succes met lerenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:04 schreef Lutte het volgende:
Alles over de Stoa zit er in, nu vier teksten stampen en dan biologie. :
Je zit F1 te kijken ooms?
F1 is voor mij ff pauze in de grote schoonmaak hier in huisquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen tennis op de zondag Bos!
Ik ben net als die Luttie druk met van alles, de echt nuttige zaken.
Nee dacht ik al. Wordt alleen gedaan toch als er echt heel veel achterstand is door de regen toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen tennis op de zondag Bos!
Ik ben net als die Luttie druk met van alles, de echt nuttige zaken.
Bij extreem hoge uitzondering inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dacht ik al. Wordt alleen gedaan toch als er echt heel veel achterstand is door de regen toch?
beterschapquote:Op zondag 26 juni 2011 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
crap. verkoudheidje lijkt zich te ontwikkelen tot fullblown griep
Beterschap.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
Die concerten zijn ook bacillenbakken. Bella had ook al een Ma Flodderhoest.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
het was die crowdsurfer, vond het al zo'n aidsmongool
quote:
Nee, ik had het hier over.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij ws dat net als de star wars marathon gewoon thuis of zo
Goedzo!!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Superblij gevoel na vandaag, gewoon 8 van de 9 interviews af voor de club. Morgenavond nog de vriendin van een van de voetballers. De kers op de taart!
quote:Is "Harry Potter and the Order of the Phoenix" based on a book?
Hmm weet ik niet.quote:
Okee, misschien wel begrijpelijk. We hebben hem natuurlijk niet meegemaakt..quote:
hoe ging dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
Omg, ik had sjans met de knul van de friettent.
Hij wilde mij dat tasje geven, zegt ie: nou krijg jij je eten, mag ik dan je Hyves? (Sowieso, Hyves.quote:
Kan nooit een echte Helmonder zijn, want hij werkt..quote:Op zondag 26 juni 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij wilde mij dat tasje geven, zegt ie: nou krijg jij je eten, mag ik dan je Hyves? (Sowieso, Hyves.)
Ik had graag wat gevats terug gezegd maar ik ben met een knalrood hoofd de friettent uitgerend.
De friettent wordt gerund door Helmonders en dit was een eckte.
Whehhehe.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan nooit een echte Helmonder zijn, want hij werkt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant is mijn moeder.. En mijn vader en mijn zoon en mijn heilige geest.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Brabant is als mijn moeder. Ik mag steen en been over haar klagen, maar wee je gebeente als je kwaad over haar spreekt waar ik bij ben, tenzij ze ook jouw moeder is.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik sta op de motorkap
Ik keek direct naar links bovenaan de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Jij snapt hetquote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik keek direct naar links bovenaan de foto.
nice!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
Vol met Vraaries![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TT?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
Vol met Vraaries![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zakje autodrop mee en thuisgebracht worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet wel, dat autopartijtje waar je vandaag bent geweest.
Whehehee, doet me denken aan de uitnodiging die ik heb verstuurd voor mijn verjaardagsfeestje:quote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zakje autodrop mee en thuisgebracht worden.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha, dat kan ook...
Was je ook naar de TT geweest?
En dan gewoon naar de stormbaan. HAH!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehee, doet me denken aan de uitnodiging die ik heb verstuurd voor mijn verjaardagsfeestje:
'Ik ga niet verklappen wat we gaan doen, maar kom met een lege maag en neem zwemspullen mee.'
Autodropquote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zakje autodrop mee en thuisgebracht worden.
Met angst en beven wachten ze op je volgende uitnodiging.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! En daarna rugbyen op slippers en in bikini. Ha!
Trusten Bos!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
IK ga slapen
Tot morgen.
Gelukkig niet werken (werk deze week donderdag ipv maandag), wel training smiddags
quote:Stap uit de schaduw en loop in de zon
kijk om je heen en zie wat er komt
je haalt uit elke nieuwe dag
meer dan je ooit had verwacht
Ja..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
IOS(Toen nog Is Ook Schitterend, inmiddels gestopt) - Uit de schaduw
Wuut?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Rijssen heeft 21.695 inwoners van 15 jaar en ouder. In totaal legden 7.893 inwoners hun keuze vast en staat daarmee op de 2042e plaats in de donorstand van Nederland.
Zegt Ja 15.5%
Zegt Nee 20.9%_!
u bent de zwakste schakel, u gaat niet door voor en nieuwe nier!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Het is niet stemmen. Je moet donor worden.
Welterustenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
Oja, morgen om zeven uur op en twee proefwerken.. Trusten!
succesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
Oja, morgen om zeven uur op en twee proefwerken.. Trusten!
quote:
Dahling, zei je laatst niet dat je haar concerten bij voorbaat al niet kijkt?quote:
Nee nee, ik had laatst per ongeluk wel een stukje gekeken.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dahling, zei je laatst niet dat je haar concerten bij voorbaat al niet kijkt?Dus zeg dan niks.
tis meer een geintje, omdat hij raar danst in zijn nieuwe clipquote:
ohja diequote:
De rest is ook niet noemenswaardig.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Rijssen heeft 21.695 inwoners van 15 jaar en ouder. In totaal legden 7.893 inwoners hun keuze vast en staat daarmee op de 2042e plaats in de donorstand van Nederland.
Zegt Ja 15.5%
Zegt Nee 20.9%_!
Ja, ze trillen op hun veenkoloniën.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
Vaduz, wat een originele naamsverandering voor BV Veendam![]()
Hoe heet dit?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
ze spuiten een vloeistof onder je hoofd, en die kan je later kneden als klei
nieuwe rage in japan, where else natuurlijk
WTF?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
je had ook van die gasten die op die manier met een soort van olie hun biceps oppomten, meestel ging het infecteren, waarna ze gillend als speenvarkens op filmpjes waar op die buil wordt open gesneden en er alleen maar olie en pus uit spuit
guido's
Ohw, het is maar voor 1 dag...quote:
quote:Thankfully, the bagels only last for one night before your body gobbles up the saline solution and your skin returns to normal. Still, possible side effects include headache, infection, stretched skin, the inability to wear a hat and getting laughed at by everyone who looks at you.
Dat is echt een dik drama daar, heeft vast mensenlevens gekost. Die beelden.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
River plate gedegradeerd, die arme jongens
Alles wat met River plate te maken heeft is jaar in jaar uit dramaquote:Op maandag 27 juni 2011 08:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is echt een dik drama daar, heeft vast mensenlevens gekost. Die beelden.
Omdat het altijd mot is bij zequote:
Ik kom niet verder in m'n boek, ik moet nog steeds een nieuw hor kopen, kan nu niet lezen 's avonds door de muggenquote:
Ja, zet jij de airco alvast aan?quote:
quote:
Oh jakkesquote:Op maandag 27 juni 2011 08:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]want heet
![]()
![]()
Ik stap maar eens op de fiets.
Auto moet vandaag naar de garage.
En ik moet nou net ver weg vandaag en laat het nou ook net zo warm zijn![]()
Uur fietsen nu
Geen idee. maar ik moest meteen hier aan denken (zal wel niet de juiste zijn)quote:Op maandag 27 juni 2011 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanochtend een clip met rennende honden, diverse rassen, en auto's en een explosie. Maar ik stond m'n tas in te pakken, dus geen titel gezien. Klonk een beetje dance achtig, iemand misschien een idee?
Ja. al 10 jaar oud ofzo. Maar wel volgens mij nooit meer iets van de Baha men gehoord..quote:Op maandag 27 juni 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die is leuk Bos
Dit nummer is nieuw of recent, er stond een balk met iets van top hits geloof ikmaar hij komt vast nog een keer voorbij.
Is je collega al de kort op?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is je collega al de kort op?
AutocorrectDe hort.
Lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja
![]()
Andere collega bracht grote doos ijslollies mee vandaag want tis feest
Een ééndagshondquote:Op maandag 27 juni 2011 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. al 10 jaar oud ofzo. Maar wel volgens mij nooit meer iets van de Baha men gehoord..
quote:
Ik heb ook nog een andere hond, maar die is minder mooi. Nog een vogel met kerstmuts (al eens gepost) en een half pluche uil.quote:
Prachtig. Een oom van mij heeft echt een heleboel dingen van Varkensquote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een wc die echt tot de nok toe gevuld is met hondenmeuk
Wat tofquote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een wc die echt tot de nok toe gevuld is met hondenmeuk
Ik heb ze nog niet gelezenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook die 2 boeken van Nicci Gerard, vind je die romans leuk Bos?
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Echt, iedereen zit altijd heel lang op mijn plee
![]()
Ik heb er zelfs een gastenboek liggen, en het verzoek of alle bezoekers daar een grote of een kleine boodschap in willen achterlaten
Ohquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik heb er zelfs een gastenboek liggen, en het verzoek of alle bezoekers daar een grote of een kleine boodschap in willen achterlaten
Ik ben nu nog in Garp bezig. Heb nog een week..:) of ik moet het weer kunnen verlengen..quote:
Nee, vanavond! Zal wel in zomers jurkje komen, zoals ik haar ken.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker Vaduz, zowel de tiet als de Shinespelersvriendin al gehad?
Wat een briljant idee.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh ik zou hem wel in een keer uitlezen, of kun jij dat, gewoon ergens weer beginnen in een boek na een hele poos? Of begin je dan opnieuw?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu nog in Garp bezig. Heb nog een week..:) of ik moet het weer kunnen verlengen..
Anders haal ik het wel weer een andere keer opnieuw. ofzo. Het is net even een te dik boek voor me momenteel. Wel erg leuk.
Je fokt wat afquote:Op maandag 27 juni 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Er staat zelfs een hele rits fokkers in dat gastenboek van me![]()
Dan zal ik waarschijnlijk opnieuw beginnen. Maar ik moet hem nu zaterdag inleveren. Dus kijk woensdag even of ik het nog mag verlengen. Verwacht van wel hoor. Dat boek hebben ze in meerdere exemplaren, dus het zal niet zo zijn dat dat zo erg wordt gereserveerd.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou hem wel in een keer uitlezen, of kun jij dat, gewoon ergens weer beginnen in een boek na een hele poos? Of begin je dan opnieuw?
Vanaf 34 weken houden ze de bevalling niet eens meer tegen, dan zijn de kindjes in principe "af" en hoeven ze alleen nog maar te groeien in de buik.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:29 schreef Bos81 het volgende:
Even iets anders. Ik ken iemand en die is gisteren bevallen van een zoon (ik heb niet echt veel contact met haar, heb haar alleen op facebook/hyves). Maar dat kind is al na 33 weken geboren. (en weegt nog geen 5 pond) Kan dat gevaarlijk zijn?
WTF is Goeken overledenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Apart boekennieuws. Thrillerschrijfster Suzanne Vermeer blijkt een pseudoniem van Paul Goeken, is bekend geworden na het overlijden van Goeken.
Niet waar ik heb 2 boeken gelezen van Paul GOeken.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij schreef ook alleen maar onder het pseudoniem.
2 boeken van Goeken en Apreski van Vermeerquote:
Ok, voorbarige conclusie.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet waar ik heb 2 boeken gelezen van Paul GOeken.
Is bekend waaraan? Ik weet dat hij een ervaren en hoog gekwalificeerd duiker was.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, voorbarige conclusie.
Hij is slechts 48 geworden.
Een ziekte.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is bekend waaraan? Ik weet dat hij een ervaren en hoog gekwalificeerd duiker was.
Aiquote:
Maar dit klopt niet en staat toch echt op de AWBruna site. Dodelijke Stijging is geen boek rond Alfonso Silva, of ik moet er verschrikkelijk over heen gelezen hebben..quote:Na Hammerhead verschenen er tot op heden nog vijf boeken in de serie rond Alfonso Silva, chef van Nueve (de elite-eenheid van de Spaanse geheime dienst) en zijn second in command Carmen Marrero: Dodelijke stijging, Camouflage, De Orde, Spaanse Furie en De oversteek.
Oeh, smakelijk!quote:
Ik zou het niet pikken en gewoon je hand in je binnenzak van je jas doen!quote:
that'll teach himquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken en gewoon je hand in je binnenzak van je jas doen!
Ik zat vanochtend nog aan je te denken of je vandaag op school zat in zo'n zwetend hok met dit weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
blegh, wil m'n bed in maar heb geen keuze, moet eerst even wat inleverwerk afmaken
Oh die zijn leuk! Aparte kleuren, tofquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
ST's gekocht in de sale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatst ook al Puma's gekocht![]()
Begin langzamerhand ook een sneakerfreak te worden
nee vandaag niet, aar morgen wel, nog even korte frees en draai cursusquote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend nog aan je te denken of je vandaag op school zat in zo'n zwetend hok met dit weer.
Beterschap
Stroopwafel en poffertje?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanmiddag met een Rabobankbon 2 gratis ambachtelijke ijsjes meegenomen. De smaken weet ik niet meer. Exotisch, zoals ik ook ben.
Hou je wel van drop in het algemeen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gisteren dropijs en ik moest er werkelijk waar van projectielbraken
Ik dacht even dat we een nieuwe slowchatter in ons midden haddenquote:
Ik ben dol op drop, echtquote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou je wel van drop in het algemeen?
Volgens mij moet je er écht van houden, dat dropijs, ongeacht of het goed of slecht gemaakt is.
Ik ben er dol op, maar eet het alleen in Finland![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we een nieuwe slowchatter in ons midden hadden
Die Liyuks (of zoiets): citroenijs op een dropstaafjequote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
de ijsboer hier heeft wel eens dropijs, als hij zin heeft om het te maken
Nee dat er een "Serena" als nieuwe user wasquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik heb niet eens van icoon gewisseld
quote:
Nee gore ranzige ijslollies van de Aldiquote:Op maandag 27 juni 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Was bij die ijssalon waar je altijd lovend over bent?
owquote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat er een "Serena" als nieuwe user was
Ik heb afgelopen week de namaak B&J's laten liggen. Ik vind toch 50% van de dingen bij de Aldi niet te eten, dus ik wacht nog evenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gore ranzige ijslollies van de Aldi
Ik denk dat jij toch echt dezelfde sperziebonen in de vriezer hebt liggen of van die roerbakgroenten.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan deugt die vestiging ook gewoon echt niet.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
ST's gekocht in de sale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatst ook al Puma's gekocht![]()
Begin langzamerhand ook een sneakerfreak te worden
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
Even wifi lurken vanaf een trein die hier staat
Waarom ik met mijn zieke kop bij vrienden op bezoek ga mag joost weten
Sperziebonen druk ik niet in de vriezer en roerbakgroenten haal ik er nooit.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch echt dezelfde sperziebonen in de vriezer hebt liggen of van die roerbakgroenten.![]()
Heerlijk inclusief steeltjes... nee ik ben geen fan
Die hebben we thuis ook altijdquote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die Liyuks (of zoiets): citroenijs op een dropstaafje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |