hey, das niet kamperen, das je doodzuipen en modderworstelenquote:
hier volopquote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Das gewoon kamperen op een festivalletje waar wat regen valt![]()
Zeg, heb jij die zon al gezien of wat?
Ja, toen lag jij in je bed te meuren. De ochtend is al bijna om.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja schijt, die zon hadden ze aan ons beloofd vanaf 's ochtends vroeg
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, toen lag jij in je bed te meuren. De ochtend is al bijna om.
Noem jij dat zo tegenwoordig! Moet je nu ook je bed aftrekken?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kreeg al om 7.15 visite meneertje
![]()
Ik ben al uuuuuuuuuuuuuuren op, jij gaat nu pas aan het ontbijt![]()
En de zon komt hier nu ook door![]()
Dus ik ga het kind zo de Hello Kitty regenlaarzen aantrekken denk ik
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:25 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo naar een vriendin, die heeft een Bengaalkitten![]()
Ik ben zo benieuwd
Hier net wat zon maar nu weer weg. En blegh benauwd buiten. Ik heb de ramen al preventief dichtgedaan, morgen een beetje de koelte in huis bewaren. Staat het badje voor de Bink al?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef Greys het volgende:
Hier ook nog nul zon geweest trouwens.
Buiten is het benauwd, binnen nog lekker koel
Oeh! Ik ben dinsdag de hele dag thuis (hopelijk kan ik de auto morgenavond al bij de garage afleveren voor de beurt, dan hoef ik niet eens om 8 uur op te staanquote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Greys het volgende:
Nee, maar het is ook nog heel goed te doen binnen nuEn morgen ben ik heel de dag thuis, dus ik kan elk moment dat het echt te warm wordt dat badje opzetten.
Ik ben wel benieuwd naar dat noodweer dat er aan schijnt te komen dinsdagZe likkebaarden er helemaal van in De Elementen, van de kaarten voor dinsdag. Hagel, tornado's, mega onweer, alles wordt voorspeld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |