ach, je moet niks...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan je me niet even toevoegen op skype? Voeg toe: Pagi-pagi
Je moet echt even wat shit toevoegen
kusje.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh.. dus 1,7 is er nog steeds niet? Heb ik eindelijk 1 vrij weekend om die adventureshit te bekijken, is 't er nog niet eens.
Ik had een 1,7 voor mijn tentamen latijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh.. dus 1,7 is er nog steeds niet? Heb ik eindelijk 1 vrij weekend om die adventureshit te bekijken, is 't er nog niet eens.
WTF. Misschien had je toch je grammaticaboek maar eens open moeten slaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik had een 1,7 voor mijn tentamen latijn
Jij komt echt alleen maar in dit topic omdat de titel op jou betrekking heeft he?quote:
hahahahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij komt echt alleen maar in dit topic omdat de titel op jou betrekking heeft he?
Ik zie geen reden om gezellig met jou te kletsen.quote:
Jouw username icm met je reactie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Verbodsbord het volgende:
He kinders, gaan we nou weer lopen zeuren.
Doe toch even normaal in dit topic.
Zeg ik dat dan, krijg de kans niet om normaal te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om gezellig met jou te kletsen.
Nee, grapje, had eigenlijk een 8,7 maar het kwam zo leuk uit. Moest een tekst van Caesar lezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef TJV het volgende:
[..]
WTF. Misschien had je toch je grammaticaboek maar eens open moeten slaan.
Tja, je moet toch een beetje ontopic blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |