samzz komt al met een zak over de kop dus dat gaat lukken..quote:
Hahaha ik kom zelfs zonder zak over mijn kop.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef clevy het volgende:
[..]
samzz komt al met een zak over de kop dus dat gaat lukken..
quote:
Nee, ik weet dat zekerquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat zeker! Ik zorg gewoon dat ik aan de rode klets ben als het moet
Oplikkenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef smegmanus het volgende:
Ik hoef niet te neuken, ik neem zelf kipfiletjes mee. Ik zou het wel op prijs stellen als iemand ze lekker strak tegen elkaar houd en naderhand even met een doekje erlangs gaat
Iets met echte schippersquote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat zeker! Ik zorg gewoon dat ik aan de rode klets ben als het moet
die bevaren ook de rode zeequote:
Oh, gezelligquote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
Samzz, zullen wij anders een rondje gaan lopen? Een beetje de buurt bekijken enzo, park eventueel.
Bidibidibidibidiquote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef Monopoly het volgende:
Rode kletsLekker beffen en dan clown-mouth krijgen
Oh fuck, dat kan ook jaquote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]Ander gaatje enzo
En rode klets, nooit gehoord.. romantisch wel.
Sounds like a plan. Dan weet ik ook gelijk wat ik mee moet nemen naar de meet. Brood voor de eendjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gezelligEendjes voeren in het eventuele park!
Orgiequote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh fuck, dat kan ook ja
Laten we er gewoon een grote orgie van maken, is dat ook weer klaar
Zie jij dan ook dat ene hoofd voor jequote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Oh god, dit gaat echt meesterlijk wordenDie meet, ik lig nu al steeds in een deuk
Oh nee, nu heb ik die MI weerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Orgie
[..]
Zie jij dan ook dat ene hoofd voor je![]()
Bah piemelangst
Ik heb nog een mooie MI voor jequote:
quote:Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
Oh, daar krijg ik geen MI's vanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie MI voor je
[..]
Ik heb een MI van een tietenbotsquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |