Ik zie gem nietquote:Op zondag 26 juni 2011 03:39 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it, you'll shit bricks
Drink d'r nog eenquote:Op zondag 26 juni 2011 03:47 schreef Kaasrol het volgende:
O wacht die neger daar ofzo? Ja die zie ik
Maaf ik ga slpen doei
Doe je het wel veilig?quote:Op zondag 26 juni 2011 09:45 schreef Etsu het volgende:
Goedemorgen.
Druk geweest hier...
Ik ga straks naar Flevoland, een oud klasgenootje bezoeken.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:48 schreef Etsu het volgende:
Tyfus hoeren NS, ik ga NOOIT met de trein en uitgerekend nu heb ik vertraging
Is de opdracht zoek de draak? Want dan heb ik er 5 gevonden.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:39 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it, you'll shit bricks
Hoezo wil je dat halen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef emzor1994 het volgende:
Weer dood.. We halen de #400 sowieso niet
Waar staat dat ik dat wil? Dat werd alleen maar gesuggereerd een paar topics geleden, dat het mogelijk zou zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat halen dan?
TJV wil dat ofzo, achterliggende reden is mij onbekend.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat halen dan?
"Vulzaam"quote:
Sportenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Vulzaam"
Ik ga zo naar sportschool, dan wil ik niet een vol gevoel hebben, want dat is niet goed.
Nee ik dacht misschien is het zo'n klein meisje van 6 ofzo die jou aan zit te staren.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mijn leeftijd.
Impliceren dat ik iets moet hebben van bejaarden
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee ik dacht misschien is het zo'n klein meisje van 6 ofzo die jou aan zit te staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klasse.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ga uitstappen, zal ik even op dr bek slaan namens jou.
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:59 schreef Flitskikker het volgende:
> *pets*
< Wat doe jij, eikel?!
> Moest van Rellende laagstreepje Rotscholier. Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zou me nooit voor eikel uitmaken.![]()
soms zit het mee soms zit het tegenquote:
Dan wordt ie gebanned.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
TJV wil dat ofzo, achterliggende reden is mij onbekend.
Dat betekent dat je binnen een straal van 5km van mij was, spannend hoorquote:
Omgquote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat betekent dat je binnen een straal van 5km van mij was, spannend hoor
Ach, dan sla je maar een ander. Is mij om het even.quote:
Engelsman achter mij?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, dan sla je maar een ander. Is mij om het even.
Hee Ets, ik zou toch ook naar Flevoland komen, maar ik moet je teleurstellen, want ik moet zo werken...quote:
Nee, die neger linksachter. En een kan d'r nog best mee door.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is de opdracht zoek de draak? Want dan heb ik er 5 gevonden.
Nee, die zwevende hand in het midden!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, die neger linksachter. En een kan d'r nog best mee door.
Jezusquote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef Gideon_92 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iegramp__.html?p=2,1
Kan gebeuren.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jezusgewoon een heel gezin uitgeroeid door vaders falende vliegkunsten
Ooh, zegt mijn moeder ook altijd hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 14:30 schreef Flitskikker het volgende:
Sander, m'n moeder wil eerst met m'n vader overleggen
Die PIquote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef Gideon_92 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iegramp__.html?p=2,1
Nog wezen kruipen?quote:
Vertelquote:
Jij zult nu wel een flinke kater hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe ik als ik een helder moment heb
No commentquote:Op zondag 26 juni 2011 14:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij zult nu wel een flinke kater hebben.
Ezellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |