SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Ge hebt een mini-meet?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:02 schreef El_Matador het volgende:
Speedy J
Mooi dat het leuk was, B. Jij bent straks nogal brak, niet?
Ik hoop dat Huppel een beetje kan rijden. Dan gaan we straks goed feesten.
Valt mee, ben alweer op.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:02 schreef El_Matador het volgende:
Speedy J
Mooi dat het leuk was, B. Jij bent straks nogal brak, niet?
Ik hoop dat Huppel een beetje kan rijden. Dan gaan we straks goed feesten.
Ja, ondanks de motregen en blubber, was het supergezelligquote:
Ik hoorde het van vrienden inderdaad. Ach ja, op naar Rockit.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ondanks de motregen en blubber, was het supergezellig
Yup. Party party op zondag.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ge hebt een mini-meet?![]()
Ik heb gisteren een awesome BBQ gehad![]()
Blubber maakt het juist tof altijd!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ondanks de motregen en blubber, was het supergezellig
Vorig jaar WTTF was het toch een best een moodkillerquote:Op zondag 26 juni 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blubber maakt het juist tof altijd!
Enjoy!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup. Party party op zondag.
Lekker! Was je dronken?
als je siliconen hoort ploffen zaten ze te dicht bij t vuurquote:Op zondag 26 juni 2011 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
En een beetje. Ik was een beetje teveel aan het letten op mooie vrouwen in bikini die vlees aan het roosteren waren voor me om echt veel te drinken
wiens vorm is daar nagedaan?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:23 schreef clevy het volgende:
[..]
als je siliconen hoort ploffen zaten ze te dicht bij t vuur
Liever die van gisterenquote:
is dat niet een kwestie van beter bier scoren?quote:
Minder bier scoren is het denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:52 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat niet een kwestie van beter bier scoren?
en meer tequilaquote:
Ik zat gisteren met mijn tieten in ee trein. Eerste keer met OV naar awakequote:
Treintieten!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met mijn tieten in ee trein. Eerste keer met OV naar awake
Oooh je was zo dicht bij mij hèquote:Op zondag 26 juni 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als je zonder die pluspunten was gegaan was het zowel knap als erg luguber geweestquote:Op zondag 26 juni 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vaar ze!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bootje varenfijne dag nog! en have fun
En wie ben jij?quote:
ken jij andere soorten?quote:
Waar?quote:
iig niet hierquote:
Waar luister jij naar? DJ dawgquote:Op zondag 26 juni 2011 12:13 schreef dawg het volgende:
denk: muziek
denk: mij half headbanged op de bank
kon geen smiley vinden, of naja geen zin om te zoeken
Goeie shitquote:Op zondag 26 juni 2011 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nu abigail's ghost, annie enemy. staat niet op youtube dus via cd![]()
en daarna deze
Dan maak je maar zin jongedamequote:
Watje dat je dat niet zelf doetquote:
quote:
* clevy wrijft even over de zere plekquote:
Iets leuks? iets nuttigs?quote:
ik wilde net zeggen ok dan ga ik weer terug maar toen had ik het tweede deel nog niet gelezen, want daarvoor is toch een piemel enzo nodig en die is hier nietquote:Op zondag 26 juni 2011 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zondagen zijn toch voor de hele dag op bed liggen en zwetende dampende geile seks hebben?
Arme M&M en d'r niet piemelsquote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen ok dan ga ik weer terug maar toen had ik het tweede deel nog niet gelezen, want daarvoor is toch een piemel enzo nodig en die is hier niet
Kunstpiemel?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen ok dan ga ik weer terug maar toen had ik het tweede deel nog niet gelezen, want daarvoor is toch een piemel enzo nodig en die is hier niet
das vast een kwestie van lief vragen aan de juiste persoon.....quote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoef niet elke willekeurige piemel he, er moet wel een lekkere kerel aanzitten natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 12:50 schreef clevy het volgende:
[..]
das vast een kwestie van lief vragen aan de juiste persoon.....
Vast wel een gewillig iemand hier die z'n piemel even wil demonteren en opsturen te leen aan M&Mquote:Op zondag 26 juni 2011 12:50 schreef clevy het volgende:
[..]
das vast een kwestie van lief vragen aan de juiste persoon.....
En wat heb je er al aan gedaan om een echte piemel te krijgen vandaag?quote:
vandaar het woord _juiste_quote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoef niet elke willekeurige piemel he, er moet wel een lekkere kerel aanzitten natuurlijk
Goedemorgen Clevyquote:Op zondag 26 juni 2011 12:43 schreef clevy het volgende:
[..]
[..]
* clevy wrijft even over de zere plek
goedemorgen engeltje.
Jammerquote:Op zondag 26 juni 2011 12:53 schreef Spezza19 het volgende:
In de categorie FAIL
Politie, brandweer en ambulancepersoneel zijn vannacht in Biddinghuizen op zoek geweest naar 51 dwalende bezoekers van het evenement Defqon.1.
Die bezoekers hadden de bus gemist en waren lopend op weg naar huis gegaan. Vanwege het slechte weer werden de hulpdiensten ingeschakeld om de groep op te sporen.
Volgens een woordvoerder van de gemeente Dronten waren deze bezoekers binnen korte tijd allemaal gevonden. Ze zijn overgebracht naar een warme opvang en vervolgens naar huis begeleid.
had je goed gebowld?quote:
Drugs are bad mmmkay!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:53 schreef Spezza19 het volgende:
In de categorie FAIL
Politie, brandweer en ambulancepersoneel zijn vannacht in Biddinghuizen op zoek geweest naar 51 dwalende bezoekers van het evenement Defqon.1.
Die bezoekers hadden de bus gemist en waren lopend op weg naar huis gegaan. Vanwege het slechte weer werden de hulpdiensten ingeschakeld om de groep op te sporen.
Volgens een woordvoerder van de gemeente Dronten waren deze bezoekers binnen korte tijd allemaal gevonden. Ze zijn overgebracht naar een warme opvang en vervolgens naar huis begeleid.
Dat dusquote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoef niet elke willekeurige piemel he, er moet wel een lekkere kerel aanzitten natuurlijk
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik kan heel niet bowlen, maar het was wel gezellig ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
je hoeft helemaal niet goed te zijn om goed je best te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik kan heel niet bowlen, maar het was wel gezellig ja
ah.. dan zal ik maar ophouden avances te makenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O.... ik dacht dat die bal met gaten bedoeld was als vaas
![]()
Ik kan beter Poolenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:59 schreef clevy het volgende:
je hoeft helemaal niet goed te zijn om goed je best te doen.![]()
maar mooi dat t gezellie was.
Deed je dat?quote:ah.. dan zal ik maar ophouden avances te maken
Het is een multifunctioneel ding die balquote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]O.... ik dacht dat die bal met gaten bedoeld was als vaas
Elke vrouw zou zo'n ding in haar handtas mee dienen te nemenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een multifunctioneel ding die bal
nie zeuren.. benen wijd en lief lachen..quote:Op zondag 26 juni 2011 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..].... als ik het dan toch doe dan met iemand waar ik van
anders kan ik net zo goed hoer worden
plek zat in zo'n tasquote:Op zondag 26 juni 2011 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Elke vrouw zou zo'n ding in haar handtas mee dienen te nemen
Hahahquote:Op zondag 26 juni 2011 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Elke vrouw zou zo'n ding in haar handtas mee dienen te nemen
Sorry, ik ben geen brat pitt, ik zoen niet als leo maar verder ben ik wel liefquote:Op zondag 26 juni 2011 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..].... als ik het dan toch doe dan met iemand waar ik van
anders kan ik net zo goed hoer worden
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 juni 2011 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahhandig als je wordt aangerand een klap met die tas
Zo knap vind ik Pitt niet hoor en met Leo heb ik nooit gezoend.... dus...quote:Op zondag 26 juni 2011 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry, ik ben geen brat pitt, ik zoen niet als leo maar verder ben ik wel lief
ben ik wel vaker over de capriolen van vrouwvolkquote:
Wel een risico als je tas dan wordt afgepaktquote:
heej barman! staat de sinas al koud?quote:
Kut daar gaat m'n versierpogingquote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo knap vind ik Pitt niet hoor en met Leo heb ik nooit gezoend.... dus...
Ja... Apart volkjequote:Op zondag 26 juni 2011 13:08 schreef clevy het volgende:
ben ik wel vaker over de capriolen van vrouwvolk
dinges toch als ze straks je biljart komt verstoren?!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die staat altijd koud.
Wie drinkt e sinas dan?
Amsterdammerig gok ikquote:Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Ja tot later, zien hoe het in amsterdam is.![]()
Denk niet dat die komtquote:Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef clevy het volgende:
[..]
dinges toch als ze straks je biljart komt verstoren?!
Voor dit topic vind ik het al heel watquote:
flauw.. ik heb de lampstatieven en zo al klaar staan voor de fotoshootquote:
oquote:Op zondag 26 juni 2011 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor dit topic vind ik het al heel wat
Hoi Sedan, aangenaam.quote:
Auto staakt niet hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel staakt het OV daar nu niet vandaag en have fun
Eerst door de testen komenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi Sedan, aangenaam.
Nu wel toch, neuken?
Auto ... ja dat werkt wel jaquote:Auto staakt niet hoor
Roy, als je telefoon ineens supertraag reageert, android apps en dingen gefrceerd sluit enzo, is die dan een langzame dood aan het sterven?quote:
Dat werkt dus nietquote:
owjee.. ga je me nou al weer in m'n ballen trappen??quote:Op zondag 26 juni 2011 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd er niet van mensen te kwetsen/af te wijzen maar soms vragen ze er gewoon om
nee hoeft niet, even software opnieuw installerenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Roy, als je telefoon ineens supertraag reageert, android apps en dingen gefrceerd sluit enzo, is die dan een langzame dood aan het sterven?
mja en daar ga ik dus al want dat wil mijn telefoon met geen mogelijkheid, het is een goedkope samsung smartphone, de spica en als ik m aansluit op mn pc wordt ie niet gevonden door het programmaquote:Op zondag 26 juni 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee hoeft niet, even software opnieuw installeren
Wie doet wat?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd er niet van mensen te kwetsen/af te wijzen maar soms vragen ze er gewoon om
Kan kloppen.... Samsung smartphones gebruiken software waarmee dat opgelost kan worden... deze software is te downloaden van hun site (ik weet dat... want mijn Samsung vroeg ook om extra software... althans dat stond in de handleidingquote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
mja en daar ga ik dus al want dat wil mijn telefoon met geen mogelijkheid, het is een goedkope samsung smartphone, de spica en als ik m aansluit op mn pc wordt ie niet gevonden door het programma
gebruik je samsung kies?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en daar ga ik dus al want dat wil mijn telefoon met geen mogelijkheid, het is een goedkope samsung smartphone, de spica en als ik m aansluit op mn pc wordt ie niet gevonden door het programma
Testen?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerst door de testen komen![]()
[..]
Auto ... ja dat werkt wel ja
Rustig M&M, zeker weer zelfde? Hij is je frustratie niet waardquote:Op zondag 26 juni 2011 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
geen hard reset mogelijk ben je wel alles kwijt denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wat voor testen?quote:
samsung wat? new pc studio heb ik op de pcquote:Op zondag 26 juni 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
gebruik je samsung kies?
anders kom je maar langs als je in de buurt bent
dat vereist dan ook een smart userquote:
probeer het eens met samsung kies.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
samsung wat? new pc studio heb ik op de pc
ga t proberen maar vrees dat die mijn goedkope oude smartphone niet herkentquote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
probeer het eens met samsung kies.
kun je downloaden van de samsung website
Ik had een nog oudere Samsung... dat werkte ook... dus moet wel goed komenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga t proberen maar vrees dat die mijn goedkope oude smartphone niet herkent
Goed besluitquote:Op zondag 26 juni 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb besloten dat ik morgen lekker naar thermae2000 ga
anders kom je maar langsquote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dank je ik wilde het zelf niet zeggenquote:
Mijn smartphone is een stuk ouder dan die van jou hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm houd jij je smoel even ja? ik heb deze foon een jaar en kan er prima mee omgaan, dat ding scheidt er gewoon opeens mee uit, heeft niets met mij te makenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
Altijd leuk dat mensen de techniek de schuld geven van hun eigen onkunde
En wat als ik eens niet doe?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm houd jij je smoel even ja? ik heb deze foon een jaar en kan er prima mee omgaan, dat ding scheidt er gewoon opeens mee uit, heeft niets met mij te maken
Dat doe ik toch ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je moet gewoon niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt
dan moet ik je toch teleurstellen m&m.. heel dit forum draait om dingen roepen waar je geen verstand van hebt.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je moet gewoon niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef clevy het volgende:
[..]
dan moet ik je toch teleurstellen m&m.. heel dit forum draait om dingen roepen waar je geen verstand van hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef clevy het volgende:
dan moet ik je toch teleurstellen m&m.. heel dit forum draait om dingen roepen waar je geen verstand van hebt.
Inderdaad, ik doe ook niet anders.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef clevy het volgende:
[..]
de symboliek van dit plaatje ontgaat me.. maar dat zal geen nieuws zijn.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:32 schreef clevy het volgende:
[..]
de symboliek van dit plaatje ontgaat me.. maar dat zal geen nieuws zijn.
Spezzquote:
Nee inderdaad!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SpezzJa, zo´n binnenkomer kun je toch niet laten liggen he?
Ze vraagt er zelf omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nog aan het werk, dus dat is wel weeer jammer. Maar na 5 uur 5 daagjes vrij, gevuld met zon, zee en bierquote:
graag gedaanquote:Op zondag 26 juni 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zo´n binnenkomer kun je toch niet laten liggen he?
krijg ik nou de schuld van een stukje realiteitsbesef?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jullie?
Volgens mij was er maar 1 hoor....
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze vraagt er zelf om
Troosten, volgens mij kan ze prima voor zichzelf opkomen. Ik constateer slechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedere vrouw wil toch dat een sterke man het voor hun opneemt. Een man die hun kan beschermen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Troosten, volgens mij kan ze prima voor zichzelf opkomen. Ik constateer slechts
whadda mistaka da maka </bertorelli>quote:Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedere vrouw wil toch dat een sterke man het voor hun opneemt. Een man die hun kan beschermen.
En nu nog in ABN?quote:
Dat ben ik toch niet dus tja, kan ik wel doen alsof maar denk niet dat dat werktquote:Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedere vrouw wil toch dat een sterke man het voor hun opneemt. Een man die hun kan beschermen.
nope, ken je klassiekersquote:
Tuurlijk wel gewoon proberenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet dus tja, kan ik wel doen alsof maar denk niet dat dat werkt
heej drama ding.. wat ben jij buiten verwachting vrolijkquote:
Ik heb lekker geslapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:17 schreef clevy het volgende:
[..]
heej drama ding.. wat ben jij buiten verwachting vrolijk
met wie?quote:
ja logisch.. als je dat soort dingen zegt hier.. dan ben je of geen single of een slet of allebeiquote:
Ik ga voor optie D.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:30 schreef clevy het volgende:
[..]
ja logisch.. als je dat soort dingen zegt hier.. dan ben je of geen single of een slet of allebei
en dat is?quote:
da's geen valide optie.. of je mag 'm uitleggenquote:
slet dusquote:Op zondag 26 juni 2011 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
Oh... ik dacht single met diverse fuckbuddies
gmta.. trouwen?quote:
Alle 4 de avonden met dezelfde?quote:
gelukkig.. jij bent best wel engquote:
graag gedaanquote:
single met diverse fuckbuddies= goed bezigquote:Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
single met diverse fuckbuddies= slet imho dat bedoelde ik
ben je vaker zo jaloers?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
single met diverse fuckbuddies= goed bezig
zou ik zo zeggen
Als man met veel neukertjes ben je goed bezig, als vrouw ben je dan een slet.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
single met diverse fuckbuddies= goed bezig
zou ik zo zeggen
wie zegt dat t eerlijk verdeeld is in de wereld?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als man met veel neukertjes ben je goed bezig, als vrouw ben je dan een slet.
quote:
om anderen jaloers te maken.. duh..quote:Op zondag 26 juni 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Ohja. Engel ik ga jou PM'en.
Waarom post ik dit? [ afbeelding ]
Zodat ze allemaal foute dingen gaan denkenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Ohja. Engel ik ga jou PM'en.
Waarom post ik dit? [ afbeelding ]
Vroeger was slet niet direct een woord met een negatieve lading.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:51 schreef clevy het volgende:
[..]
wie zegt dat t eerlijk verdeeld is in de wereld?
Jammer dat engel niet op vrouwen valtquote:
je doet t fantastisch.. ik begin al te kwijlenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zodat ze allemaal foute dingen gaan denken![]()
Hele foute dingen.... MI's met 2 vrouwen met een stel goede tetten enzo![]()
Doe ik het zo goed of kan ik nog foutere geruchten de ether in brengen
in 1803 ?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was slet niet direct een woord met een negatieve lading.
Ik zal hem morgen de groeten doenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman
Ik ga geen brad pitt zienik krijg pas vakantie in augustus
Zo ja >>>>>>quote:Op zondag 26 juni 2011 15:59 schreef clevy het volgende:
je doet t fantastisch.. ik begin al te kwijlen
Volgens mij nog wat verder terug....rond 1700 dacht ik. Het stond voor een zelfstandige vrouw die geen man nodig had.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:59 schreef clevy het volgende:
[..]
je doet t fantastisch.. ik begin al te kwijlen
[..]
in 1803 ?
Doe datquote:
More, morequote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... dus vandaar dat het negatief werd.... een man wenst niet echt een zelfstandige vrouwquote:Op zondag 26 juni 2011 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij nog wat verder terug....rond 1700 dacht ik. Het stond voor een zelfstandige vrouw die geen man nodig had.
dus dat doe ik fout.. vin een redelijk zelfstandige doos wel handigquote:Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... dus vandaar dat het negatief werd.... een man wenst niet echt een zelfstandige vrouw
Nee, die slet kwam er achter dat ze toch niet zonder man kon en ging toen maar random mannen neuken....quote:Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... dus vandaar dat het negatief werd.... een man wenst niet echt een zelfstandige vrouw
Kun je lezen?quote:
Is goed. Mag ik dan ook Mevrouw Jolie laten merken hoe welkom ze is?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe dat.... en geef hem een knuffel van -Engel- uit Holland die het jammer vind dat ze nu geen vakantie heeft op Malta....
Stomme vrouwen met hun MI'squote:Op zondag 26 juni 2011 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zodat ze allemaal foute dingen gaan denken![]()
Hele foute dingen.... MI's met 2 vrouwen met een stel goede tetten enzo![]()
Doe ik het zo goed of kan ik nog foutere geruchten de ether in brengen
gekke rooie!!quote:
Van mij welquote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed. Mag ik dan ook Mevrouw Jolie laten merken hoe welkom ze is?
Ja, maar, zonder MI's, no fun.....quote:Op zondag 26 juni 2011 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomme vrouwen met hun MI's
Gisteren huppel en samzz al, nu jullie
Hoe genereus!quote:
Gek nog welquote:
Ik ga alquote:
Mijsjequote:
ja.. waarom pak jij dat negatief op??quote:
Dat typte je nietquote:Op zondag 26 juni 2011 16:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. waarom pak jij dat negatief op??![]()
"te gek" is toch goed!
ssssst! ik bedoelde het niet slecht maar ben me er toch uit aan t lullenquote:
Goed planquote:Op zondag 26 juni 2011 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens wat doen vandaag.....
ligt er aan tegen wiequote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heeeeeeeeeeul niet lief
Tegen mij iig nietquote:
spelfouten?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen mij iig nietwaar heb ik dat aan verdient?
Aan die spelfout!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen mij iig nietwaar heb ik dat aan verdient?
Pff als iemand mij daarom afwijst dan is zij wel heel beperkt en oppervlakkigquote:
Dat zeg ik ook altijd als ik een fout maak.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff als iemand mij daarom afwijst dan is zij wel heel beperkt en oppervlakkig![]()
Spelfouten maken mij wie ik ben. Proud to make a spelfout
maar jou vergeven we CLquote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik een fout maak.
Jij bent vrouw en blond en je hebt tieten. Logisch dat je er mee weg komtquote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik een fout maak.
Nou Tijn, je weet wat je te doen staat......quote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent vrouw en blond en je hebt tieten. Logisch dat je er mee weg komt
Leren spelen is makkelijker dan dat andere. Als je tenminste bedoeld om mij te laten verbouwen in een mooie vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou Tijn, je weet wat je te doen staat......
heb jij tieten??? laat eens zien danquote:Op zondag 26 juni 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ik tieten heb.
Heb je nooit leren spelenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leren spelen is makkelijker dan dat andere. Als je tenminste bedoeld om mij te laten verbouwen in een mooie vrouwen
Jij hebt stoppels op je tieten.....quote:Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, ze zitten verstoppeld onder een T-shirt.
Neequote:
slecht excuus.. ik denk dat je liegt.. en als je geen bewijs van tetten kunt overleggen dan valt je voordeel weg hequote:Op zondag 26 juni 2011 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, ze zitten verstoppeld onder een T-shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog sorry Eigenmijsje voor het niet opzoeken van jouw persoontje toen ik ging kijken voor de autoquote:
Ik ben eigenlijk een kerel met manboobsquote:Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef clevy het volgende:
[..]
slecht excuus.. ik denk dat je liegt.. en als je geen bewijs van tetten kunt overleggen dan valt je voordeel weg he
iek.. MI doet auwquote:Op zondag 26 juni 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een kerel met manboobsFront and back
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een kerel met manboobsFront and back
Die kan je van 2 kanten Russisch neukenquote:
Squashen ging gisteren waardeloos dus misschien maar goed ookquote:Op zondag 26 juni 2011 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En nog sorry Eigenmijsje voor het niet opzoeken van jouw persoontje toen ik ging kijken voor de auto
Ik zou dan niet meteen squashen, maar gewoon koffie doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Squashen ging gisteren waardeloos dus misschien maar goed ook
Kans van je leven gemist dusquote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou dan niet meteen squashen, maar gewoon koffie doen.
Inderdaad, now I will die alone. Maar misschien maak ik zo nog wel kans op de meest kuise single titelquote:
ah had ik jou als krasser in moeten vullen bij de prijsvraagquote:Op zondag 26 juni 2011 17:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, now I will die alone. Maar misschien maak ik zo nog wel kans op de meest kuise single titel
Welke verkiezingen?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat zijn lijstje nog even invullen voor de verkiezingen.....
dat er mensen zijn die zich openbaar druk maken om te melden dat ze er niets om gevenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
dat er mensen zijn die aan die onzin van verkiezingen meedoen
Ik niet.... ik ga net doen alsof ik spontaan wat heb gewonnen zodat mijn tranen echter lijker.....quote:
ik maak me niet druk, en wat ben jij een rete-irritante poster zegquote:Op zondag 26 juni 2011 17:25 schreef clevy het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die zich openbaar druk maken om te melden dat ze er niets om geven
Lelijkste single die slecht kan spelen, die nog maagd is en een trein mag koppen.quote:
In die categorie is de concurrentie wel moordendquote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grootste autist? of doet die categorie niet mee?
Voeg hem toequote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grootste autist? of doet die categorie niet mee?
Ah. Single met de beste zelfkennis dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lelijkste single die slecht kan spelen, die nog maagd is en een trein mag koppen.
Fopjen?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
Ah. Single met de beste zelfkennis dus. [ afbeelding ]
Fopjen.
Nee dat kan niet als autistquote:Op zondag 26 juni 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah. Single met de beste zelfkennis dus. [ afbeelding ]
Fopjen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |