quote:
Oh, dat wel. Maar ik moest handcrème en zo hebbenquote:
Jij roept een nummer en Rob kijkt welk nummer dat is in zn platenkast en laat een stukkie horen. Thats it eigenlijk.quote:
Happy hardcore is wat anders dan hardcore.quote:
Meer niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Karzai, knetter, ValHallen, naatje, faye, carooltje en sinterklaas. En het bier vloeit rijkelijk
Dat kende ik maar ik dacht dat het om de 25k ging dit keer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij roept een nummer en Rob kijkt welk nummer dat is in zn platenkast en laat een stukkie horen. Thats it eigenlijk.
niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij roept een nummer en Rob kijkt welk nummer dat is in zn platenkast en laat een stukkie horen. Thats it eigenlijk.
[..]
Happy hardcore is wat anders dan hardcore.
[..]
Meer niet?
Ik heb nog wel wat creme voor je.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wel. Maar ik moest handcrème en zo hebbenNu maar vaseline.
Daar heb ik niks aan, schatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat creme voor je.![]()
![]()
Ja ook gewone hand creme ja.
Nee dat gebeurt strakkies met de pic spam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat kende ik maar ik dacht dat het om de 25k ging dit keer.
Nee, VanHallenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ga met haar zoenen dan.
Of ben jij naatje_1 niet?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef Dhaha het volgende:
Schiet nou op met die vijfentwintigduizend.
Ja maar ik moet lerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Na zn platenkast komen er nog wat muziekjens voor hij aan de pic spam begint.
Ga maar leren. Dan roepen we je niet als 't zover isquote:
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga maar leren. Dan roepen we je niet als 't zover is
Toch welquote:
Daar gaan mn kansen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef robdriessen het volgende:
GOED, DE PICSPAM! We doen hetzelfde als vorige keer, je hebt 20 minuten!
Ga naar Wikipedia en klik op "Willekeurig artikel" - Dat is je bandnaam
Ga naar Knowyourmeme.com en klik bovenin op random meme - Dat is je albumnaam
Ga naar Flicker.com en klik in het menu onderin op Last 7 Days. Het derde plaatje is je cover art.
Van deze 3 dingen maak je (bijv. in Paint) je fictieve CD hoes. Upload hem en post hem hier in het forum
De 20 minuten gaan NU in!
Het origineel dus.quote:
Moest werken en heb geen geld om naar Utrecht te komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom zijn jullie niet @ meet
imgur.comquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe kan ik het uploaden
www.tinypic.com heb ik gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe kan ik het uploaden
tinypic.comquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe kan ik het uploaden
Bijvoorbeeld via twitpic of yfrog of imageshack.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe kan ik het uploaden
quote:
imageshack zuigt toch al tijden of heb ik dat fout?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld via twitpic of yfrog of imageshack.
jij zelfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef robdriessen het volgende:
HAHAHA, weer geweldige albumsNu 5 inzendingen:
Stiffler
Zokunen
Outpost
Dhaha
Brother.
Wie nog meer?
Nee hoor. Een inzending is het belangrijkstequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
kut een spellings fout in paint![]()
is dat erg de bovenste
Ik doe mee buiten de competitiequote:
Samzz, hierna je verzoekje, maar dan andersquote:
Hey, je mag de croupier ALTIJD een fooi geven?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef Dhaha het volgende:
Als er echt 25k gewonnen wordt dan houdt rob het echt wel zelf
Geloof ik niks van. Hij post iedere keer een foto van het kraslot en zegt live wat hij krast.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef Dhaha het volgende:
Als er echt 25k gewonnen wordt dan houdt rob het echt wel zelf
Ikzelf zou lekker een andere foto posten en het geld houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Hij post iedere keer een foto van het kraslot en zegt live wat hij krast.
Daarnaast heb ik m gemeet en daar is hij de man niet naar.
Toch niet een of andere lelijke remix he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Samzz, hierna je verzoekje, maar dan anders
Als ik 25.000 euro win bij jou (ja doe deze post copieërenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, je mag de croupier ALTIJD een fooi geven?
En daarom ga jij naar de helquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ikzelf zou lekker een andere foto posten en het geld houden
Gelukkig is niet iedereen zoals jij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ikzelf zou lekker een andere foto posten en het geld houden
Mooi kan ik nog even snel plassen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Komen er geen inzendingen meer? Nog 3 minuten!
Mashup met Chasing Cars. Ik vind 'm best goed gedaan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
Oh god, had dan gewoon die van The Police gepakt. Dit is niet wat ik verzocht had.
Is ie ook wel. Maar niet wat ik verzocht hadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mashup met Chasing Cars. Ik vind 'm best goed gedaan!
Half dan. :pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ie ook wel. Maar niet wat ik verzocht had
The Police is dan ook 10x beter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ie ook wel. Maar niet wat ik verzocht had
Zeker mooi gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mashup met Chasing Cars. Ik vind 'm best goed gedaan!
Zo als dat niet snel was.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi kan ik nog even snel plassen.
Thank youquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
The Police is dan ook 10x beter.![]()
Sting \ The Police![]()
T-t-t-t-turbooo!!!!quote:
Ah gezellig.quote:
Ja, dat doe jequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten van mij.Ik vraag ze met regelmaat aan.
![]()
Iddquote:
Nope, verhuisd naar binnen naar Caroolquote:
Want bang voor een beetje regen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, verhuisd naar binnen naar CaroolIk kom er net aan
Leerse!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Dhaha het volgende:
nu ga ik echt geschiedenis leren leuk leuk leuk
groeten en vooral aan de DJ
Leer zequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Dhaha het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Dhaha het volgende:
Geen idee maar wel gezellig, je had bij nader inzien alsnog mee kunnen scheuren..quote:
Ja kom je nu mee....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee maar wel gezellig, je had bij nader inzien alsnog mee kunnen scheuren..
en Jofu nu ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT doet trouwens ook ff de groetsels
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stifller jij gaat toch na rob
Groentjens terug ToTquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Valhallen is vergeten ToT in het lijstjes met aanwezigen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kom eens hier dan lekker dierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doe eens leuk en hou op met fokken
boonstra?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Valhallen is zooo stom ! ToT vergeten raad VH met zijn boonstra
quote:
quote:
Ja hoor. Laat het Samzz even weten. Graag. Topquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Zal ik na Stifmeister een uurtje of 2 vullen?
Ja maar eerst vragen of men er op zit te wachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Laat het Samzz even weten. Graag. Top
Oh bah. Moobsquote:
Blijft een epic nummer dit.quote:
Bibsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
Al die mensen die onder mijn naam postenoh dit is VH btw
[..]
Jamaar jij hebt dikke..euh
Je bent een klootzakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dikke wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
lekker fokken!!!quote:
Picsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye heeft echt de lekkerste en sappigste bovenbenen ooit![]()
Ja Sorry ToTquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT hier!Ik hoor dat VH vergeten is mij in het lijstje van aanwezigen te zetten!
![]()
![]()
Verder errug gezellig hier!
Dat blijkt wel uit 't feit dat jullie zitten te Fokken inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT hier!Ik hoor dat VH vergeten is mij in het lijstje van aanwezigen te zetten!
![]()
![]()
pics komen dr aan gr sint en ToTquote:
Ik ben bang voor je, met je tietenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye heeft echt de lekkerste en sappigste bovenbenen ooit![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Wat een jaloeziequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je, met je tieten
Dat zul je even met Outpost moeten kortsluiten, die gaat na jouquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik heb trouwens voor 1,5 uur muziek klaarstaan
Het klinkt in ieder geval gezellig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi ik ben een stomme homo gr knetter
Playlist maken ja of nee?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar eerst vragen of men er op zit te wachten.
ToT hier: Helaas, Knetter d'r benen liggen er overheen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pics komen dr aan gr sint en ToT
Jaha, schiet nu maar op. En stuur mij meteen even de tijden en genre doorquote:
Heb er al een aantal uitgegooid. Had niet echt op de afspeelduur geletquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zul je even met Outpost moeten kortsluiten, die gaat na jou
Wees eens wat doortastenderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ToT hier: Helaas, Knetter d'r benen liggen er overheen!
Doenquote:
ToT je bent echt poepigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ToT hier: Helaas, Knetter d'r benen liggen er overheen!
Knetter d'r poezelige beentjes optillen?quote:
Als jullie nou hadden gezegd dat er wiet was dan was ik gekomen.quote:
Oh dan 2 uur DJ Possie shizzlequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaha, schiet nu maar op. En stuur mij meteen even de tijden en genre door
Welke poezelige beentjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Knetter d'r poezelige beentjes optillen?
Skup d'r van de bank af en maak een fotoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Knetter d'r poezelige beentjes optillen?
DM'en is moeilijk?quote:
Tnx, en succesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
lekkere muziek stiflller
maar ik ga nu eem de hont uitlaten
Alleen gangsta-muziek uit Rotterdam denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef robdriessen het volgende:
Wat is in Godsnaam DJ Possie shizzle? Alleen maar eastcoast westcoast gangsta rap?
Stiffler, heb je ook Dragonforce op je lijstje staan?quote:
Nee, staat er niet tussen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stiffler, heb je ook Dragonforce op je lijstje staan?
Shizzle van DJ Possie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef robdriessen het volgende:
Wat is in Godsnaam DJ Possie shizzle? Alleen maar eastcoast westcoast gangsta rap?
Je snapt dat ik nu the Police verwacht hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Shizzle van DJ Possie.Wat en hoe merk je wel.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
Merde ik drink een amber biertje dat wat weg heeft van Palm denk ik maar aan de ene kant best waterig maar aan de andere kan ook wel -DRAGONFORCE - diep. Maar stiekem is het dan wel 9,6 %. Echt zo'n gluiperd.
Luchtgitaar ook goed?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
Iedereen de Guitar Hero gitaar klaar ?
Sure, ik heb mn luchtdrumstel ook weer afgestoftquote:
Prachtig tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
Merde ik drink een amber biertje dat wat weg heeft van Palm denk ik maar aan de ene kant best waterig maar aan de andere kan ook wel -DRAGONFORCE - diep. Maar stiekem is het dan wel 9,6 %. Echt zo'n gluiperd.
Je across-the-street wannabe-emo kras op je pols?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prachtig toch
Heb je m'n nieuwe aanwinsten nog meegekregen?
Whehehehe,quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu the Police verwacht he
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef robdriessen het volgende:
Wat zal ik zo eens gaan kijken?
• Let The Right One In (originele zweedse versie)
• The Girl With The Dragon Tattoo (originele zweedse versie)
• Rango
[*]Shutter Island
• Chronicles of Narnia 3
• Imaginarium of Dr Parnassus
• The Social Network
• Tucker & Dale vs Evil
Ja. Ik stem WNF, Greenpeace of Brook's Hospital.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik zat te denken, soms doe ik dat, liefst niet te veel
Ik had 10 euro gewonnen met een kraslot van Rob.
Heel leuk, geld is altijd welkom, maar het is een bedrag dat niet echt impact heeft.
Zou het leuk zijn als ik een poll maak met een paar goede doelen (mijn keus), waarna jullie kunnen stemmen naar welk goed doel dat tientje gaat?
Zou wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik zat te denken, soms doe ik dat, liefst niet te veel
Ik had 10 euro gewonnen met een kraslot van Rob.
Heel leuk, geld is altijd welkom, maar het is een bedrag dat niet echt impact heeft.
Zou het leuk zijn als ik een poll maak met een paar goede doelen (mijn keus), waarna jullie kunnen stemmen naar welk goed doel dat tientje gaat?
Nee, the shoes. The shoes!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je across-the-street wannabe-emo kras op je pols?
Nee... Ik weet niet eens waar ik dat kan kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SCHOENEN???
Eindelijk Santoni? Nee zeker hè?
Jij hebt fucking TWEE gitaren!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb dit nummer nooit durven spelen in Guitar Hero. Mijn vingers zouden bloeden....
Idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb dit nummer nooit durven spelen in Guitar Hero. Mijn vingers zouden bloeden....
Ja, dus? Band Play: Zang, gitaar, basgitaar, drumquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
Goed, na dat muzikale orgasme ga ik even een fictief sigaretje roken en filmpie doen. Fijne avond nog allemaal!
Welcome backquote:
Waarschijnlijk pas na mijn showquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat is Fok op de laptop en mijn posts zijn roze
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
@WT:Whaha heftig zeg! Ziet er wel kek uit maar waarschiojnlijk zit je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat is Fok op de laptop en mijn posts zijn roze
Anders neemt 't zo moeilij k foto's met je IXUS 40 of heb je je zusje geregeld?Beter onethisch dan oneetbaar
Ja, ik zit daar, ik ben net niet zo lenig dat ik met 't fototoestel op de grond kom als ik staquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whaha heftig zeg! Ziet er wel kek uit maar waarschiojnlijk zit je nu?
Nee precies. Als je staat zal 't er wat meer in balans uitzien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zit daar, ik ben net niet zo lenig dat ik met 't fototoestel op de grond kom als ik sta
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
@WT:Leuke schoenen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat is Fok op de laptop en mijn posts zijn roze
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee precies. Als je staat zal 't er wat meer in balans uitzien.
Ja, ze zijn echt fab. Ik ben echt blij dat ik het winkeltje ontdekt heb, prachtige pumps voor een leuke prijsquote:
Ik zou denk ik bij bier blijven, tenzij je na de porter niks meer wilt drinken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Samzz, heblp me eens: ik ben bijna door mijn Ruig & Rood heen. Ik had het idee om hierna dan een mooie porter naar binnen te gieten. Maar ik den kdat dat te weinig is voor de avond. Zal ik een IPA koud zetten en pas NA de porter opdrinken of is dat geen goed idee. Ik heb ook nog (bazen)pils en nog een zwartbiertje. Wat te doen!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn echt fab. Ik ben echt blij dat ik het winkeltje ontdekt heb, prachtige pumps voor een leuke prijs
Porter is ook bier hè.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik bij bier blijven, tenzij je na de porter niks meer wilt drinken.
Oh, ik dacht iets van portquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
Goed ik heb wat nummers in de playlist gegooit. Allemaal toppers met een aantal foute nummers er tussen.![]()
Ofwel van de hak op de tak muziek zo.
Heb je die Ongelovige Thomas al eens geregeld?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets van port
Drink ze gewoon allemaalAnd save some for me
Nee. De slijter heeft geen grote fles en kan die ook niet bestellenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Ongelovige Thomas al eens geregeld?
Nee, die bestaan dan ook gewoon niet (geld voor beide).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De slijter heeft geen grote fles en kan die ook niet bestellenEn kleine flesjes vind ik zo karig.
En er zijn ook geen glazen met Ongelovige Thomas erop
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Oh crap ik nummers geselecteerd en nu is t een hoop kusje kroel
Ja nou, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, die bestaan dan ook gewoon niet (geld voor beide).
Overigens ken ik geen bierglazen waar de biersoorttype of hoe dat ook heet op staan.
Ik zal het horenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar zo mooi! Tenminste dat vind ik van de meeste.
Oké.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, dat wist ik nietEn ik vind dat eerste wel stom. Ik wil graag een grote fles.
Maar, ik verzin wel een ander cadeau.
ongeloveloosquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De slijter heeft geen grote fles en kan die ook niet bestellenEn kleine flesjes vind ik zo karig.
En er zijn ook geen glazen met Ongelovige Thomas erop
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik krijg net een PM van een collega![]()
Wist niet eens dat ze ook op Fok zat!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
"stop met fok! en ga weer aan het werk"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zal mn playlist wel een beetje aanpassen want ik heb er ook een "rock" nummer tussen zitten en ook hardcore.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zal het horen
Is wel weer een extreme overgang straks. Van metal naar kusjekroel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal mn playlist wel een beetje aanpassen want ik heb er ook een "rock" nummer tussen zitten en ook hardcore.Tis gewoon een samen raapsel van nummers die ik goed vind.
das ook het nadeel van je baas als friend op FBquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"stop met fok! en ga weer aan het werk"
De winkel is niet open op zaterdag avond.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"stop met fok! en ga weer aan het werk"
Idd, tenzij je het er goed mee kan vinden natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
das ook het nadeel van je baas als friend op FB
Ja DOE DOE!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon na jou beginnen met Angerfist of is dat te.![]()
Het is jouw showquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon na jou beginnen met Angerfist of is dat te.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Faye en sinterklaas hadden net een voedselgevecht
Faye won
lolquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Faye won
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Faye won
dat kan ik zeker wel.. maar dan moet ik niet uitgebreid berichtjes gaan typen als ik ziek thuis zit hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd, tenzij je het er goed mee kan vinden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |