Peraud vind ik toch wel wat te bekend, maar dat is persoonlijk. Hij heeft nog nooit de Tour gereden, dus zal hij voor het gros van de mensen onbekend zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:13 schreef Mr_DG het volgende:
Het adoptie-topic![]()
Jean-Christophe Peraud geboren op 22 mei 1977 in Toulouse, verdiende zijn strepen bij het mountainbiken. Daar was hij al wereldkampioen en 3e op de Olympische Spelen. In 2009 stapte hij over naar de weg, waar hij direct met de grote tenoren mee kon doen.
Ik hoop dat ie niet te bekend is voor het gros van de mensen hier
Het blijft natuurlijk altijd een discussiepunt, maar ik verplaats me in de alleen naar de Tour-kijker en keur ze beide goedquote:Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Peraud vind ik toch wel wat te bekend, maar dat is persoonlijk. Hij heeft nog nooit de Tour gereden, dus zal hij voor het gros van de mensen onbekend zijn.
Ik adopteer trouwens Blel Kadri
Hmz, heb ik zelf niet gekozen, vond hem te bekend. Maar wel een held, kan wellicht zelfs een etappe winnen...quote:Op zondag 26 juni 2011 12:20 schreef Sdivad het volgende:
Ik zou graag Denis Galimzyanov van Katusha willen.
Die mag zeker lijkt me. Erg onbekende renner op dit moment.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:45 schreef Joooo-pi het volgende:
kent iemand Anthony Delaplace?
ik iig niet. Als het mag () adopteer ik hem.
Vorig jaar had ik met Bret Lancaster een kandidaat voor de saaiste renner.
Mja een zeer groot twijfelgeval...ik denk nog even naquote:Op zondag 26 juni 2011 13:41 schreef thettes het volgende:
Mag ik Addy Engels adopteren? Ik twijfel, want het is wel een Nederlander. Maar qua prestaties en opvallendheid voldoet hij 200% aan de eisen. Laat het me weten, anders kies ik Arnaud Coyot.
N.b. 3: De organisatie bepaald of een renner te bekend is of niet. Er wordt hiermee rekening gehouden dat de meeste volgers enkel en alleen de Tour de France kijken. Het kan dus best zijn dat jij een renner te bekend vindt, terwijl de adoptieouder nog nooit van hem heeft gehoord.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Mercurial het volgende:
Allemaal bekende namen: Galimzyanov, Mondory, Peraud en Malori.
Zou wel heel toevallig zijn dat je net deze renners pakt dan maargoed. Dan wil ik VERDUGO MARCOTEGUI, Gorka wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:03 schreef franklop het volgende:
[..]
N.b. 3: De organisatie bepaald of een renner te bekend is of niet. Er wordt hiermee rekening gehouden dat de meeste volgers enkel en alleen de Tour de France kijken. Het kan dus best zijn dat jij een renner te bekend vindt, terwijl de adoptieouder nog nooit van hem heeft gehoord.
Lol...Peraud te bekend vinden en dan zelf Kadri adopteren die zo mogelijk nog bekender is.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Peraud vind ik toch wel wat te bekend, maar dat is persoonlijk. Hij heeft nog nooit de Tour gereden, dus zal hij voor het gros van de mensen onbekend zijn.
Ik adopteer trouwens Blel Kadri
het blijft altijd een grijs gebied, wat is onbekend en wat niet, maar verwacht van de wielerkenners (dus die meer dan alleen de grote rondes kijken) wel dat zij echt een 'onbekende' renner kiezenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn dat je net deze renners pakt dan maargoed. Dan wil ik VERDUGO MARCOTEGUI, Gorka wel.
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:37 schreef Felagund het volgende:
Ik wil graag Maciej Paterski adopteren. Die is toch wel onbekend genoeg?
Peraud is wel een stukje bekender dan Kadri, die pas sinds dit seizoen goede uitslagen rijdt. Peraud werd 2 jaar terug al Frans kampioen tijdrijden en 11e op het WK. Maar goed, laten we deze discussie hier niet voeren.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol...Peraud te bekend vinden en dan zelf Kadri adopteren die zo mogelijk nog bekender is.![]()
Ik adopteer maar niemand...geen onbekende renners die meedoen.
die was dan ook al geadopteerdquote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Piperidine het volgende:
Ik adopteer graag Andrey Amador Bikkazakova. Met zo'n naam moet je wel goed zijn.
Ik had 'm ook graag willen hebben, maar helaas, net te laat. Nu nog een andere renner zien te vinden. Ik weet uit m'n hoofd zo even geen onbekende renners, daarvoor zijn ze me te onbekendquote:
groot twijfelgeval, hoe denkt de rest erover? Kijk voor mij is het een hardstikke bekende renner...quote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef assie het volgende:
Tejay van Garderen
Deze 22-jarige Amerikaan debuteert dit jaar in de Tour voor HTC.
[ afbeelding ]
Hij twittert ook:
Twitter Tejay van Garderen
Eens. Te bekend voor als adoptierenner.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
groot twijfelgeval, hoe denkt de rest erover? Kijk voor mij is het een hardstikke bekende renner...
ik vind bijvoorbeeld Kadri bekender dan van Garderen..quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
groot twijfelgeval, hoe denkt de rest erover? Kijk voor mij is het een hardstikke bekende renner...
niet mee eensquote:Op zondag 26 juni 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld Kadri bekender dan van Garderen..
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Te bekend voor als adoptierenner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Vork het volgende:
Mijn adoptierenner voor voorlopig wordt: Arnold Jeannesson van FDJ. Hij staat op een shortlist van 4, waarvan er 3 nog moeten worden gekozen voor de definitieve selectie.Jeanneson start: Definitieve selectiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Oh, dan had ik nou oude informatie. In dat geval zit er enkel nog een tip onder de spoilertagsquote:
volgens mij wel jaquote:
Stond vorig jaar ook al ter discussie volgens mij. Maar dat geldt voor de bijna helft van de renners die genoemd worden. Meest aanvallende renner in 2007quote:Op zondag 26 juni 2011 20:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's geen onbekende renner dan... Ik ken em zelfs. Altijd in de aanval in de tour.
met het verschil dat txurruka bekend is van de tour en die andere discussiegevallen niet, volgens mijquote:Op zondag 26 juni 2011 20:04 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Stond vorig jaar ook al ter discussie volgens mij. Maar dat geldt voor de bijna helft van de renners die genoemd worden. Meest aanvallende renner in 2007
ik vind hem in Nederland al te bekend om als adoptierenner in aanmerking te komen zeker omdat het nieuwe vacansoleil sowieso al onder een vergrootglas ligtquote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Evertjan het volgende:
Rob Ruijgh nieuwe ster van het Nederlandse wielrenner en nog ombekend voor het grote Nederlands publiek
meh met een naam als Rob Ruigh ben je gewoon een baas!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind hem in Nederland al te bekend om als adoptierenner in aanmerking te komen zeker omdat het nieuwe vacansoleil sowieso al onder een vergrootglas ligt
Goeie keus.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Sasman het volgende:
Gianni Meersman? Mag die? Allée als hij mee mag naar de Tour.
jammer..... ik kende hem niet en z'n eerste tour leek mij onbekend genoeg. Maar na heel veel zoeken heb ik een nieuwe gevonden:quote:
Ik vind Lars Bak wel een behoorlijke renner. Die gaat zeker een toptien pakken ergens. Verder ook een goede tijdrijder en nuttige kracht. Ik denk dat we zijn naam nog wel veel uitgesproken gaan zien worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef assie het volgende:
[..]
jammer..... ik kende hem niet en z'n eerste tour leek mij onbekend genoeg. Maar na heel veel zoeken heb ik een nieuwe gevonden:
Lars Bak
[ afbeelding ]
Deens tijdrijder voor hetzelfde team uitkomend als mn eerste (afgekeurde) keuze van Garderen.
Won wel eens wat tijdritten verder nooit een aansprekend succes behaald. Reed eerder 3x een Giro, 2x de Vuelta en dit wordt zijn eerste optreden in de Tour!
Dupont?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:41 schreef JopJuh het volgende:
Hubert Dubont, als dat niet mag Yannick Talabardo. Fransen
Ik ga er niet over, maar ik vind Dupont een twijfelgeval. Dit jaar pas echt bekend geworden door de 12e plaats in de Giro.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ja.Yannick Talabardo al bezet zie ik net, als Dupont niet mag ga ik verder zoeken.
had maar zo gekund, jaquote:Op zondag 26 juni 2011 23:04 schreef debeterebob het volgende:
Kadri ken ik omdat ik dacht dat Ducrot de naam van Gadret verkeerd uitsprak en me daaraan ergerde
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:04 schreef debeterebob het volgende:
Kadri ken ik omdat ik dacht dat Ducrot de naam van Gadret verkeerd uitsprak en me daaraan ergerde
Dochter van Jeannie Longo, de huidig Frans kampioene tijdrijden?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga dan voor Paolo Longo Borghini. Inmiddels 30 jaar jong en liefst één koers gewonnen in het shirt van Ceramica Flaminia. Dit was in 2006 de GP Nobili Rubinetterie. Op papiers start Paolo als knecht van Ivan de Verschrikkelijke, maar wordt onbetwist de verrassing.
Met de genen van Jeannie had Paolo al lang 3 keer de Tour gewonnenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dochter van Jeannie Longo, de huidig Frans kampioene tijdrijden?
want Axel Merkx was zo;n wereldrenner...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:23 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Met de genen van Jeannie had Paolo al lang 3 keer de Tour gewonnen
Mja vind het wel een twijfelgeval. Heb het maar goedgekeurd omdat we twee jaar terug alle skill renners ook mochten doen in het kader van ' eerste tour'quote:Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meh met een naam als Rob Ruigh ben je gewoon een baas!
Kun je deze dan aan de op toevoegen:quote:
ga ik doenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je deze dan aan de op toevoegen:
Adopteer hier een onbekende Tour-renner 2009: #2
Staat er nog niet bij.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
kan je mij er nog even tussen zetten met Alan Perez
quote:
Die had ik vorig jaarquote:Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga dan voor Paolo Longo Borghini. Inmiddels 30 jaar jong en liefst één koers gewonnen in het shirt van Ceramica Flaminia. Dit was in 2006 de GP Nobili Rubinetterie. Op papier start Paolo als knecht van Ivan de Verschrikkelijke, maar wordt onbetwist de verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |