hey, das niet kamperen, das je doodzuipen en modderworstelenquote:
hier volopquote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Das gewoon kamperen op een festivalletje waar wat regen valt![]()
Zeg, heb jij die zon al gezien of wat?
Ja, toen lag jij in je bed te meuren. De ochtend is al bijna om.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja schijt, die zon hadden ze aan ons beloofd vanaf 's ochtends vroeg
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, toen lag jij in je bed te meuren. De ochtend is al bijna om.
Noem jij dat zo tegenwoordig! Moet je nu ook je bed aftrekken?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kreeg al om 7.15 visite meneertje
![]()
Ik ben al uuuuuuuuuuuuuuren op, jij gaat nu pas aan het ontbijt![]()
En de zon komt hier nu ook door![]()
Dus ik ga het kind zo de Hello Kitty regenlaarzen aantrekken denk ik
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:25 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo naar een vriendin, die heeft een Bengaalkitten![]()
Ik ben zo benieuwd
Hier net wat zon maar nu weer weg. En blegh benauwd buiten. Ik heb de ramen al preventief dichtgedaan, morgen een beetje de koelte in huis bewaren. Staat het badje voor de Bink al?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef Greys het volgende:
Hier ook nog nul zon geweest trouwens.
Buiten is het benauwd, binnen nog lekker koel
Oeh! Ik ben dinsdag de hele dag thuis (hopelijk kan ik de auto morgenavond al bij de garage afleveren voor de beurt, dan hoef ik niet eens om 8 uur op te staanquote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
Nee, maar het is ook nog heel goed te doen binnen nuEn morgen ben ik heel de dag thuis, dus ik kan elk moment dat het echt te warm wordt dat badje opzetten.
Ik ben wel benieuwd naar dat noodweer dat er aan schijnt te komen dinsdagZe likkebaarden er helemaal van in De Elementen, van de kaarten voor dinsdag. Hagel, tornado's, mega onweer, alles wordt voorspeld
[ afbeelding ]
Het Brabantse landquote:Op zondag 26 juni 2011 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Waar?![]()
Hier hangt eenwasje
buiten maar mijn neus zit dicht dus ik kan de versgewassenheid niet ruiken.
*steelt zon*quote:
Mwehehe mislukt!quote:
Dan heb je niet goed gekeken, ze is nu lekker hier.quote:
Ik zeg: restpootjes. Action.quote:Bokkepootjes zijn zo lekker. Ik had er 4 op (kleintjes) en ik heb uit zelfbescherming de rest maar weggelegd
Hier ook hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken, ze is nu lekker hier.
[..]
Ik zeg: restpootjes. Action.
Samen zonnen?quote:
Lucky you! Ik weet nog niet wat ik ga eten. Eerst maar eens afwachten of mijn werk me de komende 2 uur nodig heeft.quote:
Dan heb je de zon ook helemaal niet nodig.quote:[..]
Ik ben met school bezig, maar zon er maar op los
Hjamaar ik zit zo lekker te werken buitenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lucky you! Ik weet nog niet wat ik ga eten. Eerst maar eens afwachten of mijn werk me de komende 2 uur nodig heeft.
[..]
Dan heb je de zon ook helemaal niet nodig.*steelt zon2*
Vooruit dan, je krijgt een sticker. Wel nog zelf uitprinten op plakpapier.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar ik zit zo lekker te werken buitenje zou mijn discipline juist moeten belonen
!
Oognip had een schone slip nodig na haar rendez-vous met je katquote:Op zondag 26 juni 2011 16:29 schreef Mama_Mia het volgende:
ik ben weer terug, heb ik nog iets gemist?
Een doe-het-zelf stickerquote:Op zondag 26 juni 2011 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooruit dan, je krijgt een sticker. Wel nog zelf uitprinten op plakpapier.
[ afbeelding ]
quote:Voor dinsdagmiddag- avond en de nacht naar woensdag toe zetten we hierbij dan ook een waarschuwing uit voor mensen die buitenactiviteiten organiseren. Het kan zwaar onweren. Er kunnen hagelstenen van 2 of 3 cm in doorsnede vallen. Er bestaat het risico op zware tot zeer zware windstoten en er kan veel regenwater naar beneden komen. Lokaal zijn neerslagsommen, tot en met woensdagmiddag, mogelijk van 50 tot 100 millimeter.
aaah gezellig, k zou woensdag gaan terrassenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
De eerste waarschuwing voor dinsdag is al binnen, spannend
Van weer.nl:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |