Ik heb de andere spellen al getest, maar De ZuivelFabriek moet ik nog.quote:
Als je rechtsboven op je avatar klikt kom je in je pm menuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb je voor mij ook een link? Zit mobiel dus pm is lastig.
Schijnbaar wist vrijwel niemand daarvan. Handig dat je het hier neerzet, dan kan ik straks ook complexere dingen makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef Timvw het volgende:
Nog een leuke tip: ik heb vroeger wel eens verwoed geprobeerd om eens wat anders dan melk, yoghurt, karnemelk of chocolademelk te moeten maken. Bijvoorbeeld vla of vruchtensap. Echter werd dit nooit toegewezen.
Nu kom ik er dus net achter (door wat in de documentatie te gaan zoeken) dat je in het hoofdscherm op CTRL+L kunt drukken, wachtwoord leerkracht. Vervolgens kun je in de menu's het niveau aanpassen naar niveau 3. Dan worden de complexere dingen ook vrijgegeven. Jammer dat mijn school dit vroeger niet had aangepast... :-(
Thuis in het milieu!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:02 schreef Cl3tusss het volgende:
Prachtig! De zuivelfabriek speelden wij ook op school, we hadden ernaast ook Thuis in het Milieu en Het grote waterschapsspel! Deze heb ik evt beschikbaar, dus als je ze wilt, een PMMetje!
Thuis in het Milieu!
[ afbeelding ]
Het Grote Waterschapsspel!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |