Het ziet er netjes en strak uit, maar moet het iets symboliseren of zijn het twee random vormen die een graphic designer wel bij elkaar vond passen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
Die van Mechelen valt reuze mee in het echt, vind ik![]()
[ afbeelding ]
De bovenste wordt het meest gebruikt.
Simpliciteit en herkenbaarheid. Dus dat laatste, denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ziet er netjes en strak uit, maar moet het iets symboliseren of zijn het twee random vormen die een graphic designer wel bij elkaar vond passen?
Om de een of andere reden moet ik als eerste ALAAAAAF denken...quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
Die van Mechelen valt reuze mee in het echt, vind ik![]()
[ afbeelding ]
De bovenste wordt het meest gebruikt.
True true, maar OM heeft de laatste jaren best toffe shirts gehad.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat shirt is ook lelijk zonder dat logo.
Wat is er mis met die laatste?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan er wel eens duizelig bij worden!
[ afbeelding ]
Visjes???
[ afbeelding ]
Ik begrijp hier niet helemaal waarom dat vuurtje de O naar beneden drukt...
[ afbeelding ]
Wat-de-fuckquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:49 schreef wolferl het volgende:
Ons oude gemeente logo
[ afbeelding ]
Ons nieuw gemeente logo
[ afbeelding ]
Ik weet dat Zaanstad te kampen heeft met miljoenen te kort, maar dat ze zelfs geen geld hadden voor klinkers.
Het is wel een vooruitgang.
Dat is een politieman met politiehoedquote:Op maandag 7 mei 2012 20:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp hier niet helemaal waarom dat vuurtje de O naar beneden drukt...
Ambtenaren?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat-de-fuckWie is er op het briljante idee van ZNSTD gekomen
![]()
Valt wel mee toch..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:09 schreef RaymanNL het volgende:
Verschrikkelijk lelijk nieuw logo van Kampen:
[ afbeelding ]
Nee. Valt niet meequote:
Ik heb nooit begrepen waarom gemeenten per se een logo en een slogan moeten hebben, en dat dan ook nog eens in de zoveel jaar gaan veranderen. Wat is er mis met een afbeelding van het gemeentewapen, desnoods met de tekst "Gemeente <naam gemeente>" ernaast?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:09 schreef RaymanNL het volgende:
Verschrikkelijk lelijk nieuw logo van Kampen:
[ afbeelding ]
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:20 schreef LangBlaadje het volgende:
[..]
Dat is een politieman met politiehoed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |