laagste sterftecijfers in deze groep. Daar ligt het cijfer op precies de helft, namelijk 3 op 1000 sterfgevallen. Het bizarre daarbij is ook nog eens dat het vaccinatieprogramma ook bijna de helft is van dat van de de VS. (12 tegenover 26).
Het United Kingdom kwam met een vaccinatieprogramma van 19 vaccins in deze doelgroep op een sterftecijfer van 4,85 op de 25ste plaats in de lijst. En Nederland staat op de 22ste plaats met een sterftecijfer van 4,73 per 1000 peuters en baby’s.
Onderzoekers Neil Miller en Gary Goldman vermoeden dat het niet-meegerekende cijfer van het Sudden Infant Death Syndrome (SIDS = wiegedood) ook aan de basis zou kunnen liggen van de ‘over-vaccinaties’ van deze groep. Deze onderzoekers bekeken de cijfers van vaccinatieprogramma’s in relatie tot de sterftecijfers van 34 ontwikkelde landen.

bron

pi_98919087
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er wordt geschat dat in 2050 2 op 10 inwoners van allochtone achtergrond zijn. Dat is dus slechts 20%, nog steeds een minderheid. Daarnaast hebben niet alle allochtonen een Islamitische achtergrond, dus is het aandeel Islamieten aanzienlijk lager dan 20%.
Dus om meteen als een xenofobe racist te gaan roepen dat Vernederland een Islamitische staat wordt is gevaarlijk en dom.
Ja daar heb je een punt.

Ga je daar nog op reageren Lambiekje, of laat je het er weer bij?
pi_98919421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nu moet je even een moeilijk woordje opzoeken: Causaliteit
Als je dat gelukt is probeer dat dan even in de context van je linkdump te plaatsen.

p.s. Kan je ook nog even reageren op wat openstaande discussies?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:30:51 #123
52357 Lambiekje
pi_98921499
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nu moet je even een moeilijk woordje opzoeken: Causaliteit
Als je dat gelukt is probeer dat dan even in de context van je linkdump te plaatsen.

p.s. Kan je ook nog even reageren op wat openstaande discussies?
Wanneer sijpelt het bij je door dat er niets maar dan ook echt niets goed aan vaccins is. Afgezien voor megawinsten voor BigPharma schoften.
pi_98924145
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer sijpelt het bij je door dat er niets maar dan ook echt niets goed aan vaccins is. Afgezien voor megawinsten voor BigPharma schoften.
Omdat er geen enkel bewijs is wat laat zien dat het slecht is, er is echter wel een overweldigende hoeveelheid bewijs dat aantoont dat vaccinaties helpen.
Ik heb eerder in dit topic al geprobeerd een fatsoenlijke discussie met je aan te gaan met betrekking tot wat links die je neerzet, echter weiger je daar consequent om op in te gaan. Dus als je me nu eens probeert te overtuigen door een fatsoenlijke discussie aan te gaan.

Er staan nog steeds enkele andere vraagjes open, zou je daar ook op in kunnen gaan?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 06:46:00 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98940600
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stop eens met dat lalala zingen, trek de vingers uit je oren, en ga eens in op de punten van .SP.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')