Details? En blijkbaar kan ik hier twee uur wegblijven zonder dat er wat gebeurt?quote:
Heel wat lampen zijn daar gemold, en glazen natuurlijk. Daarnaast waren er jongens in bad gaan zitten, hadden ze blijkbaar zin in (quote:Op zondag 26 juni 2011 18:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Details? En blijkbaar kan ik hier twee uur wegblijven zonder dat er wat gebeurt?
Waar had je dat feest dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heel wat lampen zijn daar gemold, en glazen natuurlijk. Daarnaast waren er jongens in bad gaan zitten, hadden ze blijkbaar zin in (). En niemand kon meer rechtlopen natuurlijk, en toen kwamen er een paar achter dat ze blijkbaar tóch niet zo goed tegen alcohol konden. En toen flikkerde er iemand in het zwembad..
Klinkt leuk. Wij hebben tot nu toe nog iets té brave feestjes. Dinsdag wel een grotere waar iedereen komt, met veel bier, hopen dat die goed fout gaat lopenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heel wat lampen zijn daar gemold, en glazen natuurlijk. Daarnaast waren er jongens in bad gaan zitten, hadden ze blijkbaar zin in (). En niemand kon meer rechtlopen natuurlijk, en toen kwamen er een paar achter dat ze blijkbaar tóch niet zo goed tegen alcohol konden. En toen flikkerde er iemand in het zwembad..
Er waren, ik gok 30 man gister, en >200 liter bierquote:Op zondag 26 juni 2011 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Wij hebben tot nu toe nog iets té brave feestjes. Dinsdag wel een grotere waar iedereen komt, met veel bier, hopen dat die goed fout gaat lopen![]()
Die verhoudingen kloppen niet helemaalquote:Op zondag 26 juni 2011 18:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er waren, ik gok 30 man gister, en >200 liter bier. Dat gaat altijd fout
Ik werd gister op dat feest uitgenodigd voor een ander feest volgende weekquote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die verhoudingen kloppen niet helemaalIk schat dat er bij het feest dinsdag zo'n 60 man komen, hopen op net zoveel bier, desnoods nemen we nog wat mee voorrr de gezelligheid. Niks ergers dan bier dat opeens op is.
![]()
Maar de feestjes die ik nu heb gehad waren vooral 'm'n ouders willen dat ik een feest geef en ze staan er gezellig tussen met de familie'-feestjes. Beetje jammer, kunnen ook wel gezellig zijn verder hoorrr.
Als we in aantallen gaan spreken, ik ga morgen naar de 7de, en heb er nog zo'n 6 staan.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik werd gister op dat feest uitgenodigd voor een ander feest volgende week
Niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
Wat is Bad Teacher een droge film, vind het geen geld waard
Nu pizza eten
Aha, oké. Nou ja, ik heb toch al gezegd dat ik mee zou gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan leuk zijn, maar je moet er van houden. Maar zou niet voor de 2de keer kijken.
Derde tijdvakquote:Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
alleen als het hier openblijft tot eind derde tijdvak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |