Maar sounds like a plan!quote:
Ik mis iets... Waar hebben we een liniaal voor nodig?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar sounds like a plan!
Neem jij een liniaal mee of zorg ik daarvoor?
Jij wilde de mannen metenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis iets... Waar hebben we een liniaal voor nodig?
Kan ik me oprecht niet meer herinnerenquote:
Neuh, verandert er niets aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef clevy het volgende:
het wordt met de post vreemder![]()
heb ik meer kans om te overleven als ik de camera thuis laat?
Slechte zaak schat!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me oprecht niet meer herinnerenMaar ik heb zo'n rollint, dat is misschien makkelijker
Eerste FOK!meet?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef clevy het volgende:
onz.rar enzo. Taferelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef clevy het volgende:
ja. doen jullie wel voorzichtig met me of moet ik alle medische gegevens paraat hebbenquote:
Een zorgpas is nooit wegquote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef clevy het volgende:
ja. doen jullie wel voorzichtig met me of moet ik alle medische gegevens paraat hebben
monomuts.rarquote:
Medische gegevens paraat, familie vertellen waar je heen gaat. Noodnummers achter laten alles!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ja. doen jullie wel voorzichtig met me of moet ik alle medische gegevens paraat hebben
Hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik rondlopen met een zak over m'n hoofd
Ja, doe ikquote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechte zaak schat!
Ja doe maar die zijn langer
Is leuk hoorquote:
is die te downloaden dan?quote:
We gaan het zienquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk hoor
Suggestieve foto's maken met mono
Wat deze chick zegt!quote:
Ik ga dus niet neukenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat deze chick zegt!
Overigens: Mocht er geneukt gaat worden, dan komen jullie wel op boebiedoe's wie-neukt-wie lijstje uiteraard!
Dat denk jijquote:
Ik neuk anoniem.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat deze chick zegt!
Overigens: Mocht er geneukt gaat worden, dan komen jullie wel op boebiedoe's wie-neukt-wie lijstje uiteraard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |