quote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hoe wist je dat het Socios was?
En leg eens wat meer verhaal uit.
Meeting.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
De Socios meet gemist hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hij was al heel de avond bij ons, en hij reed speciaal met ons een stukje meequote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dus hij heeft zijn pity fuck eindelijk gehad. Good for him.quote:
Juistquote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus hij heeft zijn pity fuck eindelijk gehad. Good for him.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef BevrorenBaas het volgende:
wat heeft de connectie tussen Socios en Treinen eigenlijk?
Ik. Heel even.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Garisson72 het volgende:
Maar wat was de aanleiding nou eigenlijk? Jullie hadden een soort meet? Wie waren er allemaal nog meer?
Dat is lief.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het gezellig dat je ook langs was gekomen.
We geven de wijn de schuldquote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lief.
Vond het ook echt wel leuk. Al ging het bowlen per worp slechter.
Eén wijntje. Ik had maar 1 wijntje op. Dus dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
We geven de wijn de schuld
Na ronde 7 ging het minder...
...en je had 'm nog niet eens helemaal opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eén wijntje. Ik had maar 1 wijntje op. Dus dat kan het niet zijn.
Ik werd gewoon te optimisch van hoe lekker het ging in het begin.
En jij hebt op de kliniek een pc met toegang tot Fok!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:11 schreef Dick.Eaten het volgende:
wat een gekken in dit topic
ontsnapt uit psychiater kliniek allemaal
Wat is een psychiater kliniek? Een speciale kliniek voor paranoïde psychiaters?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:11 schreef Dick.Eaten het volgende:
Ik moest er ook al om lachen en heb de "fout" overgenomen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat is een psychiater kliniek? Een speciale kliniek voor paranoïde psychiaters?
Tot de volgende keerquote:Op zondag 26 juni 2011 01:11 schreef Dick.Eaten het volgende:
Het verschil tussen triest en gezelligheid niet snappen.quote:
Haha, ja, ik ben erbij.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Socios, over een kleine 3 minuten moet je weer klikken.
quote:
Socios was voor mij een reden om een auto te kopen. Ben blij dat jij er zo blij van wordt. Heeft ie je betaalt?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij en ik ben happy!
Ik heb met socios in de trein gezeten
Het was geweldig! Dit moet iedere fok!ker een keer meegemaakt hebben
quote:
lekker gezellig in een trein zeg!quote:Op zondag 26 juni 2011 02:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het verschil tussen triest en gezelligheid niet snappen.
damn, was die ene gif niet genoeg? direct met 3 extra komenquote:Op zondag 26 juni 2011 03:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HATERS GONNA HATE
Nee, dat was niet genoeg om mijn ongenoegen uit te drukken.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:12 schreef Shalimar het volgende:
[..]
damn, was die ene gif niet genoeg? direct met 3 extra komen
je had wel wat betere kwaliteitspics mogen kiezen. kwantiteitspersoontje huh.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, dat was niet genoeg om mijn ongenoegen uit te drukken.
tja dat snap ik ook wel als ware socios fan zijndequote:Op zondag 26 juni 2011 03:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, dat was niet genoeg om mijn ongenoegen uit te drukken.
Dan begin ik bij de laatste.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Rucky, bedankt voor je foto's. Wat zijn ze allemaal heerlijk anoniem.Van mij mag je alles waar ik op sta posten, behalve de laatste.
Omdat DBK (Dagboeksubforum) nog niet geopend is. Daar zou een topic als deze ook prachtig in passen.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar waarom dit nou in onzin staat? Lijkt me toch een degelijk en serieus topic.
Ik post niets.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan begin ik bij de laatste.![]()
Maar op verzoek van de deelnemers post ik ze niet. Als je jouw foto wilt laten zien dan staat dat vrij.
goed idee dat DBK moet geopend wordenquote:Op zondag 26 juni 2011 03:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat DBK (Dagboeksubforum) nog niet geopend is. Daar zou een topic als deze ook prachtig in passen.
Dit is gewoon een vette onz meet dus hoort het hier thuisquote:Op zondag 26 juni 2011 10:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
goed idee dat DBK moet geopend worden
Ik heb wel gewonnen, maar het ging vrij slecht.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
En Soos zit ook op bowlen dus kan die het een beetje? Heeftie de ene strike aan de andere geregen?
Nee, hoor. Staat allemaal openbaar in FHF.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:08 schreef Dick.Eaten het volgende:
Hoe is deze dan meet georganiseerd, niks meegekregen. zeker alleen voor hoge heren van Fok
Leuk man.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:34 schreef Socios het volgende:
Ik heb wel gewonnen, maar het ging vrij slecht.
Maakt ook niet uit, de wedstrijd om de meeste pins was ondergeschikt aan de gezelligheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |