respect voor JD, hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen die daar posten hebben naar mijn idee te weinig respect voor JD.
Ik vind het anti-Derksen sentiment in de samenleving ook beangstigend...quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen die daar posten hebben naar mijn idee te weinig respect voor JD.
Altijd zo geweest helaas, met sinds 2 jaar 90% van de Feyenoord fans erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het anti-Derksen sentiment in de samenleving ook beangstigend...
Ik heb het niet over Johan maar over het niveau hoe mensen op andere reageren, schrikbarend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Johan twittert niet hè. Dat zijn dorpsidioten die onder zijn naam walgelijke dingen op het internet plaatsen.
Inderdaad, wat een dorpsidioot!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef bascross het volgende:
Ik vind het eerder schrikbarend dat er een Smeetsfan op deze wereld rondloopt en dan ook nog op fok zit.
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 13:13:43Johan Derksen is er overigens maandag a.s. pas voor de eerste keer bij. #TourDuJour reageer retweet
Ik mis de typische Genee <=> Derksen interactie.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef Absurditeit het volgende:
Is het kut ja dat Tour du Jour? Nog niets van gezien. Misschien vannacht eens een herhalinkje kijken op de bank.
Zonder Derksen blijft er idd weinig over van Genee. En wat betreft dat laatste: ik heb in mijn hele leven misschien 1,5 uur wielrennen gezien in samenvatting.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mis de typische Genee <=> Derksen interactie.
Maar wellicht spreekt het ook minder aan omdat ik geen wielrenfanaat ben hoor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef bascross het volgende:
Ik vind het eerder schrikbarend dat er een Smeetsfan op deze wereld rondloopt en dan ook nog op fok zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |