SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
Ik heb met PSV alleen nog maar slechte ervaringen gehad eigenlijk, hij doet een paar dagen heel normaal en dan slaat hij opeens om en gaat hij alles kapot maken... En oh wee als je iets doet wat hem niet aanstaat, schelden jongequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Psvunited doet gewoon normaal op mijn server?
Daarom moet je die bezem in je bezit hebben. Nooit problemen met hem gehad hoor..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb met PSV alleen nog maar slechte ervaringen gehad eigenlijk, hij doet een paar dagen heel normaal en dan slaat hij opeens om en gaat hij alles kapot maken... En oh wee als je iets doet wat hem niet aanstaat, schelden jonge
Ik zou hem niet op m'n server durven hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom moet je die bezem in je bezit hebben. Nooit problemen met hem gehad hoor..
Ik ook niet persoonlijk met hem. Hij ging ff alles vernielen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom moet je die bezem in je bezit hebben. Nooit problemen met hem gehad hoor..
Ja, dat is dus het rare. Hij doet altijd gewoon vrij normaal en leuk mee, en opeens besluit hij alles kapot te gaan maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ook niet persoonlijk met hem. Hij ging ff alles vernielen.
Uhuh, zelfde situatie hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het rare. Hij doet altijd gewoon vrij normaal en leuk mee, en opeens besluit hij alles kapot te gaan maken.
Er was een banlist van fok-users, dat was nog voor Toothless. Zal berend even vragen, hij komt net online op skype.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Uhuh, zelfde situatie hier.
Misschien handig voor de OP? Een lijstje met griefers. Weten we wie we wel of niet moeten toestaan om te kunnen bouwen.
wie ben jij ingame?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het rare. Hij doet altijd gewoon vrij normaal en leuk mee, en opeens besluit hij alles kapot te gaan maken.
Geen, we bellen via skypequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef Snorrenbaard het volgende:
Berend, in welke ts zitten jullie nu?
Dat wordt 'm niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef tuut-chips het volgende:
Einschtein, Berend heeft een lijst van gebande nubs voor je. Moet je even zorgen dat je online bent in je server tussen nu en 5 minuten.
dat was niet gegrieft, dat was toen we een server hadden waarop je mocht stelen als de chests niet gelockt waren. Dat heb ik je daarna ook weer teruggegeven toen bleek dat alle locks eraf waren gegooid.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef zerokil het volgende:
Hoe durft hij mij dan als grief uit te schelden.
Hij heeft bij ons ook ooit 20 diamonds gegreift en veel iron
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef zerokil het volgende:
Duurde toch erg lang voor dat jij uit eindelijk alles terug gaf.
Kan je me niet even toevoegen op skype? Voeg toe: Pagi-pagiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Uhuh, zelfde situatie hier.
Misschien handig voor de OP? Een lijstje met griefers. Weten we wie we wel of niet moeten toestaan om te kunnen bouwen.
Done.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan je me niet even toevoegen op skype? Voeg toe: Pagi-pagi
Je moet echt even wat shit toevoegen
ach, je moet niks...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan je me niet even toevoegen op skype? Voeg toe: Pagi-pagi
Je moet echt even wat shit toevoegen
kusje.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh.. dus 1,7 is er nog steeds niet? Heb ik eindelijk 1 vrij weekend om die adventureshit te bekijken, is 't er nog niet eens.
Ik had een 1,7 voor mijn tentamen latijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh.. dus 1,7 is er nog steeds niet? Heb ik eindelijk 1 vrij weekend om die adventureshit te bekijken, is 't er nog niet eens.
WTF. Misschien had je toch je grammaticaboek maar eens open moeten slaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik had een 1,7 voor mijn tentamen latijn
Jij komt echt alleen maar in dit topic omdat de titel op jou betrekking heeft he?quote:
hahahahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij komt echt alleen maar in dit topic omdat de titel op jou betrekking heeft he?
Ik zie geen reden om gezellig met jou te kletsen.quote:
Jouw username icm met je reactie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Verbodsbord het volgende:
He kinders, gaan we nou weer lopen zeuren.
Doe toch even normaal in dit topic.
Zeg ik dat dan, krijg de kans niet om normaal te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om gezellig met jou te kletsen.
Nee, grapje, had eigenlijk een 8,7 maar het kwam zo leuk uit. Moest een tekst van Caesar lezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef TJV het volgende:
[..]
WTF. Misschien had je toch je grammaticaboek maar eens open moeten slaan.
Tja, je moet toch een beetje ontopic blijven.quote:
Markus Persson?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 03:27 schreef Johan1994 het volgende:
Loop rond op Einschtein server, jammer dat er niemand is :L
nou Berend zingt dat liedje altijd tegen mij op skypequote:
het is hier altijd een gezellige bende..quote:Op zondag 26 juni 2011 10:08 schreef corkydiggles het volgende:
Zie dat het hier een gezellig bende is![]()
In ieder geval heb minecraft maar is gekocht. ola.
Ik zeg hoi
PS zou ik rechten kunnen krijgen op de servers.
Ingame naam is : Kleutscher.
hope to finish around 1 A.M. PST.quote:
google cachequote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
hope to finish around 1 A.M. PST.
Aangezien het 2.30 pst is zal hij zo wel een keer online komen. hopelijk.
Als noob is die minecraftwiki wel handig
Als het goed is kun je bouwen!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:15 schreef corkydiggles het volgende:
moggel.
Zou ik rechten kunnen krijgen?
had je al een PMtje gestuurd.
dwaal al even rond op je server![]()
Eindelijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:55 schreef corkydiggles het volgende:
minecraftforum.net en minewiki weer online
twitter:notch twitterde op zondag 26-06-2011 om 14:40:181.7 is still nowhere near done. If people want, we could do a piston-only release and push the adventure stuff up to the next update. reageer retweet
doe maar jaquote:Op zondag 26 juni 2011 14:41 schreef MrEarcheese het volgende:
twitter:notch twitterde op zondag 26-06-2011 om 14:40:181.7 is still nowhere near done. If people want, we could do a piston-only release and push the adventure stuff up to the next update. reageer retweet
Ik heb nee gezegd.quote:
Oh.twitter:notch twitterde op zondag 26-06-2011 om 14:48:29I see about 90% "yes" replies. No promises, but I'll discuss it with Jens tomorrow! reageer retweet
Dit jaquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd.Ik word zo moe van die suffe updates. Weken wachten voor een licht update, dan weer wolven. Leuk hoor, maar ik wil een keer een grote update. Hij moet wachten en een keer één grote waardige update doen.
Jammer...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:49 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh.twitter:notch twitterde op zondag 26-06-2011 om 14:48:29I see about 90% "yes" replies. No promises, but I'll discuss it with Jens tomorrow! reageer retweet
Inderdaad.quote:
Not bad.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nederige stulpje
Als je de changelist straks ziet, denk je wel anders.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:56 schreef tuut-chips het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo piepen om die adventure zooi, ik speel al weken alleen maar adventure? Gewoon maps downloaden en je netjes aan de regels houden.
ik zit er opquote:Op zondag 26 juni 2011 15:59 schreef zerokil het volgende:
Hoezo piepen, we willen alleen adventure dat is toch geen piepen?
Nog mensen op Drumpie's server?
Je hebt rechten, als je even online komt leg ik je alles uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:36 schreef corkydiggles het volgende:
ah ik kom er ook weer in.
ik werd er net uitgeknikkerd toen het extreem begon te laggen.
kon er ook niet meer in komen. andere servers wel.
maja ben er weer
Neh, ik denk dat die een beetje zit te liegen. Ze zijn natuurlijk nog niet klaar, en dan moet het maar zo. Iedere keer blijven zeggen ''we halen het niet'' helpt natuurlijk niet bij de verkoop van een spelquote:Op zondag 26 juni 2011 14:49 schreef MrEarcheese het volgende:
Echt gewoon té toevallig he. Ik vertel er laatst over, en dan gaan ze ook nog serieus joinen ook. Of ze zochten via google en kwamen in dit topic, of via Minecraftforum.nlquote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef einschtein het volgende:
Jeuh, team Paradox (ofzo?) was bij ons op visite. Budjes.
ach.. als het goed is weet je de ip adressen.. lekker verspreiden..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef einschtein het volgende:
Blijkbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
Zijn er nou serieus hele "teams" die zich enkel richten op griefen?
Ja, dom he.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
Zijn er nou serieus hele "teams" die zich enkel richten op griefen?
Lijkt me geen toeval.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef einschtein het volgende:
Je was wel erg snel weer weg op drumpie zijn server...quote:
Ik zocht Psvunited, heb m zelfs nog een DM gestuurdquote:Op zondag 26 juni 2011 21:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Je was wel erg snel weer weg op drumpie zijn server...
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Echt gewoon té toevallig he. Ik vertel er laatst over, en dan gaan ze ook nog serieus joinen ook. Of ze zochten via google en kwamen in dit topic, of via Minecraftforum.nl
quote:
Ik het er over dat het niet echt toevallig is dat ze zijn server bezoeken, ik bedoel waarom zou nou juist zijn server zo belangrijk zijn om te griefen, het is een kleine server.quote:
truequote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik het er over dat het niet echt toevallig is dat ze zijn server bezoeken, ik bedoel waarom zou nou juist zijn server zo belangrijk zijn om te griefen, het is een kleine server.
Welk topic dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:59 schreef TJV het volgende:
Oh en trouwens:
Minecraftforum.nl
4 12-jarige koters die een forum volspammen.
Zomervakantie hé, op TF2, Left 4 Dead en Counter Strike is ook weer een invasie van kutkoters die in de microfoon krijsen met hun piepstemmetjes..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef TJV het volgende:
Overal. Ik krijg niet de indruk dat de leeftijd daar echt hoog ligt.
Dat was ook mijn eerste indruk ja. Hebben ze een topic voor de 1.7 update gemaakt, kopiëren ze de lijst van minecraftforum.net en gooien ze dat door een vertaalmachine. Ze kunnen niet eens een klein beetje Engels.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef TJV het volgende:
Overal. Ik krijg niet de indruk dat de leeftijd daar echt hoog ligt.
Vooral nu TF2 free to play isquote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zomervakantie hé, op TF2, Left 4 Dead en Counter Strike is ook weer een invasie van kutkoters die in de microfoon krijsen met hun piepstemmetjes..
Wat flik jij me nou?quote:Pixiio: Team Paradox - YouTube.com/ParadoxGriefers
Pixiio: Team Paradox - YouTube.com/ParadoxGriefers
Pixiio: Team Paradox - YouTube.com/ParadoxGriefers
Hij was eventjes in mijn server, zei die 3 zinnen en ging toen direct weer weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden? Ceees2 zat er ook in toch.
Ik heb een chat spammer, was een geintjequote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hij was eventjes in mijn server, zei die 3 zinnen en ging toen direct weer weg.
Ha-ha. Wat grappig.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb een chat spammer, was een geintje
is et eindelijk 20 euro ?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
¤20![]()
Wat ben ik blij dat ik toen ¤10 ervoor betaalde..
Bricks?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
is et eindelijk 20 euro ?
wat is een leuk materiaal voor kasteel muren.. ik vind stone zo saai..
Even voor de duidelijkheid:quote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef TJV het volgende:
Het is iets te duidelijk allemaal. Ceees2 die in verband gebracht wordt met die groep, Pixiio die Drumpie zijn server joint en meteen weer weg was.( alsof hij wilde kijken of er iemand was) zoekend naar psvunited( is ook niet slecht in griefen) en grieft ook nog op een kleine server. En dan dit.
puts sunglasses on
YEAHHH
ik had nog iemand anders die vroeg naar psvunited, en die maakte de opmerking, die heeft een mcban en ging daarna weer weg... dacht dat het groentetaart was maar pin me er niet op vast..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef TJV het volgende:
Het is iets te duidelijk allemaal. Ceees2 die in verband gebracht wordt met die groep, Pixiio die Drumpie zijn server joint en meteen weer weg was.( alsof hij wilde kijken of er iemand was) zoekend naar psvunited( is ook niet slecht in griefen) en grieft ook nog op een kleine server. En dan dit.
puts sunglasses on
YEAHHH
Vertrouw het alsnog niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
hij heeft niet gegriefed op mijn server. Hij kwam binnen, zei die 3 zinnen en was direct weg. Hij zegt nu dat het een grap was. Hm, we'll see.
Ik zit hier al onwijs lang, ik heb de FOK server gehost voor een onwijs lange tijd en toch vertrouw je me niet. Komt dat door Toothless?quote:
Je creëert het allemaal zelf hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik zit hier al onwijs lang, ik heb de FOK server gehost voor een onwijs lange tijd en toch vertrouw je me niet. Komt dat door Toothless?
Nee hoor, die vent heeft hier niets mee te maken. Ik vind het gewoon te opvallend allemaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik zit hier al onwijs lang, ik heb de FOK server gehost voor een onwijs lange tijd en toch vertrouw je me niet. Komt dat door Toothless?
Ga een misdaad boek schrijven Mister Speurneusquote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee hoor, die vent heeft hier niets mee te maken. Ik vind het gewoon te opvallend allemaal.
Dat heb ik je dus ook gezegd, maar wij waren ook in een NL server toen ze aanvielen. Als ik echt bij Paradox zou zitten zou ik wel iets slimmer zijn hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achja ik verwijt niemand het, maar ik vond het zelf opvallend waarom Paradox geïnteresseerd zou zijn in einstein zijn server en überhaupt waarom ze daar inloggen.
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ga een misdaad boek schrijven Mister Speurneus
Nu is het volgens mij nog 15 euro. Ik heb er zelf ook 10 euro voor betaald, maar had er ook wel 20 voor over gehad.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
¤20![]()
Wat ben ik blij dat ik toen ¤10 ervoor betaalde..
Is ie meteen creeperproof.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet.. nu bij drumpie kasteel in aanbouw
warp castle
Komt van Notch zelf af, dus gok van wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:15 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit al gezien? Geen idee of het real is
Dit.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef maurisioo het volgende:
Ik hoop iig niet dat je dat zomaar kan. Straks zie je op een survival server ineens iedereen op zo'n wolkje lopen. Daarbij is het ook niet echte het meest realistische wat ik in minecraft gezien heb.
Jij bent er vroeg bijquote:Op maandag 27 juni 2011 05:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand me vertellen van wie dit gebouw is?![]()
[ afbeelding ]
Alvast bedankt
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef JaimyLee het volgende:
That means 1.7 will be released soon, containing only pistons and probably a couple of bug fixes. The adventure update will take however long it takes, and will be released as 1.8. It might be a long wait, but it will be worth it!
http://notch.tumblr.com/p(...)words-on-1-7-and-1-8
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef JaimyLee het volgende:
That means 1.7 will be released soon, containing only pistons and probably a couple of bug fixes. The adventure update will take however long it takes, and will be released as 1.8. It might be a long wait, but it will be worth it!
Inderdaad, écht heel erg slordig. Vind 't echt een kutstreek dat hij eerst zegt dat hij niks gaat vertellen over 1,7 en vervolgens haast hij zich om toch alleen maar Pistons te releasen. Jammer.quote:
net als skyrimquote:Op maandag 27 juni 2011 12:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Inderdaad, écht heel erg slordig. Vind 't echt een kutstreek dat hij eerst zegt dat hij niks gaat vertellen over 1,7 en vervolgens haast hij zich om toch alleen maar Pistons te releasen. Jammer.
Officiele releasedate wordt trouwens 11/11/11.
Gezondheid.quote:
Die releasedatum is al weer een paar maanden bekend hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Inderdaad, écht heel erg slordig. Vind 't echt een kutstreek dat hij eerst zegt dat hij niks gaat vertellen over 1,7 en vervolgens haast hij zich om toch alleen maar Pistons te releasen. Jammer.
Officiele releasedate wordt trouwens 11/11/11.
Ah, echt? Stond namelijk in Notch z'n blog als de 'nieuwe, officiele releasedate'. Ik dacht dat ik de primeur had.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die releasedatum is al weer een paar maanden bekend hoor.
Nou ik het terug lees, zit er wel een klein stukje nieuws in.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ah, echt? Stond namelijk in Notch z'n blog als de 'nieuwe, officiele releasedate'. Ik dacht dat ik de primeur had.
quote:The release date is almost certainly changed to sometime the week after 11/11/11...
Das ook wel weer zo jaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Het is niet dat ze 11/11/11 niet halen, maar dat er meer spellen zijn die op die datum releasen, waardoor er geen ruimte meer is (alles is volgeboekt) voor een "release-event"...
Maar dat heeft notch ook al enkele weken gelden getwitterd: nog steeds niet echt iets nieuws dus
Heel irritant, dan moet je namelijk weer wachten totdat 1.7 Bukkit ready is alleen voor pistons en alle plugins weer up-to-date zijn. Doe dan gewoon in 1 keer alles over 2 maanden ofz..quote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef JaimyLee het volgende:
Zou er heel veel werk nodig zijn om alle 1.6 zooi 1.7 compatible te maken?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heel irritant, dan moet je namelijk weer wachten totdat 1.7 Bukkit ready is alleen voor pistons en alle plugins weer up-to-date zijn. Doe dan gewoon in 1 keer alles over 2 maanden ofz..
Slime textures wel hoor. Pistons moeten in principe niet langer dan een dag duren denk ik?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou er heel veel werk nodig zijn om alle 1.6 zooi 1.7 compatible te maken?
Texturepacks denk ik wel, want die bevatten nog geen piston en slime textures natuurlijk.
wat is dit, waar word ik van verdacht?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had nog iemand anders die vroeg naar psvunited, en die maakte de opmerking, die heeft een mcban en ging daarna weer weg... dacht dat het groentetaart was maar pin me er niet op vast..
maarja ach...
geen idee, ik meldde alleen wat ik zag.. maar het kan mij vrij weinig boeien.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat is dit, waar word ik van verdacht?
Me too.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een base vs base game.
Ik kan best wel een extra world maken met pvp 2 teams. Lijkt mij wel vet opzich omdat toen bij jou ik net 2 dagen was en toen werd geswitchtquote:
Ik heb ook nog wel een host over. Twee werelden raad ik je niet aan. Niet door lagg, maar gewoon omdat sommige anders te veel daar zijn, en andere daarquote:Op maandag 27 juni 2011 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan best wel een extra world maken met pvp 2 teams.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan best wel een extra world maken met pvp 2 teams.
Ik heb creative, survival en dan nog pvp 2 teams erbij. Ik bedoel mensen kunnen dan kiezen en als sommige willen kunnen ze even creative en dan pvp 2 teams verder met base enzo..?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een host over. Twee werelden raad ik je niet aan. Niet door lagg, maar gewoon omdat sommige anders te veel daar zijn, en andere daar
*ervaring*
Yeah dat hebben wij ook gedaan, liep voor geen meter. Meeste mensen waren gewoon in creativequote:Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ik heb creative, survival en dan nog pvp 2 teams erbij. Ik bedoel mensen kunnen dan kiezen en als sommige willen kunnen ze even creative en dan pvp 2 teams verder met base enzo..?
Ik wil best meedoen, maar heb alleen niet veel tijd.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yeah dat hebben wij ook gedaan, liep voor geen meter. Meeste mensen waren gewoon in creative
Kan je het beste de server voor een weekje reserveren met gewoon 1 map =)
Oja dat is looniar. xDquote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TomVNL maakt de screen en Looniar staat er naast?
Eigenlijk zou je in 't midden van die pyramide nog een hele tunnel naar beneden moeten graven met allemaal ringen van gekleurde wool. Als je jezelf van de maximale hoogte er dan in laat vallen heb je een dikke Minecraft lsd-trip.quote:
Het is een omgekeerde pyramide, het laagste puntje ligt op Y7. Aan de binnenkant zitten nog 4 grote kamers met thema leven/dood en nacht/dag.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in 't midden van die pyramide nog een hele tunnel naar beneden moeten graven met allemaal ringen van gekleurde wool. Als je jezelf van de maximale hoogte er dan in laat vallen heb je een dikke Minecraft lsd-trip.
Wow die heb ik lang niet meer gezien.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:29 schreef Berend. het volgende:
Spreekt hier iemand nog wel eens Stategamer?
quote:
Nee goh.quote:
Die briljante feature is leuk, maar hij doet veel te snel updates achter elkaar en het komt me beetje de strot uit want je moet elke keer wachten op update van Bukkit en plugins. Hoeveel updates zijn er in 2011 al uitgekomen? 3 stuks? Konden er makkelijk 1 zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef JaimyLee het volgende:
Ik snap echt niet dat er hier zo veel negatieve reacties zijn over de piston only release, ik wacht er al maanden op en elke minuut eerder dat de update er is vind ik geweldig. En wat boeien die 1/2 dagen bukkit updates als er zo'n brilliante feature bijkomt?
Die hele advanture update kan we geen reet schelen, omdat ik niet weet wat er in zit. Omdat iedereen weet dat er pistons komen, worden we ongeduldig. Net als ik bij 1.6 ongeduldig werd omdat ik maps wou. Zo hetzelfde bij 1.5 voor booster tracks. Over 1.8 moeten ze gewoon niks zeggen, dan maakt het niet uit. Dan kan het er idd 1 blijven, maar pistons vind ik erg belangrijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die briljante feature is leuk, maar hij doet veel te snel updates achter elkaar en het komt me beetje de strot uit want je moet elke keer wachten op update van Bukkit en plugins. Hoeveel updates zijn er in 2011 al uitgekomen? 3 stuks? Konden er makkelijk 1 zijn.
Hij moet grote updates in 1x uitbrengen niet elke keer iets kleins of 2,3 dingen.
Je kan er geheime deuren mee maken etc, bruggen, sluizen, dammenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:36 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is er zo geweldig aan pistons?
Geen troll, heb de mod zelf geprobeerd, na het bouwen van een deur was ik het wel zat.
Zelf bouwende huizen, zelf repairende bruggen etcquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je kan er geheime deuren mee maken etc, bruggen, sluizen, dammen
zo ver ik kan zien is dat alleen mogelijk met het block wat iedereen haat: cobblestonequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zelf bouwende huizen, zelf repairende bruggen etc
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik kan zien is dat alleen mogelijk met het block wat iedereen haat: cobblestone
enige wat ik hoor over cobblestone is dat men er een hekel aanheeft omdat het een ugly texture heeft...quote:
je speelt minecraft, maar bent niet creatief genoeg om 1 ander ding voor pistons te verzinnen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat ik hoor over cobblestone is dat men er een hekel aanheeft omdat het een ugly texture heeft...
daarnaast vind ik de keus ook wel erg beperkt als dat daadwerkelijk de enige mogelijkheid is om je huis te auto-repairen
ik zie uberhaupt weinig nut in pistons op wellicht een fancy deurtje na..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
je speelt minecraft, maar bent niet creatief genoeg om 1 ander ding voor pistons te verzinnen?
Boomstammen kan opzich.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie uberhaupt weinig nut in pistons op wellicht een fancy deurtje na..
maar daar ging het niet helemaal over: ik had het erover dat je dus nooit b.v. een huis van hout (planken of boomstammen) automatisch kan laten reparen... (zonder dat de speler b.v iets bijvult)
Wat een gezeik allemaal zeg, het is de f*cking beta. Daar komen nou eenmaal sneller updates achter elkaar voor dan voor een uiteindelijke versie. Speel het dan gewoon niet, wacht tot november, en hou op met zeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die briljante feature is leuk, maar hij doet veel te snel updates achter elkaar en het komt me beetje de strot uit want je moet elke keer wachten op update van Bukkit en plugins. Hoeveel updates zijn er in 2011 al uitgekomen? 3 stuks? Konden er makkelijk 1 zijn.
Hij moet grote updates in 1x uitbrengen niet elke keer iets kleins of 2,3 dingen.
Waar maak je uit op dat het alleen met cobblestone kan dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik kan zien is dat alleen mogelijk met het block wat iedereen haat: cobblestone
omdat je cobble stone m.b.v water en lava kan creeeren en er, zo ver ik weet, geen 1 ander blok is dat je volledig kan automatiseren qua makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat een gezeik allemaal zeg, het is de f*cking beta. Daar komen nou eenmaal sneller updates achter elkaar voor dan voor een uiteindelijke versie. Speel het dan gewoon niet, wacht tot november, en hou op met zeuren.
[..]
Waar maak je uit op dat het alleen met cobblestone kan dan?
Ow, op die manier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je cobble stone m.b.v water en lava kan creeeren en er, zo ver ik weet, geen 1 ander blok is dat je volledig kan automatiseren qua maken
Bronquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef Samael het volgende:
Trickling information about the Adventure Update
Since 1.8 is still a significant time away, we’re going to have to stop being as secretive about it as we have. We’ll provide information about it as we go, but we’ll keep actual details secret. So, for example, we could say “added two new colors” without saying which ones, or “testing experience and leveling to see if it’s fun” without giving details on exactly how it works.
The update is pretty big, and will change a lot of how Minecraft is played, focusing on making exploration and combat much more rewarding, and bringing in a bigger sense of adventure to the game.
Already implemented are new complex terrain features, at least one new mob, some interesting new combat mechanics, a new lighting engine, and some experimental new gameplay ideas. To come is more interesting farming, bigger incentives to explore, and npc villages.
Koeien? Uh, die zijn er al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef MrEarcheese het volgende:
Maar nog steeds geen dieren zoals koeien of volgels? Hoop wel dat die nog ooit komen, ziet er een stuk natuurlijker uit.
Dat wordt dus op mijn server:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef Samael het volgende:
Trickling information about the Adventure Update
Since 1.8 is still a significant time away, we’re going to have to stop being as secretive about it as we have. We’ll provide information about it as we go, but we’ll keep actual details secret. So, for example, we could say “added two new colors” without saying which ones, or “testing experience and leveling to see if it’s fun” without giving details on exactly how it works.
The update is pretty big, and will change a lot of how Minecraft is played, focusing on making exploration and combat much more rewarding, and bringing in a bigger sense of adventure to the game.
Already implemented are new complex terrain features, at least one new mob, some interesting new combat mechanics, a new lighting engine, and some experimental new gameplay ideas. To come is more interesting farming, bigger incentives to explore, and npc villages.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:53 schreef Samael het volgende:
Dat was nog vooraf. Ik hoop iig dat 1.7 de out of memory bug gaat verhelpen. En het zou leuk zijn als ze de verlichting in 1.7 proppen, maar ik vrees het niet
quote:1.7 will include pistons, shears, redstone->repeater fix and fences on fences. It will not include the new lighting
jeb_ 1 uur
Haha ja ben er net al geweest, godse kerk voor me deur ineensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, ik ben net wakker. Kom maar is online.
Ja ik ook. Door die reden speel ik het voorlopig niet meer totdat ze met een fix komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:59 schreef mschol het volgende:
ze moeten in 1.7 eens die bergen chunck errors aanpakken, ik krijg ze echt vaak sinds 1.6
Kan door je computer of server komen. Komt volgens mij door ram te kortquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:59 schreef mschol het volgende:
ze moeten in 1.7 eens die bergen chunck errors aanpakken, ik krijg ze echt vaak sinds 1.6
Die treintjes bij 1:40.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Berend. het volgende:
FUCK MAN
Download: http://dl.dropbox.com/u/16906568/Capp00Home.zip
Hehe best wel hardquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Berend. het volgende:
FUCK MAN
Download: http://dl.dropbox.com/u/16906568/Capp00Home.zip
IP?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Op die van mij zijn wel wat mensen actief, of er nu iemand online is weet ik zo 1, 2, 3 niet.
Oh my god.quote:
Fucking nicequote:
Tja, die server is opzich wel leuk, alleen er is iets teveel gebouwd vind ik. En de map is te groot om echt mensen tegen te komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:02 schreef SosuaCafe het volgende:
op toothless.nl zitten nog aardig wat actieve mensen ook btw.
Nee, ze bevriezen alleen in lava. Je kunt ze er zo uit halen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Enjoirobbin het volgende:
Beginners vraagje:
Ik ben net dood gegaan in lava. Ben ik mijn items kwijt?
nee, sinds de laatste update liggen spullen die je verliest als je doodgaat 1 blok onder de grond verstopt in een area van 30x30 rondom je spawn, ff graven dus...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Enjoirobbin het volgende:
Beginners vraagje:
Was in 1.5 toch ook al zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
nee, sinds de laatste update liggen spullen die je verliest als je doodgaat 1 blok onder de grond verstopt in een area van 30x30 rondom je spawn, ff graven dus...
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Enjoirobbin het volgende:
Beginners vraagje:
Ah graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Enjoirobbin het volgende:
Waardeloze gasten -_-
edit: bedankt JaimyLee
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Enjoirobbin het volgende:
Waardeloze gasten -_-
edit: bedankt JaimyLee
Ah was een moeilijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Enjoirobbin het volgende:
Beginners vraagje:
Hij doet het niet hoor?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef maurisioo het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig geweest met een zombiemap. Alleen die heb ik nog steeds niet af.
Ik wilde toch graag een map spelen, dus heb er een gedownload. Server is online.
Iedereen is welkom!
http://www.minecraftforum(...)lypse-demo-released/
IP: 195.64.70.217
Ik kom er nog niet in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
sorry was probleem dat poort ineens verdwenen is. xD
zo opgelost.
zie het ja. Probeer zometeen nog eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ik kan er niet in. Iets met took to long of zo
Dankje. Heb nu even mijn eigen server online. Maar kom er denk ik morgen wel op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
94.212.146.253:25565
Ik heb je alvast bouwrechten gegeven.
twitter:notch twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 22:09:04After the Adventure Update, you will be able to play Minecraft in different game modes. Creative mode features limited flying. reageer retweet
Dank naar MrEarcheese!twitter:notch twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 22:10:13Also, if you want to, you can make mods able to enter creative mode on a server running in another game mode. reageer retweet
Klik op de tijd van de tweet in je timeline, bijvoorbeeld '40 minutes ago.' en kopieer die link in het pop-up schermpje van het twittericoontje in je post.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijg je de link van een tweet? dan kan ik het in het vervolg als tweet hier posten en niet als quote
Ah mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef JaimyLee het volgende:
twitter:notch twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 22:09:04After the Adventure Update, you will be able to play Minecraft in different game modes. Creative mode features limited flying. reageer retweet
Dank naar MrEarcheese!twitter:notch twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 22:10:13Also, if you want to, you can make mods able to enter creative mode on a server running in another game mode. reageer retweet
Helemaal mooi!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef Mender het volgende:
Hallo!
Ik heb uiteindelijk toch het filmje af gemaakt voor toothless server.
In eerste instantie zou het een promo filmpje worden. Dat is het nu niet geworden. Op een gegeven moment ben ik gestopt bij Toothless. Heb daarna nog even kort een eigen server gedraait, maar speel sindsdien geen minecraft meer. (Komt mischien wel weer als het spel af is)
Ik moet alleen even nog wat bijschaven. Morgen zal ik hem hier posten
Weet niet of het hier nog veel mensen op toothless zitten? Maar het filmje bevat dus "oude" beelden van toen alle servers bij elkaar gevoegd waren tot een Fok! server. Vandaar ook het idee toen om er een promo filmje voor te maken, omdat we toen een Fok! server hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |