SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het prima als jullie bekvechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker.
Ok, das netjes. Amsterdam is wel een walhalla voor lekker eten zeg. Ik was er gisteren en vanmiddag. Goed vermaakt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij niet, ik wel. Ik slaap sowieso niet voor 1 uur s nachts, hij is om 8 uur wakker. Maar als dat het ergste is...
Het viel qua tent juist wel mee, tapas restaurant op de rozengracht. Heb ze gemaild en ze belden wel gelijk om hun excuses aan te bieden.
Of ik vind hem de moeite gewoon niet waard.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Ripley het volgende:
Dat je nooit op hem reageert onderschrijft die krea factor toch juist meer?
Ja, heerlijk! Ik ga morgen dus eindelijk weer lekker uit eten. Donderdag een dagje oslo trouwens, ben wel benieuwd!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, das netjes. Amsterdam is wel een walhalla voor lekker eten zeg. Ik was er gisteren en vanmiddag. Goed vermaakt.
En ik had gelukkig nooit relaties met ochtenddames...
Ligt er wel aan welke tentjes je vind. Aanrader: Curry Express (Spuistraat). voor na 5'en doen ze gratis bezorgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, das netjes. Amsterdam is wel een walhalla voor lekker eten zeg. Ik was er gisteren en vanmiddag. Goed vermaakt.
En ik had gelukkig nooit relaties met ochtenddames...
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ik vind hem de moeite gewoon niet waard.
Dit was manzano. Ik moest op de rozengracht zijn, mazzo was vol en op dat stuk zaten verder allen hassan shoarma dingen. Dus ik wilde enigszins gezond en okay eten. Big mistake!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan welke tentjes je vind. Aanrader: Curry Express (Spuistraat). voor na 5'en doen ze gratis bezorgen.
Omdat je een newb bentquote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kan iemand 888 aanzetten? Ik snap geen kut van deze bitchfight
Praat ik tegen je?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Overrated kuttent, enige fatsoenlijke is ook dat biefstuk.
En daar oor ga je ook. De sate is ook lekker overigensquote:Op zondag 26 juni 2011 00:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Overrated kuttent, enige fatsoenlijke is ook dat biefstuk.
Niet? Welke oldbie ben je dan en waarom ben je zo traag van begrip?quote:
Nee, dit is een forum. Praten doe je via de telefoon bijvoorbeeld.quote:
Zo zo scherp hoor. Op een autistische manier dat wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, dit is een forum. Praten doe je via de telefoon bijvoorbeeld.
Jeetje, gevattejongen ben jij zegquote:Op zondag 26 juni 2011 01:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, dit is een forum. Praten doe je via de telefoon bijvoorbeeld.
Ik ben niet traag van begrip, maar hele Krea-ding is niet voor iedereen geschnitten Kuchequote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet? Welke oldbie ben je dan en waarom ben je zo traag van begrip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |