quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je beukt er trouwens lekker op losJe hebt zo'n 8 luisteraars erbij
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
weer lekkere muziekjes gedraaid stifller
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
Chippies en een biertje. Prima zaterdag avondje
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
Chippies en een biertje. Prima zaterdag avondje
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef Outpost76 het volgende:
Stifmeister kan je nog even door gaan? Ik moet eerst mn kat evet en insuline geven.Was ik even vergeten.
Schijnt van welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef 129383 het volgende:
!!! duke nuke'm forever was toch uit
is het al een flopper
Was ook wel te verwachten , als die game al zolang in ontwikkeling isquote:
mmjah achterlopende engine & graphicsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten , als die game al zolang in ontwikkeling is
quote:
NWA?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Dit wordt echt een show met hak op tak mentaliteit
Al hebben de 1e 5 qua titel wel wat verhaal lijn.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Dit wordt echt een show met hak op tak mentaliteit
Al hebben de 1e 5 qua titel wel wat verhaal lijn.
Nee iets tegen de politie (nu) en dan ze krijgen ons toch nooit, dan wij hebben t vuur niet gestart (tegen de politie imo) dan ik wil een hippy zijn dan loud en proud en daarna maakt t niets meer out.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Allemaal iets tegen de politie
ik ben da sint@!@#@24352345quote:
Ok doe groetjes aan ToT ik ga zometeen een biertje drinken dat met "the most heavily peated malt" gebrouwen is (bruichladdich). Volgens mij ga ik 'm echt vies vinden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben da sint@!@#@24352345
Ja vaag, dat viel me nu ook pas opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
Op een of andere manier past dit perfect bij je vorige nummer!
Is dit nu de russische versie?
ninja edit faal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Billy Joel - We didn't start the fire?![]()
Technohead. Draai je het echte origineel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna een nummer voor alle wannabee hippy's
Geen technohead.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Technohead. Draai je het echte origineel?
Nou, zo te horen wel dus. Heeft iemand met verkeerde bedoelingen of uit onwetendheid Party Animals van gemaakt?quote:
Ik ken deze all1 als Party Animalsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, zo te horen wel dus. Heeft iemand met verkeerde bedoelingen of uit onwetendheid Party Animals van gemaakt?
I Want to be a hippy is voor zover ik weet toch écht van Technohead. Het origineel (die op de thunderdome cd's kwam) is overgens echt totaal anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken deze all1 als Party Animals
Dan ken ik t origineel niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
I Want to be a hippy is voor zover ik weet toch écht van Technohead. Het origineel (die op de thunderdome cd's kwam) is overgens echt totaal anders.
Thx!quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Wacht maar af want t wordt straks echt kusje kroelIk begin knallend om aan te sluiten op jou show maar ehm t wordt zo toch lekker sloom en lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te droog![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef 129383 het volgende:
mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te droog
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ik ben ff weg.
Spreek jullie straks weer
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef 129383 het volgende:
mopIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te droog
Beter onethisch dan oneetbaar
WTF Winamp slaat gewoon een nummer overquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ineens soft rock. Maar ja dan maakt niets meer uit.
Ga je Nirvana - Lithium nog draaien?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ineens soft rock. Maar ja dan maakt niets meer uit.
Staat er niet tussen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je Nirvana - Lithium nog draaien?
heb ik ook met SAMquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF Winamp slaat gewoon een nummer over
Hierna nog een poging om over te schakelen op soft roch en dan 1 nummer Nederrock.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF Winamp slaat gewoon een nummer over
Winamp sloeg m gewoon over. Ik hoor niet ineens wat anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
heb ik ook met SAM
wil ik een liedje draaien krijg ik k3 te horen
Ik vind 't heerlijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
Ja ik weet t, ik ga mn show Hak op Tak show noemen!
Van mij mag datquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ik dit drie dagen op rij doen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Er was eens een Turk, samen met een Griek in een bootje. Die krijgen natuurlijk weer ruzie zoals gewoonlijk en vechten, en het bootje zinkt. Even later spoelen ze aan op een eiland en de stamhoofd van de eiland neemt ze mee bindt ze vast en zegt:
"Hak hun koppen er maar af!"
De Turk: "Nee wacht even! Ik geef u een voorstel: als we nou 100 van dezelfde vruchten vinden, laat u ons vrij?"
Het stamhoofd zeg: "Is goed."
Even later komt de Turk aan met 100 kleine besjes, zegt het stamhoofd:
"Stop ze maar allemaal in je kont zonder te lachen."
Na lang persen en meten was de turk bij de 99e bes en moest toen enorm lachen!
Z´n kop ging eraf en de Turk ging naar de hemel. Een engel zag hem daar en zei:
"Ik zag alles, waarom lachte je nou bij die laatste bes?"
Waarop de Turk antwoordde:
"Ik keek naar achteren en zag de griek met 100 kokosnoten aankomen!!!"
hey duckiequote:
ik vind ananas beterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Er was eens een Turk, samen met een Griek in een bootje. Die krijgen natuurlijk weer ruzie zoals gewoonlijk en vechten, en het bootje zinkt. Even later spoelen ze aan op een eiland en de stamhoofd van de eiland neemt ze mee bindt ze vast en zegt:
"Hak hun koppen er maar af!"
De Turk: "Nee wacht even! Ik geef u een voorstel: als we nou 100 van dezelfde vruchten vinden, laat u ons vrij?"
Het stamhoofd zeg: "Is goed."
Even later komt de Turk aan met 100 kleine besjes, zegt het stamhoofd:
"Stop ze maar allemaal in je kont zonder te lachen."
Na lang persen en meten was de turk bij de 99e bes en moest toen enorm lachen!
Z´n kop ging eraf en de Turk ging naar de hemel. Een engel zag hem daar en zei:
"Ik zag alles, waarom lachte je nou bij die laatste bes?"
Waarop de Turk antwoordde:
"Ik keek naar achteren en zag de griek met 100 kokosnoten aankomen!!!"
Daarom zeg ik steeds dingen over t volgende nummer. Aan jullie om te raden wat t is.quote:
zooo... die zitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me een por in m'n zij gaven en dan zeiden:
"En nu jij nog, hè?"
Ze zijn ermee opgehouden toen ik hetzelfde bij hen begon te doen...
op begrafenissen.
oeeeehquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me een por in m'n zij gaven en dan zeiden:
"En nu jij nog, hè?"
Ze zijn ermee opgehouden toen ik hetzelfde bij hen begon te doen...
op begrafenissen.
Leukquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik steeds dingen over t volgende nummer. Aan jullie om te raden wat t is.
Ik heb nog geen proggie geinstalleerd zodat ik met mic kan werken dus doe ik t zo.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh trouwens t volgende nummer slaat op Naatje maar dan in vrouwelijke vorm.
Film kijken tijdens mijn show?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
Dan luister ik die nog even af voor ik m'n film ga kijken
Ik ga 'm helemaal afsluiten. M'n ogen vallen zowat dicht. En ik wil ze niet weer ontstoken hebbenquote:
Dan moet je afsluiten ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm helemaal afsluiten. M'n ogen vallen zowat dicht. En ik wil ze niet weer ontstoken hebben
Oh, I swear
whehequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:48 schreef 129383 het volgende:
Een man gaat op een dag naar een collega van het
kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep
adem en zegt: “Wat ruikt je haar lekker!” De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat
opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt:
“Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!” Dit herhaalt zich een aantal dagen.
Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer
ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt:
“Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega
vanwege sexuele belaging!” Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst
verbaasd:
“Maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt?” Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
“Omdat die hufter een lilliputter is!”
Ik draai van hak op de tak en zijn allemaal hits geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wanneer gaan jullie eens echte hits draaien?
Dan luister ik sowieso mee.
Slaap lekker iig Samzzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm helemaal afsluiten. M'n ogen vallen zowat dicht. En ik wil ze niet weer ontstoken hebben
Oh, I swear
Mja... Dat is het. Maar goed, ik kan nog niet zo lang naar een laptop scherm staren. Vooral niet als het donkerder wordt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je The Police mist ...
Ik denk dat ik dan omval, heb net mijn volgende biertje koudgehangen (moet ongeveer 15 oC zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:51 schreef Zokunen het volgende:
Mischien wil ik om 00:00 nog wel even hangt er vanaf hoe moe ik dan ben
En je tv dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Dat is het. Maar goed, ik kan nog niet zo lang naar een laptop scherm staren. Vooral niet als het donkerder wordt.
Ik snap niet waarom je niet gewoon mee raad....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
Zie ik een zwerver uit een vuilnisbak eten. Dus ik
zeg tegen hem: "Doe je dat thuis ook?"awwwww
Staat ver weg.quote:
Ik zal ze hierna draaien dan kan je die misschien nog mee luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Dat is het. Maar goed, ik kan nog niet zo lang naar een laptop scherm staren. Vooral niet als het donkerder wordt.
Hoeft niet perse hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal ze hierna draaien dan kan je die misschien nog mee luisteren.
Ik denk dat dit topic dan helemaal leegloopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik draai van hak op de tak en zijn allemaal hits geweest.
Je kan ook zelf komen draaien dan kan je ons laten horen wat in jou ogen echte hits zijn.![]()
mmmjoah ik slaap half met 1 oortje in naast m'n desktopquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je niet gewoon mee raad....![]()
Net als de rest in t topic trouwens... Ik geef steeds tips en zou t leuk vinden als jullie mee doen met t raden van t volgende nummer.
Te laat nou moet je mee luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeft niet perse hoorIk ga toch afsluiten.
Hoezo? We willen elk genre hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic dan helemaal leegloopt.
Ik moet niksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Te laat nou moet je mee luisteren.
Dus ga je moppen spammen in t topic?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:55 schreef 129383 het volgende:
[..]
mmmjoah ik slaap half met 1 oortje in naast m'n desktop
mmmjoah ben niet de enigequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus ga je moppen spammen in t topic?
De echte geheime zender hier. Weinig animo voor denk ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? We willen elk genre hebben.
owwwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is de tip voor t volgende nummer.
Ik dacht sleeping with ghostsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope
Redskillz zou meteen weten welk nummer ik bedoel.
Fout.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
owww
k3 de liefdeskapitein
zo'n makkie die tips van jou
Dat is die van Placeboquote:
Waarom niet? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
De echte geheime zender hier. Weinig animo voor denk ik.
Dat is één ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet geschoten is altijd mis.
We hebben hier klassiek gehad, nederlandse zwijmel muziek, rap, hardcore ed dus waarom zou jou genre er niet in passen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dat is één ding wat zeker is.
Van Nico Haak.
Nee logies dat snap ik ook niet maar winamp werkt niet meequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik wou net zeggen ik snap de hint bij deze echt niet
Wat had het moeten zijn?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee logies dat snap ik ook niet maar winamp werkt niet mee
Whut?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Morp!![]()
Welkom bij de DJ Possie Hak op Tak show!
Oké, wil binnenkort wel een uur draaien. Als ik het er morgen even met je over heb? Als jij hier over gaatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hebben hier klassiek gehad, nederlandse zwijmel muziek, rap, hardcore ed dus waarom zou jou genre er niet in passen?
Jij? Draaien?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben aan t draaien met een Hak op Tak show.
Ik ga hier niet over.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké, wil binnenkort wel een uur draaien. Als ik het er morgen even met je over heb? Als jij hier over gaat
Ehm doet eens via dm welke je bedoeld en evt een zippy.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
Deze diss
Ga je die van de OP -> Extince ook nog draaien?
Verklaart een hoop id.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
Niet mijn muziek dit, dus niet zo gek dat ik em niet wist
Nice!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jup ik heb nu tijd en ga veel meer draaien.![]()
Top man!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice!Vanaf vrijdag heb ik weer meer tijd en ga ik ook weer draaien
daar zijn wel Nan liedjes vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok t gaat over een t mooiste meisje.
Charlie Richquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok t gaat over een t mooiste meisje.
Ben je alweer thuis?quote:
Niemand?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
Goed een wat recenter nummer dan.
Wie wil er nou niet een nasty meisje.![]()
![]()
Thx moppie!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat een onwijs heerlijke goeie geweldige muziekgenieten hier
ik ga regelen dat je een goed dj programma krijgt..quote:
blondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna een nummer wat all1 over een meisje gaat en van Nederlandse makelij is. Echt zo een excuus wat meisjes wel vaker roepen.... (Ja maar) ik ben.....
(Maar dan in t engels)
Don't Worry Be Happy?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Raden mannen welk nummer kan dit zijn!
wéér zo iets met ∞ keuzesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Raden mannen welk nummer kan dit zijn!
feeling good james brown ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je nooit wat zegt raad je t nooit....
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna even lekker een momentje zonder jou!
hey dudequote:
Slaap zequote:
ey meltingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
Straks : Ik vind t toch zo leuk hoe je van me houd.
quote:
okequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zei al dat ik een zooi kusje kroel muziek er tussen had staan.
Wat voor een feest?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:37 schreef Melting het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe de meet was.
Ik kom net van een feest dus heb alles gemist.
Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
Goed tip voor t volgende nummer :
Niet liegen!
weet je wel hoe fucking moeilijk dit isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
Goed tip voor t volgende nummer :
Niet liegen!
ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
weet je wel hoe fucking moeilijk dit is
Dartmaat van me werd 65. Zijn vrouw werd 65 en ze waren 40 jaar getrouwd. Kon ik dus niet onderuit.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dartmaat van me werd 65. Zijn vrouw werd 65 en ze waren 40 jaar getrouwd. Kon ik dus niet onderuit.
Paul de Leeuw had beter geweestquote:
Eminem - Criminal?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
Tip :
Niemand weet dat ik crimineel ben.
Dat vierden ze op 1 dag ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef 129383 het volgende:
[..]
troudag , verjaardag en leeftijd op 1 dag
Hey vent (ok knulletje) dan is t te moeilijk en dan is t te makkelijk. Kap met zeiken en doe gewoon mee roepen!quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey vent (ok knulletje) dan is t te moeilijk en dan is t te makkelijk. Kap met zeiken en doe gewoon mee roepen!![]()
Wat is de bedoeling? Nummers raden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey vent (ok knulletje) dan is t te moeilijk en dan is t te makkelijk. Kap met zeiken en doe gewoon mee roepen!![]()
Zit je tampon dwars?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het Goede Doel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
Volgende moet makkelijk zijn :
Vriendschap...![]()
![]()
Oké... ik doe zo meteen mee. Even wat te drinken pakken.quote:
Ja kap eens hij zit al steeds te meuten. Dan is t te moeilijk en net was t ineens te makkelijkquote:
Nopequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef 129383 het volgende:
[..]vrienden voor het leven van.... eeeeeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |