quote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb serieus nog in mijn haar
Goed puntquote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef ToT het volgende:
Maar ja: wie had er bij mij een tattoo verwacht?
quote:
Tja en jij kunt nu je lul achterna lopen he!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie had verwacht dat ik zo normaal was
kheb wel een kleintjequote:Op zondag 26 juni 2011 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en jij kunt nu je lul achterna lopen he!
Als ik dit zo lees, heb ik heel wat gemist!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en jij kunt nu je lul achterna lopen he!
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, heb ik heel wat gemist!
kheb me lul laten zien.. en verschillende mensen hebben hem opgewondenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, heb ik heel wat gemist!
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb me lul laten zien.. en verschillende mensen hebben hem opgewonden
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb me lul laten zien.. en verschillende mensen hebben hem opgewonden
ik een pakje peuken, das voor mij genoeg om 3 dagen niet te rokenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens ernstig veel gerookt gister
Bijna een buil shag weggerookt in 1 dag
Toedelsquote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
maar mensen ik ga weg![]()
Beste tot vanavond ofzo![]()
![]()
Hey later dude!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat ik daar behoefte aan heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja helaas is Adsense zo kinderachtig, anders had ze 'm wel kunnen laten zien!
Greetz!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Beiden tegelijk jarig?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
verjaardag van ouders vanmiddag nog
Ik doe normaal een dag of 5 met een buil shag.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik een pakje peuken, das voor mij genoeg om 3 dagen niet te roken
Jij was wel ongeveer zoals ik had verwacht. Naatje zag er wat jonger uit dan ik dacht!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar hoe waren wij? Hadden jullie dat verwacht?
precies zoals verwachtquote:Op zondag 26 juni 2011 13:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Jij was pcies zoals ik dachtquote:Op zondag 26 juni 2011 13:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Naatje was langer dan ik had verwachtquote:Op zondag 26 juni 2011 13:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja relaxeter inderdaad wel ja!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij was pcies zoals ik dacht![]()
naatje was leuker/relaxter/toffer dan ik had verwacht... dacht dat t een klein sukkeltje was
Ik ga hem vandaag ontmoeten ik kijk hier al heel lang naar uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naatje was leuker/relaxter/toffer dan ik had verwacht... dacht dat t een klein sukkeltje was
het was geen klein sukkeltjequote:Op zondag 26 juni 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het was geen klein sukkeltje
nee vond ik nietquote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het was geen klein sukkeltje
Viel mee, gewoon gezelligquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen dachten dat ik dik was
met een rugzak
emoquote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee vond ik niet
ik had van jou vewacht dat je een zweefteverig, emofiguur was
Hij komt mee hoor, we moeten nu eerst nog even socializen met schoonouders im gouda en dan op naar den haagquote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag ontmoeten ik kijk hier al heel lang naar uit.![]()
Of ga je me nu vertellen dat ie niet mee gaat naar Parkpop Faye?
fokken op een meet niet autistisch noemenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viel mee, gewoon gezelliggoed groepje en niet te eng of autistisch
Leuk! Wanneer weer, zodat ik er wel bij kan zijn?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viel mee, gewoon gezelliggoed groepje en niet te eng of autistisch
Gelukkig.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heij komt mee hoor, we moeten nu eerst nog even socializen met schoonouders im gouda en dan op naar den haag
Ach iemand zei ooit tegen mij dat hij verwacht had dat ik een lange slungel met lang zwart haar was met een t-shirt van "Ban de bom" of "Save the whale".quote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen dachten dat ik dik was
met een rugzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |